-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βασικα ειναι επικυνδυνο οπως προσπαθει..να κυνηγησει το Csl..
Eνταξει στο ρινγκ εχουν γινει πολλα..Ο συγκεκριμένος είναι οδηγός αγώνων και το βίντεο το τράβηξε για να συγκρίνει τα δυο αυτοκίνητα. Είναι ιδιοκτήτης μιας csl, 130i γδυμενη, gt3 και κάτι αλλα που δε θυμαμαι. Ο οδηγός μπροστά με το csl είναι φίλος του.
@ Stefan, προσωπικά δε θα πήγαινα με το αμάξι μου σε καμία πίστα. Δεν αξίζει καθόλου.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ναι ενταξει απλα το παει ταπα με τον Προφυλακτηρα του και το ρινγ λογο μεγαλων ταχυτητων ειναι επικυνδυνο!
Μεγαλοι οδηγοι εχουν στουκαρει στο ρινγκ.. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Η 1Μ να κυνηγήσει τη csl ?? ->To Ring ειναι επικίνδυνο αλλα αυτο ειναι και μέρος της γοήτειας του όμως. Νομίζετε ότι τα Μέγαρα ειναι πολυ πιο ασφαλή αν μπεις για χρόνους;
Ενταξει βασικα την κυνηγαει..αλλα ως εκει!
-
Εεε βέβαια. Μη μπλεκουμε τα σωβρακα με τις γραβατες...
Sent from me.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Εεε βέβαια. Μη μπλεκουμε τα σωβρακα με τις γραβατες...Sent from me.
Eτσι..!
Αλλο 'powered by M//' Kαι αλλο 'Μ//Power'.. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μπαριερα δεν εχει, απλα αμα βγεις στο σκαμενο χωραφι...Πως δεν εχει, σε καποια σημεια εχει μπαριερες δεξια και αριστερα, και μαλιστα σε κομματι που με το ζορι χωρανε 2 αυτοκινητα διπλα-διπλα στο δρομο...
Χαρακτηριστικο ειναι και ενα video με μια 996ΤΤ ενος ιδιωτη που σκαει σε μπαριερα, απο λαθος χειρισμο, αναμεσα σε απειρα αλλα που δειχνουν εξοδους, τουμπες κτλ...
Υπαρχει στο youtube... -
Ο χρήστης BMW Power έγραψε:
Η 1Μ να κυνηγήσει τη csl ?? ->
To Ring ειναι επικίνδυνο αλλα αυτο ειναι και μέρος της γοήτειας του όμως. Νομίζετε ότι τα Μέγαρα ειναι πολυ πιο ασφαλή αν μπεις για χρόνους;
Ενταξει βασικα την κυνηγαει..αλλα ως εκει!
@Professeur
Καθηγητα μου μην εισαι τοσο σιγουρος και απολυτος, δες λιγο προσεκτικα το Video, η 1Μ αφηνει γκαζι σε αρκετα σημεια, πριν καν πιασει 'κινηση' η CSL.
Επιπλεον ενδεικτικα, στην πιστα του bedford, των 1.8μιλιων, η CSL εκανε xρονο 1:27.8, ενω η 1Μ ισοφαρισε -στην κυριολεξια- την Μ3 Ε92, με χρονο 1:25.9, παντα απο ανθρωπους του Αγγλικου evo. -
Δυσκολευομαι λίγο στην αποδοχή των χρόνων. Σε σχέση με τη csl έχουμε σχεδόν τα ίδια άλογα και η csl είναι περίπου 200 κιλά ελαφρυτερη. Η θεωρία λέει ότι η 1Μ πρέπει να τρώει φαπες. Έχεις άλλους χρόνους (είμαι απο κινητό, δεν μπορώ ψάξει) ;
Sent from me.
-
Σπυρο, μηπως ομως κερδιζει λογω μεγαλυτερης ροπης = καλυτερο ξεκολλημα;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν νομίζω Νίκο. Υπόψιαζομαι ότι στο χρονο της csl στο τιμόνι ήταν η Ναταλί Θάνου!
Sent from me.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Δυσκολευομαι λίγο στην αποδοχή των χρόνων. Σε σχέση με τη csl έχουμε σχεδόν τα ίδια άλογα και η csl είναι περίπου 200 κιλά ελαφρυτερη. Η θεωρία λέει ότι η 1Μ πρέπει να τρώει φαπες. Έχεις άλλους χρόνους (είμαι απο κινητό, δεν μπορώ ψάξει) ;Sent from me.
Πως το λεει αυτο η θεωρια? Μπορεις να το εξηγησεις λιγο περισσοτερο?
Μιλαμε σαφεστατα για την πιο καλοζυγισμενη, και εξελιγμενη Ε46 Μ3, ελαφρυτερη απο την
'κοινη' Μ3, αλλα και για μια γεματη γενια πισω, σε οτι αφορα την γενικοτερη εξελιξη αυτοκινητου.
Επισης μην ξεχναμε την θηριωδη και γραμμικοτατη ροπη, ή οποια ισορροπει σε μεγαλο βαθμο την διαφορα βαρους, αλλα
και τις οριακα μικροτερες διαστασεις της 1Μ οι οποιες σιγουρα θα βοηθουν σε καποια στριφτερα κομματια, σε σχεση με την CSL. -
Εννοώ τη μεγάλη διάφορα βάρους. Πιστεύω ότι η ροπή δεν μπορεί να την υπερκαλυψει. Και πόσο καλύτερη στημένη να είναι απο τη csl, που είναι ο ορισμός του στησιματος για πιστα; Στο ring τι χρονο έχουν; Έχει μετρηθεί η 1Μ;
Sent from me.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Δεν νομίζω Νίκο. Υπόψιαζομαι ότι στο χρονο της csl στο τιμόνι ήταν η Ναταλί Θάνου!Sent from me.
Δε ξερω ποιος ηταν στο τιμονι των τεστ που εβαλε ο Γρηγορης, αλλα στο βιντεο που εβαλα με 1Μ κ csl και οι δυο ειναι οδηγοι αγωνων και ξερουν το ρινγκ με κλειστα ματια.
Παντως, πιστευω οτι παιζει τεραστιο ρολο για το αν 'βολευεται' σε μια πιστα το μεν η το δε. Πχ μπορει λογω turbo, αρα καλυτερο ξεκολλημα, η 1Μ να βολευεται σε κλειστες πιστες, αλλα να τα βρισκει σκουρα σε πιο ανοιχτες.
Δηλαδη πιστευω οτι η εξισωση ειναι καπως ετσι: μοτερ (φασμα λειτουργιας) + κιβωτιο + χαραξη = χρονος.
My 0,02
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Είναι εντυπωσιακό πόσο ευλαβικά κρατάει τα χέρια στη θέση 9 και 15. Το ίδιο κάνει και ο Toshio Suzuki με το GT-R στην ίδια πίστα αν έχετε προσέξει.
-
Ο χρήστης GA14DE έγραψε:
Είναι εντυπωσιακό πόσο ευλαβικά κρατάει τα χέρια στη θέση 9 και 15. Το ίδιο κάνει και ο Toshio Suzuki με το GT-R στην ίδια πίστα αν έχετε προσέξει.Εκει πρεπει να ειναι τα χερια παντα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είναι εντυπωσιακό πόσο ευλαβικά κρατάει τα χέρια στη θέση 9 και 15. Το ίδιο κάνει και ο Toshio Suzuki με το GT-R στην ίδια πίστα αν έχετε προσέξει.
Εκει πρεπει να ειναι τα χερια παντα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εκτός από όταν δεν φτάνει το lock των τροχών, οπότε αναγκαστικά κάνουμε μια παραλλαγή του shuffle steering.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Είναι εντυπωσιακό πόσο ευλαβικά κρατάει τα χέρια στη θέση 9 και 15. Το ίδιο κάνει και ο Toshio Suzuki με το GT-R στην ίδια πίστα αν έχετε προσέξει.
Εκει πρεπει να ειναι τα χερια παντα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
+1, με τους αντιχειρες μεσα απο την στεφανη, αλλα ΜΟΝΟ σε ασφαλτινη πιστα ομως. Σε χωμα, οι αντιχειρες εξω απο την στεφανη, παντα...
Μας το ειχανε δειξει στο roadshow της Porsche στα Μεγαρα, οι Γερμανοι δοκιμαστες, και παροτι στην αρχη ξενιζε λιγο η διαδικασια, σε σημειο εκνευρισμου, με το να μη παιρνω τα χερια απο αυτη την θεση οπως μας ελεγαν, με επιμονη, στην συνεχεια, ολοι οι παρεβρισκομενοι καταλαβαμε ποσο πιο καλη αισθηση και ελεγχο εχουμε και μαλιστα χωρις καθολου νευρικοτητα και αγχος, σε τυχον αντιδρασεις του αυτοκινητου, σε σχεση με το πως λειτουργουσαμε πριν... -
τι αλλαζει αν οι αντιχειρες ειναι εξω?
(και γιατι πρεπει να γινεται αυτο στο χωμα)ειναι παντως δυσκολο να εχεις συνεχως και τα 2 σου χερια στο τιμονι..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι αλλαζει αν οι αντιχειρες ειναι εξω?
(και γιατι πρεπει να γινεται αυτο στο χωμα)ειναι παντως δυσκολο να εχεις συνεχως και τα 2 σου χερια στο τιμονι..
Oταν ειναι μεσα οι αντιχειρες, σε ενα βαθμο, και σε καποιες περιπτωσεις, πχ torque steer, σε βοηθουν να εχεις καλυτερο ελεγχο.
Στο χωμα, καποιες φορες, ειτε απο εντονα σημεια κλισης στο χωμα, αυλακωσεις πετρες κτλ, αν κινεισαι γρηγορα, το τιμονι
ορισμενες φορες, κανει μονο του ακαριαιες αλλα βιαιες μικρες κινησεις. Αν εχεις αντιχειρες μεσα, μπορει σε προσπαθεια επαναφορας απο στροφη πχ, να σου τον χτυπησει εντονα και να προκαλεσει απο μια απλη μικρη θλαση, εως και σπασιμο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
τι αλλαζει αν οι αντιχειρες ειναι εξω?
(και γιατι πρεπει να γινεται αυτο στο χωμα)ειναι παντως δυσκολο να εχεις συνεχως και τα 2 σου χερια στο τιμονι..
Oταν ειναι μεσα οι αντιχειρες, σε ενα βαθμο, και σε καποιες περιπτωσεις, πχ torque steer, σε βοηθουν να εχεις καλυτερο ελεγχο.
Στο χωμα, καποιες φορες, ειτε απο εντονα σημεια κλισης στο χωμα, αυλακωσεις πετρες κτλ, αν κινεισαι γρηγορα, το τιμονι
ορισμενες φορες, κανει μονο του ακαριαιες αλλα βιαιες μικρες κινησεις. Αν εχεις αντιχειρες μεσα, μπορει σε προσπαθεια επαναφορας απο στροφη πχ, να σου τον χτυπησει εντονα και να προκαλεσει απο μια απλη μικρη θλαση, εως και σπασιμο...Το ίδιο ισχύει και στο off roading. Εύκολα σπάει ο αντίχειρας...
-
Όποιος καταφέρει και κρατήσει τα χέρια του 9:15 Και δεν πάθει εξάρθρωση σε ορεινό στροφιλικι του χαρίζω τσίχλα! Σε πίστα ψιλοπαιζει.
BMW 1M 2011