Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 192
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 525
    • 526
    • 194 / 526
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    122
    10515
    168107
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Άδεια πιάτα φωτογραφίζουμε, είμαστε πολύ γρήγοροι για να τα προλάβει ο φωτογράφος γεμάτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

        Πάντως και άλλος θεσσαλονικιός φορουμίτης που το οδήγησε σήμερα, απογοητεύτηκε.

        Pop?
        εδιτ τόσο κακό είναι ρε παιδιά?
        Όπως τα γράφετε αν οδηγησετε το δικό μου μπουρδέλο θα το ανεβάζετε μπουρδέλο θα το κατεβάζετε

        Παρών κι εγώ!

        Ας πω κι εγώ τις εντυπώσεις μου...

        Οδήγησα το μαύρο 1,6Τ Ζμπορ με δέρμα μέσα...

        Αρχικά, από την έκθεση με εντυπωσίασε αρνητικά η κακή μυρωδιά που έχουν τα πλαστικά των Ford (η ίδια σε Focus και Mondeo)... Πάει η μυρωδιά καινουργίλας και αντικαταστάθηκε από μυρωδιά ... μπλιαχ... Τεσπα...

        Εμφανισιακά δεν μου λέει πολλά, οι χώροι μέτριοι, το πορτ-μπαγκάζ μικρό. Το κάθισμα - τιμόνι ρυθμίζονται ποικιλοτρόπως και η εύρεση της σωστής θέσης είναι θέμα δευτερολέπτων, απλά υπάρχει το μόνιμο πρόβλημα των αυτοκινήτων της τελευταίας δεκαετίας: Που τελειώνει το ρημάδι το καπώ;;; Τεσπα...

        Μία γρήγορη εποπτεία του εσωτερικού: Πολλά κουμπάκια, διακόπτες, κτλ (τι σκατά κάνει το καθένα;;; ποιος ξέρει...), κουμπάκια στο τιμόνι, κουμπάκια στην κονσόλα, τι κάνουν όλα αυτά, μακάρι νά 'ξερα... Εργονομικό φάουλ το ότι τα βελάκια στο τιμόνι δεξιά που ρυθμίζουν τα του ραδιοφώνου είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά αριστερά που ρυθμίζουν τα του tc και δεν γράφει το καθένα τι κάνει, ενώ εξαιρετικά ενοχλητικό το χειρόφρενο! Ποιος το έβαλε εκεί;;;; Λίγο να πάρεις το πόδι από το γκάζι και σ' ενοχλεί, ενώ ενοχλεί ΚΑΙ η κονσόλα εκεί, μιας και το πόδι ακουμπάει συνέχεια... Η εμφανής ποιότητα απλά ικανοποιητική, δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, είχε πλαστικά καλά, μέτρια και άθλια ατάκτως εριμμένα σε διάφορα σημεία (αυτά στο χειρόφρενο για παράδειγμα είναι ποιότητας κακής κινέζικης αντιγραφής Lego...), αλλά προσωπικά δεν μ' ενδιαφέρει, απλά το αναφέρω.

        Ξεκινάμε. Πρώτη δουλειά να ψάξω πως απενεργοποιείται το κωλο-ESP. Στο mk2 έπρεπει να μπεις στο υπομενού του υπομενού ω υπομενού για να το απενεργοποιήσεις, αλλά εντοπίζω ένα κουμπάκι με το γράμμα Α και το πατάω μπας και γίνει τίποτα, αλλά μάταια... Το συγκεκριμένο κουμπί το πάτησα αρκετές φορές στη διαδρομή, αλλά δεν κατάλαβα τι έκανε, μόνο όταν μου το είπε ο πωλητής μετά (είναι το Start-Stop, το οποίο Start-Stop ούτως ή άλλως απενεργοποιείται όταν έχεις αναμένο AC ή τα φώτα ή το ράδιο ή γενικά αν καταναλώνεις έστω και απειροελάχιστη ενέργεια, όπως μου είπε ο πωλητής, άρα η τοποθέτησή του είναι μία για να πέσουν οι καταναλώσεις κατά ECE). Εν τέλει, μετά από μία βόλτα στα μενού, κατάλαβα ότι απενεργοποιείται μόνο το traction control (το οποίο δεν θέλω να συμβαίνει, εκτός κι αν είναι κανένα πολύ ενοχλητικό σύστημα), άρα ένα (μεγάλο κατ' εμέ) μείον! Δεύτερη δουλειά, σταθμός στο ραδιόφωνο. Λίγο δυσκολεύτηκα, αλλά τελικά κατάφερα να συντονίσω τον 'δείκτη' εκεί που ήθελα (καταραμένη εργονομία).

        Βγαίνω λοιπόν στο δρόμο (μόνος για 1 ώρα+ ) και πατάω γκάζι. Ο ecoboost δεν είναι ξυράφι απόκρισης, αλλά προσωπικά τον θεωρώ ως ένα από τα πολύ θετικά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Δύναμη πάντα αρκετή σε όλο το στροφόμετρο. Η ένδειξη αλλαγής ταχύτητας σε προτρέπει να είσαι με 6η και 1400σαλ, αλλά το παράδοξο είναι πως και εκεί το μοτέρ έχει δύναμη! Vive le turbine! Γρήγορα μαθαίνω να αγνοώ την ένδειξη... Στο πρώτο 'καλό' πάτημα του γκαζιού αρχίζουν τα αρνητικά. Ελκτική πρόσφυση; Μέτρια. Ίσως φταίνε τα Goodyear Efficient Grip, τι να πω... Στο δυνατό φρένο αντίστοιχα το ABS μπαίνει για πλάκα...

        Μέχρι να φτάσω στο βουνό λέω να δοκιμάσω την άνεση... Τίποτα το ιδιαίτερο. Δεν είναι στα αρνητικά του αυτοκινήτου, αλλά σίγουρα όχι και στα θετικά. Το αυτό και για την ηχομόνωση. Πάντως, το αμάξι μαζεύει χιλιόμετρα χωρίς να το πάρεις χαμπάρι. Και ταξιδεύει με 160 πολύ άνετα (απλά δεν μ' εντυπωσίασε). Και το ρημάδι το τούρμπο τραβάει με 70 και 6η...

        Βγαίνω από τον περιφερειακό και επιτέλους θα δούμε τι κάνει. Στην ίδια διαδρομή που με ένα mk2 είχα αφηνιάσει και δεν ήθελα να το αφήσω. ΔΥΣΤΥΧΩΣ όμως τα πράγματα δεν εξελίσσονται με τον ίδιο τρόπο... Το τιμόνι πρώτα πρώτα δεν έχει καμία σχέση σε σαφήνεια και αίσθηση. Δεν το λέω κακό, αλλά μέτριο. Ένα ακόμα φάουλ... Στην πρώτη στροφή αναδεικνύονται και τα υπόλοιπα... Η ανάρτηση δυστυχώς αδυνατεί να ελέγξει αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος (κλισέ;;; who, me? αλλά έτσι είναι) και το αμάξι εμφανίζει σημαντικό roll στις στροφές. Ταυτόχρονα, φανερώνει μία διχασμένη προσωπικότητα. Το στήσιμό του είναι υπερστροφικό, αλλά αφενός η ανάρτηση και αφετέρου το ESP (που δεν απενεργοποιείται ) δεν σε αφήνουν να διασκεδάσεις... Σχεδόν σε κάθε στροφή μπαίνει το ESP, το μόνο καλό είναι ότι κάθε φορά που το έδιωχνα λίγο έμπαινε ΑΦΟΥ είχα διορθώσει... Σε στιγμές μεγαλύτερου ενθουσιασμού, απλά σε κόβει. Σε τέτοιες συνθήκες το τιμόνι απλά ακολουθεί. Όπως εν τέλει και το υπόλοιπο αυτοκίνητο και αφήνει τον οδηγό με τη ... χαρά...

        Μία φορά είπα να δοκιμάσω φρένο (δυνατό) πάνω στη στροφή και το αποτέλεσμα είναι να φύγει με τα 4 αρκετά πιο γρήγορα και πιο έντονα απ' όσο περίμενα.

        Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι ότι το σημαντικό roll (στις στροφές μου θύμισε πάρα πολύ τη Νίτσα... ) δεν συνοδεύεται από τίποτα το ιδιαίτερο σε άνεση. Δηλαδή η Titanium με την πιο μαλακή ανάρτηση πόσο roll θα έχει;;;

        Από κατανάλωση δεν ξέρω, το πήρα με λαμπάκι και έδειχνε μέση κατανάλωση 12,7 (ο πωλητής μου είπε ότι το είχε ο γιος του ιδιοκτήτη και μάλλον το είχε βιάσει παρά φύση), όταν το επέστρεψα η ένδειξη ήταν στο 9,7...

        Συμπέρασμα; Η χρυσή μετριότητα. Δεν κάνει τίποτα καλά (εκτός από το μοτέρ), αλλά δεν το λες και κακό... Αν θέλεις απλά να πας από το Α στο Βη titanium είναι μια χαρά. Απλά δεν μας είχε συνηθίσει η Ford τα τελευταία 10-12 χρόνια σε τέτοια... Το Leon μακράν πιο οδηγοκεντρικό και το Octavia σαν σύνολο (αλλά και οδική συμπεριφορά) είναι σαφώς ανώτερο...

        Μπορώ να έχω ένα mk2 με τον Ecoboost;;;

        Μεγάλη απογοήτευση, κυρίως λόγω της πρόσφατης ιστορίας της εταιρείας, η οποία δείχνει να επιστρέφει στα κακά χρόνια της δεκαετίας του '85-'95 που έβγαζε αδιάφορα αυτοκίνητα... Γιατί;;;

        @orestis: το δικό σου είναι ακόμα χειρότερο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Μάρκο δοκίμασε την 170άρα Giulietta (και με 200 κυβικά λιγότερα) και θα ξεχάσεις αμέσως τον βαρετό και ντιζελοτραφή Ecoboost. Κατά τα άλλα, όπως είπαμε και στο τηλέφωνο, συμφωνώ!

          ΥΓ: Θα ήθελα να ήξερα μερικά περιοδικά αν το έχουν οδηγήσει καν με αυτά που γράφουν...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            markvag last edited by

            Αυτό με τα περιοδικά είναι ένα θέμα...

            Όσο για την Ιταλίδα επιφυλάσσομαι...

            Θέλω τώρα να οδηγήσω ένα kolo (ε... polo ήθελα να πω) που βρέθηκε στα χέρια ενός φίλου... Έχω κέφια για βλακείες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Eγω παντως επισημανα απο την αρχη, δυο πραγματα, αν αυτο λεει κατι...
              Πρωτον, αλλη συμπεριφορα (ναι ειδα διαφορα, δεν ξερω αν ηταν τα λαστιχα, η σπορ αναρτηση, αν του ειχαν πεταξει τα ματια εξω, αν ηταν αναδρομος ο Ερμης, αν εγω δεν ειχα κεφι, αλλα ετσι ηταν...)
              ενιωσα με το sport, αλλη το Τitanium. Το ξερω ακουγεται υπερβολικο, αλλα ετσι διαπιστωσα κατα την οδηγηση τους.
              Δευτερον ανεφερα οτι το γενικοτερο στυλ του-φιλοσοφια του ειναι το στιβαρο, με εντονη αισθηση ασφαλειας, πατημα, συν την αισθηση οτι οδηγεις ενα μεγαλυτερο-ποιοτικοτερο αυτοκινητο σε επιπεδο κυλισης/ηχομονωσης.
              Παραλληλα και οι ρυθμισεις της αναρτησης, υψηλη ροπη, χαρακτηριστικα λειτουργιας κινητηρα, παραπεμπουν περισσοτερο
              και αναδεικνυουν το συνολο, σε πιο ωριμο οδηγικο στυλ, δηλαδη με καθαρες γραμμες, χωρις εντονα τιμονια-στραμπουληγματα, οπως πχ ειναι το στυλ ενος clio RS.
              Eιναι καποια πραγματα που νομιζω πρεπει να τα εχουμε υποψιν μας οταν ψαχνουμε να βρουμε τα ορια ενος αυτοκινητου, σχετικα με τον τροπο, αλλα και συμφωνα με αυτο που πρεσβευει, αρχικη φιλοσοφια κατασκευης, κτλ.
              Ενταξει, σιγουρα δεν εχει την αμεσοτητα τιμονιου, και αντιδρασεων μιας Giulietta στο 'παιχνιδι' με υψηλο διψηφιο, ή αρχικο τριψηφιο νουμερο χιλιομετρων, αλλα σε γρηγορη οδηγηση, με γραμμες, προσωπικα τουλαχιστον, βρηκα το Focus
              πιο κοντα στην ηδη πολυ καλη συμπεριφορα της giulietta, με την διαφορα ομως, οτι απλα ηταν λιγοτερο παιχνιδιαρικο.
              Αυτο δεν το κανει μετριο, κατα την γνωμη μου, ουτε οδηγικα αδιαφορο, ειδικα απο την στιγμη που ειναι ιδιαιτερα πληροφοριακο, προβλεψιμο και μελετημενο στις αντιδρασεις του (το πλαισιο) ωστε να ευνοει τα γρηγορα περασματα, δηλαδη
              απουσια ταλαντωσεων -ναι επαιρνε λιγες κλισεις δεν ηταν 'τραπεζι' η αναρτηση, αλλα δουλευε σωστα, σε αντιθεση με την σπορ που αντιδρουσε πιο αποτομα/ατσαλα- , μπροστινο συστημα που δεν 'χαζευε' και ακρως ικανοποιητικη και γραμμικη δυναμη, για την εξοδο της στροφης.
              Το ανεφερα και στο αρχικο ποστ του test drive εξαλλου, μου εκανε και εμενα περιεργη εντυπωση, αλλα η σπορ εκδοση ειχε εντελως διαφορετικη (αρνητικη) αισθηση στο πατημα-αποσβεση ανωμαλιων-αντιδρασεις υπο πιεση, αλλα και σχετικα λιγοτερη πληροφορηση στο τιμονι, απ' οτι η πιο 'κυριλλε' Titanium εκδοση.

              @markvag
              To 150αρη ή 182αρη οδηγησες?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Το 150άρι οδήγησε ο Μάρκος.

                Πάντως, το Sport ήταν ήδη πολύ μαλακό. Φοβάμαι να σκεφτώ πως είναι το Titanium (βαρκούλες αρμενίζουν θα είναι αν μαλακώσει κι άλλο).

                Επίσης Γρηγόρη, δεν μιλάμε μόνο σε off balance οδήγηση. Ακόμα και με γραμμές το στήσιμο είναι πολύ μαλακό και το αυτοκίνητο πλέει. Συγκεκριμένα σε καμπές των 140+ δεν ένιωθες σε καμία περίπτωση την χειρουργική ακρίβεια της Giulietta ή του Focus Mk1. Το αυτοκίνητο πήγαινε στο περίπου και οι ταλαντώσεις πήγαιναν κι έρχονταν ενώ οι διορθώσεις με τιμόνι εκτελούνταν σε δεύτερο χρόνο και μπέρδευαν το πλαίσιο που δεν ήξερε τι ήθελε να κάνει (να βάλει μούρη μέσα, να ρολάρει λίγο ακόμα, να πετάξει λίγο κώλο...άστο μωρέ, το βλέπουμε αύριο το τι θα κάνουμε).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Το 150άρι οδήγησε ο Μάρκος.

                  Πάντως, το Sport ήταν ήδη πολύ μαλακό. Φοβάμαι να σκεφτώ πως είναι το Titanium (βαρκούλες αρμενίζουν θα είναι αν μαλακώσει κι άλλο).

                  Επίσης Γρηγόρη, δεν μιλάμε μόνο σε off balance οδήγηση. Ακόμα και με γραμμές το στήσιμο είναι πολύ μαλακό και το αυτοκίνητο πλέει. Συγκεκριμένα σε καμπές των 140+ δεν ένιωθες σε καμία περίπτωση την χειρουργική ακρίβεια της Giulietta ή του Focus Mk1. Το αυτοκίνητο πήγαινε στο περίπου και οι ταλαντώσεις πήγαιναν κι έρχονταν ενώ οι διορθώσεις με τιμόνι εκτελούνταν σε δεύτερο χρόνο και μπέρδευαν το πλαίσιο που δεν ήξερε τι ήθελε να κάνει (να βάλει μούρη μέσα, να ρολάρει λίγο ακόμα, να πετάξει λίγο κώλο...άστο μωρέ, το βλέπουμε αύριο το τι θα κάνουμε).

                  Τι να πω γμτ μου, εμενα μονο ετσι δεν μου φανηκε το αυτοκινητο δοκιμης...
                  Τοσο μεγαλες διαφορες να βλεπουμε, τι διαολο...
                  Μηπως ειναι τιποτα ξεπατωμενα 'μουλαρια', που τα φορτωνανε εκει περα οι αντιπ/σωποι?
                  Γιατι και σε εμενα πχ, στο σπορ η 3η δεν κουμπωνε και πολυ καλα, και πισω ετριζε καπου η καμπινα σε ανπηδησεις...
                  Θα κοιταξω να δω μηπως και βρω κανενα, κοντα στα Νοτια προαστεια, ωστε να το δω σε γνωστη συγκεκριμενη διαδρομη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    markvag last edited by

                    @Κίκιζας: To 150 ήταν.

                    Πάντως, εγώ, στο συγκεκριμένο αμάξι (με μόλις 5.600χλμ στο κοντέρ) αυτά που λες περί απουσίας ταλαντώσεων και ακρίβειας στη συμπεριφορά δεν τα είδα... Όπως και δεν θεωρώ ότι η ανάρτηση είναι κάτι το ιδιαίτερο σε άνεση, το τιμόνι κάτι καλύτερο από μέσος όρος και η ποιότητα και ηχομόνωση το ίδιο... Γενικά, το αμάξι καλό, χρυσό, αλλά μία μετριότητα.

                    Α και ξέχασα να πω πως το κιβώτιο παρόλο που ήταν εξαιρετικά θετικό σε όλα του είχε πάρα πολύ κοντά τις σχέσεις (όχι την κλιμάκωση) με αποτέλεσμα εγώ που έχω συνηθίσει σε αμάξια που για να βάλεις ταχύτητα ο λεβιές πάει και πάει και πάει λίγο ακόμα ( ) να μπερδεύομαι αν πάω να βάλω 4η ή 2η ή 3η ή 1η... Αλλά γι' αυτό μάλλον φταίει η PSA, παρά η Ford...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      astanapan last edited by

                      Ρε παιδια σε τι δρομους οδηγήσατε;

                      Σε πιο 'αγρια' οδοστρωματα (με/η μπαλωματα) στους δρομους λογικο να έχει περισσότερες ταλαντώσεις ενα αυτοκίνητο και οι αντιδράσεις του πλαισίου/αναρτήσεων να είναι πολύ τονισμένες.

                      Και κατι άλλο, τα λάστιχα τί ήταν και τί διαστάσεις; τα Primacy HP κανουν μόνο για οδήγηση με γραμμές και όχι για πιο off balance καταστάσεις (αν απλά δειτε τα τετραγωνισμένα πλαινα τους θα καταλάβετε τι εννοω). Για τα αλλα της Goodyear δεν τα ξέρω καθόλου.

                      Πάντως το Mk2 πήγαινε καλά με (οτι) λάστιχο και με οτι αναρτηση (απλη,σπορτ). Αρα απο τα αποδυτήρια σχεδόν λεμε οτι το mk3 είναι κάποιες βαθμίδες παρακάτω; Αυτό νομιζω συμφωνεί με τα γνωστά περιοδικά.

                      BTW το νεο Φιεστα (οδήγησα πριν κανα 6μηνο το 1.4 με νομιζω 95 αλογα και 14'' ζαντες με Μισελεν Ενερτζι!!) είναι εξαιρετικό και με αίσθηση Φοκους mk2 απλά πιο μικρου. Τοσο έξω έπεσε η Φορντ στο νεο φοκους;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Οδήγησα σε δρόμους που έχω οδηγήσει γρήγορα δεκάδες άλλα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων τα Focus Mk1 και Mk2.

                        Ναι, τόσο έξω έπεσε η Ford! Η μάλλον, απλά άλλαξε κοινό στο οποίο απευθύνεται. Για μπαρμπάδες πλέον το Focus...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          astanapan last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Οδήγησα σε δρόμους που έχω οδηγήσει γρήγορα δεκάδες άλλα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων τα Focus Mk1 και Mk2.

                          Ναι, τόσο έξω έπεσε η Ford! Η μάλλον, απλά άλλαξε κοινό στο οποίο απευθύνεται. Για μπαρμπάδες πλέον το Focus...

                          Αλλα εδώ το έθαψαν και οι Αγγλάρες, άρα έτσι θα'ναι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Οδήγησα σε δρόμους που έχω οδηγήσει γρήγορα δεκάδες άλλα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων τα Focus Mk1 και Mk2.

                            Ναι, τόσο έξω έπεσε η Ford! Η μάλλον, απλά άλλαξε κοινό στο οποίο απευθύνεται. Για μπαρμπάδες πλέον το Focus...

                            Μηπως επηρεαζεσαι πολυ απο το δικο σου που εχει κοφτερο υδραυλικο τιμονι?, και υποσυνειδητα το συγκρινεις περισσοτερο με αυτο, παρα με την Giulietta? Τα υδραυλικα 'πεθαναν' Aλεξανδρε, μαζι τους και ενα μερος της πληροφορησης των εμπρος τροχων, αλλα στην γρηγορη οδηγηση, η ακριβεια γενικοτερα του μπροστινου συστηματος ειναι αυτη που μετραει, και εκει
                            τουλαχιστον, σε εμενα, η Titanium εκδοση μου αφησε πολυ καλη εντυπωση...
                            Παντως και οι Ολλανδοι, διαφωνουν μαζι σου, ιδιαιτερα το γνωστο ξυρισμενο, Ολλανδο κοκακι...
                            (και οι δυο btw οδηγουν την Titanium εκδοση)

                            Youtube Video

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης astanapan έγραψε:

                              Οδήγησα σε δρόμους που έχω οδηγήσει γρήγορα δεκάδες άλλα αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων τα Focus Mk1 και Mk2.

                              Ναι, τόσο έξω έπεσε η Ford! Η μάλλον, απλά άλλαξε κοινό στο οποίο απευθύνεται. Για μπαρμπάδες πλέον το Focus...

                              Αλλα εδώ το έθαψαν και οι Αγγλάρες, άρα έτσι θα'ναι.

                              Ποιοι απ' ολους?
                              Aυτοι εδω παντως, οχι:

                              Youtube Video

                              Youtube Video

                              http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eview.html

                              http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... AR-review/

                              Xαρακτηριστικα εδω οριοθετει τις οδηγικες διαφορες μεταξυ MKI και ΜΚΙΙΙ:
                              'Well if you loved the mischievous throttle adjustability of the old cars, particularly the Mk1, whose humblest versions danced on their tyres like hot hatches, then the new car’s undeniably planted feel might disappoint'.
                              'It’s still fun though, just a different sort of fun. Driving Focus 3, it’s mostly about the front end, the super-quick turn-in from the impressively realistic electric-power steering system...'
                              'And the Focus doesn’t just turn in to bends quickly, it gets through them fast too thanks to a torque vectoring differential. It’s not a real torque vectoring diff, it’s a simple ESP-based system that nips up the brake on the inside wheel during cornering, but the result is undeniably effective. Pin the right pedal through a corner and it hangs on long after rivals would be drifting into the scenery.'
                              (Titanium οι εκδοσεις επισης, και εδω)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                focusman91 last edited by

                                Τωρα που δεν μπαινω πολυ συχνα βρηκατε να γραψετε για το Focus..
                                Αν συνεχισετε θα χασω το απογευματινο μου μπανιο!!

                                Οποτε μ'αυτα που διαβαζω εδω μεσα κατα καιρους, με βλεπω του χρονου να συζητω περι Giuliettaς

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Γρηγόρη με την Giulietta το συγκρίνω και σαφώς η Ιταλίδα είναι πολύ ανώτερη οδηγικά.

                                  Όσο για το δήθεν κοφτερό μπροστινό που λένε τα περιοδικα, εγώ λέω ότι το κάνουν για να μην χάσουν την διαφήμιση. Το Golf V καλύτερα έστριβε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    markvag last edited by

                                    Το Car το παίρνω στην αγγλική του έκδοση και οδηγώντας το αμάξι σκεφτόμουν ότι 'δεν μπορεί... άλλο αμάξι οδήγησαν αυτοί...' Τι να πω... δεν ξέρω... Ίσως παίζει και εκεί η διαφήμιση...

                                    Επίσης, τα λάστιχα, όπως είπα και πιο πάνω ήταν τα Goodyear Efficient Grip (τελείως λάστιχο, όπως και ότι οικολογικό έχω οδηγήσει) σε διάσταση 215/50/17. Το πρόβλημα όμως δεν ήταν τα λάστιχα. Σε δρόμους με 'χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης' (κοινώς τζάμι) το αμάξι είχε την εξής συμπεριφορά:

                                    1. Έδειχνε να πάει να διώξει απαλά το πίσω μέρος (ακόμη και με σταθερό γκάζι, αν το προκαλούσες επίσης το έδιωχνε κώλο ήρεμα και ωραία).
                                    2. Κάπου εκεί άρχιζε το roll
                                    3. Διόρθωνες με το τιμόνι (το οποίο δεν λέει πολλά, απλά δεν σε ενοχλεί πολύ εν τέλει)
                                    4. Σε έκοβε το ESP (πάντα ΑΦΟΥ είχα διορθώσει - αφού μετά από λίγο έμαθα και διόρθωνα λιγότερο περιμένοντας το ραντεβού με την ηλεκτρονική μ@λ@κί@... )
                                    5. Το roll σταματούσε με την έξοδο από τη στροφή.

                                    Γενικά, υπήρχε μία ατσαλοσύνη στη στροφή, που δεν υπήρχε ούτε γι' αστείο στα δύο προηγούμενα... και φυσικά όχη η ακρίβεια που θα έπρεπε να υπάρχει (θα έπρεπε από ένα focus ), όχι μόνο από το τιμόνι, αλλά γενικότερα. Επίσης, το αμάξι είναι υπέρστροφικό, χωρίς η ανάρτηση και το γενικότερο στήσιμο να μπορεί να το στηρίξει, οπότε μπήκε ένα μη απενεργοποιούμενο ESP για να το κρατάει στο δρόμο...

                                    Για το κοφτερό εμπρός μέρος κι εγώ θα συμφωνήσω ότι δεν το είδα... ίσως να βρίσκεται κάπου, αλλά όχι στο αμάξι που οδήγησα.

                                    Το αστείο είναι ότι ακριβώς έτσι στρίβει και το πικάσο (με περισσότερο roll φυσικά) και, όπως είπα, το Focus μου το θύμισε πολύ... Όχι καλό για ένα αυτοκίνητο που πασάρεται ως οδηγοκεντρικό... Σε πιο ανοιχτές καμπές κανένα πρόβλημα (σαφώς λιγότερο roll). Ένα άλλο καλό ήταν ότι η συμπεριφορά παρέμενε σε γενικές γραμμές ανεπηρρέαστη από ανωμαλίες στη στροφή.

                                    Προσωπικά δεν αισθάνθηκα ανασφάλεια, μόνο απογοήτευση (και νεύρα για το @#$%^#$#!&% μη απενεργοποιούμενο ESP ) για ένα από τα καλύτερα μικρά οικογενειακά που κυκλοφορούσαν που εξελίχθηκε σε μία μετριότητα. Αν αυτά είναι τα σπορ οικογενειακά της νέας εποχής τότε...

                                    Για τον πατέρα μου που είναι 62 είναι ότι πρέπει. Μέχρι εκεί όμως. Απλά, αναρωτιέμαι αν το ζμπορ είναι έτσι, το άνετο titanium πως θα είναι;;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Γρηγόρη με την Giulietta το συγκρίνω και σαφώς η Ιταλίδα είναι πολύ ανώτερη οδηγικά.

                                      Όσο για το δήθεν κοφτερό μπροστινό που λένε τα περιοδικα, εγώ λέω ότι το κάνουν για να μην χάσουν την διαφήμιση. Το Golf V καλύτερα έστριβε...

                                      +1

                                      Από τα χέρια μου έχουν περάσει δυο Focus εταιρικά. Το πρώτο και το τελευταίο, πριν το facelift. Το καινούριο δε το έχω οδηγήσει, αλλά η G είναι ανώτερη οδηγικά κατά την άποψή μου από το απερχόμενο. Φρένα/τιμόνι/μοτέρ είναι αλλού.

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        markvag last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                        Γρηγόρη με την Giulietta το συγκρίνω και σαφώς η Ιταλίδα είναι πολύ ανώτερη οδηγικά.

                                        Όσο για το δήθεν κοφτερό μπροστινό που λένε τα περιοδικα, εγώ λέω ότι το κάνουν για να μην χάσουν την διαφήμιση. Το Golf V καλύτερα έστριβε...

                                        +1

                                        Από τα χέρια μου έχουν περάσει δυο Focus εταιρικά. Το πρώτο και το τελευταίο, πριν το facelift. Το καινούριο δε το έχω οδηγήσει, αλλά η G είναι ανώτερη οδηγικά κατά την άποψή μου από το απερχόμενο. Φρένα/τιμόνι/μοτέρ είναι αλλού.

                                        Αν η Giulietta είναι καλύτερη από focus mk2, τότε τρέχω να κλείσω test-drive!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                          Γρηγόρη με την Giulietta το συγκρίνω και σαφώς η Ιταλίδα είναι πολύ ανώτερη οδηγικά.

                                          Όσο για το δήθεν κοφτερό μπροστινό που λένε τα περιοδικα, εγώ λέω ότι το κάνουν για να μην χάσουν την διαφήμιση. Το Golf V καλύτερα έστριβε...

                                          +1

                                          Από τα χέρια μου έχουν περάσει δυο Focus εταιρικά. Το πρώτο και το τελευταίο, πριν το facelift. Το καινούριο δε το έχω οδηγήσει, αλλά η G είναι ανώτερη οδηγικά κατά την άποψή μου από το απερχόμενο. Φρένα/τιμόνι/μοτέρ είναι αλλού.

                                          Αν η Giulietta είναι καλύτερη από focus mk2, τότε τρέχω να κλείσω test-drive!

                                          Από το 1400άρι εταιρικό μου ήταν πάντως. Και δε μιλάω για το μοτέρ, μιλάω για φρένα/κράτημα. Το τιμόνι του focus ίσως είναι λίιιιγο καλύτερο.

                                          Να πας, θα σου αρέσει.

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Eνα Peugeot RCZ 200ps.
                                            Ειχα μια συντομη οδηγικη επαφη, με το 156αρι, το φθινοπωρο που μας περασε, στα πλαισια του λανσαρισματος απο την
                                            Ελληνικη Peugeot, σε διαδρομη γυρω απο το Kartodromo, και παροτι εμφανισιακα, το αυτοκινητο σου εκοβε την ανασα, απο
                                            την εντυπωσιακη-εξωτικη σχεδιαση του, οδηγικα τουλαχιστον, δεν παρουσιαζε καποιο ιδιαιτερο ενδιαφερον.
                                            Επιγραμματικα θα σταθω στην αρκετα μαλακη εως και πλαδαρη αναρτηση του, στο μεγαλης διαμετρου τιμονι του, με την ελαφρια αισθηση, και γενικοτερα, στο σχετικα μη ακριβες μπροστινο συστημα του, σε σβελτους ρυθμους.
                                            Κατα τα αλλα, το εσωτερικο και η θεση οδηγησης, ηταν σε αντιστοιχο 'ανεβαστικο' επιπεδο, με την εξωτερικη εμφανιση.
                                            Μπαινοντας στο 200αρι τωρα, καταρχας το τιμονι εχει μικροτερη διαμετρο, και εντονοτερη flat bottom σχεδιαση.
                                            Παραλληλα ομως, εχει και πιο βαρια αισθηση, η οποια ειναι και εξαιρετικη, καθολου συνθετικη οπως στα περισσοτερα νεα ηλεκτρικα τιμονια, και συνολικα μου φανηκε καλυτερη ακομα και απο του cooper S, οπου μεχρι πρωτινος αποτελουσε για εμενα, τουλαχιστον το σημειο αναφορας, σε επιπεδο αισθησης και ακριβειας, στα ηλεκτρικα τιμονια.
                                            Οι θετικες εντυπωσεις συνεχιζονται, με το πολυ καλο σε κουμπωμα κιβωτιο, οπως ειχε και το 156αρι, αλλα και αλλα μοντελα του PSA με τον τουρμπατο 1600αρη, οπως το DS3 THP, μονο που εδω εχει και κοντυτερες διαδρομες!
                                            Δυο στα δυο λοιπον το 200αρι, και αμεσως παει το μυαλο μου στην αναρτηση...
                                            Καμμια σχεση με το 156. Ειχα διαβασει οτι συμφωνα με την Peugeot, υπαρχουν διαφορες, και συγκεκριμενα, η πιο γρηγορη εκδοση, φερει μεγαλυτερης διαμετρου αντιστρεπτικες, και αν θυμαμαι καλα ελαχιστα αυξημενα μετατροχια εμπρος και πισω.
                                            Στην πραξη, η λειτουργια της ηταν εξαιρετικη. Το αυτοκινητο πλεον το ενιωθα να εχει συμπαγη αισθηση, με ανυπαρκτες κλισεις, και πολυ καλη γενικα αποσβεση, παρα τους στανταρ 18αρηδες τροχους.
                                            Μονο σε εντονες κακοτεχνιες, η πισω αναρτηση συμπεριφεροταν ελαχιστα πιο ξερα απ' οτι θα ηθελα, ενδεχομενως ισως και λογω της φιλοσοφιας κατασκευης της (ημιακαμπτος), αλλα και με μια μικρη επιφυλαξη, καθως το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειχε μολις 2,300χλμ στο οδομετρο, και πιθανον, η αναρτηση/ελαστικοι συνδεσμοι να μην ειχαν 'κατσει'/πατησει ακομα στο 100% .
                                            Ολα αυτα βεβαια, αφου φυσικα προηγουμενως, ειχαμε τσεκαρει και διορθωσει τελικα τις πιεσεις, διαπιστωνοντας οτι ειχε αρχικα, αρκετα παραπανω απ' οτι οριζει ο κατασκευαστης (2.3bar εμπρος , 1,9bar πισω, εγραφε το ταμπελακι στο εσωτερικο σημειο που κλεινει η πορτα του οδηγου, 3bar βρηκαμε ακριβως, εμπρος-πισω...), κατι που διαισθανομουν απο τα πρωτα χλμ
                                            οδηγωντας το, αφου απο την πρωτη στιγμη, συμπεριφεροταν εντελως ξερα, και με αποτομες αντιδρασεις, η αναρτηση.
                                            Στο ζουμι της υποθεσης, το κρατημα του RCZ, ειχα την χαρα να το διαπιστωσω στην εξαιρετικη διαδρομη απο την Παλαια Πεντελη, προς Νεα Μακρη.
                                            Και αυτο ηταν, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Παιχνιδιαρικο (σε ενα βαθμο, ακομα και με το ESP on), φιλικο, και ακριβεστατο, στριβωντας υπο πιεση, ειτε με γραμμες, ειτε και χωρις.
                                            Το αυτοκινητο εδινε απιστευτη αυτοπεποιθηση, και σε πριζωνε να επιτεθεις ακομα περισσοτερο.
                                            Οπου το οδοστωμα ηταν καλο, απλα σημαδευες, και εστριβες, εχοντας πληροφορηση στο επακρο, και απο το τιμονι, και απο το πολυ στιβαρο πλαισιο, αλλα και την αρκουντως σφιχτη αναρτηση, για το πως 'πατανε' και εχουν φορτιστει αντιστοιχα και οι τεσσερις τροχοι.
                                            Αντιθετα, οπου δεν παρειχε ο δρομος καλη προσφυση, ειτε εκοβε διακριτικα την παροχη γκαζιου το ESP μετα απο γκαζι 'παντοφλα' κατα το στριψιμο, ειτε γλιστρουσε ελαχιστα το πισω μερος με αποτομο αφημα γκαζιου. Στα παραπανω, η επεμβαση του ESP χοντρικα γινοταν κατα το 1/4 στριμμενου του τιμονιου και μετα.
                                            Μεχρι εκει, δεν ενιωθα καμμια παρεμβαση.
                                            Φυσικα και υπαρχει δυνατοτητα πληρους απενεργοποιησης, αλλα δεν ηθελα σε αυτη την πρωτη επαφη, να κανω κατι τετοιο. Μονο μια-δυο φορες προσωπικα με ενοχλησε λιγο, η παρουσια του, -και αυτο μονο σε γλυστερο οδοστρωμα- που εκοψε την παροχη γκαζιου, σε γλιστερη, κλειστη ανηφορικη στροφη, για να αποτρεψει εντελως την υποστροφη -κατι που εκανε επιτυχως φυσικα- , απλα μου εκοψε την φορα, και την δυνατοτητα να εχω εγω τον αμεσο ελεγχο αφηνοντας και ξαναπατωντας ακαριαια το γκαζι ωστε να μειωσω μονος μου την ενδεχομενη υποστροφη, χωρις να μου κοπει σε μεγαλο βαθμο η φορα που ειχα.
                                            Το μοτερ φυσικα βοηθουσε στο επακρο, για ολη αυτη την απολαυστικη οδηγικη εμπειρια, με αρκετη δυναμη και ροπη, ηδη απο τις σχεδον 2,000σαλ μεχρι και τις σχεδον 5,500σαλ. Απο εκει και περα ηρεμουσε λιγο, αλλα σιγουρα σε ενα βαθμο, πιστευω οτι ειχε να κανει με τα λιγα σχετικα χλμ που ειχε διανυσει μεχρι στιγμης.
                                            Τα φρενα ειχαν επισης πολυ καλη, γραμμικη αισθηση, αλλα και αποδοση, σε ολη την διαρκεια της διαδρομης.
                                            Συνολικα, εξαιρετικη η οδικη συμπεριφορα του κατα την γρηγορη οδηγηση, αλλα εξισου ανετη και ευχαριστη, ακομα και απλως βολταρωντας.
                                            Με αυτη την εκδοση συγκεκριμενα, πιστευω οτι η Peugeot επανερχεται δυναμικα, θυμιζοντας τις αξεχαστες εποχες των πρωτων της GTI και Rallye.
                                            Welcome back Peugeot!

                                            P.S Ενα μεγαλο ευχαριστω, στον φιλο και χρηστη του forum, Zoros που μου εμπιστευτηκε το 'καμαρι' του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 525
                                            • 526
                                            • 194 / 526
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr