-
-edit-
-
Μαζί μιλάμε χωρια καταλαβαινομαστε.
Τα πράγματα είναι πολυ απλά.
Σας εξηγησα τι πιστεύω για την Κίνα, τις δυνατότητες της και που οφείλεται το γεγονός.Εσείς μας λέτε ότι η Κίνα δεν είναι ικανή να φτιάξει τέτοια πράγματα κι ότι θα έπρεπε να φωνάξει τους γιαπωνεζους. Απλά σας εξηγησα ότι εχει μια χαρα δυναμικό για να κάνει ο,τι έκανε και η Ιαπωνία. Τα 50 λοιπόν η Ιαπωνία δεν φώναξε την φορντ να φτιάξει αμάξια στην Ιαπωνία, αλλα αντγραψε.
Αυτο ακριβώς κάνει τωρα και η Κίνα, με ένα χαντικαπ τόσων έτων, στέλνει έξω δυναμικο, και φέρνει την Γνώση πίσω.Της λείπει η κουλτούρα' εχει την πίεση να καλύψει κενά και ανάγκες τεράστιες και θα φάει και τα μούτρα της.
Που διαφωνείτε ακριβώς με αυτά? για ξανακοιταξτε τι λεγαν για τους γιαπωνεζους του 70 και θα καταλαβετε
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μαζί μιλάμε χωρια καταλαβαινομαστε.Τα πράγματα είναι πολυ απλά.
Σας εξηγησα τι πιστεύω για την Κίνα, τις δυνατότητες της και που οφείλεται το γεγονός.Εσείς μας λέτε ότι η Κίνα δεν είναι ικανή να φτιάξει τέτοια πράγματα κι ότι θα έπρεπε να φωνάξει τους γιαπωνεζους. Απλά σας εξηγησα ότι εχει μια χαρα δυναμικό για να κάνει ο,τι έκανε και η Ιαπωνία. Τα 50 λοιπόν η Ιαπωνία δεν φώναξε την φορντ να φτιάξει αμάξια στην Ιαπωνία, αλλα αντγραψε.
Αυτο ακριβώς κάνει τωρα και η Κίνα, με ένα χαντικαπ τόσων έτων, στέλνει έξω δυναμικο, και φέρνει την Γνώση πίσω.Της λείπει η κουλτούρα' εχει την πίεση να καλύψει κενά και ανάγκες τεράστιες και θα φάει και τα μούτρα της.
Που διαφωνείτε ακριβώς με αυτά? για ξανακοιταξτε τι λεγαν για τους γιαπωνεζους του 70 και θα καταλαβετε
Λοιπόν τελευταίο ποστ από εμένα επί του θέματος, διότι μπήκε Αύγουστος, διότι ύστερα από πάρα πολλά χρόνια ετοιμάζομαι για διακοπές 15 ημερών και φυσικά διότι είμαστε κάργα
Λες,'Μαζί μιλάμε χωρια καταλαβαινομαστε'.
Όντως συμβαίνει αυτό τον τελευταίο καιρό.Παρακάτω, 'Τα πράγματα είναι πολυ απλά'.
Και απορώ γιατί δεν τα βλέπεις ότι είναι απλά.'Εσείς μας λέτε ότι η Κίνα δεν είναι ικανή να φτιάξει τέτοια πράγματα κι ότι θα έπρεπε να φωνάξει τους γιαπωνεζους'
Τρίφτη μου το έχει ήδη κάνει να φωνάξει τους Ιάπωνες.
Και πολύ καλά έκανε και τους φώναξε πριν λίγα χρόνια να τους βγάλει από την τυφλαμάρα που τους έδερνε. Απλώς η ένσταση η δική μου όπως και του Nozomi, έγκειται στο γεγονός πως στο άρθρο των Japan Times που παράθεσε ο Nozomi είδαμε γραμμένες πίπες του τύπου, 'China claims its rail tech superior to Japan's' όπως επίσης και 'We Chinese will not claim technologies owned by others as our own. And we will never give up our rights to file patent applications for innovations developed through our efforts and** wisdom **because of others' irresponsible remarks'Όταν λοιπόν η τεράστια από κάθε άποψη Kawasaki, προειδοποιεί για τον τοίχο που έρχεται καταπάνω στους κινέζους και αυτοί απαντούν με αρχιδιές για superiority και wisdom, εγώ σαν έλληνας και αυθάδης σε αντίθεση με τους ιάπωνες τους λέω πάρε μια superiority
και μπόλικη κινέζικη wisdom
να έχεις να πορεύεσαι.Και κλείνω με την παρατήρηση σου, σχετικά με τα της επίσκεψης στο εργοστάσιο της Ford τη δεκαετία του 50.
Δεν πήγε η Ιαπωνία στη Ford, πήγαν τρία άτομα από την Toyota ένας εκ των οποίων ήταν ο Taiichi Ohno, πνευματικός πατέρας του TPS το οποίο αργότερα αντέγραψε η Ford και προσπάθησε μαζί με αυτή να το αντιγράψει κάθε δυτική βιομηχανία.
Το δε TPS του ήρθε στο μυαλό, όταν είδε την σπατάλη στα αμερικάνικα εργοστάσια στις γραμμές παραγωγής που όλος ο υπόλοιπος κόσμος θεωρούσε και δικαίως ως τότε πρότυπα.
Όταν έφτιαξαν το TPS, δεν βγήκαν να λένε μαλακίες σαν τον κινέζο για superiority και wisdom, αντιθέτως το άφησαν σαν σύστημα ανοιχτό ώστε να μπορεί να εμπλουτίζεται στο διηνεκές και δεν αρνήθηκαν να εξηγήσουν σε κανέναν την φιλοσοφία που κρυβόταν πίσω από τον δικό τους τρόπο παραγωγής.
Όταν λοιπόν από τη μια μεριά έχεις μια τέτοια πρακτική, δηλωτική της νοοτροπίας που έχουν σαν λαός και από την άλλη έχεις τον κινέζο που νόμισε πως επειδή είναι ένα δις τρακόσια εκατομμύρια έχει πιάσει τον πάπα από το γνωστό σημείο και μπορεί να βγάζει γλώσσα σε αυτόν που χτες κιόλας του έδειχνε πως φτιάχνονται συρμοί shinkansen, το να συνεχίζουμε να λέμε για λάθος νοοτροπία των κινέζων και μεγαλοιδεατισμούς και έπαρση αρρωστημένη, καταντάει κοινότοπο όσο το να λέμε πως στη Σαχάρα έχει άμμο.
Σου ξαναλέω και σε χαιρετώ.
Το σύγχρονο ελληνικό κράτος, δομήθηκε πάνω στα θεμέλια μιας αυτοκρατορίας που σάπιζε, επάνδρωσε τον πρώτο του μηχανισμό με τοκογλύφους και κοτζαμπάσηδες και μίσησε θανάσιμα όποιον προσπάθησε να το πάει προς Ευρώπη μεριά και όχι προς λαγγεμένη Ανατολή.
190 χρόνια μετά, υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που ψάχνουν γιατί μπήκαμε στο ΔΝΤ, γιατί δεν φτιάχνουμε ούτε βίδα από ποδήλατο, γιατί ο καθένας κάνει ότι του γουστάρει και τέλος, για το αν η Ελλάδα θα βγεί ποτέ από το χάλι που είναι σήμερα.
Η απάντηση είναι ένα μεγαλοπρεπέστατο ΟΧΙ και τα αίτια αν θες, ψάξε τα 190 χρόνια πριν όταν ξεκίνησε να φαλτσάρει η πορεία.
Αν έχεις και φίλο κάποιον πλοίαρχο του ΕΝ, πες του να σου δείξει στο χάρτη πως ένα λαθάκι κάποιων λεπτών της μοίρας όταν βγάζεις πορεία, γίνεται θηριώδης απόκλιση σε ένα ταξίδι Ευρώπη- Αμερική.Επιμένω στο σωστό ξεκίνημα και στη νοοτροπία, διότι αυτοί ακριβώς είναι οι παράγοντες που μας έφεραν εδώ που μας έφεραν.
Και δεν έχει σημασία αν λέγεσαι Κίνα ή Ελλάδα. Το στραβό, παραμένει στραβό σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης και από τότε που υπάρχει άνθρωπος.
Αν εσύ πιστεύεις πως με τέτοια αλαζονεία που τους δέρνει θα μάθουν από τα λάθη τους και μια μέρα θα τα έχουν όλα καλώς καμωμένα και το ταμπελάκι Made in China θα εμπνέει την ίδια σιγουριά που εμπνέει το Made in Japan, είσαι ελεύθερος να το πιστεύεις.
Αs for me, i rest my case και καλές διακοπές σε όλους. -
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
................. -
Την σχέση τεχνολογίας και καθεστώτων πολιτικών-οικονομικών συστημάτων θα την εξετάσει κανείς;
Προφανώς η υψηλή τεχνολογία και η ισχυρή βιομηχανία δεν είναι αυτοσκοπός, κάπου θα πρέπει να συσχετίζονται με ποιότητες ζωής, ελευθερίες δημοκρατίες, δικαιώματα και τέτοια
Εχουμε λοιπόν απ τη μια Κίνα του απόλυτου κρατικού καπιταλισμού, απ την άλλη την αναχρονιστική ιαπωνία. Προσωπικά δεν θα ήθελα να ζω σε καμμιά απ τις δυό χώρες.... -
-edit-
-
Εχουν δωσει προσφορα για το Μεκκα - Μεντινα γρηγορο τραινο.... και εχουν ερθει να διαπραγματευτουν για το συστημα εδω στο Καταρ προυπολογισμου 20 δις δολλαρια... με απιστευτους ορους χρηματοδοτησης..... Για να δουμε το αποτελεσμα μιας και εδω την εταιρια εκμετελυσης θα την εχουν οι Γερμανοι 50%......
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
γενικά οι κινέζοι έχουν μπει σε μια φάση παπατρέχα με φαραωνικά έργα. Το συγκεκριμένο πρέπει να χτίστηκε σε λιγότερο απο 3 χρόνιαΠιθανότερη αιτία ήταν κεραυνικό χτύπημα πάντως, λόγω ελλιπούς αντικεραυνικής προστασίας.
Γενικά τα κινέζικα στάνταρ πρέπει να είναι λίγο γτπ, πολύ τσαπατσουλιά στα έργα τους...
φαντάσου να μην είχα γράψει κι αυτό δλδ
κατά τα λοιπά, + στον τασούλη.
κομμουνιστική Κίνα
-
-edit-
-
Τελικα ανακοινωθηκε απο Ισπανια, οτι πηραν το γρηγορο τραινο μεταξυ Μεκκας - Μεντινας (320χλμ/ωρα) 8,5 δις δολλαρια.. 450χιλιομετρα και περιπου 30 συρμους... Οι Γαλλοι το εχασαν αυτο..... οπως και οι Κινεζοι....
TGV-VELARO-SHINKANSEN