Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κανονισμοί για το 2005-2006 - 24/10 **ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ**
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Κανονισμοί για το 2005-2006 - 24/10 **ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ**
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Formula 1
    19
    92
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lybe last edited by

      Το βλέπεις μισο-άδειο, το βλέπω μισο-γεμάτο...
      Έγω ένα πράγμα βλέπω ότι πριν ξεκινήσει το Πρωτάθλημα του 2005 κάποιες ομάδες αποκτούν πλεονεκτήματα (τα οποία δεν συνεπάγονται από την βελτίωση των ομάδων) σε σχέση με κάποιες άλλες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        raikkonen last edited by

        Ο χρήστης LYBE έγραψε:
        Το βλέπεις μισο-άδειο, το βλέπω μισο-γεμάτο...

        Μήπως είναι ανάποδα?

        Έγω ένα πράγμα βλέπω ότι πριν ξεκινήσει το Πρωτάθλημα του 2005 κάποιες ομάδες αποκτούν πλεονεκτήματα (τα οποία δεν συνεπάγονται από την βελτίωση των ομάδων) σε σχέση με κάποιες άλλες.

        Το λες αυτό ως απόρροια του γεγονότος ότι δε μπορείς να είσαι απόλυτα αντικειμενικός ως υποστηρικτης της φερράρι κάτι απόλυτα φυσιολογικό (κανείς μας δε μπορεί να είναι )!

        Κάθε φορά, σε οποιοδήποτε μορφή αθλητισμού και αν πάρεις, κάποιος ξεκινάει με μειονεκτήματα και κάποιος με πλεονεκτήματα.

        Και ένα παράδειγμα από τη δική μου προτίμηση. Η ΜcLaren δεν ξεκινούσε μειονεκτικά σε σχέση με τη Ferrari (μου διαφεύγει η χρονιά αυτή τη στιγμή) όταν ως δια μαγείας όλη η τεχνογνωσία που είχε αναπτύξει πήγε στράφι μετά την απαγόρευση του Βιρυλλίου από τη FIA?

        Βλέπεις όλα στη ζωή είναι ένας κύκλος!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lybe last edited by

          Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

          Το βλέπεις μισο-άδειο, το βλέπω μισο-γεμάτο...

          Μήπως είναι ανάποδα?

          Ανάποδα αποκλείεται, αντίστροφα μπορεί...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            raikkonen last edited by

            Ο χρήστης LYBE έγραψε:

            Το βλέπεις μισο-άδειο, το βλέπω μισο-γεμάτο...

            Μήπως είναι ανάποδα?

            Ανάποδα αποκλείεται, αντίστροφα μπορεί...

            Εγκχμμμμ σωστά....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

              ΥΓ Χρηστο ωραιο το παραδειγμα της Sauber δε λεω. Για πες μου ομως, θα κερδισει ποτε αγωνα ο Ελβετος;

              Δεν είναι απαραίτητο να κερδίσει αγώνα για να εξασφαλίσει στους
              σπόνσορες προβολή. Βέβαια το 2003 κέρδισε αγώνα ο Jordan γιατί να
              μην του κάτσει του Sauber????

              Τώρα αν έχει τη δυνατότητα να ανέβει πιο ψηλά πιστεύω ότι με τα
              Michelin την έχει. Οι Sauber ακολουθούσαν πολύ συντηριτικές στρατη-
              γικές λόγω των ελαστικών της Bridge. Άλλωστε η BAR με τα λάστιχα
              Michelin έκανε την υπέρβαση. Γιατί να μην κερδίσει πολλούς βαθμούς
              του χρόνου η SAUBER και Θεού θέλοντος όλα μπορούν να συμβούν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fanis-f1 last edited by

                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                Τώρα αν έχει τη δυνατότητα να ανέβει πιο ψηλά πιστεύω ότι με τα
                Michelin την έχει. Οι Sauber ακολουθούσαν πολύ συντηριτικές στρατη-
                γικές λόγω των ελαστικών της Bridge.

                Δε νομιζω,πως οι Ελβετοι ακολουθουσαν και πολυ συντηριτικες στρατηγικες για φετος.Υποτιθεται πως φετος η ''κλασσικη'' ηταν αυτη των τριων ανεφοδιασμων,κατι το οποιο σε πολλους αγωνες δεν ακολουθησε η ομαδα απο το Hinwil.Βεβαια,αυτη η τακτικη τις πλειστες φορες τους εδωσε αρκετους βαθμους,οποτε τουλαχιστον σε αυτον τον τομεα δεν μπορουν να θεωρηθουν ''συντηριτικοι'' οι Ελβετοι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                  Τώρα αν έχει τη δυνατότητα να ανέβει πιο ψηλά πιστεύω ότι με τα
                  Michelin την έχει. Οι Sauber ακολουθούσαν πολύ συντηριτικές στρατη-
                  γικές λόγω των ελαστικών της Bridge.

                  Δε νομιζω,πως οι Ελβετοι ακολουθουσαν και πολυ συντηριτικες στρατηγικες για φετος.Υποτιθεται πως φετος η ''κλασσικη'' ηταν αυτη των τριων ανεφοδιασμων,κατι το οποιο σε πολλους αγωνες δεν ακολουθησε η ομαδα απο το Hinwil.Βεβαια,αυτη η τακτικη τις πλειστες φορες τους εδωσε αρκετους βαθμους,οποτε τουλαχιστον σε αυτον τον τομεα δεν μπορουν να θεωρηθουν ''συντηριτικοι'' οι Ελβετοι...

                  Στο Silverstone τους βοήθησε όμως σε άλλες πίστες η στρατιγική του
                  ενός πιτ-στοπ λιγότερου (όπως στην Ινδιανάπολη) τους χαντάκωσε.
                  Πάντως πολλές φορές είδα τον GF ιδιαίτερα ενοχλημένο για την τακτική
                  γέμισε τα ρεζερβουάρ και ότι βγει.

                  Ένα ακόμα δείγμα γραφής για το πόσο τουλάχιστον η Sauber θεωρεί
                  ότι τα Michelin θα την βοηθήσουν είναι και κάποιες δηλώσεις στα μέσα
                  της χρονιάς από πλευράς που έδειχναν την δυσαρέσκεια της ομάδας.

                  Βέβαια όλα αυτά μπορεί να είναι και απλά στάχτη στα μάτια και η Sauber
                  μπορεί απλά να προετοιμάζει το έδαφος για τον ερχομό της Φερράρι στην
                  ομάδα των Michelin με μία όχι τόσο αναμενόμενη αλλά πολύ πιθανή απο-
                  χώρηση της Bridge από τους αγώνες στο τέλος της επόμενης χρονιάς.

                  Είδωμεν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                    ΥΓ Χρηστο ωραιο το παραδειγμα της Sauber δε λεω. Για πες μου ομως, θα κερδισει ποτε αγωνα ο Ελβετος;

                    Δεν είναι απαραίτητο να κερδίσει αγώνα για να εξασφαλίσει στους
                    σπόνσορες προβολή. Βέβαια το 2003 κέρδισε αγώνα ο Jordan γιατί να
                    μην του κάτσει του Sauber????

                    Τώρα αν έχει τη δυνατότητα να ανέβει πιο ψηλά πιστεύω ότι με τα
                    Michelin την έχει. Οι Sauber ακολουθούσαν πολύ συντηριτικές στρατη-
                    γικές λόγω των ελαστικών της Bridge. Άλλωστε η BAR με τα λάστιχα
                    Michelin έκανε την υπέρβαση. Γιατί να μην κερδίσει πολλούς βαθμούς
                    του χρόνου η SAUBER και Θεού θέλοντος όλα μπορούν να συμβούν.

                    Το εγραψα το σχολιο μου Χρηστο γιατι ενα σπορ στο οποιο χρειαζονται 100 εκ. για να επιβιωσεις και 200 εκ. για να πρωταγωνιστησεις μαλλον δεν παει καλα. Ο Sauber κανει τα παντα παρα πολυ σωστα και το μονο που μπορει ρεαλιστικα να ελπιζει ειναι ενα βαθρο. Ε, δεν εχει βαση αυτο. Με τις περικοπες που προτινονται θα εχει πολυ περισσοτερες πιθανοτητες. ΕΙναι ολοφανερο. Οπως ολοφανερο ηταν οτι οι κινητηρες μακρας ζωης θα μειωναν το κοστος. Ηδη η εμμεση παραδοχη ηρθε απο την Toyota: Αν δεν υπεγραφαν την Jordan, θα εδιωχναν κοσμο.

                    Πρεπει να μπει λοιπον μια γραμμη. Τελος στην παρανοια των δοκιμων. Μακροπροθεσμα ολοι εχουν να κερδισουν απο αυτο. Τελος στην παρανοια των αποκοσμων κινητηρων. Κανεις δε βλεπει τι υπαρχει απο μεσα, μπορει να ειναι κατι πολυ απλουστερο. Μαζι αυτα τα δυο ειναι τυπικα πανω απο το 50% του μπατζετ των ομαδων. Οι οποιες ομαδες πρεπει να γυρισουν στην κερδοφορια, αλλιως το ολο οικοδομημα εχει αμφιβολο μελλον. Και αν το στενο μυαλουδακι του Τοντ δε θελει να το χωνεψει πρεπει να βρεθει αλλος τροπος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                      Το εγραψα το σχολιο μου Χρηστο γιατι ενα σπορ στο οποιο χρειαζονται 100 εκ. για να επιβιωσεις και 200 εκ. για να πρωταγωνιστησεις μαλλον δεν παει καλα. Ο Sauber κανει τα παντα παρα πολυ σωστα και το μονο που μπορει ρεαλιστικα να ελπιζει ειναι ενα βαθρο. Ε, δεν εχει βαση αυτο. Με τις περικοπες που προτινονται θα εχει πολυ περισσοτερες πιθανοτητες. ΕΙναι ολοφανερο. Οπως ολοφανερο ηταν οτι οι κινητηρες μακρας ζωης θα μειωναν το κοστος. Ηδη η εμμεση παραδοχη ηρθε απο την Toyota: Αν δεν υπεγραφαν την Jordan, θα εδιωχναν κοσμο.

                      Πρεπει να μπει λοιπον μια γραμμη. Τελος στην παρανοια των δοκιμων. Μακροπροθεσμα ολοι εχουν να κερδισουν απο αυτο. Τελος στην παρανοια των αποκοσμων κινητηρων. Κανεις δε βλεπει τι υπαρχει απο μεσα, μπορει να ειναι κατι πολυ απλουστερο. Μαζι αυτα τα δυο ειναι τυπικα πανω απο το 50% του μπατζετ των ομαδων. Οι οποιες ομαδες πρεπει να γυρισουν στην κερδοφορια, αλλιως το ολο οικοδομημα εχει αμφιβολο μελλον. Και αν το στενο μυαλουδακι του Τοντ δε θελει να το χωνεψει πρεπει να βρεθει αλλος τροπος.

                      Συμφωνώ μαζί ως προς το θέμα της μείωσης του κόστους αλλά διαφωνώ
                      στο γεγονός ότι με τον περιορισμό των δοκιμών θα μειωθεί και το κόστος
                      και εξηγούμαι:

                      Η Φερράρι στην αρχή του 2004 (για αυτή γνωρίζω κάποια στοιχεία) αγόρα-
                      σε από την MTS (όσοι γνωρίζουν από πειραματικές διατάξεις γνωρίζουν
                      και την εταιρεία) μία σειρά εξομοιωτών για το σύμπλεγμα κινητήρας - κιβώ-
                      τιο. Οι εξομοιωτές αυτοί είναι ένα από τα μυστικά της αξιοπιστίας της
                      Φερράρι (μαζί με το Έλεγχο Ποιότητας της εταιρείας) που οδήγησε σε 34
                      σε σύνολο 36 πιθανών τερματισμών και στο ρεκόρ να μην έχουμε καμμία
                      εγκατάλειψη από μηχανικό πρόβλημα φέτος για τη Φερράρι!!! Το κόστος
                      της αγοράς ανερχόταν σε μερικά εκατ $.

                      Το 2003 με τους περιο-
                      ρισμούς των δοκιμών η Renault δεν είχε κανένα πρόβλημα να εξελίξει
                      το μονοθέσιο με πανάκριβους εξομοιωτές. Φέτος όμως η εταιρεία ακο-
                      λούθησε την περπατημένη και έκατσε να βάλει πολλά χιλιόμετρα δοκι-
                      μών όπως όλοι.

                      Από τα παραπάνω IMHO πάντα, γίνεται αντιληπτό ότι ο περιορισμός των
                      δοκιμών όχι μόνον δεν θα μειώσει τα έξοδα αλλά θα τα αύξησει καθώς
                      αντί να κάνεις 300 χιλιόμετρα στη πίστα με ένα μονοθέσιο με ένα οδηγό
                      που τον πληρώνεις έτσι και αλλιώς (οι οδηγοί οι μηχανικοί και τα λοιπά
                      μέλη μίας ομάδας δεν είναι ταξιτζίδες να πάνε με το χιλιόμετρο) να
                      πρέπει να επενδύσεις σε πανάκριβα μηχανήματα εξομοίωσης και να
                      προσλάβεις και ειδικό προσωπικό για τη συντήρηση τους.

                      Τώρα για κάποιες εταιρείες η παραπάνω σχέση (Κόστος Εξομοίωσης -
                      Κόστος Δοκιμών) ίσως να είναι θετική και πιέζουν στη μείωση των
                      δοκιμών για άλλες όμως αυτή η σχέση μπορεί να είναι αρνητική οπότε
                      γιατί να θέλουν να αυξήσουν τα έξοδα τους?

                      Ο τρόπος με τον
                      οποίο το Λαμόγιο ο Stoddart προτείνει να μειωθούν οι δοκιμές είναι
                      έξωφθαλμα κατά μίας ομάδας σε σχέση με τις υπόλοιπες και μίας εταιρείας
                      ελαστικών. Νομίζω ότι θα ήταν πιο τίμιο να ζητήσουν από την Bridge να
                      φύγει από την Φ1 παρά να την υποχρεώσουν να έχει το 1/6 των χιλιομέ-
                      τρων του αντιπάλου στη πίστα για δοκιμές εξέλιξης.

                      Πάντως είναι μάλλον βέβαιο ότι για το 2006 που δεν απαιτείται ομοφωνία
                      θα περάσουν οι περιορισμοί των δοκιμών με αποτέλεσμα να δούμε να τε-
                      λειώνει αυτός ο ανταγωνισμός ελαστικών με την πανηγυρική αποχώρηση
                      των Ιαπώνων από την Φ1 ως λαστιχάς. Αν αυτό είναι το ζητούμενο για τους
                      φίλους της Φ1 δεν το γνωρίζω αλλά προσωπικά δεν βλέπω το λόγο γιατί
                      να μην υπάρχει ανταγωνισμός και να δίδονται χρήματα και σε επιστήμονες
                      για να εξελίξουν νέες γόμες και νέες γεωμετρίες σκελετών ελαστικών
                      και τα λεφτά αυτά να καταλήγουν στις τσέπες ορισμένων λαμόγιων που
                      βλέπουν την Φ1 ως μία και μόνον επικερδή επιχήρηση.

                      Τώρα για τον Todt δεν νομίζω ότι ο Γάλλος προσπαθεί να σκοτώσει την Φ1
                      περισσότερο από τους υπόλοιπους. Απλά τα συμφέροντα της ομάδας του
                      προσπαθεί να στηρίξει και είναι θεμιτό. Τώρα το κατά πόσον όλα αυτά γί-
                      νονται για τα καλό του αθλήματος ή όχι νομίζω ότι όλοι θα μείνουν σύμ-
                      φωνοι ότι όλα γίνονται για το καλό κάποιων ομάδων και ατόμων και όχι
                      για τους fan που μάλλον ενδιαφέρουν ως αγελάδες για άρμεγμα γιατί
                      κακά τα ψέματα οι επιτυχίες της Φερράρι έχουν στοιχίσει πάρα πολλά
                      λεφτά στους υπόλοιπους (ποιός τώρα αδαής θα αγοράσει με 49.99 Ευρώ
                      μακώ μπλουζάκι της Williams και της McLaren??? Εδώ στα προϊόντα τα
                      αναμνηστικά το 90% της αγοράς ελέγχεται από την κακιά και κατακόκκινη
                      αρμάδα.....

                      Αυτά και ελπίζω να μην κούρασα.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dv1976 last edited by

                        Efosov uparxei tosn premoura gia tnv katargnsn twv tests as apofasisouv 2 apo tis prwtoklassates omades tns Michelin va gurisouv stnv Bridgestone gia to 2005. To problnma tns Ferrari eivai oti eav upograpsei 9a katebaivei me elastika pou 9a exouv dokimastei 7 fores ligotero apo auta twv avtipalwv tns. Kai tnv sumperifora tou elastikou (ws gvwstov) dev mporeis va tnv eksomoiwseis stov upologistn. Ws opados tns Ferrari tha to 8ewrnsw autoktovia eav n Ferrari upograpsei gia tov periorismo twv tests se 10 meres kai ka8olou dev me voiazei to av tha epibiwsei o Stoddart n' o Eddie Jordan (kai giati tha prepei dnladn)...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
                          Ws opados tns Ferrari tha to 8ewrnsw autoktovia eav n Ferrari upograpsei gia tov periorismo twv tests se 10 meres kai ka8olou dev me voiazei to av tha epibiwsei o Stoddart n' o Eddie Jordan (kai giati tha prepei dnladn)...

                          Αν θέλεις γράφε Ελληνικά...

                          Θα έπρεπε να σε νοιάζει για το αν θα επιβιώσουν οι ΟΜΑΔΕΣ Minardi και Jordan (και όχι προσωπικά τα γνωστά λαμόγια, όπως είπαν χαρακτηριστικά οι προλαλήσαντες, Stoddart και Jordan) διότι η επιβίωσή τους σχετίζεται άμεσα με την επιβίωση της F1 συνολικά σαν σπορ. Για σκέψου ένα πρωτάθλημα με 12 μονοθέσια (= Ferrari, Williams, McLaren, Renault, Toyota, BAR δηλ. όλοι οι 'μικροί' εξαφανισμένοι)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Χρηστο το θεμα των πανακριβων συστηματων εξομοιωσης ειναι γνωστο και η πικρη αληθεια ειναι οτι κανεις δεν μπορει να του βαλει χερι για απλα κανεις δεν μπορει να υποδειξει σε κανενα τι θα κανει στο εργοστασιο του. Ομως η ελπιδα οτι οι επενδυσεις σε τετοιο εξοπλισμο δεν δινουν πλεονεκτημα σε ολους τους τομεις βρισκεται σε αυτο που εγραψες

                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                            Το 2003 με τους περιορισμούς των δοκιμών η Renault δεν είχε κανένα πρόβλημα να εξελίξει το μονοθέσιο με πανάκριβους εξομοιωτές. Φέτος όμως η εταιρεία ακολούθησε την περπατημένη και έκατσε να βάλει πολλά χιλιόμετρα δοκιμών όπως όλοι.

                            Ειμαι σιγουρος οτι ξερεις την αποψη του Flavio για τις δοκιμες εξελιξης, ο Ιταλος δε θα εδινε δεκαρα τσακιστη για να παει η ομαδα στην πιστα αν ηταν σιγουρος οτι τα συστηματα εξομοιωσης εκαναν εξισου καλη δουλεια.

                            Τωρα στο αν θα μειωθουν τα εξοδα για οτι γραφεις υπαρχει σαφως αντιλογος. Πχ οι κορυφαιες ομαδες πληρωνουν απο δυο δοκιμαστες, συχνα ο ενας εμπειρος (αρα σχετικα ακριβος). Με λιγες δοκιμες προφανως δεν υπαρχει τετοια αναγκη. Επισης, αντιστοιχα ειναι υποχρεωμενες να συντηρουν δυο ξεχωριστες ομαδες δοκιμων με προσωπικο που δεν εχει σχεση με την ομαδα αγωνων. Αρκετες φορες μαλιστα οι δυο ομαδες δοκιμων βρισκονται σε διαφορετικες πιστες την ιδια ημερα το οποιο ας ειμαστε ειλικρινης, ειναι σκετη παρανοια. Με λιγοτερες δοκιμες καποιο απο αυτους θα φυγουν, καποιοι θα γυρισουν στο εργοστασιο ενδεχομενως να τρεχουν εξομοιωσεις.

                            Κεφαλαιο Bridgestone: Να ειμαι ειλικρινης, δε θα κλαψω που οι Ιαπωνες μπηκαν στη γωνια με τις τελευταιες εξελιξης. Ηταν δικη τους επιλογη να πανε εκει, ειδικα η συμπεριφορα του προς την Sauber ηταν παραδειγμα κακης διαχειρησης. Του εδιναν απο την αρχη της χρονιας γομες που δεν ταιριαζαν στο μονοθεσιο (πολυ σκληρες) και ασχοληθηκαν μαζι του μονο οταν η Ferrari ειχε καθαρισει το πρωταθλημα. Ομως το πουλακι ειχε ηδη πεταξει προς Γαλλια και αντε να το κατηγορισεις. Ας προσεχαν λοιπον.

                            Τελικα, το οτι ολοι οι υπολοιποι συμφωνουν για κατι δειχνει οτι η αληθεια βρισκεται με το μερος τους. Μπορει Stoddard και Jordan να ειναι λαμογια αλλα και ο Sauber δεν ειναι ηλιθιος για να τον φερουν τουμπα χωρις λογο. Και οσο αυτα συμβαινουν ο Todt δε θα πηγαινει στα μητινκ γιατι ακουσον ακουσον ειχε κλεισει διακοπες. Τοσο ενδιαφερον...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                              Ειμαι σιγουρος οτι ξερεις την αποψη του Flavio για τις δοκιμες εξελιξης, ο Ιταλος δε θα εδινε δεκαρα τσακιστη για να παει η ομαδα στην πιστα αν ηταν σιγουρος οτι τα συστηματα εξομοιωσης εκαναν εξισου καλη δουλεια.

                              Τωρα στο αν θα μειωθουν τα εξοδα για οτι γραφεις υπαρχει σαφως αντιλογος. Πχ οι κορυφαιες ομαδες πληρωνουν απο δυο δοκιμαστες, συχνα ο ενας εμπειρος (αρα σχετικα ακριβος). Με λιγες δοκιμες προφανως δεν υπαρχει τετοια αναγκη. Επισης, αντιστοιχα ειναι υποχρεωμενες να συντηρουν δυο ξεχωριστες ομαδες δοκιμων με προσωπικο που δεν εχει σχεση με την ομαδα αγωνων. Αρκετες φορες μαλιστα οι δυο ομαδες δοκιμων βρισκονται σε διαφορετικες πιστες την ιδια ημερα το οποιο ας ειμαστε ειλικρινης, ειναι σκετη παρανοια. Με λιγοτερες δοκιμες καποιο απο αυτους θα φυγουν, καποιοι θα γυρισουν στο εργοστασιο ενδεχομενως να τρεχουν εξομοιωσεις.

                              Κεφαλαιο Bridgestone: Να ειμαι ειλικρινης, δε θα κλαψω που οι Ιαπωνες μπηκαν στη γωνια με τις τελευταιες εξελιξης. Ηταν δικη τους επιλογη να πανε εκει, ειδικα η συμπεριφορα του προς την Sauber ηταν παραδειγμα κακης διαχειρησης. Του εδιναν απο την αρχη της χρονιας γομες που δεν ταιριαζαν στο μονοθεσιο (πολυ σκληρες) και ασχοληθηκαν μαζι του μονο οταν η Ferrari ειχε καθαρισει το πρωταθλημα. Ομως το πουλακι ειχε ηδη πεταξει προς Γαλλια και αντε να το κατηγορισεις. Ας προσεχαν λοιπον.

                              Τελικα, το οτι ολοι οι υπολοιποι συμφωνουν για κατι δειχνει οτι η αληθεια βρισκεται με το μερος τους. Μπορει Stoddard και Jordan να ειναι λαμογια αλλα και ο Sauber δεν ειναι ηλιθιος για να τον φερουν τουμπα χωρις λογο. Και οσο αυτα συμβαινουν ο Todt δε θα πηγαινει στα μητινκ γιατι ακουσον ακουσον ειχε κλεισει διακοπες. Τοσο ενδιαφερον...

                              Για τους εξομοιωτές

                              Όσο καλό και να είναι ένα σύστημα εξομοίωσης δεν μπορεί να εξομοιώ-
                              σει την αλληλεπίδραση οδηγού - μονοθεσίου και εξηγούμε:

                              Μπορεί να έχεις τη λύση Α που να είναι κατά 2% καλύτερη της Β αλλά
                              η λύση Α είναι κατά 5% πιο απότομη στο όριο (πιο έντονη μη γραμμικό-
                              τητα στην συμπεριφορά στο όριο).

                              Δεν είναι σύγουρο ότι ο οδηγός θα
                              επιτύχει καλύτερη επίδοση με την Α ειδικά στην Φ1 που όλοι είναι κάπου
                              στο όριο δηλαδή ίσως η Β να είναι προτιμότερη γιατί είναι φιλικότερη
                              στο χρήστη.

                              Αυτό κανένα σύστημα εξομοίωσης δεν μπορεί να καλύψει
                              και ίσως να το γνωρίζεις και εσύ πολύ καλύτερα από εμένα αν έχει τύχει
                              να έχεις δοκιμάσει διαφορετικές γόμες σε πίστα με ένα απλό όχημα.

                              Για τον Φλάβιο

                              Μιλάμε για ένα άτομο με εγώ μεγαλύτερο από το σύμπαν και πρακτικά
                              ίδιου επιπέδου με το λαμόγιο Eddie. Δεν είναι να τον παίρνουμε στα σο-
                              βαρά. Έχει ένστικτο με κάποιες πραγματικά επιτυχημένες επιλογές οδη-
                              γών αλλά σε όλα τα άλλα φέτος τα έκανε θάλασσα.

                              Για την Sauber

                              Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο στο τρόπο με τον οποίο η Bridge
                              έχασε την SAUBER.

                              Ας μην ξεχάσουμε όμως ότι για την
                              Bridge η ύπαρξη φέτος της Sauber ήταν αμελητέας σημασίας καθώς
                              τα τέστ που έκανε η εταιρεία ήταν ελάχιστα. Σε αυτό δεν μπορούμε να
                              κατηγορήσουμε τους Ιάπωνες 100% εφόσον στο πρώτο μισό του πρωτα-
                              θλήματος είχαν στοιχεία μόνον από την Φερράρι. Σκληρές γόμες δοκί-
                              μαζαν οι Ιταλοί σκληρές γόμες έφτιαχναν οι Ιάπωνες. Από την άλλη
                              η στρατηγική επιλογή των Ιαπώνων για λάστιχα με μεγάλη σταθερότητα
                              και όχι υπερ-επιδόσεις για 2 γύρους ήταν ακόμα ένας παράγοντας που
                              δεν βόλεψε την Sauber. Ίσως και εδώ να είναι και το οξύμωρο σε κάποιους
                              αγώνες τα λάστιχα της Bridge να έδιναν νίκες στην BAR που ήταν μία
                              από τις ομάδες της Michelin που συχνά πυκνά πήγαινε σε στρατηγικές
                              λιγότερο επιθετικές από τις υπόλοιπες ομάδες με Michelin.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 4
                              • 5
                              • 5 / 5
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr