-
Τελικά είναι αυτό που λέμε ότι δηλ ο ολοκληρωμενος οδηγός είναι και ο μυαλωμένος οδηγός.
Να γιατί ο Σουμαχερ κατάφερε το ακατόρθωτο .Και είμαι απόλυτος σε αυτό.
Ωσπου να βρεί ο Λούις τι λάστιχα θα βάλει θα έχει γίνει Λούις ο Φεττελάκος.Και μη μου πει κανένας ότι φταιει η ομάδα.
Ναι οκ ......τότε πραγματικά απο κωλοφαρδία πήρε πρωτάθλημα.
Για μενα ο Jenson είναι πιο μυαλωμένος και στρωτός οδηγός ενω ο Λούις πιό μαχητικός.Σε καμιά περίπτωση δεν επιβιώνει ο μαχητικός και μόνο.Αρα μυαλό πρώτα απ΄'ολα για μένα.
Απο εδω και πέρα θα φανεί αυτό και για τον Φεττελ φυσικά αφού θα ξαναχρειαστεί να δείξει την ψυχραιμία του αλλά και την ικανοτητα να αποφεύγει τα λάθη στην πίστα και υπο πίεση σε ολα τα επίπεδα.
Ο Αλόνσο θα πρέπει να βάλει κάτω τα δεδομενα της ομάδας της φερράρι και να τους τρίξει τα δόντια για εξέλιξη σε πιτ στοπ και στήσιμο μονοθεσίου.Αν το καταφέρει αυτό (με τίποτα δηλ),θα γινει πολυπρωταθλητής.
Κατά τα άλλα έχει ομορφύνει η φόρμουλα 1 και της φαίνεται!... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γκάζι όμως ρε Κώστα. Πολύ γκάζι. Επίσης ατμόσφαιρα λόγω τιφόζι που δεν υπάρχει πουθενά αλλού.Γκάζι και ατμόσφαιρα δεν πάνε μαζί. Turbo θέλει.
Ο λόγος που αγαπώ τον Μπάτον είναι η ωριμότητα του. Με κουράζουν τα παιδάκια που ουρλιάζουν στον ασύρματο...
+1 Ο Button είναι cool customer. Μπορεί φαινομενικά να θυμίζει το Γιάννη τον slow, αλλά οδηγεί μυαλωμένα.
Μετά από 6-7 γύρους η απόδοσή τους έπεφτε τραγικά. Ένας αν έκανε όλο τον αγώνα (μετά τα inters) με τα κίτρινα θα έκανε πάρτι.
Το προσπάθησε ο Kobayashi αλλά δεν δούλεψε.
-
Παιδια sorry αλλα ειμαι ο μοναδικος που εχει την εντυπςση οτι ο Vettel ηταν αχρωμος, αοσμος μεσα στην πιστα και τερματισε 2ος χωρις να κανει ουτε ενα προσπερασμα μεσα στην πιστα?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Thanx ripper!
Όσο για τον Lewis that's what we are talking about:
Εχω την εντυπωση οτι τα σημερινα μονοθεσια δεν εχουν reverse και αν αν εχουν ειναι πολυ αργο να περασεις ολες τις ταχυτητες κατω και να παει στην R. Εδω σε sequential (μηχανικο κιβωτιο) και ειναι η κα8υστερηση η ιδια.....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Παιδια sorry αλλα ειμαι ο μοναδικος που εχει την εντυπςση οτι ο Vettel ηταν αχρωμος, αοσμος μεσα στην πιστα και τερματισε 2ος χωρις να κανει ουτε ενα προσπερασμα μεσα στην πιστα?Πέρασε τον Μάσσα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Παιδια sorry αλλα ειμαι ο μοναδικος που εχει την εντυπςση οτι ο Vettel ηταν αχρωμος, αοσμος μεσα στην πιστα και τερματισε 2ος χωρις να κανει ουτε ενα προσπερασμα μεσα στην πιστα?
Πέρασε τον Μάσσα.
Ok, My bad..... Εκανε ενα....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Παιδια sorry αλλα ειμαι ο μοναδικος που εχει την εντυπςση οτι ο Vettel ηταν αχρωμος, αοσμος μεσα στην πιστα και τερματισε 2ος χωρις να κανει ουτε ενα προσπερασμα μεσα στην πιστα?Τόσο καιρό λέμε ότι αν ξεκινήσει 1ος άντε γεια και ότι αν ξεκινήσει από πίσω δεν το παλεύει όπως ο Χάμιλτον.
Ε λοιπόν χτες κατάφερε να κάνει μίξη των δύο. -
Είναι και η συντήρηση μέσα στο παιχνίδι, είναι και το ότι πίσω από την κορυφή δεν τραβάει και τόσο πολύ και γίνεται λίγο βαρετό το θέμα. Εγώ δε μπορώ να τον κατηγορήσω γιατί το ίδιο θα έκανα στη θέση του.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Εχω την εντυπωση οτι τα σημερινα μονοθεσια δεν εχουν reverse και αν αν εχουν ειναι πολυ αργο να περασεις ολες τις ταχυτητες κατω και να παει στην R. Εδω σε sequential (μηχανικο κιβωτιο) και ειναι η κα8υστερηση η ιδια.....Έχουν όπισθεν αλλά είναι ολόκληρη διαδικασία για να μπει...
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Είναι και η συντήρηση μέσα στο παιχνίδι, είναι και το ότι πίσω από την κορυφή δεν τραβάει και τόσο πολύ και γίνεται λίγο βαρετό το θέμα. Εγώ δε μπορώ να τον κατηγορήσω γιατί το ίδιο θα έκανα στη θέση του.Αν απευ8υνεσαι σε εμενα απλα δεν κατηγορω κανεναν. Η συντηρηση φυσικα και ειναι μεσα στο παιχνιδι. Απλα συζητηση κανουμε. Δηλαδη εχω δει εδω μεσα αποψεις του στυλ.... Η Φ1 ειναι βαρετη γιατι δεν εχει μαχες.... Οταν εχει μαχες και τελικα καποιος πιεζει παραπανω απο τα ορια και δημιουργειται συμβαν ξεκιναμε τους αφορισμους και τις σταυρωση των οδηγων και ουτο καθ εξης.
Ο αγωνας απο το δικο μου point of view.
Vettel: Υπερεκτιμημενος οδηγος. Πολυ καλες ικανονητες αλλα οχι αρκετες. Αν δεν ειναι πρωτος χανει την μπαλα. Και απεδειξε παλι οτι κατω απο υπερβολικη πιεση λυγιζει. Δευτερο πανομοιοτυπο λαθος οπως στον Καναδα ενω ηταν πρωτος και του ασκουσε πιεση μια McLaren.Button: Ηρεμη δυναμη. Στρςτη οδηγηση, μυαλωμενη και πιεσε οπου μπορουσε. Συναρπαστικη η μαχη του με τον team mate του και μπραβο στην ομαδα του οπου τους αφησε να σφαχτουνε και δεν αρχισανε τα μηνυματα.
Alonso: Να πω την αλη8εια περιμενα περισσοτερα απο αυτον στο βρεγμενο. Παντως καταφερε να χειριστει τις καταστασεις και να τερματισει 3ος.
Massa: Εδειξε να ξυπναει στα χρονομετρημενα. Στον αγωνα εδειξε παρα πολυ καλο pace (μην ξεχναμε εκανε τον ταχυτερο γυρο) αλλα η σβουρα απο οδηγικο λαθος και η σταρτιγικη της ομαδας του (σε συνδιασμο με το pit stop) χαντακωσαν για αλλη μια φορα. Δεδομενων ολων αυτων και που τερματισε εκει που τερματισε παλι καλα να λεμε.
Webber: Δουλευει με αναλαμπες. Ενω εχει δειξει οτι ειναι μαχητικος και μπορει να φερει αποτελεσματα και απο πισω θεσεις η επιλογη με τα λαστιχα που εκανε τον χαντακωσε. Τουλαχιστον το πηρε πανω του και ειπε οτι ηταν δικια του αποφαση τελικα.
Hamilton: Αυτος και αν ειναι που δουλευει με αναλαμπες. Η που θα μας δειξει γιατι αξιζει να ειναι στην McLaren απο αποψη οδηγικων ικανοντητων, η που θα κανει 2-3-5 μαλακιες που θα επισκιασουν την ολη αποδοση του. Σχετικα με το συμβαν τα ειπαμε. Δικαιη ποινη αλλα εκεινη την στιγμη, κακα τα ψεμματα, ολοι μα ολοι (και εμεις απο τον καναπε μας) θα καναμε το ιδιο πραγμα να συνεχισουμε τον αγωνα μας. Εκατσε και η μαλακια με τα λαστιχα και εδεσε το γλυκο. Τουλαχιστον ομως δεν το παρατησε, πιεσε και καταφερε να ανεβει και να τερματισει 4ος.
Sumi: (troll mode on) Αν θυμαστε παλαιωτερα καποιοι κατηγορουσατε τον Petrov (στο Abu Dhabi) που δεν αφηνε τον Alonso να περασει η και σε αλλους αγωνες οταν καποιες απο τις μικρες ομαδες δεν εκαναν το ιδιο και παιζαν αμυνα. Εδω γιατι δεν ειπε κανεις οταν o MS ηταν πρωτος με τα βροχινα και πιο αργος απο τον Χαμιλτον επαιζε αμυνα? (troll mode off). Κατα την γνωμη μου λοιπον ο MS για εναν ακομα αγωνα μας ξενερωσε. Απλα βολοδερνει γυρο γυρο ολοι και κανει τον team mate του να φανταζει ηρωας που στην εσωτερικη τους μαχη συνεχεια τον κερδιζει.
Μεγαλο λαθος απο τους οργανωτες ο τροπος που διαχειριστηκαν το περιστατικο με την Renault. Απο την μια δεν μπορεις να εχεις marshals μεσα στην πιστα να προσπαθουν να καθαρησουν και να ερχοντε με 300 τα μονοθεσια. Δεν μπορεις να το ρυμουλκεις πισω στα PIT οπου το pit lane ειναι βρεγμενο και ο αλλος που μολις εβαλε καινουρια σλικ να ερχεται με παντηληκια πανω σου (vettel) κλπ κλπ. Κατα αλλα οι αγωνοδικες ριχνουν ποινες μονο στους οδηγους για unsafe επιλογες.....
-

Μπορείτε να κάνετε όσες αναλύσεις θέλετε... ένα είναι σιγουρο ... περιέργη solidarity of brothers έχουνε εκεί στην Μακλάρεν
Περιέργες τριπλέτες και αγκαλίτσες Μπάτον μουυυυυυυυυυΑπό εκει και πέρα ξεχώρισαν...
-
οι μηδενισμοί του αγώνα από τον Πουρναράκη
αν κ μάρεσε που μου θύμησε το Μονακο το 97
όσο για τις επιλογές του σουμάχερ στα ελαστικά, τις είδαμε και στην Μαλαισια όταν συμβούλεψε τον Ραικκονεν να μπει με βρόχινα
Μάλλον ο Μπρον έκανε κουμαντο εκείνο τον καιρο..... ο Σουμάχερ απλά οδηγούσε το διαστημόπλοιο....

-
Πάλι ο μάυρος κατάφερε να κάνει τον αγώνα σαν τα μούτρα του....

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
Youtube Video -
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Είναι και η συντήρηση μέσα στο παιχνίδι, είναι και το ότι πίσω από την κορυφή δεν τραβάει και τόσο πολύ και γίνεται λίγο βαρετό το θέμα. Εγώ δε μπορώ να τον κατηγορήσω γιατί το ίδιο θα έκανα στη θέση του.
Αν απευ8υνεσαι σε εμενα απλα δεν κατηγορω κανεναν. Η συντηρηση φυσικα και ειναι μεσα στο παιχνιδι. Απλα συζητηση κανουμε. Δηλαδη εχω δει εδω μεσα αποψεις του στυλ.... Η Φ1 ειναι βαρετη γιατι δεν εχει μαχες.... Οταν εχει μαχες και τελικα καποιος πιεζει παραπανω απο τα ορια και δημιουργειται συμβαν ξεκιναμε τους αφορισμους και τις σταυρωση των οδηγων και ουτο καθ εξης.
Γενικά το έγραψα σαν σχόλιο!
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:

πολύ καλή!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
[>Μετά από 6-7 γύρους η απόδοσή τους έπεφτε τραγικά. Ένας αν έκανε όλο τον αγώνα (μετά τα inters) με τα κίτρινα θα έκανε πάρτι.Το προσπάθησε ο Kobayashi αλλά δεν δούλεψε.
Κάποιος από τους κορυφαίους εννοώ. Αλλά και ο Kobayashi αν το δοκίμασε (δεν το ξέρω, αλλά για να το λες) το δοκίμασε λάθος. Τα pit stop του είναι στους γύρους 12-35-64 σε σύνολο εβδομήντα. Προσπάθησε δηλαδή να κάνει τον μισό αγώνα με ένα σετ και δεν του βγήκε. Με τρία φυσιολογικά pit stop θα είχε το πάνω χέρι.
Εγώ λέω απλά ότι στους 15 πχ γύρους που χρησιμοποιούσαν τα κόκκινα, με τα κίτρινα θα ήταν συνολικά πιο γρήγοροι + ότι θα κέρδιζαν μερικούς γύρους παραπάνω ώστε να βγάλουν τον αγώνα με τρία πιτ στοπ με ελαστικά σε καλή κατάσταση διαρκώς.
Τες πα, μετά Χριστό προφήτες είμαστε. -
Ο χρήστης ckastam έγραψε:

σιγουρα παντως λαθος στηθος πιανει
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Παιδια sorry αλλα ειμαι ο μοναδικος που εχει την εντυπςση οτι ο Vettel ηταν αχρωμος, αοσμος μεσα στην πιστα και τερματισε 2ος χωρις να κανει ουτε ενα προσπερασμα μεσα στην πιστα?Μόνο σε αυτό τον αγώνα το είδαμε αυτό; Εγώ το βλέπω γενικά σε κάθε αγώνα αυτό στον Vettel. Ναι παραδέχομαι πως είναι φοβερός σε flying laps(πιθανότατα ο καλύτερος) αλλά μέχρι εκεί.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

σιγουρα παντως λαθος στηθος πιανει
Το 'λάθος' είναι σχετικό my friend ..... δε ξέρω άμα μοιράζονται το ίδιο motorhome ή την ίδια σουίτα στο hotel ή και άλλα πράγματα εκτός από το ότι φοράνε το ίδιο ρολόι και οδηγούν το ίδιο μονοθέσιο
-
Τ.Π. εσύ; Τι κάνουν τα κορίτσια;
-
Πειράζει που δεν έχω καταλάβει πού ακριβώς είναι το περίεργο ή το πονηρό στη φωτο?
-
^ Θρήσαμ μάι φρεντ, θρήσαμ.
2011-Hungarian Grand Prix Magyar Nagydíj