Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2011-Hungarian Grand Prix Magyar Nagydíj
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2011-Hungarian Grand Prix Magyar Nagydíj
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 6 / 11
    Formula 1
    34
    201
    307
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      unicornf1 last edited by

      Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
      Epic fail,παρασυρθηκαν απο τον webber μαλλον.

      Την έφαγε την ποινή του τελικά

      Δεδομένου της ποινής που τον περίμενε δε θα είχε ελπίδες οπότε έπρεπε να ρισκάρει με τα ενδιάμεσα. Ακόμα και τη σωστή επιλογή ελαστικού να έκανε και να έβαζε τα μαλακά αντί για τα ενδιάμεσα, στην καλύτερη να μπορούσε να διεκδικήσει την 3η θέση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • sprsk
        sprsk last edited by

        Σωστά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
          Οταν εισαι μεσα στην πιστα σταματημενος πλαγια ακριβως μετα την στροφη δεν περιμενεις..... Προσπαθεις να γυρισεις, βγεις απ' εξω απο την πιστα μην σε καβαλησει καποιος...

          Εντάξει, δεν διέτρεχε και τόσο κίνδυνο να τον καβαλήσει κανείς, ήταν στην εσωτερική πλευρά της εξόδου της στροφής και τελείως εκτός γραμμής. Μόνο αν έκανε και άλλος τετακέ θα μπορούσε να καταλήξει εκεί imo.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sprsk
            sprsk last edited by

            Ο χρήστης taurus έγραψε:

            Οταν εισαι μεσα στην πιστα σταματημενος πλαγια ακριβως μετα την στροφη δεν περιμενεις..... Προσπαθεις να γυρισεις, βγεις απ' εξω απο την πιστα μην σε καβαλησει καποιος...

            Εντάξει, δεν διέτρεχε και τόσο κίνδυνο να τον καβαλήσει κανείς, ήταν στην εσωτερική πλευρά της εξόδου της στροφής και τελείως εκτός γραμμή. Μόνο αν έκανε και άλλος τετακέ θα μπορούσε να καταλήξει εκεί imo.

            Παναγιά Παρθένα !!!

            Youtube Video

            **
            Ρε τον κακόμοιρο τον Ντι Ρέστα . . . ** Αγροτικό το έκανε να γλυτώσει .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              washcloud last edited by

              ...όσοι είδατε, είδατε... :ρ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sprsk
                sprsk last edited by

                Καλύτερα με ΠΜ, . .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  washcloud last edited by

                  Δεκτό (αν αναφέρεσαι στο 'σπαμμάρισμα') αλλά είναι φασαρία (...πού να εξηγώ...) - συν το ότι το βλέπουν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι, οπότε χαλάλι (υποθέτω) το ψιλο-σπαμ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Κάντο edit.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hannibal last edited by

                      Στα περι χαμιλτον και λοιπα. Ξαναλεω οτι απο τον καναπε ειναι ευκολο να κρινεις καταστασεις. Αλλα επειδη επιμενετε περι εγωισμου και λοιπα ξαναδειτε το βιντεο.
                      Αν δεν παταγε γκαζι να γυρισει το μονοθεσιο τσουλαγε προς τα πισω ενω ηταν στην μεση. Και φρενο να παταγε να κοκκαλονε θα εμενε στην μεση. Κοινος περναει ο ντι ρεστα αλλα οι αλλοι δυο;
                      Ειπανε εκεινη την ωρα περνεις αποφασεις σε κλασματα αν οχι μιλισεκοντ. Επελεξε εκανε λαθος τιμωρηθηκε. Αλλα εδω δημιουργειτε αλλο ερωτημα. Σε μελοντικους αγωνες αυτο που θα κανει τετακε και θα μεινει εντος πιστας πως θα αντιδρασει; Αυτος που θα βγει εκτος πιστας και θα πρεπει να το επαναφερει γρηγορα (running wide) απλως στην πρωτη στροφη για παραδειγνα, τι θα πρεπει να κανει;

                      Παρακληση αν ειναι να απαντησετε με ποδοσφαιρικο view, η προσβλητικα καλυτερα μην απαντησετε..... Εδω προσπαθουμε να κανουμε συζητησεις με επιχειρημτα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Από αυτή τη γωνία όπως το είδα τώρα φάινεται να είναι πιο πολύ στη μέση απ' οτι φαινόταν στο οn board πλάνο. Δεν έχεις άδικο, αλλά θα μπορούσε απλά να γκαζώσει λίγο προς τα μπρος να φύγει τελείως από τη μέση, αντί να προσπαθήσει να το ξαναβάλει στον αγώνα asap, χωρίς να νοιαστεί και τόσο γι' αυτούς που ακολουθούσαν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Εμπρός 'γκάζι' τιμόνι δεξιά και πάει στην αριστερή πλευρά της πίστας . Αριστερά είναι η οδός αποφυγής όχι ανάποδο spin .
                          Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι ασχολούνται συνεχώς με τον LH.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kantoniou last edited by

                            Hannibal, δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω τι εννοεις. Ο Λιουις σβουριζει και μενει σχεδον ακινητος (κυλαει λιγο προς τα πισω οπως ειπες). Αντι να συνεχισει ευθεια, να βγει εκτος αγωνιστικης γραμμης και ακολουθως στο χορτο και να ξαναμπει (εκτος αγωνιστικης γραμμης) στην πιστα, κανει τετ α κε στο κεντρο της πιστας και της αγωνιστικης γραμμης. Αναγκασε ετσι τον ΝτιΡεστα να κουρεψει το γκαζον και εβαλε τους απο πισω σε κινδυνο.
                            Αποφασισε λαθος, οπως ειπες, τιμωρηθηκε ορθα, κατι για το οποιο, αν καταλαβα, δεν διαφωνεις. Τι αλλο μενει;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              'Actually I'm a big Lewis fan but if that spin turn had gone wrong it would have been a head on crash at alarming speeds. You have to wait!'

                              http://twitter.com/tiff_tv/status/97681415407271936

                              Συμφωνώ απόλυτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fn1m last edited by

                                ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΤΟΝ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  washcloud last edited by

                                  Όπως λέει κι ο taurus, τιμωρήθηκε γιατί παρ' ό,τι όντως η απόφαση παίρνεται σε ελάχιστο χρόνο, αλλά η πρώτη καθαρή επιλογή που (και σοφότερη/ασφαλέστερη) είχε στο οπτικό του πεδίο, ήταν να βγει στο γρασίδι. Το να κάνει ντόνατ στην ουσία για να συνεχίσει στην πίστα, ήταν η δεύτερη επιλογή, και επικίνδυνη αφού στον -ελάχιστο έστω- χρόνο που θα έχανε θα μπορούσε να έρθει και να τον εμβολίσει κάποιος. Είναι νομίζω προφανές το το ενστικτώδες κριτήριο του Χαμ ήταν το να συνεχίσει στην πίστα και ο αγώνας του και όχι η ασφάλεια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Ο χρήστης fn1m έγραψε:
                                    ...

                                    Σιγά μη σου κάνω τη χάρη να σε κάνω quote, αυτοί που σε έχουν σε ignore list δεν έχουν όρεξη να διαβαζουν τις βλακείες σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hannibal last edited by

                                      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                      Hannibal, δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω τι εννοεις. Ο Λιουις σβουριζει και μενει σχεδον ακινητος (κυλαει λιγο προς τα πισω οπως ειπες). Αντι να συνεχισει ευθεια, να βγει εκτος αγωνιστικης γραμμης και ακολουθως στο χορτο και να ξαναμπει (εκτος αγωνιστικης γραμμης) στην πιστα, κανει τετ α κε στο κεντρο της πιστας και της αγωνιστικης γραμμης. Αναγκασε ετσι τον ΝτιΡεστα να κουρεψει το γκαζον και εβαλε τους απο πισω σε κινδυνο.
                                      Αποφασισε λαθος, οπως ειπες, τιμωρηθηκε ορθα, κατι για το οποιο, αν καταλαβα, δεν διαφωνεις. Τι αλλο μενει;

                                      Διαφωνω στα σχολια περι εγωισμου και τα ρεστα. Αν ηταν αλλος οδηγος θα περναγε στα ψιλα γραμματα απο τους Φ1 φαν του 4τφορουν. Αλλα οχι... Πρεπει παντα να βγαζουμε την χολη μας προς οποιον οδηγο εχουμε εμπαθεια..... Αυτο λεω wash. Mε λιγα λογια κανουμε αναλυση του συμβαντος. Δεν πεταμε πωπω ο εγωισμος του hamilton και τα ρεστα. Στον προηγουμενο αγωνα που εγινε παλι υπταμενη μιε renault απο μια toro rosso εκει γιατι δεν μιλησε κανεις για υπερμετρο εγωισμο καποιου απο τους δυο οδηγους;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                                        Στα περι χαμιλτον και λοιπα. Ξαναλεω οτι απο τον καναπε ειναι ευκολο να κρινεις καταστασεις. Αλλα επειδη επιμενετε περι εγωισμου και λοιπα ξαναδειτε το βιντεο.
                                        Αν δεν παταγε γκαζι να γυρισει το μονοθεσιο τσουλαγε προς τα πισω ενω ηταν στην μεση. Και φρενο να παταγε να κοκκαλονε θα εμενε στην μεση. Κοινος περναει ο ντι ρεστα αλλα οι αλλοι δυο;
                                        Ειπανε εκεινη την ωρα περνεις αποφασεις σε κλασματα αν οχι μιλισεκοντ. Επελεξε εκανε λαθος τιμωρηθηκε. Αλλα εδω δημιουργειτε αλλο ερωτημα. Σε μελοντικους αγωνες αυτο που θα κανει τετακε και θα μεινει εντος πιστας πως θα αντιδρασει; Αυτος που θα βγει εκτος πιστας και θα πρεπει να το επαναφερει γρηγορα (running wide) απλως στην πρωτη στροφη για παραδειγνα, τι θα πρεπει να κανει;

                                        Παρακληση αν ειναι να απαντησετε με ποδοσφαιρικο view, η προσβλητικα καλυτερα μην απαντησετε..... Εδω προσπαθουμε να κανουμε συζητησεις με επιχειρημτα....

                                        Δεν έχεις δίκιο ρε συ.

                                        Αν γυρίσεις, ο άλλος που έρχεται υπολογίζει τη ταχύτητά του να σε περάσει. Εκεί λοιπόν που υπολογίζει πως να σε περάσει, δεν πας να γυρίζεις για να μπεις στη πίστα γράφοντάς αυτόν και τους άλλους στα @@ σου.

                                        Όσες φορές έχω γυρίσει, κάθομαι ακίνητος με τα χέρια στον αέρα για να με δούνε κάνοντας το σταυρό μου μη με περάσουν από πάνω. Δεν πάω να το βάλω μέσα γιατί θα πάρω κόσμο μαζί μου.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          st-devote last edited by

                                          .... καλά εδώ υπάρχει κανόνας για unsafe release στα πιτ και εσείς ασχολείστε εάν έπρεπε ή όχι να περιμένει ο Λούης μετά από σβούρα μέσα στην πίστα ... ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Νομίζω οι αγωνοδίκες έδωσαν απάντηση στο αν είχε δίκιο ο Χαμιλτον ή όχι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 6 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr