-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
kostaVatso για το θεμα με το διαφορετικο αβανς που θελει το υγραεριο τι εχεις να πεις? Θα πηγαινες στο οριο των στροφων με υγραεριο?
Τό υγραέριο έχει μεγαλύτερη αντοχή στίς αυταναφλέξεις αυτό πού λέμε έχει περισότερα οκτάνια.
Παλαιότερα μέ τούς διανομείς βάζαμε ένα ολοκληρομένο κυκλωματάκι τό λεγώμενο ρολόι καί όταν είχαμε τήν βενζίνη είχαμε 8 μοίρες πρό τού άνω νεκρού σημείου. ¨Οταν βάζαμε τό υγραέριο τό κυκλωματάκι μας 'εδεινε μέ καθηστέρηση 12 μοίρες.
Έτσι αξιοποιούσαμε καλίτερα τήν θερμική ικανότητα τού υγραερίου. Σήμερα δέν ξέρω κάτι πού θά μάς έδεινε παρόμοια αποτελέσματα σέ όλα τά αυτοκίνητα σέ μερικά ίσως ένας καλός προγραμματιστής έκανε κάτι.
Μέ σωστό προγραμματισμό όλα μου τά αυτοκίνητα τά κόβω στίς 6000 στροφές.Επάνω από εκεί βενζίνη.
Καλημέρα.
Κώστα δεν πιστεύεις, ότι ο καλύτερος τρόπος λειτουργίας ενός κινητήρα, είναι με το καύσιμο που προγραμματίστηκε από το εργοστάσιο?.
Κατά συνέπια, η μετατροπή στοχεύει στην οικονομική διευκόλυνση και μόνον.
Ποσό σωστό είναι να φτάνει το αέριο μέχρι της 6000 στροφές, όταν αυτές χρησιμοποιούνται σπανίως έως ποτέ?. Που σίγουρα για να επιτευχθούν, το ‘τάϊσμα’ πρέπει να είναι πλουσιότερο, κατά συνέπια το κέρδος σημαντικά λιγότερο.
Έχω περιγράψει στην ενότητα ‘την διάταξη καθυστέρησης’ που ανέφερες. Μου της έφτιαχνε ηλεκτρονικός στην Καλλιθέα, που έφτιαχνε και τα ηλεκτρονικά καντράν των Alfa Romeo. Πίρε σύνταξη…….
Σήμερα ένας διπλός εγκέφαλος υποκαθιστά την ‘διάταξη’ καλύτερα, μα έχει μεγάλο κόστος.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Καλημέρα
Μέ έναν σωστό προγραμματισμό ακολουθείς τά χνάρια τού πράγματι σωστού εργοστασιακού προγραμματισμού.Αυτό προυποθέτει ίσως μερικές επισκέψεις τού αυτοκινήτου μετά τήν εγκατάσταση γιά ''χτένισμα'' τού προγράμματος αναλόγως τού τί έδειξε τό ιστορικό βλαβών .
Ή εξοικονόμηση λόγω κόστους τού υγραερίου κατά 40έως 55 τοίς εκατό δέν είναι τό μόνο πού συναντά κανείς μέ τήν υγραεριοκίνηση.¨Εχεις τετραπλασιασμό(!!!!)τής διάρκειας ζωής τού κινητήρα λόγω μή ύπαρξης καταλοίπων καύσης,διαιώνηση τής ζωής καταλύτη καί λάμδα (γιαυτό καί ή απολυτότητά μου εναντίων τής λαδιέρας πού μάς στερεί ένα από τά βασικότερα επιχειρήματα υπέρ τής υγραεριοκίνησης)έχεις απαλότερο δούλεμα λόγω τέλειας ανάμειξης τού καυσίμου μείγματος μεταξύ δύο αερίων(ατμοσφερικός αέρας καί αέριο) κάτι πού τό βλέπουμε νά παρουσιάζεται καί στούς κινητήρες αμέσου ψεκασμού λόγω τής υψηλότατης πίεσης καί τέλειας εξαέρωσης τής βενζήνης,ελαστικότερο δούλεμα λόγω τών περισοτέρων συγκρικά οκτανίων άπό τήν βενζίνη.Εάν δέν υπάρχουν τά δύο τελευταία απλά έχουμε φτωχά μίγματα.Ή δέ άπόδοση μπορεί νά αυξηθεί όμως σέ βάρος του καυσίμου.
Δέν έχουμε κανένα πρόβλημα στήν τροφοδότηση μέχρι τίς 6000 στρ.αρκεί καί πάλι τό λέω νά έχουμε σωστό προγραμματισμό.
Θά μπορύσε να είναι καί παραπάνω αλλά επειδη στίς 6500 καί πάνω στά περισσότερα μπαίνει ό κόφτης δέν είναι καλό νά μπαίνει καί νά βγαίνει τό υγραέριο μέ τήν παλμικότητα πού χαρακτηρίζουν τά αέρια έναντι τών υγρών.
Τό ''ταισμα''τό φροντίζει ή λογαριθμηκή διάταξη τού χάρτη καί οί καταναλώσεις ακολουθούν τήν σχετική αναλογικότητα σέ σχέση μέ τήν βενζίνη όπως καί στίς προηγούμενες στροφές. Τό κόψιμο στίς 4500 περίπου αποτελεί ένα μέσω προστασίας τού κινητήρα έναντι τών φτωχών μιγμάτων,αλλά αποτελεί καί ομολολογία αδυναμίας σωστής τροφοδότησης.
Συμφωνώ σχετικά μέ τό κυκλωματάκι.
Καλημέρα΄
Κώστας. -
Κυριε Βατσο αν μου επιτρεπετε μια ερωτηση για κατι που δεν μου ειναι ξεκαθαρο απο τα λεγομενα σας ( δικη μου πιθανον ευθυνη)
ειστε εναντιων της λαδιερας γιατι 'κανει ζημια' ή επειδη την θεωρητε 'περιτη'
Ευχαριστω -
Καί τά δύο.
Περιτή διότι δέν προσφέρει τίποτε κυριολεκτικά καί βλαβερή διότι μεσομακροπρόθεσμα διλητηρειάζει αισθητήρα λαμδα καί καταλύτη δίνοντας μέν ένα έξτρα έσοδο στά συνεργεία μας νέ τήν αλλαγή τους αλλά στερώντας μας ένα από τά βασικότερα επιχειρήματά μας στήν προόθηση τής υγραεριοκίνησης.Τί είναι λοιπών ποιό έξυπνο καί έντιμο από τά δύο?
Καλημέρα -
Ενοώ τό νά βάλεις ή όχι?
-
Κυρ-Αντωνη και Κυρ-Κωστα, τωρα μαλιστα και μπραβο σας !!!! Ανταλλαγή αποψεων και επιχειρηματων με λογικη, σοβαροτητα και σεβασμο !!!
Τα σεβη μου και στους 2 σας !!!
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Καί τά δύο.
Περιτή διότι δέν προσφέρει τίποτε κυριολεκτικά καί βλαβερή διότι μεσομακροπρόθεσμα διλητηρειάζει αισθητήρα λαμδα καί καταλύτη δίνοντας μέν ένα έξτρα έσοδο στά συνεργεία μας νέ τήν αλλαγή τους αλλά στερώντας μας ένα από τά βασικότερα επιχειρήματά μας στήν προόθηση τής υγραεριοκίνησης.Τί είναι λοιπών ποιό έξυπνο καί έντιμο από τά δύο?
ΚαλημέραΕνταξει για τις λαδιερες σε μπουκαλια σαμπουαν οπως λες στα βιντεο σου. Αλλα τις λαδιερες που προτεινουν ασηζητητή κατι...κατασκευαστες οπως prins(http://www.prinsautogas.com/en/products ... ecare.html), τι εχεις να πεις? Θελουν να μας χαλασουν τον λαμδα και να μας δηλητηριασουν τον καταλυτη?
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
καλημερα σε ολους.ξεκινησα απο θεσσαλονικη για πελλοπονησο φετος και διαπιστωσα την εξωφρενικη τιμη στην θηβα 89 λεπτα το λιτρο.στην τριπολη 84.5 το λιτρο και στην θεσσαλονικη στο αεροδρομιο ακομα 77,9.τι γινεται λοιπον?να υποθεσουμε οτι εχει ακομα παλιο αποθεμα η οτι απορροφησε την αυξηση?καταλαβαμε ολοι οτι οι πρατηριουχοι κανουν οτι θελουν.επισης στον κορινο εχω την εντυπωση οτι κατεβασε την τιμη απο 87.9 παλια σε 85.5 πριν 5 μερες που εβαλα.τελος στα κυθηρα η βενζινη αγγιζει το 1.90 ανα λιτρο.Θα μπορουσες να κανεις μια παρακαμψη να βαλεις στην Χαλκιδα, το χει 0.85. Ειναι πανω σε κεντρικο δρομο, θα ειχες χασουρα κανενα 20 λεπτο στην ωρα. Ο τυπος στην Θηβα δεν υπαρχει. Χωνετε του τα οσοι πατε, γιατι εγω δεν προκειται.
Ριχτε καταγγελιες παιδια! Τον Νοεμβρη το υγραεριο θα παει 1+ ευρω μονο απο την αλλαγη στην αναλογια του μιγματος χωρις καποιο φορο. Με το ετσι θελω.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καί τά δύο.
Περιτή διότι δέν προσφέρει τίποτε κυριολεκτικά καί βλαβερή διότι μεσομακροπρόθεσμα διλητηρειάζει αισθητήρα λαμδα καί καταλύτη δίνοντας μέν ένα έξτρα έσοδο στά συνεργεία μας νέ τήν αλλαγή τους αλλά στερώντας μας ένα από τά βασικότερα επιχειρήματά μας στήν προόθηση τής υγραεριοκίνησης.Τί είναι λοιπών ποιό έξυπνο καί έντιμο από τά δύο?
ΚαλημέραΕνταξει για τις λαδιερες σε μπουκαλια σαμπουαν οπως λες στα βιντεο σου. Αλλα τις λαδιερες που προτεινουν ασηζητητή κατι...κατασκευαστες οπως prins(http://www.prinsautogas.com/en/products ... ecare.html), τι εχεις να πεις? Θελουν να μας χαλασουν τον λαμδα και να μας δηλητηριασουν τον καταλυτη?[/quοτε)
Δέν είναι βεβαίως αυτοί οί στόχοι τους. Σκοπός τους είναι νά καταστήσουν όσο γίνεται πιό αξιόπιστη τήν συσκευή τους έναντι κινδύνων πτώχευσης μιγμάτων πού μέ τίς ζημιές πού θά επιφέρανε στόν κινητήρα θά καθιστούσανε τήν όποια συσκευή τους αναξιόπιστη.Ή μαζική καί βιαστική ''εκπαίδευση'' τεχνικών τόν τελευταίο χρόνο πού όχι από αγάπη καί ενδιαφέρον πρός τό αντικοίμενο τού υγραερίου(εμείς οί λίγοι μέχρι πέριση έχουμε δεχθεί τόσες βαβύγδουπες ανοησίες πού γράφουμε βιβλίο)αλλά λόγω τών οικονομικών συγκυριών,στέρισε τήν δυνατότητα σέ πολλούς νά εκπαιδευτούν σωστά. ''Καλιογαιδουροδένωντας'' λοιπών πολλές εταιρίες μοιώνοουν (δέν ακυρώνουν)τόν εν λόγω κίνδυνο.Ο καταλύτης καί ό λαμδα επειρεαζώμενοι μεσοπρόθεσμα δέν αποτελεί πονοκέφαλο γιά αυτούς.Αντίθετα ή λαδιέρα αποτελεί ένα ακόμη έσοδο γιά αυτές καί σέ λίγο θά δείς καί άλλες νά τήν προτείνουν.(Δές τούς παραπάνω διαξιφισμούς μέ τόν Αντώνη). -
http://www.vialle.nl/producten/lpxi.html?L=1
Driving with autogas is clean and cheap. However not every engine is suitable for autogas. In many cases the combustion temperature in the engine is higher than with gasoline. This higher temperature together with the fact that autogas has relatively poor lubricating properties can cause** increased wear on the intake valves and valve seats**. This problem is intrinsic to autogas. Luckily the majority of the autos in use are suitable for autogas because many manufacturers use hardened material in the intake valves. Vialle tests each application individually and can thus identify high risk vehicles. The on line Vialle catalogue informs you which cars are suitable or form a risk and thus require special treatment. For these high risk cases Vialle advise you to acquire an LPxi system.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
http://www.vialle.nl/producten/lpxi.html?L=1Driving with autogas is clean and cheap. However not every engine is suitable for autogas. In many cases the combustion temperature in the engine is higher than with gasoline. This higher temperature together with the fact that autogas has relatively poor lubricating properties can cause** increased wear on the intake valves and valve seats**. This problem is intrinsic to autogas. Luckily the majority of the autos in use are suitable for autogas because many manufacturers use hardened material in the intake valves. Vialle tests each application individually and can thus identify high risk vehicles. The on line Vialle catalogue informs you which cars are suitable or form a risk and thus require special treatment. For these high risk cases Vialle advise you to acquire an LPxi system.
-
''In many cases.....Ποιές έίναι αυτές οί αρκετές περιπτώσεις τό είπαμε παρά πάνω καθώσ καί τούς λόγους που αυτοί προτείνουν στό κείμενο τό LPXI πού όμως .....δέν διατήθεται
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
@ dti
Μπραβο σου φίλε για την κινητοποιηση.
Μπορουμε να την κανουμε copy paste κ να την στείλουμε κ εμείς?
Πού την έστειλες?Στείλτε όλοι ελεύθερα τη διαμαρτυρία σας!
Προσωπικά έχω ενημερώσει το Υπουργείο Ανάπτυξης (προώθησαν το email μου στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όπως με ενημέρωσαν), το ΣΔΟΕ και τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας.
Θα δούμε τι θα βγει...
Αν δεν αντιδράσουμε ΜΑΖΙΚΑ θα είμαστε άξιοι της τύχης μας... -
για διαβαστε το παρακατω αρθρο και πειτε και σε μας τους αδαεις τη λεει?http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_8571.html
-
Διαφωνώ σε ορισμένα της παράθεσης σου, και τα έχω αναπτύξει. Συμφωνώ όμως και σε άλλα. Ο καθένας μας από την πήρα και τα στατιστικά του στοιχεία, υποστηρίζει την θέση του και είναι σεβαστό.
Τό κόψιμο στίς 4500 περίπου αποτελεί ένα μέσω προστασίας τού κινητήρα έναντι τών φτωχών μιγμάτων,αλλά αποτελεί καί ομολολογία αδυναμίας σωστής τροφοδότησης.
Έπιασες τον σφυγμό της ενότητας Κώστα μου. Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια….. και το θύμα ο πελάτης…..
Οι ξέμπαρκοι αεριτζήδες, είναι το καρκίνωμα, ένα καρκίνωμα που έλλειψη αστυνόμευσης, διαιωνίζετε και διογκώνετε.
είδες της φωτώ πάρα πάνω. Δεν έχει στεγανοποιηθεί το ντόνατς, κατά της επιταγές του των κανόνων του κράτους γραμμένα αναλυτικά στον ΦΕΚ. Με από κάτω αεραγωγούς. Η εγκατάσταση στον εν λόγο εγκαταστάτη, κόστισε λιγότερο. Έτσι ο αθέμιτος συναγωνισμός του, είναι εναντίων της ασφάλειας του πελάτη του.
Την ερχόμενη εβδομάδα, έχω μια σειρά επαφών με ιδιοκτήτες μεγάλων μονάδων διαπιστευμένες, και θα γράψω αυτό που θα αποφασίσουμε.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης adam05 έγραψε:
για διαβαστε το παρακατω αρθρο και πειτε και σε μας τους αδαεις τη λεει?http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_8571.htmlΥπαρχει κανεις που να καταλαβε τι γραφει ο ανθρωπος;Μαλλον ο προεδρος του Εδεσσαικου ειναι!
Εχω την εντυπωση οτι καπου συνδεει την υγρεριοκινηση με το συστημα ψυξης του κινητηρα.Μονο αυτος ξερει για ποιο λογο!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
για διαβαστε το παρακατω αρθρο και πειτε και σε μας τους αδαεις τη λεει?http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/blog-post_8571.html
Υπαρχει κανεις που να καταλαβε τι γραφει ο ανθρωπος;Μαλλον ο προεδρος του Εδεσσαικου ειναι!
Εχω την εντυπωση οτι καπου συνδεει την υγρεριοκινηση με το συστημα ψυξης του κινητηρα.Μονο αυτος ξερει για ποιο λογο!
Μαλλον εννοει τις απαραδεκτες συνδεσεις που βαζουν καποιοι εγκαταστατες σε συστηματα αεριου ψεκασμου που χρειαζεται να επέμβουν στα νερα του αυτοκίνητου (για να περασουν απο τον πνευμονα) αλλα βαζουν οτι υλικα να΄ναι και οχι τα προβλεπομενα....
Και γω μαντεψια κανω...
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
''In many cases.....Ποιές έίναι αυτές οί αρκετές περιπτώσεις τό είπαμε παρά πάνω καθώσ καί τούς λόγους που αυτοί προτείνουν στό κείμενο τό LPXI πού όμως .....δέν διατήθεταιδεν διατίθεται ?? τότε γιατί το έχουν στην ιστοσελίδα τους ?
για κάποιους κινητήρες, όπως και ο δικός μου (ford/volvo 1.8 92Hp) η vialle στους καταλόγους της, τον έδινε με σύστημα bifuel, που μαζί με το αέριο, ψεκάζει και βενζίνη. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
καλημερα σε ολους.ξεκινησα απο θεσσαλονικη για πελλοπονησο φετος και διαπιστωσα την εξωφρενικη τιμη στην θηβα 89 λεπτα το λιτρο.στην τριπολη 84.5 το λιτρο και στην θεσσαλονικη στο αεροδρομιο ακομα 77,9.τι γινεται λοιπον?να υποθεσουμε οτι εχει ακομα παλιο αποθεμα η οτι απορροφησε την αυξηση?καταλαβαμε ολοι οτι οι πρατηριουχοι κανουν οτι θελουν.επισης στον κορινο εχω την εντυπωση οτι κατεβασε την τιμη απο 87.9 παλια σε 85.5 πριν 5 μερες που εβαλα.τελος στα κυθηρα η βενζινη αγγιζει το 1.90 ανα λιτρο.
Θα μπορουσες να κανεις μια παρακαμψη να βαλεις στην Χαλκιδα, το χει 0.85. Ειναι πανω σε κεντρικο δρομο, θα ειχες χασουρα κανενα 20 λεπτο στην ωρα. Ο τυπος στην Θηβα δεν υπαρχει. Χωνετε του τα οσοι πατε, γιατι εγω δεν προκειται.
Ριχτε καταγγελιες παιδια! Τον Νοεμβρη το υγραεριο θα παει 1+ ευρω μονο απο την αλλαγη στην αναλογια του μιγματος χωρις καποιο φορο. Με το ετσι θελω.
πιστεψε με αν το ηξερα δεν θα εβαζα με 0.90.αλλα οταν εχεις να κανεις 800 χλμ σε μια μερα με 2 παιδια στο αμαξι καταλαβαινεις.σιγουρα εκει δεν θα ξαναπατησω.καλημερα
-
Re: Υγραεριοκίνηση!
από johnkyr » 27/07/11 1:31KostasVatsos έγραψε:
''In many cases.....Ποιές έίναι αυτές οί αρκετές περιπτώσεις τό είπαμε παρά πάνω καθώσ καί τούς λόγους που αυτοί προτείνουν στό κείμενο τό LPXI πού όμως .....δέν διατήθεταιδεν διατίθεται ?? τότε γιατί το έχουν στην ιστοσελίδα τους ?
για κάποιους κινητήρες, όπως και ο δικός μου (ford/volvo 1.8 92Hp) η vialle στους καταλόγους της, τον έδινε με σύστημα bifuel, που μαζί με το αέριο, ψεκάζει και βενζίνη.**Γιάννης, Αττική
Kάνε ερώτηση στόν επίςημο αντιπρόσωπο.
-
Μαστρο- Αντωνη λες οτι κατα το ΦΕΚ πρεπει το ντονατ απο πανω του να μπαινει αεροστεγες καλυμα ( εχω καταλαβει καλα ετσι??)
Αν ναι συνειχζω.
α. αυτο το καλυμα ειναι ή θα επρεπε να ειναι στο κιτ?
β. Στους 'θερμοσιφωνες' τι κανεις?
Υγραεριοκίνηση!