-
Αυτό που λένε ... 'παιδικές ασθένειες'. Οι οποίες όμως δεν πρέπει να βασίζονται σε στατιστικές και έρευνες αλλά μάλλον είναι αυθαίρετα συμπεράσματα απ' όλους.
Η στατιστική μου πάντως δείχνει 50-50 με ένα 90% των αγορών μου άμεσα διαθέσιμα (κυρίως σε f/l εκδόσεις).
Στην περίπτωση μου το ενός μηνός μετά την παρουσίαση του Megane f/l δεν αντιμετώπισε παιδικές ασθένεις. Αντίθετα, τα λίγο αργότερα ήταν ποιο ... φιλάσθενα! -
Να'σαι καλά φίλε efthymis. Το ψευδώνυμο το έχω...το όχημα να δούμε πότε...
Συνεχίζω τη κουβέντα για τα προβλήματα παραγωγής. Νομίζω πως μια γραμμή παραγωγής που δουλέυει χρόνια (έστω και άλλο μοντέλο) έχει μπει σε μια νορμάλ διαδικασία, ακόμα κι αν της αλλάξουν το μοντέλο. Πάντως είναι λογικό μετά τους πρώτους μήνες κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου να διαπιστωθούν τα όποια προβλήματα και να εστιαστεί ο έλεγχος σε συγκεκριμένα σημεία στη διαδικασία παραγωγής.
Πάντως είμαι της γνώμης ότι ένα αυτοκίνητο είναι 'τελειοποιημένο' όταν είναι στα τελευταία στάδια ύπαρξής του. Θυμάμαι το Citroen ZX της αδερφής μου. Είχε πάρει ουσιαστικά το τελεταίο facelift που βγήκε (Monte Carlo S), λίγο πριν την παρουσίαση του Xsara. Δεν έβγαλε το παραμικρό το άτιμο. Σκυλί μαύρο. Απίστευτα χιλιόμετρα. Άσε που ήταν φορτωμένο από 'καλούδια'. Δε χρειαζότα τίποτα να βάλεις εξτρα στην αντιπροσωπεία.
Από την άλλη υπάρχει και ο αντίποδας. Αυτό που έχω τώρα (207 GT) ήταν από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν και μου έβγαλε μόνο κάτι με καδένα στα δυο χρόνια το οποίο διορθώθηκε (ήταν εντός εγγύησης). Πέραν τούτου όλα τζετ.
Μάλλον είναι αυτό που λένε...Μην πέσεις στην περίπτωση...
Καλές διαδρομές στους 4κινητους εκεί έξω που χαίρονται τη δροσιά του βουνού κι εμείς λιώνουμε στα τσιμέντα.... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αυτό που λένε ... 'παιδικές ασθένειες'. Οι οποίες όμως δεν πρέπει να βασίζονται σε στατιστικές και έρευνες αλλά μάλλον είναι αυθαίρετα συμπεράσματα απ' όλους.
Η στατιστική μου πάντως δείχνει 50-50 με ένα 90% των αγορών μου άμεσα διαθέσιμα (κυρίως σε f/l εκδόσεις).
Στην περίπτωση μου το ενός μηνός μετά την παρουσίαση του Megane f/l δεν αντιμετώπισε παιδικές ασθένεις. Αντίθετα, τα λίγο αργότερα ήταν ποιο ... φιλάσθενα!Εννοειται οτι τα f/l μοντελα ειναι παντα[σχεδον] πιο βελτιωμενα απο τα αρχικα.
-
Ο χρήστης sxinthecity έγραψε:
Αυτό που λένε ... 'παιδικές ασθένειες'. Οι οποίες όμως δεν πρέπει να βασίζονται σε στατιστικές και έρευνες αλλά μάλλον είναι αυθαίρετα συμπεράσματα απ' όλους.
Η στατιστική μου πάντως δείχνει 50-50 με ένα 90% των αγορών μου άμεσα διαθέσιμα (κυρίως σε f/l εκδόσεις).
Στην περίπτωση μου το ενός μηνός μετά την παρουσίαση του Megane f/l δεν αντιμετώπισε παιδικές ασθένεις. Αντίθετα, τα λίγο αργότερα ήταν ποιο ... φιλάσθενα!Εννοειται οτι τα f/l μοντελα ειναι παντα[σχεδον] πιο βελτιωμενα απο τα αρχικα.
Στο συγκεκριμένο f/l οι 'ολικές' μηχανικές αλλαγές ... θα μπορούσαν να το 'κάνουν' ένα καινούριο αυτοκίνητο και όχι μια ανανέωση. Στο 406 μου αντίθετα που ήταν και αυτό f/l σίγουρα είχε απαλαγεί απο τις ασθένειες των προηγούμενων εκδόσεων.
-
Παιδια καλησπερα. Διαβασα τις προηγουμενες σελιδες με τα προβληματα του duster και ηθελα να αναφερω τα εξης: Πρωτον ολα τα νεα μοντελα εχουν προβληματα νεοτητος μεχρι να περασει ενας σεβαστος χρονος και το εργοστασιο να βελτιωνει καθε φορα το προβλημα που του αναφερει η εκαστοτε γενικη αντπροσωπια. Εχω ιδία πειρα απο αυτα διοτι δουλευω σε εταιρεια και ειμαι μεσα στο εργοστασιο παρα πολλες φορες. Οταν γινεται μια νεα επενδυση μεχρι να την μαθουν οι εργατες θα περασει αρκετος χρονος και εν τω μεταξυ στο μεσοδιαστημα καποιοι πελετες θα παρουν και προβληματικο εμπορευμα.Ακομα παρα πολλα εξαρτηματα ερχονται απο αλλες εταιρειες που μεχρι να διαπιστωθει εαν εχουν προβλημα παλι καποιοι πελατες θα την πληρωσουν. Για να μην μακρυγορησω νομιζω οτι ο φιλος απο την κρητη κατι τετοιο επαθε.Υστερα απο ενα εως δυο χρονια το duster θα γινει και αυτο αξιοπιστο αρκει η μαμα εταιρεια να βελτιωνει καθε φορα τα προβληματα. (οτι κανει η toyota)
-
'Πειράματα' και 'εξέλιξη' στην τσέπη και στην υπομονή των πελατών τους κάνουν δηλαδή?
Δεν νομίζω.Εχω 'ζήσει' την παραγωγή καινούριου (σε λανσάρισμα) αυτοκινήτου από την έναρξη της ως την τελική παραδοση και έχω 'εικόνα' πολλών δοκιμών και ελέγχων πριν φτάσει στον αγοραστή του. Εκείνο που είναι ως δεδομένο είναι μια ελαττωματική παρτίδα ανταλλακτικών που μπορεί να δημιουργήσει θέμα αλλά ολοκληρη έναρξη παραγωγής να έχει προβλήματα και να εξελήσουν το το αυτοκίνητο σύμφωνα με 'θέματα' που έχουν οι πρώτοι κάτοχοι είναι έως και σπάνιο το πολύ.
-
Τα duster μας μαλλον εφθασαν ελλαδα το διημερο 15 17 ιουλη.Η επομενη βδομαδα θα δειξει αν ισχυει αυτο και αν ισχυει μεχρι το δεκαπενταυγουστο θα εχουμε τα αυτοκινητα μας ισως και νωριτερα
-
Έφτασε η ώρα για το service στα 15000χιλ ελπίζω να μην αρχίσουν και τα προβλήματα. Για την πέμπτη έκλεισα ραντεβου.προς το παρών το αμάξι δεν έχει κανένα πρόβλημα. . Καλές παραλαβές σε όσους το έχουν παραγγείλει!
-
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Τα duster μας μαλλον εφθασαν ελλαδα το διημερο 15 17 ιουλη.Η επομενη βδομαδα θα δειξει αν ισχυει αυτο και αν ισχυει μεχρι το δεκαπενταυγουστο θα εχουμε τα αυτοκινητα μας ισως και νωριτεραΕίναι αλήθεια ότι χρειάζεται ένας μήνας σχεδόν για να το παραλάβεις από τη στιγμή που φτάνει Ελλάδα?
Την Πέμπτη με ειδοποίησαν ότι έχει φτάσει το δικό μου ( ένα Mitsubishi ASX diesel) και θα το πάρω αρχές Αυγούστου...
-
Καλορίζικα σε όσους πρόκειται να παραλάβουν και καλό σέρβις στον stathis1980.
Όσοι είναι κάτοχοι ας ρίχνουν και κανένα σχόλιο. Δεν είναι ανάγκη να περιμένουμε μια αστοχία υλικού για να κάνουμε κουβέντα.
Μια οδηγική εμπειρία ή μια εξόρμηση στα βουνά θα ήτα ευπρόσδεκτη.Εντυπώσεις από την off road οδήγηση, ελαστικά κ.τ.λ. αξίζουν σχολιασμού.
Αντε γράψτε και κάτι, όλο οδήγηση είστε (χαχαχαχα) -
Έχω συμπληρώσει 5000 χλμ χωρίς προβλήματα. Από πλευράς οδήγησης είμαι πολύ ευχαριστημένος, τόσο σε άσφαλτο όσο και εκτός (Δεν το δοκίμασα σε extreme καταστάσεις και ούτε σκοπεύω. Στις αμμουδιές που το βάζω ανταποκρίνεται μια χαρά. Βοηθάει πολύ το lock) Τα λάστιχα που φοράει επίσης βοηθούν πάρα πολύ, αλλά και το στιβαρό αμάξωμα σου προσφέρει αίσθημα σιγουριάς. Τα φρένα επίσης δεν με προβληματίζουν. Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι οι ενδείξεις ποσότητας καυσίμου δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όταν η στάθμη πέσει κάτω απο το μισό. Επιπλέον μου δείχνει κάπως ανεβασμένη την κατανάλωση μετά από ένα ταξίδι με ρυμουλκούμενη μπακαζιέρα (συνολικό βάρος 750 - 800 κιλά), με μέση τιμή 7,6 λ/100χλμ. Έχει κάποιος από τους κατόχους παρόμοια κατανάλωση με οδήγηση ήπια μέχρι 120χλμ/ώρα; Κάποιος μου είπε ότι μπορεί να φταίει και η ποιότητα καυσίμου που μου έβαλαν. Περιμένω απαντήσεις. Πάντως το αυτοκίνητο είναι εργαλείο για όσους δεν έχουν υπερβολικές απαιτήσεις.
-
Ε, βρε φιλε 800κιλα κουβαλουσες τι περιμενες να καψει?? μια χαρα ειναι τα 7,6
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ε, βρε φιλε 800κιλα κουβαλουσες τι περιμενες να καψει?? μια χαρα ειναι τα 7,6Κι αν είναι ντήζελ ;
-
Για ντιζελ λεω!! Αν ειναι βενζινη και καει τοσο με τετοιο φορτιο, σε κανονικη κινηση θα γενναει βενζινη!!
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Για ντιζελ λεω!! Αν ειναι βενζινη και καει τοσο με τετοιο φορτιο, σε κανονικη κινηση θα γενναει βενζινη!!5,3 λίτρα δίνει η εταιρεία για οδήγηση εκτός πόλης και 5,6 για μεικτό κύκλο, οπότε θ' απορούσα και 'γω, άσχετα αν έσερνα ρυμουλκούμενο...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Για ντιζελ λεω!! Αν ειναι βενζινη και καει τοσο με τετοιο φορτιο, σε κανονικη κινηση θα γενναει βενζινη!!
5,3 λίτρα δίνει η εταιρεία για οδήγηση εκτός πόλης και 5,6 για μεικτό κύκλο, οπότε θ' απορούσα και 'γω, άσχετα αν έσερνα ρυμουλκούμενο...
Η παραπάνω τιμή είναι φυσιολογικότατη ακόμα και για diesel με τόσο φορτιό Γιάννη άσχετα τι λέει η εταιρεία
Σε Βενζίνα θα ήταν περίπου στα 9.5 με 10 λίτρα με αυτό το φορτίο
Εγώ δεν έχω καραφέρει ακόμα τα πετυχω εκτός πολης το νούμερο της εταιρείας -
2 λιτρα επιβαρυνση για τετοια καταπονηση τη θεωρω λογικη -αν και η εργοστασιακη τιμη ειναι μαλλον με 90χαω k 6η -
-
Επανέρχομαι για να διευκρινίσω ότι αυτή η κατανάλωση 7,5 lt/100km παραμένει και μετά το ταξίδι και αφού ξαναγέμισα και μηδένισα τους δείκτες. Γι΄αυτό και το αναφέρω στο forum. Στη διάρκεια του ταξιδιού είδα και μέχρι 8λ/100χλμ.
-
Συμπληρώνω ότι τώρα κινούμαι σε επαρχιακό δίκτυο με 80-100χλμ και καμιά βόλτα μέχρι τη παραλία χωρίς κανένα φορτίο.
-
Έκανα το service στα 15000χιλ.κοστισε 55 euro λάδια και φίλτρο λαδιού και έβαλαν τα τα εμπρός λάστιχα πίσω γιατί μου είπαν έχουν αυτή την οδηγία από την εταιρία .τους είπα για την ένδειξη καύσιμου και θα παραγγείλουν φλοτέρ και καντράν για αλλαγη.Το θόρυβο που έκανε στο ταμπλό το έφτιαξε ακουμπούσε το σωληνάκι από το ac και έτριζε. Τώρα από θέμα κατανάλωσης που είπε ο φίλος σε εμένα δεν ξεπερνάει τα 5,9 μέσω όρο, μερικές φορές όταν το ζορίζω φτάνει τα 6,5 έως 7 και μετά αρχίζει και κατεβαίνει.
Dacia Duster