Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A3 Sportback Vs Megane Turbo Vs Astra Turbo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. A3 Sportback Vs Megane Turbo Vs Astra Turbo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    52
    151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nasos
      nasos last edited by

      Δεν σου είπε κανείς να το προτιμήσεις, αλλά σαν επιλογή πιο πολύ σχετικό νομίζω είναι με τ'άλλα δύο απ'ότι είναι το Α3.

      Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gtz last edited by

        Εχω οδηγήσει το Megane...
        Είναι απλά καταπληκτικό!!!
        Κινητήρας διαμάντι,αναρτήσεις άνετες,κράτημα εντυπωσιακό.
        Εντάξει...το εσωτερικό δεν είναι χλιδάτο,αλλά είναι αρκούντος σοβαρό και λιτό όπως υποδεικνύει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου.
        Οι 18ρες ζάντες θέλουν προσοχή γιατί δεν πρόκειται να βγούν ακέραιες στη...γνωστή μάχη της λακούβας.
        Για τα άλλα δυό δεν έχω γνώμη,αλλά το Megane μου άρεσε έτσι όπως είναι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          virss last edited by

          Ο χρήστης nasos έγραψε:

          Και μετά παίρνεις τον haldex στο χέρι...

          Αυτό ομολογώ πως πρώτη φορά το ακούω...γιατί παίρνεις τον haldex στο χέρι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • nasos
            nasos last edited by

            Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
            Αυτό ομολογώ πως πρώτη φορά το ακούω...γιατί παίρνεις τον haldex στο χέρι;

            Συγνώμη για το off-topic, αλλά οι ανοχές του Haldex απ'ότι ξέρω δεν είναι τόσο υψηλές για να δουλεύει μόνιμα 60/40-50/50 αλλά μόνο στην περίπτωση που χάσουν πρόσφυση οι μπροστινοί τροχοί. Εξάλλου το κόστος αντικατάστασης του Haldex είναι τόσο υψηλό, που μάλλον δεν δικαιολογεί τους πειραματισμούς. Απ'ότι έχω ακούσει, χωρίς βέβαια να είμαι κανένας ειδήμονας, είναι πολύ επίπονη αυτή η ρύθμιση που εμφανίστηκε τελευταία και στην Ελλάδα. Καλός ο Haldex, αλλά Subaru δεν γίνεται. Μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας.

            Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Ψήφο στο Α3 Sportback 2.0 TFSI Quattro.

              Παρατηρήσεις:

              -Aλήθεια η Audi μεόλο αυτό το μακρυνάρι (Α3 Sportback 2.0 TFSI Quattro), μήπως θέλει να μας δείξει αναλυτικά την τεχνολογία που προσφέρει στο Α3 ?

              --Από μία πρώτη-μικρή επαφή με το Α3 Sportback 2.0 TFSI, θεωρώ ότι είναι πολύ όμορφο, το ομορφότερο και δυναμικότερο σε σχεδίαση Α3 που φτιάχτηκε ποτέ.

              -- 'Κινούμενο χρηματοκιβώτιο' & 'Αν η Audi κατασκεύαζε χρηματοκιβώτια, οι τράπεζες θα ήταν οι καλύτεροι πελάτες της'.
              Φράσεις που επαληθεύτηκαν από την πρώτη κιόλας στιγμή.

              --Κινητήρας (αλήθεια turbo είναι?). Μήπως η Audi δεν μπορεί να φτιάξει καλούς ατμοσφαιρικούς και προσπαθεί οι κινητήρες της, turbo, να 'μοιάζουν' με ατμοσφαιρικούς?

              --**Ένα πολιτισμένο, 'upper class hatchback', **που απλά παρέχει σχεδόν τα πάντα.
              Κι όταν λέω τα πάντα, εννοώ την ολοκληρωμένη προσωπικότητά του σε όλους τους τομείς.

              Σύντομα, μπορεί να είμαι υποψήφιος αγοραστής του...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sado last edited by

                Φίλτατε technik ξέχασες να μας πεις πόσο κοστίζει η τιμή της super plus μιας και μόνο τέτοια πέρνει....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης sado έγραψε:
                  Φίλτατε technik ξέχασες να μας πεις πόσο κοστίζει η τιμή της super plus μιας και μόνο τέτοια πέρνει....

                  Αυτό είναι το λιγότερο. 100άρα βάζω κι εγώ χωρίς να έχω άμεσο ψεκασμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                    --Κινητήρας (αλήθεια turbo είναι?). Μήπως η Audi δεν μπορεί να φτιάξει καλούς ατμοσφαιρικούς και προσπαθεί οι κινητήρες της, turbo, να 'μοιάζουν' με ατμοσφαιρικούς?

                    Η Audi σίγουρα όχι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      --Κινητήρας (αλήθεια turbo είναι?). Μήπως η Audi δεν μπορεί να φτιάξει καλούς ατμοσφαιρικούς και προσπαθεί οι κινητήρες της, turbo, να 'μοιάζουν' με ατμοσφαιρικούς?

                      Η Audi σίγουρα όχι

                      Άλλη εντύπωση έχω....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Όταν δίνεις 35Κ, έχεις συνυπολογίζει τα πάντα.
                        Άλλωστε και το 1,6 FSI Golf των 18Κ, την ίδια βενζίνη δε χρειάζεται ???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          clutchmaster last edited by

                          xwris deyterh skepsh to astra.
                          einai to fthnotero kai to omorfotero.

                          to megane einai poly asxhmo,to audi poly akribo,se bathmo pou den mporw na dikaiologhsw thn timh tou.

                          to astraki apo thn allh arkeitai se benzinh 95 oktaniwn.
                          to GTC pou erxetai einai apla kataplhktiko kai makran omorfotero...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
                            A3 φυσικά! Κλειδώνουμε και την κατανομή του Haldex στο 40-60 και άσε τους άλλους να προσπαθούν να βγάλουν τα άλογά τους στο δρόμο.

                            Φίλε VIRSS τι ακριβώς εννοείς με αυτό?, πως την 'κλειδώνεις' την κατανομή και μάλιστα στο 40-60 ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              virss last edited by

                              IKE, ρίξε μια ματιά σ'αυτό το link:

                              http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1489299

                              Φαίνεται οτι με τον επαναπρογραμματισμό του Ηaldex μπορούμε να μεταφέρουμε σε μόνιμη βάση περισσότερη ροπή πίσω και δεδομένου οτι περισσότερο από το 50% της ροπής μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω άξονα...γιατί να μην πετύχουμε και μια κατανομή 40-60;

                              Έχω κι εγώ κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με το 'κλείδωμα' κι επειδή ο καθένας μπορεί να λέει τα δικά του μπορούμε να ρωτήσουμε και απευθείας την Haldex.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 3 / 3
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr