-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
@dimitri f
για απειροστή φορά, οι περισσότερες των ιδιωτικοποιήσεων δεν έχουν να κάνουνε με οικονομοτεχνικούς αλλά με πολιτικούς λόγους που ήμασταν υποχρεωμένοι να κάνουμε εδώ και χρόνια.Δλδ ?
Οταν το κρατος (δημοσιος τομεας) γινεται μικροτερο , τοτε καποιος αλλος που μπορει να ασκησει οργανωμενη βια (ειτε με την μορφη της Blackwater ειτε με την εξευγενισμενη μορφη του corporation) ερχεται να παρει τη θεση του. Και οταν λεω βια δεν εννοω (παντα) τον βουρδουλα. Πριν απο καμια 20αρια χρονια ενας τυπος ονοματι Ντελεζ εξηγησε πως η εξουσια περασε απο την κυριαρχια στη πειθαρχια και τελικα στον ελεγχο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.trelokouneli.gr/2011/06/blog-post_49.htmlΕδώ είναι η αθάνατη ελληνική μαγκιά Ερνάνιε... Δημόσιο απ' έξω, ιδιωτικό από μέσα. Και όχι απλό ιδιωτικό αλλά πιο μαύρο και από το τσουτσούνι του Σισέ...
Δημόσιο forevah inside, μεροδούλι-μεροφάι, τη βγάζουμε με 3 και 60 και είμαστε ήρωες του έθνους αλλά όταν πέφτει το σκοτάδι κάνουμε τις μπίζνες μας τις μαύρες γιατί έχουμε και δισέγγονα να εξασφαλίσουμε.
Οι Νορβηγοί τουλάχιστον θα τα δώσουν σε ιδιώτη από τον οποίον θα πάρουν ένα αντίτιμο και θα εισπράττουν ένα κάποιο φπα. Εδώ τόσα χρόνια δούλευε το δαιμόνιο του Έλληνος και εμείς χαιρόμασταν για δημόσια δωρεάν υγεία.
Παρόμοια μαγαζάκια σχεδόν όπου και να ψάξεις. Αλλού μεγάλα αλλού μικρά (γρηγορόσημα κλπ).
Οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν τίθεται θέμα για στρατηγικές συζητήσεις αλλά για ανέκδοτα με τον Τοτό.Μου τα γυρνάς τώρα. Το θέμα ξεκίνησε από το αν θεωρείται αριστερός κάποιος που είναι κατά των ιδιωτικοποιήσεων και καταλήξαμε στο βαθύ πασόκ. Απλώς, εξέθεσα κάποια παραδείγματα, τα οποία ελέγχονται αν είναι επιτυχημένα κιόλας.
-
Ήθελα να δείξω ότι στην ελληνική πραγματικότητα δεν χωράνε ακαδημαϊκές συζητήσεις περί μπίζνας. Πρέπει πρώτα να βγει κάποιος με ένα πλαστικό ομοίομα φαλού στο χέρι και να αρχίσει στις γρήγορες όλη αυτή τη χολέρα (εφοριακοί, αγωνιστές, συνδικαλιστές, φοροφυγάδες) για να αφήσει το καλύτερο στο τέλος για τους πολιτικούς που τόσα χρόνια φύλαγαν αυτό το παραμύθι. Και αφού τελειώσει με αυτά τα σκατά (sic) τότε μπορούμε να μιλήσουμε για θεωρίες και επιστήμες.
Το θέμα ξεκίνησε από το αν θεωρείται αριστερός κάποιος που είναι κατά των ιδιωτικοποιήσεων
Δεν είπα αυτό. Μίλησα για απόχρωση απόψεων.
Γμτ για τους μετανάστες δεν κουοτάρισε κανείς τίποτα...
-
Κάτι άσχετο, αλλά διαβάζοντας άρθρα για συναντήσεις και διαπραγματεύσεις δικών μας με ευρωπαίους εταίρους, βλέπω και τις φωτογραφίες που συνοδεύουν τα άρθρα.
Είμαι ο μόνο που, βλέποντας φωτογραφίες όπως την παρακάτω, έχω την εντύπωση πως ότι και να γίνει τελικά, οι 'σωτήρες' μας είναι 'στα @@ μας'?

-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Γμτ για τους μετανάστες δεν κουοτάρισε κανείς τίποτα...
Δεν διαβασα τι λεει γα τους μεταναστες (και βαριεμαι να το διαβασω). Εγω λεω σε μια πρωτη φαση να διωξουμε τους μεταναστες και στη συνεχεια να διωξουμε κι' αυτους που οι προγονοι τους ,πριν απο 150 χρονια, δεν μιλαγαν ελληνικα. Να μεινουν (μεινετε ?) καμια 300αρια χιλιαδες και να μεγαλουργησουν (μεγαλουργησετε ?).
-
'Τρύπα' 4,5 δισ. ευρώ στον προϋπολογισμό στο 6μηνο
Στα 4,542 δισ. ευρώ διαμορφώνεται το πρώτο εξάμηνο του έτους η 'μαύρη τρύπα' του προϋπολογισμού, λόγω κυρίως της δραματικής υστέρησης των φορολογικών εσόδων, αλλά και της σημαντικής υπέρβασης των δαπανών. Πρόκειται για την απόκλιση του τακτικού προϋπολογισμού η οποία 'διορθώνεται' εν μέρει με τη δραστική περικοπή των επενδυτικών δαπανών του δημοσίου, με αποτέλεσμα το έλλειμμα του κρατικού προϋπολογισμού (τακτικός προϋπολογισμός + πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων) να παρουσιάζει τελικά υπέρβαση κατά 2,407 δισ. ευρώ σε σχέση με το στόχο του προϋπολογισμού. Ειδικότερα, η σχετική ανακοίνωση του υπουργείου έχει ως εξής:
Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία εκτέλεσης του Κρατικού Προϋπολογισμού για το εξάμηνο Ιανουάριου – Ιουνίου 2011, σε δημοσιονομική βάση, το έλλειμμα του Κρατικού Προϋπολογισμού διαμορφώνεται στα 12.781 εκατ. € έναντι στόχου 10.374 εκατ. € και ελλείμματος 9.997 εκατ. € το αντίστοιχο διάστημα του 2010.
Τα συνολικά έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού κατά το α’ εξάμηνο (Τακτικός και ΠΔΕ) υστερούν έναντι του στόχου κατά 3.051 εκατ. €, ενώ οι συνολικές δαπάνες (Τακτικός και ΠΔΕ) παρουσιάζονται μειωμένες κατά 644 εκατ. €.
Ειδικότερα τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 21.814 εκατ. € και εμφανίζουν μείωση έναντι του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2010 κατά 8,3%. Η υστέρηση των εσόδων σε επίπεδο εξαμήνου οφείλεται κυρίως στη μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη, κατά την περίοδο σύνταξης του προϋπολογισμού, ύφεση, στη μη επανάληψη των εισπράξεων τελών κυκλοφορίας κατά 393 εκατ. € τον μήνα Ιανουάριο, αφού φέτος δεν δόθηκε η ίδια παράταση στην εξόφληση των τελών, στις μειωμένες εισπράξεις από παρακράτηση φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων κατά το τρέχον έτος λόγω της ευνοϊκότερης φορολόγησης βάσει του νέου φορολογικού νόμου, και στη μείωση των εισοδημάτων, στη μετάθεση για τον Ιούλιο της καταβολής από τα πιστωτικά ιδρύματα του ποσοστού 10% επί της αξίας των προνομιούχων μετοχών που κατέχει το Δημόσιο και στις αυξημένες επιστροφές φόρων λόγω συμψηφισμού εκκρεμοτήτων παρελθόντων ετών.
Από την άλλη πλευρά, τα έσοδα του ΠΔΕ είναι αυξημένα κατά 79,6% ή κατά 306 εκατ. €.
Τονίζεται ότι η παρούσα υστέρηση των εσόδων αναμένεται να αντιμετωπισθεί κατά το β’ εξάμηνο, με την απόδοση των φορολογικών μέτρων που περιέχονται στον εφαρμοστικό νόμο του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2011 - 2015.
Επισημαίνεται ότι τα έσοδα του πενταμήνου βάσει του δελτίου εκτέλεσης του Π/Υ είναι σε ταμειακή βάση. Το συνολικό όμως αποτέλεσμα επί των εσόδων του 2011 σε εθνικολογιστική βάση καθορίζεται και από την πορεία των εσόδων έως το πρώτο δίμηνο του 2012 , ενώ μέρος των εσόδων της τρέχουσας περιόδου λογίζονται εθνικολογιστικά στα έσοδα του 2010.
Οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες κατά 8,8%. H αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στη διάθεση ποσού ύψους 429 εκατ. € για παλαιές οφειλές νοσοκομείων και στις αυξημένες δαπάνες για τόκους κατά 1.277 εκατ. €.
Οι πρωτογενείς δαπάνες είναι αυξημένες κατά 4,5% ή κατά 1.110 εκατ. €, λόγω κυρίως των αυξημένων επιχορηγήσεων στα Ασφαλιστικά Ταμεία (κυρίως στον ΟΓΑ και στο ΙΚΑ) λόγω μείωσης των εσόδων τους από ασφαλιστικές εισφορές, στον ΟΑΕΔ για την καταβολή επιδομάτων ανεργίας και στα Νοσοκομεία για την πληρωμή των προμηθευτών τους.
Οι δαπάνες του ΠΔΕ, τέλος, παρουσιάζουν μείωση κατά 42,3% ή 1.563 εκατ. €.
Υπενθυμίζεται, ότι όλα τα παραπάνω στοιχεία αφορούν μόνο στην εκτέλεση του Κρατικού Προϋπολογισμού και όχι στο σύνολο των δημοσιονομικών δεδομένων για το έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης – κατά τον ορισμό του ESA95 – που αποτελεί το κριτήριο για την αξιολόγηση του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής της Ελλάδας.
Πηγή:www.capital.gr
-
Δεν υπάρχει κανένα θέμα καθαρότητας αίματος και ούρων παρά μόνο το πρακτικό του ζητήματος. Και λέει (ο βλόγκερ) ότι δεν είναι δυνατόν να ψωμολυσσάει ο νόμιμος κάτοικος για να κάνεις παροχή στον παράνομο. Σίγουρα πάνω απ' όλα μπαίνει το ανθρωπιστικό κριτήριο ΑΛΛΑ όταν βλέπεις ότι το μαγαζί σου έχει γίνει στέκι από παράνομους (και στάνταρ καβάτζα των κυκλωμάτων που τους εμπορεύονται) μάλλον πρέπει να ασχοληθείς περισσότερο με το πώς να περιορίσεις τον αριθμό των παρανόμων και όχι να ασχολείσαι με κουλτουριάρικες δηθενιές.
λόγω κυρίως της δραματικής υστέρησης των φορολογικών εσόδων
Ξεκάθαρη αποτυχία της τρόικας.
-
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΟΣΕ ΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑ ΑΝΕΚΤΕΛΕΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΑΚΤΩΡ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ-ΔΟΜΟΚΟΣ
37 εκατ. σε υπόγεια διαδρομή
Της ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥΠάρτι σπατάλης και κακοδιαχείρισης έχει στηθεί γύρω από τα χρυσοφόρα -για τους εργολάβους- σιδηροδρομικά τούνελ του όρους Οθρυς, ενώ συνωμοσία σιωπής από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών και Δικτύων και την ΕΡΓΟΣΕ (θυγατρική του ΟΣΕ) καλύπτει ανατριχιαστικές καταγγελίες για κονδύλι τουλάχιστον 37 εκατ. ευρώ, που δόθηκε στην ανάδοχο πριν καν γίνουν τα έργα!
Οι έγγραφες καταγγελίες που έχουν γίνει από τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2010 για τη σύμβαση 470 μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, για το έργο «Κατασκευή Υποδομής από το 14ο έως το 25ο χιλιόμετρο, Μεγάλη Σήραγγα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Λιανοκλάδι - Δομοκός», αποτυπώνονται και τεκμηριώνονται -εκ νέου- σε 19σέλιδο υπόμνημα.Ειδικότερα: Το μελετητικό γραφείο Μάλιου Α.Ε.-Intecsa-'ιναρσα' Σ.Α., που για το συγκεκριμένο έργο συνέταξε την οριστική μελέτη σηράγγων, τα τεύχη δημοπράτησης, ενώ έχει και την ευθύνη για ειδική τεχνική επιτόπου υποστήριξη, βάσει σύμβασης που υπέγραψε το 2005 με την ΕΡΓΟΣΕ, καταγγέλλει ότι από το τέλος του 2009 μέχρι σήμερα γίνονται σημεία και τέρατα.
Εικονικές εργασίες
Σε έγγραφό τους με ημερομηνία 21 Μαρτίου 2011, τα μελετητικά γραφεία αποκαλύπτουν ότι στον ανάδοχο του έργου -ΑΚΤΩΡ- καταβλήθηκαν 37 εκατ. ευρώ για εργασίες που δεν είχε κάνει, τις οποίες όμως οι αρμόδιοι της ΕΡΓΟΣΕ βεβαίωσαν και μέτρησαν! Η ΕΡΓΟΣΕ πλήρωσε για τις εικονικές εργασίες, καθώς το έργο συγχρηματοδοτείται κατά 50% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και κατά 50% από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
Εμφάνισε λοιπόν απορροφητικότητα κοινοτικών κονδυλίων, άρα πρόοδο «μελλοντικών» έργων, η ΑΚΤΩΡ έφτιαξε τα αποτελέσματά της και το μελετητικό γραφείο ετέθη στο περιθώριο, προφανώς ως ανεπιθύμητο, επειδή εκτός των άλλων βρήκε και σωρεία παραβιάσεων της εργοληπτικής σύμβασης.
Το έγγραφο αυτό εκτός της ΕΡΓΟΣΕ (στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο και στα μέλη του Δ.Σ.) κοινοποιήθηκε στους μέχρι πρότινος υπουργούς Υποδομών Δ. Ρέππα, Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου, στον υφυπουργό Σπύρο Βούγια, στο γενικό γραμματέα Μεταφορών Θ. Τσιόκα και στο γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λ. Ρακιντζή.
Σε αυτό αποκαλύπτεται ότι από τις αρχές του 2010 είχαν εγγράφως κατατεθεί στον επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ κ. Ι. Πετρόπουλο «ανωμαλίες κατά την μέχρι τότε εκτέλεση της σήραγγας» όπως:
*«Υπερπιστοποιήσεις, δηλαδή πιστοποιήσεις εργασιών που δεν είχαν γίνει, ύψους 20.000.000 ευρώ!
- Προπιστοποιήσεις, δηλαδή πιστοποιήσεις εργασιών που είχαν γίνει, αλλά δεν ήταν συμβατικά ώριμες να πιστοποιηθούν ύψους 17.000.000 ευρώ!» Μ' ένα λόγο, λεφτά υπάρχουν στο ταμείο της «Ψωροκώσταινας». Για τους εθνικούς εργολάβους, ανάμεικτα με κοινοτικά κονδύλια. Μηχανισμός βεβαίωσης μελλοντικών εργασιών υπάρχει. Πρόθυμοι υπηρεσιακοί υπάρχουν και πολιτικοί προϊστάμενοι της ΕΡΓΟΣΕ που δεν έχουν ακόμα καλέσει τον Εισαγγελέα υπάρχουν.
Στο ίδιο έγγραφο όμως περιγράφονται και άλλες καταγγελίες, όπως μη εφαρμογή μελετών εκσκαφής και αντιστήριξης της σήραγγας, παραβίαση αποκλειστικών προθεσμιών και συμβατικών δεσμεύσεων κ.ά. που «τακτοποιήθηκαν» με τη σύνταξη και έγκριση του 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (ΑΠΕ).
Από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ, αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι προ ενός έτους διεξήχθη εσωτερικός έλεγχος από 4μελή επιτροπή που συνεστήθη, με συνέπεια μέχρι σήμερα να έχουν τεθεί εκτός έργου (σε διαθεσιμότητα) ο αρμόδιος διευθυντής Κατασκευών-Εργων, ο προϊστάμενος της διευθύνουσας υπηρεσίας και ο επιβλέπων μηχανικός.
Η δε κοινοπραξία των μελετητικών γραφείων ζητάει από την ΕΡΓΟΣΕ ή να τακτοποιήσει το κενό συμβάσεως από το φθινόπωρο του 2009 με παράταση της παρουσίας της στο έργο ή να μας πληρώσει «και να μας απαλλάξετε από τις συνέπειες των όσων συμβαίνουν στο έργο αυτό».
Η ιστορία
Για την ιστορία, το έργο της μεγάλης σήραγγας της Οθρυος ανετέθη στην ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ τον Απρίλιο του 2007 με προϋπολογισμό 324 εκατ. ευρώ και με έκπτωση 35%, κάτι που προσδιόρισε τη δαπάνη κατασκευής στα 210 εκατ. ευρώ.
Στη σύμβαση ορίζεται η 24/4/2011 ως προθεσμία περαίωσης του έργου και η 21/8/2012 ως η οριακή προθεσμία, όμως μέχρι στιγμής έχει εκτελεστεί μόνο το 40% το έργου της σήραγγας.
Το έργο έχει μέλλον, όπως φαίνεται, και έπονται οι συμπληρωματικές συμβάσεις. Αλλωστε τα τούνελ είναι η χαρά των εργολάβων. Και το τμήμα Τιθορέα - Λιανοκλάδι - Δομοκός, κόστους 1,5 δισ. ευρώ, συγχρηματοδοτείται, ενώ προβλέπεται (επί χάρτου) να περαιωθεί στο τέλος του 2015.*
Το υπόμνημα του μελετητικού γραφείου Μάλιου Α.Ε. - Intecsa-'ιναρσα' Σ.Α. Προς το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ με κοινοποίηση στο υπουργείο Υποδομών, αποκαλύπτει ότι πληρώθηκαν στον ανάδοχο 37 εκατ. για έργα στη σιδηροδρομική σήραγγα στο όρος Οθρυς, βεβαιωμένα και μελετημένα από την ΕΡΓΟΣΕ, τα οποία όμως δεν εκτελέστηκαν.
http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=292186
Πηγή:www.capital.gr
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το θέμα ξεκίνησε από το αν θεωρείται αριστερός κάποιος που είναι κατά των ιδιωτικοποιήσεων
Δεν είπα αυτό. Μίλησα για απόχρωση απόψεων.
Έστω κι έτσι, δεν βλέπω κάτι μεμπτό.
Αν κατάλαβα καλά, η απορία σου (αν υπάρχει) έγκειται στο ότι μπορεί να είναι αριστερός και τεχνοκράτης. Τέλος πάντων, κατανοώ τον προβληματισμό σου, με βάση την εικόνα των 300 της βουλής. Αλλά για να είμαστε δίκαιοι ούτε οι δεξιοί έχουν να επιδείξουν κάτι και μάλιστα όχι σε θεωρητικό επίπεδο, αλλά έμπρακτα αφού κυβέρνησαν τον τόπο. Δες, για παράδειγμα, τα όργια επί κυβέρνησης Μητσοτάκη με τα λεωφορεία.
Edit: Και να μην ξεχάσω Μάνους, Σουφλιάδες, Ανδριανόπουλους, Αλογοσκούφηδες και λοιπούς για το τί έκαναν για τη χώρα.
-
Ο χρήστης dimitris_f έγραψε:
@eddieΟπως τα ειπαν οι mjacob & ernani : το να ειναι καποιος κατα των ιδιωτικοποιησεων δεν τον κατατασσει καπου.
Και η δημιουργια καρτελ ειναι μια συνηθισμενη κατασταση της αγορας.
Καρτελ στην κινητη τηλεφωνια (με τα ιδια πακετα ) και ψηλες τιμες παρα την αλματωδη εξελιξη της τεχνολογιας στις τηλεπικοινωνιες και την πτωση των τιμων των ηλεκτρονικων συστηματων που την υποστηριζουν , στα γαλακτοκομικα , στην ακτοπλοϊα , στις αερομεταφορες , κλπ.
Οταν η υπηρεσια τηλεφωνικου καταλογου ηταν κρατικο μονοπωλιο (το γνωστο 131) η κληση κοστιζε 0,05 € , οταν η αγορα απελευθερωθηκε η κληση κοστιζε στην ιδιωτικη εταιρεια (11880) περιπου 0,5 € και στον ΟΤΕ (11888) περιπου 0,4€. Τωρα το 11880 ειναι στο 1 € και λιγο πιο κατω το 11888 και το 11850. Και αν δεν κανω λαθος , Ο ΟΤΕ υποχρεωνεται απο την εθνικη επιτροπη τηλεπικοινωνιων (η οποια καθοριζει την τιμολογηση στον ΟΤΕ) να πουλαει τις νεες τεχνολογιες (και επενδυσεις) του πρωτα στους παροχους και να τις βγαλει στην αγορα μετα απο 6 μηνες.Η ιδιωτικοποιηση της ηλεκτρικης ενεργειας στο UK ειναι ενα αλλο χαρακτηριστικο παραδειγμα. Μετα απο εξαγορες και συγχωνευσεις εμειναν εξι παροχοι ενεργειας οι οποιοι εφτιαξαν ενα ωραιοτατο καρτελ (η διαφορα του ετησιου λογαριασμου μεταξυ της ακριβοτερης και της φθηνοτερης εταιρειας ειναι γυρω στις 20 λιρες).
Και να ηταν μονο αυτο, η ιδιωτικη παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας στο UK απετυχε παταγωδως απο τα σπαργανα της ηλεκτροπαραγωγης, τοσο που η κυβερνηση Ατλεε αποφασισε την κρατικοποιηση του δικτυου με την συνθηκη του 47. Πολυ απλα καμια ιδιωτικη επιχειρηση δεν ηθελε να επενδυσει στην αναβαθμιση του δικτυου μεχρι που επεσε βαρυχειμωνια και εγινε το νησι τριμπουρδελο με συνεχη black-out. Η επαν-ιδιωτικοποιηση λοιπον του δικτυου εγινε το 90 με τα αποτελεσματα που γραφει ο Δ.Φ. παραπανω.Και ναι οι ιδιωτικες εταιριες απλα πηραν ολο το δικτυο τζιτζι και αρχισαν το αρμεγμα.
Αυτα τα παραπανω ειναι απλα παραδειγματα, το νοημα ειναι,
Κανενας λαος δεν ειναι γτπ οπως κανενας λαος δεν εχει DNA νικητη, το προβλημα ειναι συστημικο τελεια και παυλα. Οποιος ονειρευεται λαους βλαμμενους και λαους προκομμενους να παει καμια βολτα να παρει καθαρο αερα.
Υ.Γ.for the record το οικονομικο διπολο ιδιωτικου και δημοσιου τομεα ειναι αποτυχημενο ως δομη και οχι ο ιδιωτικος ή ο δημοσιος τομεας αποσπασματικα. Αυτα τα δυο συνυπαρχουν ως μερος ενος οικονομικου και κοινωνικου πλεγματος.Οταν δλδ βγαινει π.χ. ο Εντι και λεει να πλακωσουμε στο ξυλο τη χολερα ειναι σαν να λεει,
Το προβλημα μας ειναι τα προσωπα, τα υποκειμενα που διαχειριζονται ή που αποτελουν το κρατος. Εκει υπαρχει ρηξη με εμενα και με οποιον αλλο, γιατι αποφευγει να δει ή να κατονομασει τα δομικα χαρακτηριστικα που επιτρεπουν σε αυτα τα υποκειμενα να δρουν. Το προβλημα μου δεν ειναι δλδ ο ληστης αλλα αυτος που ακουει να γινεται της πουτανας στο αποκατω διαμερισμα και απλα αλλαζει καναλι(ή πλευρο).
Επιπλεον ολες οι ηθικολογιες και τα αυτομαστιγωματα ή οι οψιμοι νεο-καντιανοι δεν προσφερουν τιποτε παρα μια γαρνιτουρα σε αυτο που χτιζεται-γκρεμιζεται. Γιατι αυτο που χτιζεται-γκρεμιζεται δεν ειναι υποκειμενικο, ασαφες και κουραφεξαλα ειναι συγκεκριμενο εχει φορμα και δομη ειναι αυτο που λεμε Ιστορια.
-
Σχετικά με τα αμαρτωλά δάνεια των δήμων Ζωγράφου και Αχαρνών.
http://www.e-go.gr/news/article.asp?catid=17826&subid=2&pubid=128713111
Κανένας εισαγγελέας υπάρχει;
-
γιατι αποφευγει να δει ή να κατονομασει τα δομικα χαρακτηριστικα που επιτρεπουν σε αυτα τα υποκειμενα να δρουν.
Τα κατονομάζω: ΠΑΣΟΚ-ΠΑΣΚΕ-ΠΑΣΠ, ΝΔ-ΔΑΚΕ-ΟΝΝΕΔ-ΔΑΠ-ΚΙΑΜΟΣ
Αν εξαιρέσεις τον Κιάμο (που πάει αναγκαστικά μαζί με ΔΑΠ αν και δεν εμπλέκεται στα της κουβέντας) όλα τα άλλα είναι δομικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στα ως άνω υποκείμενα να δρουν και από την άλλη να το παίζουν και παρθένες. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Και λέει (ο βλόγκερ) ότι δεν είναι δυνατόν να ψωμολυσσάει ο νόμιμος κάτοικος για να κάνεις παροχή στον παράνομο.κοίτα, και ο μαλάκας λέει ότι δεν είναι δυνατόν να ψωμολυσάει το 80% για να κάνεις παροχή στο 10% που έχει ήδη, αλλά εκεί 'για το κακό κεφάλαιο και τους δαίμονες' το γυρίζεις
εεπ
γιατι αποφευγει να δει ή να κατονομασει τα δομικα χαρακτηριστικα που επιτρεπουν σε αυτα τα υποκειμενα να δρουν.
Τα κατονομάζω: ΠΑΣΟΚ-ΠΑΣΚΕ-ΠΑΣΠ, ΝΔ-ΔΑΚΕ-ΟΝΝΕΔ-ΔΑΠ-ΚΙΑΜΟΣ
Αν εξαιρέσεις τον Κιάμο (που πάει αναγκαστικά μαζί με ΔΑΠ αν και δεν εμπλέκεται στα της κουβέντας) όλα τα άλλα είναι δομικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στα ως άνω υποκείμενα να δρουν και από την άλλη να το παίζουν και παρθένες.αυτά είναι τα υποκείμενα, μιας που είναι αρκετά ξεκάθαρο ότι δεν εννοείς το πολιτικό τους φάσμα.
Υ.Γ.for the record το οικονομικο διπολο ιδιωτικου και δημοσιου τομεα ειναι αποτυχημενο ως δομη και οχι ο ιδιωτικος ή ο δημοσιος τομεας αποσπασματικα.
-

-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

ά ρε ζαν πως τα λες έτσι....
ή έχεις το αυγό στον ποπό και πρέπει να κάνεις τη μαϊμού στους δανειστές σου.
-
Δηλαδή πιστεύεις οτι καταλαβαίνει τι λέει ο ζαν και του φαίνεται και αστείο κιόλας;
-
Ένα ενδιαφέρον άρθρο από την Ελευθεροτυπία σχετικά με τις ιδιωτικοποιήσεις.
Ενας φιλελεύθερος «μετανοεί» για τις άκριτες ιδιωτικοποιήσεις
Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ «ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΕΠΟΧΕΣ»
**Ο Τζιοβάνι Ταμπούρι, ιδρυτής και πρόεδρος της Tamburi Investement Partner Α.Ε., θεωρείται στην Ιταλία ο γκουρού των συγχωνεύσεων και των ιδιωτικοποιήσεων. Συνέταξε τον ιταλικό νόμο του 1992 για τις ιδιωτικοποιήσεις και έγραψε περισσότερα από 10 βιβλία σχετικά με το θέμα. **
Ο επιφανής οικονομολόγος και «χρυσό παιδί» του ιταλικού χρηματοπιστωτικού τομέα παραδέχτηκε σε συνέντευξή του στον ιταλικό Τύπο ότι, εξαιτίας κάποιων ανωμαλιών του συστήματος, οι φιλελεύθερες πολιτικές οδήγησαν πολλές φορές σε υπερβολές και αδιέξοδα.
Επισήμανε ότι ο δυτικός κόσμος μπαίνει τώρα σε μια περίοδο μεγάλης ύφεσης και παρακμής, που θα τη χαρακτηρίζουν η φτώχεια και η μεγάλη διάρκεια.
«Εάν θέλουμε να την αντιμετωπίσουμε, οφείλουμε να μελετήσουμε τις σκοτεινές εποχές της Ιστορίας», είπε χαρακτηριστικά.
Η «Ε» επικοινώνησε μαζί του και μακροπρόθεσμα εμφανίστηκε αισιόδοξος για την Ελλάδα. Σχετικά με τις ιδιωτικοποιήσεις, που ετοιμάζει η κυβέρνηση, επισήμανε ότι έχουν αποτελέσματα μόνο κάτω από ορισμένες νομοθετικές προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν τη διαφάνεια και την ανταγωνιστικότητα.
Πρόκειται για μια ακόμη μαρτυρία που καταρρίπτει ορισμένους μύθους και διαψεύδει όσους πιστεύουν ότι οι ιδιωτικοποιήσεις αποτελούν από μόνες τους το ισχυρότερο φάρμακο για οικονομίες που πάσχουν από ανίατες ασθένειες.
Στα ίδια συμπεράσματα καταλήγουν -αν και ξεκινώντας από διαφορετική αφετηρία- όσοι διεθνώς εμφανίστηκαν ανέκαθεν σκεπτικιστές σε ό,τι αφορά τις ιδιωτικοποιήσεις. Τα παραδείγματα που αναφέρουν είναι πολλά και χαρακτηριστικά:
Η βρετανική αποτυχία στους σιδηροδρόμους
- Αποτυχημένη ήταν η αποκρατικοποίηση των σιδηροδρόμων στην Αγγλία. Πρόκειται για μια περίπτωση-ρεκόρ, καθώς της πώλησης είχε προηγηθεί μια μακρά περίοδο κρατικής εγκατάλειψης των σιδηροδρόμων που προσέφεραν πλέον πολύ κακές υπηρεσίες. Με τις αποκρατικοποιήσεις, τα πράγματα χειροτέρεψαν, αντί να βελτιωθούν. Και η Μεγάλη Βρετανία διαθέτει σήμερα το πιο επικίνδυνο, αργό και ακριβό σιδηροδρομικό δίκτυο της Ευρώπης. Δεν έχει τρένα υψηλής ταχύτητας και οι Βρετανοί επιβάτες πληρώνουν τα εισιτήρια 60% πιο ακριβά από τους Γάλλους.
Λόγω σειράς θανατηφόρων ατυχημάτων, η αγγλική κυβέρνηση αναγκάστηκε να δαπανήσει 37,5 δισ. ευρώ για να σώσει ό,τι απέμεινε από το σιδηροδρομικό δίκτυο. Ανάλογα αποτελέσματα είχαν στην ίδια χώρα οι ιδιωτικοποιήσεις των ταχυδρομείων το 2001. Χάθηκαν 30.000 θέσεις εργασίας και έκλεισαν χιλιάδες ταχυδρομεία σε πόλεις και επαρχίες.
Λιγότεροι εργαζόμενοι, υψηλότερες τιμές
**Στην Ιταλία, η Censis, η εθνική στατιστική υπηρεσία, αναγκάστηκε να καταγράψει σε αριθμούς την αποτυχία ορισμένων αποκρατικοποιήσεων των τελευταίων 10 χρόνων και σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία στη χρονική αυτή περίοδο μειώθηκαν κατά 13,1% οι θέσεις εργασίας στον κλάδο της ηλεκτρικής ενέργειας, κατά 6,9% στον κλάδο της πρόνοιας και κατά 12% στον κλάδο των σιδηροδρομικών μεταφορών, ενώ κατά την ίδια χρονική περίοδο αυξήθηκαν κατά 8,8% οι τιμές του φυσικού αεριού, κατά 17,2% του ηλεκτρικού και κατά 10% των αεροπορικών και σιδηροδρομικών μεταφορών.
**Σε ό,τι αφορά τις ΗΠΑ, η κρίση στην ηλεκτροδότηση στην Καλιφόρνια το 2000 ήταν το απίστευτο αποτέλεσμα της απελευθέρωσης της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας. Εκτιμάται ότι υπήρξε αποτέλεσμα μιας συμφωνίας ανάμεσα στους παραγωγούς, που μείωσαν την παραγωγή για να αυξήσουν τις τιμές.
**Εν μέρει διαψεύστηκαν οι θιασώτες των αποκρατικοποιήσεων, ακόμη και σε ό,τι θεωρούν το δυνατό τους σημείο και αφορά τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Παγκοσμίως οι αποκρατικοποιήσεις ευνόησαν, χωρίς αμφιβολία, εταιρείες και μεγάλους καταναλωτές.
Ωστόσο, για ιδιώτες και μικρούς καταναλωτές το κόστος των υπηρεσιών αυξήθηκε σε πολλές περιπτώσεις λόγω της αύξησης της σταθερής τηλεφωνίας που τους υποχρέωσε να στραφούν στην, σαφώς πιο δαπανηρή, κινητή. *
-
Καλημέρα και καλή βδομάδα πείτε στον Ταμπούρι... Πάντα απορούσα με τους θιασώτες του (νεο)φιλελευθερισμού. Ή είναι ηλίθιοι, ή απλά κάνουν την δουλειά τους και δουλεύουν τον κόσμο μετά ότι δήθεν μετάνιωσαν...
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλημέρα και καλή βδομάδα πείτε στον Ταμπούρι... Πάντα απορούσα με τους θιασώτες του (νεο)φιλελευθερισμού. Ή είναι ηλίθιοι, ή απλά κάνουν την δουλειά τους και δουλεύουν τον κόσμο μετά ότι δήθεν μετάνιωσαν...Απλά είναι στον κόσμο τους. Κυριολεκτικά.
ΔΝΤ, eurogroup, κούρεμα, μνημόμιο ΙΙ, σωθήκαμε!!!
