-
Και εγώ μην νομίζεις ... ρεπό κάνω με το QQ!!!
-
από stefan147 » 05/07/11 20:19
MJT έγραψε:
Κοιταξε δεν ειναι τυχαιο που βρισκονται στις πρωτες θεσεις πωλησεων και ενω ειναι απο τα ακριβοτερα αυτοκινητα οπως λετε για αυτο που προσφερουν.
Αλλα και μονο οτι ακους TOYOTA το μυαλο σου παει μπροστα, νοιωθεις ασφαλεια και ξεγνοιασια βαζεις τα λαδακια και γυριζεις δυο φορες την Ευρωπη.
Καντο με αλλο αυτοκινητο!!!!
2 φορές γύρο της Ευρώπης με τι? Με 1.33 και 100 ψωριάρικα? Ή με 1.6 και 125 ημίαιμα?
Να συζητάγαμε για κάνα Land Cruiser θα σου έλεγα ευχαρίστως να οργώσω την Ελλάδα με δαύτο. Όλη η υπόλοιπη γκάμα της Τουότα είναι για τα πανηγύρια και απευθύνεται μόνο σε βαρετούς λογιστές (no offense) ή σε συνταξιούχους. Όταν και άμα ξαναβγάλει Supra, MR-2, Corolla TSport το ξανασυζητάμε-
Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν κάνει το γύρο της ευρώπης με Τσικουετσέντα, αν είχαν ένα Ούρμπαν θα ήταν ακόμη πιο άνετοι.
-
Από τη μία μεριά, τη μεριά του εργοστασίου δηλαδή, δεν μπορεί να είναι για τα πανηγύρια μια γκάμα η οποία φέρνει δις στα ταμεία επί σειρά δεκαετιών, αυτοκινητοπειράματα δε όπως το Ούρμπαν παίζει να πουλήσουν παγκοσμίως όσο άλλοι με όλοι τους τη γκάμα σε μία χρονιά, το πιάνετε πιστεύω το υπονοούμενο.
Από την άλλη, την μεριά του καταναλωτή, απλώς αυτή η γκάμα δεν απευθύνεται σε σένα. -
Η άποψη του ότι 'βάζεις λαδάκια και βενζίνα στο Τουότα και γυρίζεις όλο τον κόσμο ξένοιαστος', είναι απίστευτα αφελής και φυσικά ψευδής, το αυτό φυσικά ισχύει και για οποιαδήποτε άλλη μάρκα.
Παράλληλα όμως είναι εδώ και δεκαετίες ίσως το μεγαλύτερο κεφάλαιο της εταιρείας, και το έφτιαξε 100% μόνη της ξεκινώντας απο το απόλυτο μηδέν. Αυτό πουλάει, και εκατομμύρια πλέον σε όλο τον κόσμο το ακριβοπληρώνουν, εξ' ου τα υπερκέρδη και οι μεγαπωλήσεις.
-
-
Ο όγκος των πωλήσεων μου είναι παντελώς αδιάφορος για να κρίνω ένα αυτοκίνητο. Το αυτό και για τα κέρδη της κατασκευάστριας εταιρίας. Αντικειμενικά πάντως, μπορεί το 'για τα πανηγύρια' να είναι εσκεμμένα υπερβολικός χαρακτηρισμός, αλλά δεν απέχει και πολύ απ' την πραγματικότητα καθώς στην παρούσα φάση και γενικότερα στην ιστορία της η Τουότα έχει να επιδείξει ελάχιστες πρωτοποριακές τεχνολογίες, αντίθετα με πολύ μικρότερες εταιρίες. Όπως πολύ σωστά λες, λοιπόν, είναι τουλάχιστον αφελές να αποθεώνουμε έτσι μια εταιρία μόνο και μόνο επειδή πουλάει.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Όλα τα αυτοκίνητα έχουν να προσφέρουν κάτι, το οποίο και τα κάνει να ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα. Και το Juke δεν έχει την τετράφωνη λογική ενός Yaris,π αρόλα αυτά έχει λόγο ύπαρκης. Το Urban Cruizer δεν έχει. Είναι μια ηλίθια ιδέα με ακόμα πιο ηλίθια υλοποίηση. Η ταλευταία σου πρόταση ακυρώνει την ύπαρξη του forum.
-
Και ποιός σου είπε ότι το Ούρμπαν δεν έχει να προσφέρει κάτι?Και στο φινάλε και έτσι να είναι τα πράγματα, το 'ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ', νέτα σκέτα, δεν είναι εξόχως επαρκής δήλωση για να το αγοράσει κάποιος στον μάταιο καπιταλιστικό κόσμο που ζούμε? Εγώ νομίζω ότι είναι Η κυρίαρχη για το οτιδήποτε.
-
Και ποιός σου είπε ότι αποκλείεται η Τουότα να ψάχνει για 'ηλίθιους' στη συγκεκριμένη περίπτωση, και ότι το Ούρμπαν δεν απευθύνεται σε τέτοιους? Αγαπημένη ρήση μεγάλου και τρανού Έλληνα επιχειρηματία, δεν θα πω όνομα, είναι 'μην ασχολείστε με τους έξυπνους, δεν έχετε να κερδίσετε κάτι από αυτούς'. Ο τύπος είναι μέσα στο τοπ-50 σε οικονομική επιφάνεια και είναι μέγας έμπορας διαχρονικώς.
-
Κάποτε δεν καταλάβαινα το λόγο ύπαρξης του Κασκάι, μέχρι που είδα τις πωλήσεις κάνει, και έκτοτε έκανα μώκο. Εσχάτως π.χ. δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης της καμπριολέ Γκόλφως παρόντος του Έος, αλλά δεν το κάνω θέμα. Γιατί? για τον απλούστατο λόγο ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν απευθύνονται σε μένα, δεν τα καταλαβαίνω, δεν με αφορούν. Είναι για κάποιους άλλους, 'ηλίθιους' εννοείται. Προσπερνάω λοιπόν, γιατί να τα μεμφθώ?
Με κάλυψες απόλυτα!
Ειλικρινά. -
-
Εαν τα αυτοκίνητα της ικανοποιούν μεγάλη μερίδα αγοραστών στην Ελλάδα και γενικότερα,
τότε ή πολλούς λογιστές και συνταξούχους έχουμε (ΝΟΤ) ή απλά πείθει κάποιον να αγοράσει
το προιόν της.
Βάσει κιόλας των αριθμών της εδώ και χρόνια,μάλλον δεν πουλά φύκια για μεταξωτές κορδέλες,λέω εγώ τώρα.Μαζί σου για την έλλειψη σπορ στοιχείου,αλλά μια εταιρία στο μέγεθος της και στην παρουσία της στις αγορές,
κοιτά περισσότερα πράγματα απο μια απλή επιθυμία μερίδας αγοραστών της.
Αυτό βέβαια δεν είναι απολύτως σωστό και για αυτό υπόκεινται πλέον σε διορθωτικές κινήσεις,κοινώς
όσο γίνεται 'επιστροφή στις ρίζες'.Πάλι καλά που την αρχή κάνει ένα μοντέλο σαν το FT-86 και έπεται συνέχεια.
-
Ναι σωστά όλα αυτά και συμφωνώ απόλυτα όπως και με τον dstou. Το θέμα είναι όμως ότι εδώ είμαστε αυτοκινητιστικό φόρουμ, κατά συνέπεια είμαστε υποτίθεται πιο υποψιασμένοι, πιο απαιτητικοί και γενικώς έχουμε διαφορετικά κριτήρια στις επιλογές μας. Δεν ψάχνουμε να βρούμε απλώς ποιο αμάξι είναι ο καλύτερος ανθρωπομεταφορέας, κοιτάμε (υποτίθεται, πάλι) και λίγο κάτω από το περιτύλιγμα. Σε κάθε πρόταση της Τουότα αυτή τη στιγμή, μπορώ άνετα να αντιπαραβάλλω 2-3 ανταγωνιστικά αυτοκίνητα συνολικά ΠΟΛΥ καλύτερα.
-
Αντικειμενικά πάντως, μπορεί το 'για τα πανηγύρια' να είναι εσκεμμένα υπερβολικός χαρακτηρισμός, αλλά δεν απέχει και πολύ απ' την πραγματικότητα καθώς στην παρούσα φάση και γενικότερα στην ιστορία της η Τουότα έχει να επιδείξει ελάχιστες πρωτοποριακές τεχνολογίες, αντίθετα με πολύ μικρότερες εταιρίες.
-
Έγραψα και από την μεριά του εργοστασίου, και από τη μεριά τη δικιά σου ως καταναλωτή, και νομίζω ότι απέδειξα πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ο χαρακτηρισμός για τα πανηγύρια είναι αμφίδρομα αστήρικτος.
-
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχουν πολές μικρές εταιρείες που είχαν πολλές τεχνολογικές πρωτοπορείες στην ιστορία τους. Στην συντριπτική πλειοψηφία τους όμως, είτε είναι πολύ αρχαιότερες των Ιαπώνων της Τουότα, άρα είχαν πολύ περισσότερο χρόνο να κάνουν κάτι τέτοιο και να ποδηγετήσουν την αγορά εκεί που θέλουν αφού αυτές όριζαν τις φόρμες και τα στάνταρντς στην αυγή της αυτοκίνησης (όταν βγήκε απ΄τ' αυγό η Τουότα η Ντάιμλερ-Μερσεντές ήταν ήδη 60 Μαίων), είτε είχαν πρίμιουμ ή και κάργα πολυτελή προιόντα όπου ο χώρος ήταν και είναι προσφορότερος για εξτρεμιές.
Κάποιες μάλιστα εξ αυτών απλώς ΤΩΡΑ είναι πολύ μικρότερες. Στην χρυσή εποχή τους πολλές είχαν σοβαρότατο μέγεθος, τηρουμένων των αναλογιών φυσικά, ακόμη ήταν και μεγαλύτερες της τότε Τουότα, άρα είχαν ευχερέστερο και το αναγκαίο ανθρώπινο και χρηματικό κεφάλαιο για να κάνουν κάτι τέτοιο.
Στη παρούσα φάση π.χ. η Τουότα πρωτοπορεί στις υβριδικές τεχνολογίες, πουλάει δε την τεχνογνωσία αυτή και σε άλλους. Αν σκεφτεί κανείς ότι το 70% των αυτοκινήτων το 2050 θα είναι υβρίδια (σύμφωνα με τη Ρενώ), καταλαβαίνει κανείς τη διάσταση αυτής της πρωτοπορείας.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εταιρεία ήταν και είναι ένας μαζικός οικονομικός κατασκευαστής κατά κύριο λόγο, από την αφετηρία της αυτή πρωτοπόρησε επίσης πολλάκις. Η οργάνωση παραγωγής όλων των εργοστασίων παγκοσμίως είναι σύμφωνη με πρότυπα που καθιέρωσε η Τουότα ήδη τη δεκαετία του 1960 καθιερώνοντας την δεύτερη μεγάλη αλλαγή στην παραγωγή μετά την γραμμή παραγωγής των Τέιλορ/Φορντ.
Τα πρότυπα ποιότητας και ελέγχου που εφάρμοσε πριν από δεκαετίες, ήταν σημεία αναφοράς.
Η εταιρεία μπήκε στα πρίμιουμ πριν από είκοσι χρόνια, την ίδια στιγμή που άλλες ιστορικές εταιρείες, ευρωπαικές και αμερικάνικες, έφευγαν αγρίως δαρμένες από το Δ' Ράιχ και ακόμη μετρούν τις πληγές τους.
Η πρώτη εφαρμογή κόμον ρέιλ σε όχημα έγινε σε φορτηγάκι Χίνο, μιας εταιρείας που ανήκει στον όμιλό της, την ίδια στιγμή που η Μαρέλλι πούλαγε τμήματα αυτής της τεχνολογίας, πατέντες δηλαδή, στον ανταγωνισμό (Μπος), ο οποίος τα εξέλιξε περεταίρω και έβγαλε αργότερα τον άμπακα έχοντας μάλιστα στους Ιταλούς σαν πρώτους πελάτες.Εν κατακλείδι, ίσως είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον να καταγράψει κανείς τι τεχνολογικές πρωτοπορείες προσέφεραν στην αυτοκίνηση άλλα εργοστάσια σχετικά σύγχρονα με την περιώνυμη Τουότα, π.χ. πόσες γλαύκες έχει κομίσει στην αυτοκινητιστική ανθρωπότητα μέχρι στιγμής η Χιουντάι, ο πυρήνας του ΒΑΓΚ (όχι η Πόρσε δηλαδή), η Κράισλερ,έτεροι Ιάπωνες, κ.ο.κ.?
Νομίζω ότι αυτή η σύγκριση θα είναι αρκούντως διαφωτιστικότερη και θα βγάλει και κουβέντα. -
-
Τρισεκατομμύρια μύγες προτιμούν περιττώματα. Αυτές ξέρουν...
Δεν χρειάζεται να είναι τόσο άχρωμο και άοσμο ένα αυτοκίνητο. Ένα Yaris, Auris ή Avensis είναι ουσιαστικά λευκές συσκευές μετακίνησης. Ούτε καν προσπάθησαν να τα κάνουν ενδιαφέροντα. 1000 φορές ένα Honda ή ένα Mazda ή ένα Subaru...
-
Με άλλα λόγια η Τουότα είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία με καλύτερους managers απ' ότι μηχανικούς. Γιατί όλες οι πρωτοπορίες που ανέφερες δεν έχουν καμία σχέση με τη μηχανολογία που έπρεπε να είναι το νο1 ζητούμενο όταν συζητάμε για αυτοκίνητα. Όσο για τα υβριδικά δεν το μετράω καν...ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν κάνουν ούτε για ταξί ΤΩΡΑ κι ας είναι πλειοψηφία σε 50 χρόνια που θα είμαι 77 χρονών χούφταλο!
-
-
Ρονγκ εγκέιν. Οι Ιάπωνες πάσχουν σοβαρά από μανατζάρισμα και θέλουν τον αμερικάνο τους, άντε τον γερμανό τους βαριά βαριά. Είναι εικόνα τσιφ αυτή του μίστερ Τογιόντα μπροστά σε ένα Μπομπ Λατς, έναν Γκοσν, έναν Πιχ, έναν Μαρκιόνε*?
-
Εγώ γιατί νομίζω ότι έχουν πολύ μεγάλη σχέση με την μηχανολογία? Ένας λογιστής μπορεί μόνος του να οργανώσει μια γραμμμή παραγωγής, ένα ρομποτοποιημένο βραχίονα, μια μηχανοργανωμένη αποθήκη με ενημέρωση σε ρίαλ τάιμ και όλα αυτά το 1965, ή μπορεί να βάλει στον πάγκο μια αντλία πετρελαίου 1000 μπαρ και να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα?
Ιτ τέικς του του τάνγκο, και τα λάθος πατήματα θα τα κάνει ο λιγότερο εκπαιδευμένος.
*Αυτός μου ξέφυγε, καλό είναι να περιμένουμε ακόμη λίγο για το πρόσωπό του.
-
-
-
Πάσχουν από μανατζάρισμα όταν εκμεταλλευόμενοι την ομολογουμένως, επι σειρά ετών, υψηλή αξιοπιστία τους, καταφέρνουν να πουλάνε βασιζόμενοι ΜΟΝΟ σε αυτή? Το κουστούμι ή το πουλόβερ (βλ. Μαρκιόνε) κάνει τη διαφορά ή τέλος πάντων Η γενικότερη κοινωνική συμπεριφορά των στελεχών?
-
Αφού έχουν τόση σχέση με τη μηχανολογία, όπως, λες που είναι τα turbo, που είναι τα αντίστοιχα multiair, valvetronic, άμεσοι ψεκασμοί και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Που είναι οι εξελιγμένες αναρτήσεις, τα ποιοτικά υλικά, το design? Αν η μηχανολογία τους εξαντλείται στα κατασκευαστικά τους μέσα, τότε να ένας ακόμα λόγος να τους θεωρώ από αδιάφορους έως κακούς αυτοκινητοκατασκευαστές.
-
-
Βαριέμαι να απαντήσω.
-
suit yourself...
-
Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την αξιοπιστία της Τoyota. Tώρα αν κοιτάξουμε συνολικά, ίσως να έχει βγάλει λιγοτερα ενδιαφέροντα αυτοκίνητα σε σχέση με άλλους κατασκευαστές, αλλά προφανώς είναι υπεραρκετά για εκατομμύρια αγοραστών παγκοσμίως. Σε πολύ κόσμο δεν ενδιαφέρει να αγοράσει παρά ένα αυτοκίνητο που τον μετακινεί απ το Α στο Β χωρίς να τον προβληματίζει. Βλέπε Corolla, Avensis, Yaris (ναι, αν εξαιρέσεις το design του 1ου, ήταν απλά ένα σχετικά υπερτιμημένο μικρό τυπικό Toyota).
Δε λέω πως συμμερίζομαι αυτή τη νοοτροπία, αλλά είναι ένα γεγονός που δε μπορούμε να παραβλέψουμε.
Τώρα οτι έκανε και μερικές χοντρές πατάτες, κάτι Paseo και τώρα αυτό ε εντάξει τι να κάνουμε. Άλλωστε αυτό αν δε κάνω λάθος για την Αμερική το έφτιαξε, το έφερε και προς Ευρώπη μεριά μπάς και τσιμπήσει κανείς.
Όσο για τα premium Lexus, ok, η πιο επιτυχημένη ιαπωνική προσπάθεια αλλά ακόμα και στην Ιαπωνική αγορά σε αυτές τις κατηγορίες η πρωτοκαθεδρία της δεν είναι συντριπτική....
Πωλήσεις-Ιαπωνία 2010Toyota … 1,531,722 … +13.8
Honda … 647,289 … +3.5
Nissan … 645,369 … +7.7
Suzuki … 619,517 … +0.4
Daihatsu … 608,510 … +2.1
Mazda … 223,747 … +9.5
Subaru … 176,698 … +1.9
Mitsubishi … 176,065 … +10.2
Volkswagen … 46,707 … +23.1
Isuzu … 44,021 … +20.0
**Lexus … 33,365 … +18.5
BMW … 32,426 … +11.5
Mercedes Benz … 30,936 … +7.6 **
Hino … 29,164 … +19.4
Mitsubishi Fuso … 24,761 … +12.0
Audi … 16,854 … +4.2
Mini … 11,338 … +3.1
UD Trucks …8,170 … +17.7
Volvo … 7,894 … +24.2
Chevrolet … 6,463 … -21.6Μάλιστα κατά διαστήματα (μηνιαίως) οι Γερμανοί περνάνε μπροστά απο τη Lexus.
Όσο για την ευρωπαική αγορά εκεί έχουν πολύ δρόμο ακόμα να διανύσουν.
Τι να κάνουμε, καλο το Camry, αλλα αν του αλλάξουμε σήμα και το κάνουμε Lexus δε χτυπάει τα ευρψπαικά. -
Ποιά είναι η πρώτη σε πωλήσεις μη-ιαπωνική εταιρία στην Ιαπωνία; Η VW! Γιατί και οι Ιάπωνες ξέρουν να ξεχωρίζουν το premium
-
H προσσέγγιση του όγκου πωλήσεων μονοδιάστατα για μένα είναι λάθος και για την εταιρεία και για τον πελάτη. Δείχνει κάποια πράγματα, δεν αντιλέγω, αλλά πολύ πιο σημαντική είναι η συνολική απόδοση μιας φίρμας ή ενός προιόντος.
Αν δηλαδή το προιόν αυτό μπορεί να σταθεί στην αγορά, ή είναι επιδοτούμενο και στηριζόμενο με δεκανίκια και ως εκ τούτου παράγει οικονομικές ζημίες.
Και σε ένα χώρο κάργα ολιγοπωλιακό, η εικοσιδυάχρονη Λέξους τα κατάφερε αφενός να χώσει τεμάχια και να πιάσει τάχιστα την όποια κρίσιμη μάζα παραγωγής, αφεδύο (και το κυρίως ζητούμενο για κάθε σώφρονα μάνατζερ ή μέτοχο) να φέρει κέρδη και ως εκ τούτου να είναι διατηρήσιμη.
Την ίδια στιγμή, ιστορικά εργοστάσια μετρούν ατέλειωτες ζημίες, έχουν καταχρεωθεί, έχουν απωλέσει την ιδιοκτησία τους, ή και έχουν εγκαταλείψει ασήκωτοι από το ξύλο τον πρίμιουμ χώρο. Μιλάμε για ιστορικά εργοστάσια, το ξανατονίζω, με εκατό και πλέον χρόνια στο κουρμπέτι και ένα στρατό αφιονίστι πίσω τους να τους έχουν εγκαταλείψει προ πολλού.Σε επίπεδο πελάτη δεν μετράει κανένα νούμερο, και ορθώς. Ο καθένας αγοράζει ότι του γουστάρει.
-
Cosneo παλι γελασα μαζι σου!!!!( μ αυτα που λες, προσοχη καλοπροαιρετα το λεω, γιατι εδω πολλα παρεξηγουνται!)
dstou,σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια, φαινεσαι καλος ομιλητης και γνωστης της ιστοριας που εδω μεσα αλλοι την αγνοουν.Καλοι μου κυριοι και κυριες αν υπαρχουν
Toyota ενα ονομα συνωνυμο με την επιτυχια τα τελευταια 60 χρονια, ενα ονομα που θα ζηλευαν πολλοι να το ειχαν για αυτο εξαλλου ολοι τρεχουν μπρος στον δρομο που χαραζει η toyota.
Ξεχνατε οτι εχουν κατακτησει, μεσα σε λιγα χρονια, τους αμερικανους που οδηγουσαν μεχρι προτινος πανω απο 3000cc , ξεχνατε οτι οι μισοι ελληνες εχουν αγορασει τουλαχιστον ενα TOYOTA για κοιταξτε γυρω σας και ακομα καποια κυκλοφορουν αναμεσα μας , γιατι αραγε?????
Το θεμα δεν ειναι να πουμε εδω ποια ειναι η καλυτερη εταιρεια ή ποια η ποιο μοντερνα και ποιο γρηγορη.
Αυτα ειναι αντεεε και μεχρι την ηλικια των 25(καποιοι θα πουν και πολυ λες), γιατι μετα το ονειρο αρχιζει να γινεται εφιαλτης με τα rally σας και τα tourbaκια σας. Οδηγω απο τα 12 μου και δεν επαψα να κοιτω και να θαυμαζω και τα γρηγορα και τα πανακριβα αυτοκινητα, αλλα ξερεται που καταληγουν ολα αυτα στην ελληνικη πραγματικοτητα!!!!!
Τα μεν γρηγορα στα διχτυα της τροχαιας με τα προστιμα, χωρις να εχεις ενα δρομο να ξεκα.......σεις και να παιζεις κορονα γραμματα την ζωη σου σε καθε στροφη, τα δε πανακριβα στα διχτυα της εφοριας και του ξεσκ......τος του κρατους σε μας.
H ΤΟΥΟΤΑ εκανε τον καθε μεσο ελληνα να αισθανεται σαν ευρωπαιος και να την αναδειξει στην κορυφη, επαναλαμβανω οχι τυχαια τοσα χρονια, τα νουμερα μιλανε μονα τους.
Οσο για το ουρμπαν θα φανει τα επομενα συντομα χρονια ποιος ηταν ο σκοπος του, αν και φαινεται αν κοιταξει κανεις στην ευρωπη θα το καταλαβει! Αυτη τη στιγμη η αγορα της ευρωπης διψαει για suv, δεν εχει σημασια το μεγεθος αλλα να ειναι suv!
Κοιταξτε ποσες εταιρειες και γιατι εχουν τοσα suv?
Απλα μην βιαζεστε να κατηγορειτε, μην ειστε απλα νεο-ελληνες!!!
Δηλαδη για να κλεινω και σιγα σιγα, γιατι η VW πουλαει και το cross Polo(που εμενα μου αρεσει προσωπικα), αλλα το πουλαει ακριβοτερα?????
Μην βιαστει καποιος και μου πει οτι δεν ειναι ιδια και ομοια? -
Έμπορος Toyota?
Υπάρχουν πολλά μέρη στην Ελλάδα που μπορείς να χαρείς ένα οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο. Κάνουμε συχνά-πυκνά τέτοιες διαδρομές στο φόρουμ.
Έκανε η Toyota τον Έλληνα να αισθάνεται Ευρωπαίος; Πως βρε άνθρωπέ μου; Στην Ευρώπη η Toyota είναι πολύ πίσω σε πωλήσεις (μιας και το πήγατε σε αυτό το άκρως βαρετό θέμα) σε σχέση με άλλους κατασκευαστές. Στην Ευρώπη, το σήμα μετράει όσο και εδώ! Αν θέλεις να νιώθεις Ευρωπαίος πάρε μια 3λιτρη BMW...
ΥΓ: Το CrossPolo είναι κι αυτό μια αηδία σαν το ούρμπαν...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το CrossPolo είναι κι αυτό μια αηδία σαν το ούρμπαν...+1000. Ποτε δεν μπορεσα να καταλαβω το λογο υπαρξης τετοιων αυτοκινητων...
-
+Rover streetwise
- Smart crossblade
Toyota Urban Cruiser