Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris (τρίτη γενιά)
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 39
    • 40
    • 15 / 40
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    796
    4556
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by

      Το δικό μας δεν έχει σπάσει ακριβώς αλλά ποτέ όταν το κλείνεις δεν επανέρχεται στην κανονική του θέση. Υποχωρεί και κλείνει πάνω στο κανονικό ντουλαπάκι. Πρέπει να το σπρώξεις προς τα μέσα για να μπει στη θέση του. Και αυτό το έχει πάθει από τον πρώτο χρόνο. Α, και ο ένας από τους περιστροφικούς διακόπτες του εξαερισμού (αυτός που κατευθύνει τον αέρα στις επιθυμητές εξόδους) γυρίζει με πολύ μεγάλη δυσκολία προς την αριστερή θέση. Άρα το 'ρεζουμέ' δεν με βρίσκει καθόλου σύμφωνο.

      Γιάννη έχετε το f/l? Το υλικό που λέω εγώ στο πάνω μέρος του ταμπλώ μπήκε με το fl, είναι πιο σκούρο και έχει διαφορετική υφή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        όχι, έχουμε το προ f/l και δεν ξέρω αν είναι ιαπωνικής ή γαλλικής κατασκευής.

        Εγώ δε νομίζω πως υπάρχει διαφωνία, τα πρώτης γενιάς Yaris έχουν εσωτερικό το οποίο είναι λίγο ντενεκές από πλευράς χλιδής. Είναι όμως πολύ ανθεκτικό, για να το πω πιο σωστα, δυσανάλογα ανθεκτικό σε σχέση με την εικόνα που δίνει αρχικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thymios last edited by

          Συμφωνώ. Και προσωπικά (μη έχοντας ως ύψιστη αρχή και προτεραιότητα τα μαλακά πλαστικά) θεωρώ οτι η επιλογή σκληρών αλλά ανθεκτικών πλαστικών έχει τη βάση της. Τα αυτοκίνητα πόλης χρησιμοποιούνται κατά κανόνα τόσο πρόχειρα και επιπόλαια: μπαινοβγαίνουμε δεκάδες φορές τη μέρα, κουβαλάμε ψώνια , οτιδήποτε. Τα πλαστικά πρέπει να ναι λοιπόν ανθεκτικά. Αυτά του Γιαρις 2 για παράδειγμα μου άρεσαν πάρα πολύ κι ας έλεγε η πλειοψηφία του τύπου οτι ήταν πολύ σκληρά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Το αν είναι σκληρά η όχι δεν έχει να κάνει και πολλά με την αντοχή.

            Το 'δεν με ενδιαφέρουν τα μαλακά πλαστικά' είναι το 'δεν έχω κινητό'.

            Sent from my MB860 using smoke signals.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thymios last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Το αν είναι σκληρά η όχι δεν έχει να κάνει και πολλά με την αντοχή.

              Το 'δεν με ενδιαφέρουν τα μαλακά πλαστικά' είναι το 'δεν έχω κινητό'.

              Sent from my MB860 using smoke signals.

              Τσου!

              Είναι το 'δε με ενδιαφέρει να είναι Android, εγώ ένα τηλέφωνο που να μη μπλοκάρει θέλω '

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetz last edited by

                Το ίδιο λέμε με τον ΙΚΕ, δεν βλέπω σημείο διαφωνίας.

                Γενικότερα, όπως είπε και ο Θύμιος, δεν έχει να κάνει με σκληρά ή μαλακά, ίσως σε οπτικό/αισθητικό αποτέλεσμα
                τα μαλακά να κερδίζουν κατα κράτος.
                Το θέμα είναι της συναρμογής και της αντοχής.

                Mika, αν και δεν καταλαβαίνω επακριβώς πως εννοείς το πρόβλημα, γιατί όντως το Yaris 1ης γενιάς, ήθελε κάπως
                συρταρωτό κούμπωμα στο πάνω μέρος απ'το ντουλαπάκι συνοδηγού, γιατί δεν ζητήσατε αντικατάσταση?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Ο πατέρας μου είχε ένα Κορόλλα ΚΕ30 του 1975, το οποίο και διατηρήσαμε σε υπηρεσία μέχρι το 2003. Είχε σχετικά μαλακά πλαστικά στο ταμπλώ, κάτι το πρωτόγνωρο τότε. Ήταν σίγουρα πιο μαλακά από το Γιάρις που πήραμε το 1999, τα πλαστικά του οποίου τα παρομοιάζω με καύκαλα χελώνας.
                  Το δε Στάρλετ του 1996 που υπάρχει ακόμη στην οικογένεια, έχει λίγο καλύτερη ποιότητα υλικών εσωτερικού από το μετέπειτα Γιάρις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mika_hakkinen last edited by

                    Δεν ξέρω γιατί δεν ζητήθηκε αντικατάσταση, δεν ασχολιόμουν με τη την συντήρηση του Yaris. Κανονικά θα έπρεπε, έχεις απόλυτο δίκιο που το επισημαίνεις. Το πρόβλημα είναι στον δεξί βραχίονα που δεν ακολουθεί την ίδια διαδρομή με τον αριστερό για κάποιο λόγο με αποτέλεσμα το ντουλάπι να μην κλείνει στη θέση του. Μπορείς μόνο, αφού το κλείσεις, να το μετακινήσεις με δυσκολία στη σωστή του θέση και ουσιαστικά να ξεχάσεις ότι υπάρχει. Μικρό το κακό αφού υπάρχουν και άλλες κλειστές θήκες. Όπως το συρταράκι κάτω από τη θέση του συνοδηγού που σε απότομα φρεναρίσματα έχει ανοίξει 2-3 φορές κάτω από τα πόδια μου

                    Τέσπα, προσωπικά η ποιότητα των υλικών του Yaris μου φαίνεται απαράδεκτη, τόσο σε θέμα αισθητικής, όσο και σε θέμα αντοχής στην πράξη (γρατζουνιές, αλλοιώσεις στα χρώματα κτλ), ενώ και άλλες λεπτομέρειες που ήδη ανέφερα μου δείχνουν έλλειψη προσοχής, απαράδεκτη για ένα μοντέλο που τιμολογιακά τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Δεν έχει νόημα να προσπαθούμε να πείσουμε ο ένας τον άλλον συνεχίζοντας το off topic που κακώς ξεκίνησα - το αυτοκίνητο κατά τα άλλα είναι ιδανικό για χρήση στην πόλη και τρομερά αξιόπιστο, παρόλο που η αδελφή μου δεν ήταν και πολύ τυπική στα service. Το μόνο που έχει χρειαστεί να αλλαχθεί 7 χρόνια τώρα είναι μία ασφάλεια (ευθυνόταν ένα μεταλλικό κομμάτι που έφυγε από έναν φορτιστή) και ένας λαμπτήρας μπροστά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      σε Yaris του 2007 (mk2?) πάντως είναι ανθεκτικότατο, δεν τρίζει αλλά τα πλαστικά γδέρνονται με το παραμικρό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thaliarque last edited by

                        Να και το τρίθυρο:
                        http://www.quattroruote.it/notizie/auto ... -tre-porte

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mpampis92 last edited by

                          Ξέρουμε ποτε θα μπει στη κυκλοφορεια εδω στην ευρωπη?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Αν δεν κάνω λάθος έχει αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες ότι η κατασκευή του στην Γαλλία θα ξεκινήσει εντός καλοκαιριού και οι πωλήσεις του κάπου το φθινόπωρο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ken11
                              ken11 last edited by

                              Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
                              Να και το τρίθυρο:
                              http://www.quattroruote.it/notizie/auto ... -tre-porte

                              Ψιλοφεηλ μου φαινεται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Σ' αυτή την κατηγορία τα 3θυρα ... απλώς συμπληρώνουν την γκάμα. Εκτός αν πρόκειται για τις δυνατές sport εκδόσεις.
                                Απαρατήρητο πέρασε πρόσφατα και η παρουσία του αντίστοιχο 3θυρο Swift (αρκετά όμορφο θα το λεγα).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetz last edited by

                                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                  Σ' αυτή την κατηγορία τα 3θυρα ... απλώς συμπληρώνουν την γκάμα. Εκτός αν πρόκειται για τις δυνατές sport εκδόσεις.
                                  Απαρατήρητο πέρασε πρόσφατα και η παρουσία του αντίστοιχο 3θυρο Swift (αρκετά όμορφο θα το λεγα).

                                  Το 5θυρο είναι πολύ ωραίο αμαξάκι και σε συνδυασμό με μια 3θυρη Sport έκδοση,θα γίνει και πάλι αισθητή η παρουσία του.

                                  Αν και το προηγούμενο Swift Sport, δεν σε κέρδιζε τόσο με την εμφάνιση του,οι χάρες του ήταν άλλες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                                    Σ' αυτή την κατηγορία τα 3θυρα ... απλώς συμπληρώνουν την γκάμα. Εκτός αν πρόκειται για τις δυνατές sport εκδόσεις.
                                    Απαρατήρητο πέρασε πρόσφατα και η παρουσία του αντίστοιχο 3θυρο Swift (αρκετά όμορφο θα το λεγα).

                                    Το 5θυρο είναι πολύ ωραίο αμαξάκι και σε συνδυασμό με μια 3θυρη Sport έκδοση,θα γίνει και πάλι αισθητή η παρουσία του.

                                    Αν και το προηγούμενο Swift Sport, δεν σε κέρδιζε τόσο με την εμφάνιση του,οι χάρες του ήταν άλλες.

                                    Για το νέο swift έλεγα! Αλλά και εγώ δεν ήξερα ότι βγήκε σε 3θυρο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drunkard last edited by

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        delijohn last edited by

                                        Προσωπικά, το θεωρώ πολύ ωραίο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikosxeng last edited by

                                          Πολυ ωραιο, αλλα το 5θυρο πως θα ειναι ακριβως; και ποσο θα χανει σε εμφανιση απο το τριθυρο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giosou last edited by

                                            Τιμολόγηση στην Αγγλία και αρκετές φωτό:
                                            http://carscoop.blogspot.com/2011/07/2012-toyota-yaris-new-gallery-with-86.html

                                            Όσο το βλέπω, τόσο μου αρέσει για την κλάση του!
                                            Σε σχέση δε με το προηγούμενο, δείχνει σαφώς πιο ώριμο σχεδιαστικά.
                                            Το ταμπλό πέριξ του πίνακα οργάνων, μου θυμίζει προτελευταίο Στάρλετ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 15 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr