-
Ορίστε Γρηγόρη:
The P Zero Corsa Asimmetrico tread design features a semi-slick, low void ratio and a large external shoulder structure with a minimum number of grooves to eliminate the blocky structure of a conventional pattern.
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... e=Pirelli&
Για τα Potenza δεν ξέρω να σου απαντήσω. Τα Corsa πάντως σίγουρα είναι ημισλικ.
Η 458 νομίζω φορούσε Michelin Pilot Supersport που δεν είναι semi. Το semi της Michelin είναι το Cup. Η 911 και το Noble δεν ξέρω τι μάρκα φορούσαν αλλά ήταν πολιτικά νομίζω.
-
Οι οδηγοί τι φορούσαν?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Οι οδηγοί τι φορούσαν?Minerva...
-
Τα Potenza 070 ανήκουν στην Supersport κατηγορία, και ήταν πρώτης τοποθέτησης σε Impreza STi. Στην ίδια κατηγορία ανήκουν, επί παραδείγματι, τα Toyo Proxes R1-R, τα Yokohama Advan 08, τα Hankook RS2-z212 κ.τ.λ.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Τα Potenza 070 ανήκουν στην Supersport κατηγορία, και ήταν πρώτης τοποθέτησης σε Impreza STi. Στην ίδια κατηγορία ανήκουν, επί παραδείγματι, τα Toyo Proxes R1-R, τα Yokohama Advan 08, τα Hankook RS2-z212 κ.τ.λ....επισης πρωτης τοποθετησης σε GT-R μεχρι ΜΥ2010 ηταν τα 070 με τα rft dunlop (που χρησιμοποιηθηκαν για τους χρονους του Nurburgring) να ειναι extra.
To θεμα ειναι αν πραγματι τα cup της Michelin, και ακομα περισσοτερο στην συγκεκριμενη περιπτωση τα p zero corsa system οριζονται ως ημισλικ λαστιχα, γιατι τουλαχιστον απο την εμφανιση/χαραξη, εμενα δεν μου φαινονται ως κατι τετοιο, εκτος αν ο ορος 'ημισλικ' εχει να κανει και με την ποιοτητα/σκληροτητα της γομας... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τα Potenza 070 ανήκουν στην Supersport κατηγορία, και ήταν πρώτης τοποθέτησης σε Impreza STi. Στην ίδια κατηγορία ανήκουν, επί παραδείγματι, τα Toyo Proxes R1-R, τα Yokohama Advan 08, τα Hankook RS2-z212 κ.τ.λ.
...επισης πρωτης τοποθετησης σε GT-R μεχρι ΜΥ2010 ηταν τα 070 με τα rft dunlop (που χρησιμοποιηθηκαν για τους χρονους του Nurburgring) να ειναι extra.
To θεμα ειναι αν πραγματι τα cup της Michelin, και ακομα περισσοτερο στην συγκεκριμενη περιπτωση τα p zero corsa system οριζονται ως ημισλικ λαστιχα, γιατι τουλαχιστον απο την εμφανιση/χαραξη, εμενα δεν μου φαινονται ως κατι τετοιο, εκτος αν ο ορος 'ημισλικ' εχει να κανει και με την ποιοτητα/σκληροτητα της γομας...Θεωρώ, Γρηγόρη, πως ένα καλό κριτήριο για να ορίσεις - ψιλοάτυπα - ποια είναι semi slicks και ποια supersport (αν και έχω την εντύπωση πως ο τελευταίος όρος είναι ολίγον τι 'μπακαλέ') είναι και το treadwear τους. Τα γνωστά semi ( Toyo 888, Yoko 048) έχουν 80, ενώ κάποια supersport που ξέρω (Toyo R1-R, Bridgestone 070) έχουν 140. Ε, τα Michelin Pilot Sport Cup έχουν 80 και τα Pirelli Corsa System ... 60! Νομίζω πως αυτό δίνει μια εικόνα.
-
Όπως τα λέει ο Sinanai. Επίσης το μάτι ξεγελάει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα Corsa είναι semi-slicks και μάλιστα από τα καλύτερα!
-
Οκ, τωρα εχω μια καλυτερη εικονα, thnks παιδια. (edit, αν και τα 050 που φοραει πχ ο volvozeus στο S40 του 140treadwear εχει απ' οτι θυμαμαι... )
Αρα η McLaren εκ των πραγματων 'εκλεψε εκκλησιες' φοροντας λαστιχα σαφως ανωτερα απο αυτα της Italia, και εκανε
και χειροτερο χρονο σε πιστα...
Το ρεζιλι τελικα ειναι στο σημειο που ειπε ο Αλεξανδρος. Βγηκε ο υπευθυνος εξελιξης, (Αntony Sheriff) και ειπε οτι δεν θα εφτανε να βγαλουν κατι ισαξιο με τον ανταγωνισμο (βλεπε Italia πρωτιστως), δεν τους ηταν αρκετο, αλλα επρεπε να ειναι κατι σε σαφως ανωτερο επιπεδο, σε οτι αφορα τεχνολογια, επιδοσεις κτλ. Epic fail τουλαχιστον στο επικοινωνιακο κομματι, και οχι μονο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οκ, τωρα εχω μια καλυτερη εικονα, thnks παιδια. (edit, αν και τα 050 που φοραει πχ ο volvozeus στο S40 του 140treadwear εχει απ' οτι θυμαμαι... )
Αρα η McLaren εκ των πραγματων 'εκλεψε εκκλησιες' φοροντας λαστιχα σαφως ανωτερα απο αυτα της Italia, και εκανε
και χειροτερο χρονο σε πιστα...
Το ρεζιλι τελικα ειναι στο σημειο που ειπε ο Αλεξανδρος. Βγηκε ο υπευθυνος εξελιξης, (Αntony Sheriff) και ειπε οτι δεν θα εφτανε να βγαλουν κατι ισαξιο με τον ανταγωνισμο (βλεπε Italia πρωτιστως), δεν τους ηταν αρκετο, αλλα επρεπε να ειναι κατι σε σαφως ανωτερο επιπεδο, σε οτι αφορα τεχνολογια, επιδοσεις κτλ. Epic fail τουλαχιστον στο επικοινωνιακο κομματι, και οχι μονο...Όταν τα λέω όμως εγώ αυτά, χαρακτηρίζομαι fynboy...
-
Είσαι fanboy έτσι και αλλιώς.
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Μίλησε και ο Πεζοντίνος. Για πες μας, δύο μάρκες αυτοκινήτων υπάρχουν στον σταύλο σου...
-
Πεζοντίνος δεν είμαι, ατυχησες.
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Τότε θα τα παραγγείλω.....
http://www.gr.pirelli.com/web/catalog/c ... AR-SUV-VAN -
Τα πιρέλι αυτά είναι επιεικώς μέτρια. Παρωχημένο ελαστικό χωρίς σπουδαία πρόσφυση. Απορώ για ποιο λόγο τα εμπιστεύτηκαν στην Μακλάρεν. Αν φοράει περίεργα νούμερα ίσως δεν έβρισκαν άλλα.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Τα πιρέλι αυτά είναι επιεικώς μέτρια. Παρωχημένο ελαστικό χωρίς σπουδαία πρόσφυση. Απορώ για ποιο λόγο τα εμπιστεύτηκαν στην Μακλάρεν. Αν φοράει περίεργα νούμερα ίσως δεν έβρισκαν άλλα.Τι λες καλέ μου άνθρωπε; Τα Zero Corsa είναι ελαστικό με λιγότερο από ένα χρόνο στην αγορά και κορυφαίες επιδόσεις!!!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Είσαι fanboy έτσι και αλλιώς.Sent from my MB860 using smoke signals.
αν ειναι λεει....
μιλαμε τα ερυθρα αιμοσφαιρια εχουν σχημα cavallino...
βεβαια καλο ειναι αυτο...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αρα η McLaren εκ των πραγματων 'εκλεψε εκκλησιες' φοροντας λαστιχα σαφως ανωτερα απο αυτα της Italia, και εκανε
και χειροτερο χρονο σε πιστα...Έχεις να κάνεις κάποιο σχόλιο για τους χρόνους Gallardo performante και R10 V10 (όχι GT)? Μιλάω για το τεστ του CAR και τα συγκεκριμένα λάστιχα..
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αρα η McLaren εκ των πραγματων 'εκλεψε εκκλησιες' φοροντας λαστιχα σαφως ανωτερα απο αυτα της Italia, και εκανε
και χειροτερο χρονο σε πιστα...Έχεις να κάνεις κάποιο σχόλιο για τους χρόνους Gallardo performante και R10 V10 (όχι GT)? Μιλάω για το τεστ του CAR και τα συγκεκριμένα λάστιχα..
Εξαιρετικη, 'τρομοκρατια', και θετικη εκπληξη η perfomante, 'bargain supercar' αισθηση με το R8 V10, το οποιο και απο μικρη προσωπικη επαφη μπορω να πω οτι ειναι πολυ φιλικο για την δυναμη του, και ανετο, και στην αναρτηση/κυλιση, αλλα και χαρις το ευρυχωρο διθεσιο εσωτερικο του.
Τα λαστιχα που φορουσαν τα υπολοιπα, δεν ξερω ποια ειναι. Παντως κατα την δικη μου εκτιμηση, βλεπωντας το παλι, και απο τα λεγομενα του Collins, το μη απενεργοποιουμενο ESP κυριως φαινεται να ευθυνεται για το μεγαλυτερο μερος του χαμενου χρονου εναντι αυτου της Italia, και μαλλον λιγοτερο η διαφορα της γομας των ελαστικων, σε ενα ετσι κι αλλιως εξαιρετικο τερεν τουλαχιστον οπως δειχνει το video. -
Πολύ καλό σχόλιο (NOT).
Το θέμα είναι πως το R8V10 είναι πάρα πολύ κοντά στην ειδική έκδοση της Gallardo (με τα ημισλίκ) ενώ το ίδιο φοράει απλά (..) λάστιχα και δεν είναι η GT έκδοση. Οπότε ας αναλογιστεί κανείς (μαζί με τους χρόνους της GT2RS) πόσο σημαντικά είναι στη συγκεκριμένη πίστα ή στο δρόμο τα συγκεκριμένα λάστιχα όσον αφορά τους χρόνους.
Αυτές οι εκφράσεις 'τρομοκρατία' κλπ τι είναι? Αστείο? Γουστρόνικος τρόπος γραφής? Γιατί δε στέλνεις κανένα βιογραφικό σε περιοδικό? Γιατί ήτανε έκπληξη η performante? Η απλή Gallardo ήταν ήδη στην κορυφή σε χρόνους κλπ
on topic:
από εδώ (διαβάστε το):
http://www.carmagazine.co.uk/Community/ ... +term+test
-
Ερώτηση: τα 'πολιτικά' λάστιχα που αναφέρονται τι σχέση έχουν ακριβώς με τα πολιτικά λάστιχα;
McLaren MP4-12C/650S