-
Στην αλητεία του κράτους , δεν γίνεται απλώς να σκύβεις το κεφάλι και να πληρώνεις. Γιατί είναι προφανές πως όσοι έχουμε στα χέρια μας δίλιτρο, το έχουμε παντρευτεί πλέον, γιατί αναβαθμιστήκαμε από απλοί μ@λάκες σε πλούσιους και φοροφυγάδες. Δεν υπάρχει καν διαφυγή δηλαδή, ακόμη και να θέλεις να το πουλήσεις, αν είσαι στην ανάγκη, δεν θα βρεθεί κανένας. Και τα 10Κ δεν θα τα πάρεις ποτέ , αν πουλάς 320 ή 120 ΣΗΜΕΡΑ στην Ελλάδα.
Το πρόβλημα λοιπόν, δεν είναι το ύψος των τελών, αλλά πως η κατοχή δίλιτρου και άνω, σημαίνει αυτομάτως πως θα πληρώνεις 'έκτακτες' εισφορές, ανάλογα με πόσα λείπουν στο κράτος... Αυτό, είναι και η μέγιστη αδικία του συστήματος.
Αν μου έπαιρναν το ΙΔΙΟ ποσό ΚΑΙ από τα δύο αυτοκίνητα, θα το θεωρούσα λογικότερο. Γιατί αν έβρισκα τα ζόρια, θα πουλούσα την BMW και θα έμενα με την Lancia. Τώρα, η BMW δεν πωλείται ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ και πρέπει να πληρώνω τα χαράτσια κάθε χρόνο...Πάντως, να συναινέσω στην αλητεία τους, δεν πρόκειται, θ' ακολουθήσω μία από τις παρακάτω λύσεις (όχι κατ' ανάγκην κατά σειρά προτεραιότητας...).
- Κατάθεση πινακίδων. Αυτό σημαίνει και μια οικονομία 2000€ περίπου ετησίως, που είναι ΠΟΛΛΑ λεφτά τέτοιους καιρούς που δεν ξέρουμε αν θα έχουμε δουλειά αύριο.
- Πινακίδες εξωτερικού. Για μένα που είμαι Μηχανικός ΕΕ ίσως να έχει και διπλό ρόλο: να κλείσω τα βιβλία μου εδώ (για τα οποία θα πληρώσω ΚΑΙ φέτος 300€ ) και να ανοίξω το γραφείο εκεί. Δεν μπορώ να το κάνω όμως, γιατί έχω επιδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, οπότε θα αφήσω σε κάθε περίπτωση τα βιβλία και θα... χαρατσώνομαι ετησίως! Αλλά μπορώ να έχω τα βιβλία και να κόβω 0 (ολογράφως 0) τιμολόγια. Μέσα στην χρονιά θα το ψάξω γενικά αν όντως συμφέρει και ποια είναι τα προβλήματα. Το βασικό είναι αν θα έχω προβλήματα με την φορολόγηση, αν θα μπορώ να κόψω τιμολόγιο στην Ελλάδα χωρίς πρόβλημα κλπ κλπ.
- Αλλαγή κινητήρα. Αγοράζω ένα 1.6 μοτέρ το περνάω πάνω και περιμένω καλύτερες μέρες. Υπάρχει και η λύση να ξαναβάλεις μετά το δίλιτρο πάνω και να το έχεις παράνομα, αφού βγάλεις την άδεια σε 1.6. Δεν βλέπω να υπάρχει ζήτημα στην νομοθεσία που να το απαγορεύει κάτι τέτοιο και δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα. Ο koutsan, αν διαβάζει, ας αποφανθεί, το θέμα μπορεί ν' αφορά κι άλλους. Το να βρεθεί ένα μοτέρ, δεν είναι πρόβλημα θεωρώ.
Μην θεωρείτε την πρώτη λύση ως τόσο κακή επίσης. Αν υπάρξη ΜΑΖΙΚΗ κατάθεση πινακίδων, ίσως το ξανασκεφτούν. Γιατί αυτή τη φορά το πράγμα είναι διαφορετικό: δεν μιλάμε απλώς για ακριβά τέλη, αλλά για άλλη αντιμετώπιση φορολογικά, που σημαίνει πως το αυτοκίνητό σου απαξιώνεται ΠΛΗΡΩΣ. ΣΗΜΕΡΑ, δεν θ' αγόραζα ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ δίλιτρο αυτοκίνητο. Ας πρόσεχα.
Όταν για τους περισσότερους το μέλλον είναι άδηλο, όταν δεν ξέρουμε αν θα έχουμε δουλειά, το να ζητάει το κράτος 1 χιλιάρικο 'τέλη' γιατί έτσι και του χρόνου ακόμη περισσότερα και τον επόμενο ποιος ξέρει πόσα ακόμη, είναι ΑΛΗΤΕΙΑ.
Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει, εγώ πάντως το χαράτσι τους, ΔΕΝ θα το πληρώσω, έχω να πληρώσω τις υπόλοιπες 'έκτακτες' εισφορές και τα λεφτά δεν φτάνουν. Στην χειρότερη, θα το αφήσω σε μια αποθήκη στο χωριό σκεπασμένο, να το βολτάρω μια στο τόσο χωρίς πινακίδες. Ούτως ή άλλως, έτσι όπως πάνε τα πράγματα, σε λίγο δεν θα έχουμε ούτε λεφτά για την βενζίνη του, οπότε...
ΥΓ: Δεν είμαι απελπισμένος, αλλά θυμωμένος. Φταίνε και τα δακρυγόνα που έφαγα την Τετάρτη, φταίει πως την ίδια μέρα έχασε την δουλειά του ένα πολύ καλό παιδί , με οικογένεια, ένα παιδάκι κι άλλο ένα στην αναμονή στην κοιλιά της μαμάς του και χωρίς άλλα εισοδήματα, φταίει πως αργά ή γρήγορα θα έρθει και η δική μου σειρά να ψάχνω για δουλειά, αλλά θα ένιωθα διπλά Μ@λάκας, αν δεν αντιδρούσα και απλώς έσκυβα το κεφάλι. Θα αντιδράσω όπως μπορώ. Σίγουρα πάντως δεν θα πάω ταμείο να τους τα δώσω. Ο καθένας ας πράξει ελεύθερα. Να ξέρετε πάντως πως μια μαζική αντίδραση, πάντα έχει κάποιο αποτέλεσμα.
-
(Άσχετο)
HF έχεις μηλοαυτοκόλλητο στην ΒMW?
-
τα ειπες ολα Γρηγορη, γιαυτο λεω οτι καποιοι ζουν στο κοσμο τους...
-
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολή -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...ωραίος ο Γρηγόρης
Προσωπικά έκανα το πρωτο βήμα, έκλεισα ραντεβου για αεριο στο μικρο...εχουμε 6 μηνες καιρο να δουμε τι θα γινει, αν και δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολήα μα και αυτος μεσα στην υπερβολη!
δε ρωτησε κανεναν πριν?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
(Άσχετο)HF έχεις μηλοαυτοκόλλητο στην ΒMW?
Όχι, γενικώς τα απεχθάνομαι τα αυτοκόλλητα και ειδικά το... συγκεκριμένο, πρέπει να είναι αντίστοιχα άθλιο με το 'Politia Tennis Club' !
ΥΓ: Δεν έχω κάτι με την εταιρεία, στο τσακ ήμουν να πάρω iPhone4.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολήΓιατί δεν το κρατάει μέχρι τέλος του έτους;
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
μπορεί να μιλησω σε κανένα γνωστό μου να το κάνω ανταλαγή με 1.8ΤΕγώ πάντως χωρίς πλάκα το ίδιο θα κάνω, αν το ανταλλάξει η αντιπροσωπεία έχει καλώς, διαφορετικά υπάρχει μια ύστατη λύση η αποζημίωση πυρός (το ίδιο έκαναν και στις ΗΠΑ πριν από μερικά χρόνια)
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολήα μα και αυτος μεσα στην υπερβολη!
δε ρωτησε κανεναν πριν?
τότε τα δεδομένα ήταν οκ. το σήμα νομίζω ήταν ένα 650αρι κ ούτε, τεκμήριο δεν υπήρχε, είχε μάθει ότι η συντήρηση είναι τσάμπα, όπως κ η κατανάλωση... Είχε μεγαλώσει κ στην αμερική μέχρι τα 12 του κ του είχε μείνει απωθημένο.
Του τα λέγαμε εμείς όμως, πάρε μια 1800αρα mercedes slk να ρίχνεις γκομενάκια, να είσαι κ σίγουρος αφού είναι ΠΟΛΛΑΑΑ τα κυβικά. τώρα βέβαια, δε γυρνάμε να του λέμε στα λέγαμε
είχα παει να του το ρίξω κ σε ενα τοίχο τότε... Θα με ευγνωμονούσε τώρα (το αμάξι είναι απλά μη οδηγήσιμο με τόση δύναμη κ παλαιολιθικές αναρτήσεις ) -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
μπορεί να μιλησω σε κανένα γνωστό μου να το κάνω ανταλαγή με 1.8Τ
Εγώ πάντως χωρίς πλάκα το ίδιο θα κάνω, αν το ανταλλάξει η αντιπροσωπεία έχει καλώς, διαφορετικά υπάρχει μια ύστατη λύση η αποζημίωση πυρός (το ίδιο έκαναν και στις ΗΠΑ πριν από μερικά χρόνια)
ρε παιδιά τρεχάτε να κάνετε μια εικονική αλλαγή κινητήρα με μικροτερο, αν έβγαινε στο μοντέλο που έχετε, πριν το σκεφτούν κ άλλοι
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολήΓιατί δεν το κρατάει μέχρι τέλος του έτους;
Μα τρέχει το τεκμήριο. Δεν εχεις καταλάβει ότι ΧΡΩΣΤΑΜΕ όλο το 10 και σε λίγο το 2011
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
(Άσχετο)
HF έχεις μηλοαυτοκόλλητο στην ΒMW?
Όχι, γενικώς τα απεχθάνομαι τα αυτοκόλλητα και ειδικά το... συγκεκριμένο, πρέπει να είναι αντίστοιχα άθλιο με το 'Politia Tennis Club' !
ΥΓ: Δεν έχω κάτι με την εταιρεία, στο τσακ ήμουν να πάρω iPhone4.
Α οκ! Απλά κατέβαινα πριν 3-4 μέρες την Κηφισίας παράλληλα με μια μπλε 120 M-pack κτλ και είπα μήπως ήσουν εσύ. Πρέπει να ήταν καρμπόν τα αμάξια σας απ' ότι θυμάμαι από κάτι φώτος που είχε βάλει ο Νίκος όταν ήταν ακόμα δικιά του...
sorry...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
3. Αλλαγή κινητήρα. Αγοράζω ένα 1.6 μοτέρ το περνάω πάνω και περιμένω καλύτερες μέρες. Υπάρχει και η λύση να ξαναβάλεις μετά το δίλιτρο πάνω και να το έχεις παράνομα, αφού βγάλεις την άδεια σε 1.6. Δεν βλέπω να υπάρχει ζήτημα στην νομοθεσία που να το απαγορεύει κάτι τέτοιο και δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα. Ο koutsan, αν διαβάζει, ας αποφανθεί, το θέμα μπορεί ν' αφορά κι άλλους. Το να βρεθεί ένα μοτέρ, δεν είναι πρόβλημα θεωρώ.ρε παιδιά τρεχάτε να κάνετε μια εικονική αλλαγή κινητήρα με μικροτερο, αν έβγαινε στο μοντέλο που έχετε, πριν το σκεφτούν κ άλλοι
Νομίζω πως να κατέβεις σε κυβισμό δεν γίνεται χωρίς βέβαια να είμαι σίγουρος, αν γίνεται τότε τότε είναι μια καλή λύση και γλιτώνεις μια για πάντα. Το θέμα στο κτεο λύνεται σχετικά απλά
-
Γίνεται και παραγίνεται. Αλλά μετά να κατεβοανέβεις από τα 1.600 στα 2.000 και συγχρόνως να είσαι ΟΚ στο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, και να κερδίζεις και κάτι από τη διαφορά, χλωμό.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μπορεί να μιλησω σε κανένα γνωστό μου να το κάνω ανταλαγή με 1.8Τ
Εγώ πάντως χωρίς πλάκα το ίδιο θα κάνω, αν το ανταλλάξει η αντιπροσωπεία έχει καλώς, διαφορετικά υπάρχει μια ύστατη λύση η αποζημίωση πυρός (το ίδιο έκαναν και στις ΗΠΑ πριν από μερικά χρόνια)
ρε παιδιά τρεχάτε να κάνετε μια εικονική αλλαγή κινητήρα με μικροτερο, αν έβγαινε στο μοντέλο που έχετε, πριν το σκεφτούν κ άλλοι
Δεν ξέρω αν ήδη το έχουν προβλέψει πάντως και ακόμη κι αν αλλάξεις το μοτέρ, τα τέλη και οι εισφορές παραμένουν ως έχουν (μπορεί να παραμένει και το τεκμήριο επίσης... ).
Δεν βρήκα κάτι, το ψάχνω όμως.
-
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι άνθρωποι είναι ΤΟΟΟΟΣΣΣΟΟΟΟ ανίκανοι, μάλλον κατευθυνόμενοι είναι. Όταν είχε σκάσει η ιστορία με την συλλογή των αποδείξεων, βλέποντας τα ποσοστά επιστροφής, μου είχαν φανεί εξωπραγματικά υψηλά. Επίσης η 'αξία' μιας απόδειξης από το supermarket ήταν η ίδια με αυτή ενός γιατρού-υδραυλικού. Απλά μάζευα αποδείξεις όπως θα έκανα όμως κάθε χρόνο. Τα τελευταία χρόνια, πλήρωνα φόρο αρκετές χιλιάδες €€€, ενώ φέτος είχα μια μικρή επιστροφή, συγκεντρώνοντας (χαλαρά) πόσο αποδείξεων κοντά στο υψηλό όριο (προφανώς είχαν στο μυαλό τους από την αρχή, αυτό που θα εφαρμόσουν από του χρόνου). Σχετικά τώρα με τα Τέλη, φαντάζομαι πως φέτος θα υπάρχει σαρωτική κατάθεση πινακίδων και στο τέλος, θα πάρουν άλλα ισοδύναμα μέτρα για να καλύψουν την τρύπα, ενώ βέβαια αρκετός κόσμος θα έχει μείνει και χωρίς αμάξι . Δεν ξέρω αν σε λίγα χρόνια, θα μας γ@μ@ει περισσότερο το κόστος των τελών ή τα τεκμήρια που θα ανεβαίνουν ενώ οι μισθοί θα πέφτουν. Είναι προφανές, ότι δεν θέλουν και όχι δεν μπορούν, να εφαρμόσουν ένα, ας πούμε 'δίκαιο' σύστημα φόρων στο αυτοκίνητο πχ τόσο δύσκολο θα ήταν κάθε χρόνο για κάθε αυτοκίνητο να είχαμε το ποσό απόσβεσης του από την αρχική αξία και πάνω σε αυτή να έπεφταν οι όποιοι φόροι ???? προφανώς όχι, απλά δεν θέλουμε. Φτάσαμε στο σημείο, να αναπολώ το Toyota starlet 1.000cc 85'' που είχα ως φοιτητής και να σκέφτομαι τι μλκ που έκανα, κάνοντας το παλιο-σίδερα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γίνεται και παραγίνεται. Αλλά μετά να κατεβοανέβεις από τα 1.600 στα 2.000 και συγχρόνως να είσαι ΟΚ στο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, και να κερδίζεις και κάτι από τη διαφορά, χλωμό.καλά το κτεο μη σε προβληματίζει καθόλου. ακόμα κ σε τρακάρισμα που είχα εγώ η ασφαλιστική είχε κοιτάξει μόνο τον αριθμό πλαισίου κ όχι κινητήρα (δεν έχω κανει μετατροπή, αλλά μου είχε κανει εντυπωση)
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
...
ωραίος ο Γρηγόρης
Προσωπικά έκανα το πρωτο βήμα, έκλεισα ραντεβου για αεριο στο μικρο...εχουμε 6 μηνες καιρο να δουμε τι θα γινει, αν και δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος...
Πόσο χιλιόμετρα κάνεις;
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βασίλη (vasgti),Έχεις παρεξηγήσει τα πράγματα. Πως έδωσα την εντύπωση ότι δεν έχω καμία επαφή με το τι συμβαίνει? Μάλιστα, νομίζω στο ποστ που παραθέτεις ήμουν ξεκάθαρος.
Το να βάζεις εικονίδια που δείχνεις ότι χαίρεσαι με το ύψος των τελών, στις μέρες μας και ειδικά σε τέτοιο θέμα και με την τροπή που έχει η συζήτηση, είναι το λιγότερο προκλητικό όπως σου έγραψε και ο nidosan.-
Τώρα το τι μπορεί να συμβεί από τη μια στιγμή στην άλλη δε μπορώ να το ξέρω. Με τη λογική σου, θα πρέπει να τα πουλήσουμε όλα, να χάσουμε χιλιάδες ευρώ και να κυκλοφορούμε με χρέπια τύπου Picanto για τη περίπτωση ΑΝ χάσουμε τη δουλειά μας φέτος ή του χρόνου..
Αυτό στο έγραψα εγώ πριν λίγες μέρες όταν έλεγες πως κάποιος κακώς έχει δίλιτρο αυτοκίνητο επειδή δεν μπορεί να το συντηρήσει (χωρίς να λαμβάνεις υπόψη ότι αυτό συνέβη επειδή επιδεινώθηκαν οι συνθήκες ξαφνικά) και σε ρώτησα εσύ είναι δίκαιο να έχεις 320 για να μπορείς να μετακινηθείς με ασφάλεια, ενώ ο οικογενειάρχης που για τον χ, ψ λόγο στριμώχτηκε και δεν βγαίνει οικονομικά θα πρέπει να σκοτώσει την 320 που έχει και να πάρει Picanto;
Δε ξέρω τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον και βασικά δε μπορώ να κάνω κάτι γιαυτό, δε μπορώ να το ελέγξω …αλλά τι σχέση έχει με τη πληρωμή ή όχι (τουλάχιστον από τη πλευρά μου) των τελών?
Είναι ξεκάθαρο πιστεύω ότι προφανώς κατακρίνω τα τέλη και είναι πανάκριβα χωρίς κανένα απολύτως λόγο, αλλά τι να κάνω που η πληρωμή τους για μένα είναι μονόδρομος. Το ξέρεις.
Προφανώς και είμαι μέσα στην αγορά (κι αυτό το ξέρεις).
Τέλος, πέρα από το γεγονός ότι είναι εκτός θέματος, δε νομίζω ότι είναι απαραίτητο να εξηγήσω στο φόρουμ τι θα κάνω με τα τέλη αν μείνω χωρίς δουλειά.
Σε ένα τόσο αβέβαιο περιβάλλον, κάνεις λάθος αν νομίζεις με το συνεχώς αυξανόμενο κόστος ζωής, με την ύφεση στην αγορά, τις ολοένα και χειρότερες εργασιακές συνθήκες και με τη φορολογία (άμεση και έμμεση) στα ύψη δεν θα επηρεαστείς.
Δε μπορώ όμως να καταλάβω γιατί τόση επιμονή να κατατεθούν πινακίδες από κάποιους που δεν έχουν την εναλλακτική του 2ου αυτοκινήτου ή να δέχονται να πάρουν το ρίσκο των ξένων πινακίδων. Το να το σκοτώσεις, ούτε κι αυτό είναι λύση.
Τη μοναδική εναλλακτική που προσωπικά εξετάζω είναι να το ανταλλάξω με 159 ΤΒΙ (πράγμα αμφίβολο βεβαίως), αλλά του χρόνου μπορεί να φορολογήσει τα άλογα…κανείς δε ξέρει κι επειδή δεν είναι καιρός για να αλλάζουμε αυτοκίνητο, μένουμε ως έχουμε. Σε επικείμενη ανταλλαγή, το 1000άκο θα το δώσεις…άρα δε συμφέρει, το δίνεις και στα τέλη.
Εσύ δεν έχεις εταιρικό πλέον; Δεν έχεις και το 500; Πως λες πως δεν έχεις κι εσύ 2ο αυτοκίνητο; Και τι προτείνεις δηλαδή Νίκο; Να καθόνται όλοι παθητικά να δέχονται ότι ανόητο, παράλογο και ΜΗ ΔΙΚΑΙΟ μέτρο επιβάλλουν κάποια πουλημένα άτομα; Ε τότε δεν πειράζει ας είμαστε όλοι οι υπόλοιποι οι 'Ελληνάρες', οι 'αντιδραστικοί', που δεν δέχονται τα μέτρα του δίκαιου αυτού κράτους και που του βάζουν τρικλοποδιές κτλ. Μαλάκες πάντως δεν πιανόμαστε. Όχι αυτή τη φορά. Μάχαιρα έδωσες, μάχαιρα θα λάβεις. Έτσι πάνε αυτά.
Τέλη κυκλοφορίας