-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Να πάρετε 3λιτρα 5λιτρα να ευχαριστηθείτε οδήγηση.Μια ζωή την έχουμε! ...Και τα τέλη?........Σε δόσεις!......Ποιός θα πεί όχι βρε παιδιά!!......Απο το τίποτα......Με ξενες πινακιδες ολα γινονται Λεφτα στο ελληνικο κρατος οχι
-
o συνδεσμος των εισαγωγεων υπάρχει? ουτε μια ανακοινωση?
-
Τά'χουν χάσει και αυτοί τελευταία.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Βασικα πρωτιστως θα κοιταξω μηπως μπορεσω να βγαλω Γερμανικες. Παραλληλα ηδη εχω μιλησει με ενα γνωστο που εξαγει αυτοκινητα, μηπως το πουλησω στο εξωτερικο....Για τις μετακινησεις υπαρχει και το νεοαποκτηθεν Clio.
ποσο να το δωσουμε... 20Κ αμάξι να το δωσουμε 10Κ..... ποσο κάνει στη γερμανια...?
απο το 20αρικο ξεκινουν...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... =&zipcode=μπορεί να μιλησω σε κανένα γνωστό μου να το κάνω ανταλαγή με 1.8Τ ή ακόμα καλύτερα jetta GT χα χα
-
Στην αλητεία του κράτους , δεν γίνεται απλώς να σκύβεις το κεφάλι και να πληρώνεις. Γιατί είναι προφανές πως όσοι έχουμε στα χέρια μας δίλιτρο, το έχουμε παντρευτεί πλέον, γιατί αναβαθμιστήκαμε από απλοί μ@λάκες σε πλούσιους και φοροφυγάδες. Δεν υπάρχει καν διαφυγή δηλαδή, ακόμη και να θέλεις να το πουλήσεις, αν είσαι στην ανάγκη, δεν θα βρεθεί κανένας. Και τα 10Κ δεν θα τα πάρεις ποτέ , αν πουλάς 320 ή 120 ΣΗΜΕΡΑ στην Ελλάδα.
Το πρόβλημα λοιπόν, δεν είναι το ύψος των τελών, αλλά πως η κατοχή δίλιτρου και άνω, σημαίνει αυτομάτως πως θα πληρώνεις 'έκτακτες' εισφορές, ανάλογα με πόσα λείπουν στο κράτος... Αυτό, είναι και η μέγιστη αδικία του συστήματος.
Αν μου έπαιρναν το ΙΔΙΟ ποσό ΚΑΙ από τα δύο αυτοκίνητα, θα το θεωρούσα λογικότερο. Γιατί αν έβρισκα τα ζόρια, θα πουλούσα την BMW και θα έμενα με την Lancia. Τώρα, η BMW δεν πωλείται ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ και πρέπει να πληρώνω τα χαράτσια κάθε χρόνο...Πάντως, να συναινέσω στην αλητεία τους, δεν πρόκειται, θ' ακολουθήσω μία από τις παρακάτω λύσεις (όχι κατ' ανάγκην κατά σειρά προτεραιότητας...).
- Κατάθεση πινακίδων. Αυτό σημαίνει και μια οικονομία 2000€ περίπου ετησίως, που είναι ΠΟΛΛΑ λεφτά τέτοιους καιρούς που δεν ξέρουμε αν θα έχουμε δουλειά αύριο.
- Πινακίδες εξωτερικού. Για μένα που είμαι Μηχανικός ΕΕ ίσως να έχει και διπλό ρόλο: να κλείσω τα βιβλία μου εδώ (για τα οποία θα πληρώσω ΚΑΙ φέτος 300€ ) και να ανοίξω το γραφείο εκεί. Δεν μπορώ να το κάνω όμως, γιατί έχω επιδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, οπότε θα αφήσω σε κάθε περίπτωση τα βιβλία και θα... χαρατσώνομαι ετησίως! Αλλά μπορώ να έχω τα βιβλία και να κόβω 0 (ολογράφως 0) τιμολόγια. Μέσα στην χρονιά θα το ψάξω γενικά αν όντως συμφέρει και ποια είναι τα προβλήματα. Το βασικό είναι αν θα έχω προβλήματα με την φορολόγηση, αν θα μπορώ να κόψω τιμολόγιο στην Ελλάδα χωρίς πρόβλημα κλπ κλπ.
- Αλλαγή κινητήρα. Αγοράζω ένα 1.6 μοτέρ το περνάω πάνω και περιμένω καλύτερες μέρες. Υπάρχει και η λύση να ξαναβάλεις μετά το δίλιτρο πάνω και να το έχεις παράνομα, αφού βγάλεις την άδεια σε 1.6. Δεν βλέπω να υπάρχει ζήτημα στην νομοθεσία που να το απαγορεύει κάτι τέτοιο και δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα. Ο koutsan, αν διαβάζει, ας αποφανθεί, το θέμα μπορεί ν' αφορά κι άλλους. Το να βρεθεί ένα μοτέρ, δεν είναι πρόβλημα θεωρώ.
Μην θεωρείτε την πρώτη λύση ως τόσο κακή επίσης. Αν υπάρξη ΜΑΖΙΚΗ κατάθεση πινακίδων, ίσως το ξανασκεφτούν. Γιατί αυτή τη φορά το πράγμα είναι διαφορετικό: δεν μιλάμε απλώς για ακριβά τέλη, αλλά για άλλη αντιμετώπιση φορολογικά, που σημαίνει πως το αυτοκίνητό σου απαξιώνεται ΠΛΗΡΩΣ. ΣΗΜΕΡΑ, δεν θ' αγόραζα ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ δίλιτρο αυτοκίνητο. Ας πρόσεχα.
Όταν για τους περισσότερους το μέλλον είναι άδηλο, όταν δεν ξέρουμε αν θα έχουμε δουλειά, το να ζητάει το κράτος 1 χιλιάρικο 'τέλη' γιατί έτσι και του χρόνου ακόμη περισσότερα και τον επόμενο ποιος ξέρει πόσα ακόμη, είναι ΑΛΗΤΕΙΑ.
Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει, εγώ πάντως το χαράτσι τους, ΔΕΝ θα το πληρώσω, έχω να πληρώσω τις υπόλοιπες 'έκτακτες' εισφορές και τα λεφτά δεν φτάνουν. Στην χειρότερη, θα το αφήσω σε μια αποθήκη στο χωριό σκεπασμένο, να το βολτάρω μια στο τόσο χωρίς πινακίδες. Ούτως ή άλλως, έτσι όπως πάνε τα πράγματα, σε λίγο δεν θα έχουμε ούτε λεφτά για την βενζίνη του, οπότε...
ΥΓ: Δεν είμαι απελπισμένος, αλλά θυμωμένος. Φταίνε και τα δακρυγόνα που έφαγα την Τετάρτη, φταίει πως την ίδια μέρα έχασε την δουλειά του ένα πολύ καλό παιδί , με οικογένεια, ένα παιδάκι κι άλλο ένα στην αναμονή στην κοιλιά της μαμάς του και χωρίς άλλα εισοδήματα, φταίει πως αργά ή γρήγορα θα έρθει και η δική μου σειρά να ψάχνω για δουλειά, αλλά θα ένιωθα διπλά Μ@λάκας, αν δεν αντιδρούσα και απλώς έσκυβα το κεφάλι. Θα αντιδράσω όπως μπορώ. Σίγουρα πάντως δεν θα πάω ταμείο να τους τα δώσω. Ο καθένας ας πράξει ελεύθερα. Να ξέρετε πάντως πως μια μαζική αντίδραση, πάντα έχει κάποιο αποτέλεσμα.
-
(Άσχετο)
HF έχεις μηλοαυτοκόλλητο στην ΒMW?
-
τα ειπες ολα Γρηγορη, γιαυτο λεω οτι καποιοι ζουν στο κοσμο τους...
-
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολή -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
...ωραίος ο Γρηγόρης
Προσωπικά έκανα το πρωτο βήμα, έκλεισα ραντεβου για αεριο στο μικρο...εχουμε 6 μηνες καιρο να δουμε τι θα γινει, αν και δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολήα μα και αυτος μεσα στην υπερβολη!
δε ρωτησε κανεναν πριν?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
(Άσχετο)HF έχεις μηλοαυτοκόλλητο στην ΒMW?
Όχι, γενικώς τα απεχθάνομαι τα αυτοκόλλητα και ειδικά το... συγκεκριμένο, πρέπει να είναι αντίστοιχα άθλιο με το 'Politia Tennis Club' !
ΥΓ: Δεν έχω κάτι με την εταιρεία, στο τσακ ήμουν να πάρω iPhone4.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολήΓιατί δεν το κρατάει μέχρι τέλος του έτους;
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
μπορεί να μιλησω σε κανένα γνωστό μου να το κάνω ανταλαγή με 1.8ΤΕγώ πάντως χωρίς πλάκα το ίδιο θα κάνω, αν το ανταλλάξει η αντιπροσωπεία έχει καλώς, διαφορετικά υπάρχει μια ύστατη λύση η αποζημίωση πυρός (το ίδιο έκαναν και στις ΗΠΑ πριν από μερικά χρόνια)
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολήα μα και αυτος μεσα στην υπερβολη!
δε ρωτησε κανεναν πριν?
τότε τα δεδομένα ήταν οκ. το σήμα νομίζω ήταν ένα 650αρι κ ούτε, τεκμήριο δεν υπήρχε, είχε μάθει ότι η συντήρηση είναι τσάμπα, όπως κ η κατανάλωση... Είχε μεγαλώσει κ στην αμερική μέχρι τα 12 του κ του είχε μείνει απωθημένο.
Του τα λέγαμε εμείς όμως, πάρε μια 1800αρα mercedes slk να ρίχνεις γκομενάκια, να είσαι κ σίγουρος αφού είναι ΠΟΛΛΑΑΑ τα κυβικά. τώρα βέβαια, δε γυρνάμε να του λέμε στα λέγαμε
είχα παει να του το ρίξω κ σε ενα τοίχο τότε... Θα με ευγνωμονούσε τώρα (το αμάξι είναι απλά μη οδηγήσιμο με τόση δύναμη κ παλαιολιθικές αναρτήσεις ) -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
μπορεί να μιλησω σε κανένα γνωστό μου να το κάνω ανταλαγή με 1.8Τ
Εγώ πάντως χωρίς πλάκα το ίδιο θα κάνω, αν το ανταλλάξει η αντιπροσωπεία έχει καλώς, διαφορετικά υπάρχει μια ύστατη λύση η αποζημίωση πυρός (το ίδιο έκαναν και στις ΗΠΑ πριν από μερικά χρόνια)
ρε παιδιά τρεχάτε να κάνετε μια εικονική αλλαγή κινητήρα με μικροτερο, αν έβγαινε στο μοντέλο που έχετε, πριν το σκεφτούν κ άλλοι
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Φίλος με μαστανγκ 4600 που έφερε το 2008 από Αμερική με 28000ευρώ, εβγαλε τις πινακίδες κ τις καταθέτει τη δευτέρα.
Το αμάξι θα του στοίχιζε πάνω από 6000 απλά για να το έχει να κάθεται (τεκμηριο+τελη+εισφορά)
η κατανάλωση της μάστανγκ στην επαρχία 10,6λίτρα/100χλμ, το σέρβις της όσο ένα 1600αρι, χωρίς υπερβολήΓιατί δεν το κρατάει μέχρι τέλος του έτους;
Μα τρέχει το τεκμήριο. Δεν εχεις καταλάβει ότι ΧΡΩΣΤΑΜΕ όλο το 10 και σε λίγο το 2011
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
(Άσχετο)
HF έχεις μηλοαυτοκόλλητο στην ΒMW?
Όχι, γενικώς τα απεχθάνομαι τα αυτοκόλλητα και ειδικά το... συγκεκριμένο, πρέπει να είναι αντίστοιχα άθλιο με το 'Politia Tennis Club' !
ΥΓ: Δεν έχω κάτι με την εταιρεία, στο τσακ ήμουν να πάρω iPhone4.
Α οκ! Απλά κατέβαινα πριν 3-4 μέρες την Κηφισίας παράλληλα με μια μπλε 120 M-pack κτλ και είπα μήπως ήσουν εσύ. Πρέπει να ήταν καρμπόν τα αμάξια σας απ' ότι θυμάμαι από κάτι φώτος που είχε βάλει ο Νίκος όταν ήταν ακόμα δικιά του...
sorry...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
3. Αλλαγή κινητήρα. Αγοράζω ένα 1.6 μοτέρ το περνάω πάνω και περιμένω καλύτερες μέρες. Υπάρχει και η λύση να ξαναβάλεις μετά το δίλιτρο πάνω και να το έχεις παράνομα, αφού βγάλεις την άδεια σε 1.6. Δεν βλέπω να υπάρχει ζήτημα στην νομοθεσία που να το απαγορεύει κάτι τέτοιο και δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα. Ο koutsan, αν διαβάζει, ας αποφανθεί, το θέμα μπορεί ν' αφορά κι άλλους. Το να βρεθεί ένα μοτέρ, δεν είναι πρόβλημα θεωρώ.ρε παιδιά τρεχάτε να κάνετε μια εικονική αλλαγή κινητήρα με μικροτερο, αν έβγαινε στο μοντέλο που έχετε, πριν το σκεφτούν κ άλλοι
Νομίζω πως να κατέβεις σε κυβισμό δεν γίνεται χωρίς βέβαια να είμαι σίγουρος, αν γίνεται τότε τότε είναι μια καλή λύση και γλιτώνεις μια για πάντα. Το θέμα στο κτεο λύνεται σχετικά απλά
-
Γίνεται και παραγίνεται. Αλλά μετά να κατεβοανέβεις από τα 1.600 στα 2.000 και συγχρόνως να είσαι ΟΚ στο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, και να κερδίζεις και κάτι από τη διαφορά, χλωμό.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μπορεί να μιλησω σε κανένα γνωστό μου να το κάνω ανταλαγή με 1.8Τ
Εγώ πάντως χωρίς πλάκα το ίδιο θα κάνω, αν το ανταλλάξει η αντιπροσωπεία έχει καλώς, διαφορετικά υπάρχει μια ύστατη λύση η αποζημίωση πυρός (το ίδιο έκαναν και στις ΗΠΑ πριν από μερικά χρόνια)
ρε παιδιά τρεχάτε να κάνετε μια εικονική αλλαγή κινητήρα με μικροτερο, αν έβγαινε στο μοντέλο που έχετε, πριν το σκεφτούν κ άλλοι
Δεν ξέρω αν ήδη το έχουν προβλέψει πάντως και ακόμη κι αν αλλάξεις το μοτέρ, τα τέλη και οι εισφορές παραμένουν ως έχουν (μπορεί να παραμένει και το τεκμήριο επίσης... ).
Δεν βρήκα κάτι, το ψάχνω όμως.
Τέλη κυκλοφορίας