Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    polo 1.2 tsi vs 1.4 απλό ??
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. polo 1.2 tsi vs 1.4 απλό ??
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    29
    742
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stamatis-sive last edited by

      Θέλω να πάρω το καινούργιο polο . Είμαι στο 1.2 tsi και στο 1.4 απλό. Ποιος κινητήρας αποδίδει καλύτερα και ποιος είναι ο ποιο οικονομικός στις μεγάλες ταχύτητες? Έχει ακούσει κανείς προβλήματα πού βγάζει ο turbo κινητήρας της VW? Επίσης θα με βοηθήσει κ κάποιο σχόλιο για τον απλό 1.2 κινητήρα τής. Ευχαριστώ !!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        stamatis-sive last edited by

        Θέλω να πάρω το καινούργιο polο . Είμαι στο 1.2 tsi και στο 1.4 απλό. Ποιος κινητήρας αποδίδει καλύτερα και ποιος είναι ο ποιο οικονομικός στις μεγάλες ταχύτητες? Έχει ακούσει κανείς προβλήματα πού βγάζει ο turbo κινητήρας της VW? Επίσης θα με βοηθήσει κ κάποιο σχόλιο για τον απλό 1.2 κινητήρα τής. Ευχαριστώ !!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stamatis-sive last edited by

          Θέλω να πάρω το καινούργιο polο . Είμαι στο 1.2 tsi και στο 1.4 απλό. Ποιος κινητήρας αποδίδει καλύτερα και ποιος είναι ο ποιο οικονομικός στις μεγάλες ταχύτητες? Έχει ακούσει κανείς προβλήματα πού βγάζει ο turbo κινητήρας της VW? Επίσης θα με βοηθήσει κ κάποιο σχόλιο για τον απλό 1.2 κινητήρα τής. Ευχαριστώ !!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ελληνικα και βλεπουμε αν θα απαντησουμε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-papas last edited by

              Mόνο η διαφορά σε τέλη,ασφάλειες,βενζίνες πρέπει να είναι κανένα 400άρι το χρόνο.Για απόλαυση στην οδήγηση βέβαια ούτε σύγκριση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouliscd last edited by

                Ο χρήστης stamatis sive έγραψε:
                Θέλω να πάρω το καινούργιο polο . Είμαι στο 1.2 tsi και στο 1.4 απλό. Ποιος κινητήρας αποδίδει καλύτερα ο 1.2 και ποιος είναι ο ποιο οικονομικός στις μεγάλες ταχύτητες ο 1.2? Έχει ακούσει κανείς προβλήματα πού βγάζει ο turbo κινητήρας της VW? Φιλαράκι,εγώ ξέρψ ότι ο κουνιάδος του ξαδέρφου του νονού ενός φίλου μου έχει συνεργείο και κάθε μέρα βλέπει τουλάχιστον 2 σκασμένους 1.2 TSI Επίσης θα με βοηθήσει κ κάποιο σχόλιο για τον απλό 1.2 κινητήρα τής. Ευχαριστώ !!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  fiestaros last edited by

                  Ο χρήστης stamatis sive έγραψε:
                  Θέλω να πάρω το καινούργιο polο . Είμαι στο 1.2 tsi και στο 1.4 απλό. Ποιος κινητήρας αποδίδει καλύτερα και ποιος είναι ο ποιο οικονομικός στις μεγάλες ταχύτητες? Έχει ακούσει κανείς προβλήματα πού βγάζει ο turbo κινητήρας της VW? Επίσης θα με βοηθήσει κ κάποιο σχόλιο για τον απλό 1.2 κινητήρα τής. Ευχαριστώ !!

                  Aν φτάνεις χρηματικά ασυζητιτι το 1.2 tsi.Γρήγορο και οικονομικό σε κατανάλωση,τέλη,ασφάλιστρα και τεκμήρια.Με τις άλλες 2 εκδόσεις ούτε καν να ασχοληθείς Πάντως τσέκαρε και τα πιο φτηνά ibiza tsi style ecomotive και fabia tsi elegance που είναι γύρω στα 1.500-2.000€ κάτω και με καλύτερο εξοπλισμό(14.000 αντί 16.000 του πόλο) και ίσως καλύτερες ευκαιρίες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    paddler last edited by

                    Στην ουσία δεν είναι καν δίλημμα. Έχουμε το polo 1.4 για την πόλη και μικρές μετακινήσεις (

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      akollias last edited by

                      tsi με κλειστα ματια.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stamatis-sive last edited by

                        tsi λοιπόν! ευχαριστώ πολύ . Άλλη μια ερώτηση , τα service του θα είναι πιο ακριβά λόγω της πολυπλοκότητας του κινητήρα?? έχει κάποιος tsi 1.2 polo να μου πει την εμπειρία του??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Ποια ακριβώς είναι η πολυπλοκότητα του συγκεκριμένου κινητήρα?? Ένα ακόμα υπερσυμπιεσμένο σύνολο είναι και το γεγονός ότι είναι 1200κε δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο. Πλέον μέχρι και 900αρια υπάρχουν με turbo.

                          Τέρας αξιοπιστίας δεν είναι, αλλά από την άλλη και το 1.4 είναι απαράδεκτο μοτέρ, οπότε το TSI προκρίνεται άνευ αντιπάλου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sun last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                            Τέρας αξιοπιστίας δεν είναι, αλλά από την άλλη και το 1.4 είναι απαράδεκτο μοτέρ, οπότε το TSI προκρίνεται άνευ αντιπάλου.

                            Σωστά, το μεν 1,2 είναι ένα μικρό και τουμπανιασμένο μοτέρ, όχι ότι το αντίστοιχο 1,4 είναι κάτι διαφορετικό στις TSI εκδόσεις τουλάχιστο. Από την άλλη το 1,4 το 'απλό' (και το TSI) που σκέφτεσαι είναι ένα πολύ γερσμένο μοτέρ με τεχνολογία και σχεδίαση από το '90...
                            Γνώμη μου να μην πάρεις κανένα από τα 2 αλλά να στραφείς σε άλλες λύσεις προτάσεις ακόμα και σε ατμοσφαιρικά σύνολα με εξίσου καλές επιδόσεις (λίγο χειρότερες) αλλά σίγουρα πολύ οικονομικότερα (από θέμα κατανάλωσης καυσίμου) και από service. Μην ξεχνάς ότι επίσης θα πρέπει να συνυπολογίσεις και τα 'ηλίθια' ηλεκτρολογικά - ηλεκτρονικά προβλήματα από το πουθενά που εμφανίζουν τα VAG.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              koubeast last edited by

                              Stamatis

                              Το 1,2Τ ασυζητητί. ΠΑΡΑ πολύ καλύτερες επιδόσεις- 6άρι κιβώτιο- χαμηλή κατανάλωση και γλιτώνεις και από τέλη-ασφάλιστρα. Κατανάλωση έχω πετύχει και χαμηλότερη από το απλό 1,2 με τα 70 άλογα σε ταξίδι και σε πόλη. Αν είσαι χαλαρός με το γκάζι, δε καίει τπτ, ενώ και το μακρύ σασμάν και ιδιαίτερα η 6η θα κάνουν το ταξίδι άνετο (6η σχέση με 2000 στροφές έχεις 100 χ/ω ενώ στις 3000 στροφές 150 χλμ/ω ! )

                              Τα σερβις ίδια τιμή με τις απλές εκδόσεις.
                              Προβλήματα αξιοπιστίας, μόνο στις πρώτες παρτίδες (κατασκευής μέχρι 05/2010) ελλατωματική wastegate, αλλαζόνταν στην εγγύηση μαζί με το τούρμπο γιατί είναι ένα ανταλλακτικό στο συγκεκριμένο. Δεν έχει ακουστεί κάτι άλλο, ούτε μου έχει συμβεί κάτι άλλο.
                              Από εμένα καλή αγορά λοιπόν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sun last edited by

                                Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                                Stamatis

                                Το 1,2Τ ασυζητητί. ΠΑΡΑ πολύ καλύτερες επιδόσεις- 6άρι κιβώτιο- χαμηλή κατανάλωση και γλιτώνεις και από τέλη-ασφάλιστρα. Κατανάλωση έχω πετύχει και χαμηλότερη από το απλό 1,2 με τα 70 άλογα σε ταξίδι και σε πόλη. Αν είσαι χαλαρός με το γκάζι, δε καίει τπτ, ενώ και το μακρύ σασμάν και ιδιαίτερα η 6η θα κάνουν το ταξίδι άνετο (6η σχέση με 2000 στροφές έχεις 100 χ/ω ενώ στις 3000 στροφές 150 χλμ/ω ! )

                                Πόσο είναι για αυτόν τον κινητήρα;
                                Πόσο καίει btw με τον τρόπο που το οδηγείς εσύ, αν έχεις νούμερα από TC και από λίτρα βεζίνης από ανεφοδιασμό σε ανεφοδιασμό και Km που διανύθηκαν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  koubeast last edited by

                                  Τα τέλη είναι 120Ε (του 2011), τώρα να δούμε με τις αυξήσεις.
                                  Ασφάλιση στην αρχή είχα μια τελείως απλή 6μηνη με 140Ε νομίζω, αλλά μόλις έληξε, έβαλα κάποιες καλύψεις και βγαίνει στα 350-370Ε το χρόνο (Στα Γιαννενα, νομίζω παίζει ρόλο και η περιοχή)

                                  Καταναλώσεις Εγνατία με 130-140 χλμ παίζει 6,5 με 7 λιτρα, με 3-4 άτομα χωρίς κλιματισμό. Σε επαρχιακή διαδρομή βλέπεις και κάτω από 6 λίτρα. Στο trip computer η γενική μέση η οποία μηδενίζει κάθε 1000 χλμ, είναι συνήθως κάτω του 7 (5,9 λίτρα έως σκάρτα 7, για συνολικά 800-900χλμ, γιατί στα 1000 μηδενίζει). Έχω μετρήσει απο φουλάρισμα σε φουλάρισμα με όλα τα χλμ εντός πόλης κατανάλωση 7,8 αν θυμάμαι καλά (κάτω απο 8 ήταν). Αντίστοιχα με όλα τα χλμ εκτός πόλης, έχω βγάλει 670 χλμ με ένα ρεζερβουαρ. Συνήθως με μια μικτή χρήση όμως, δηλαδή επαρχιακοί δρόμοι και πόλη, στα Γιάννενα πάντα, παίζει 6,5 με 7,5 αναλογα τα κέφια και ανάλογα ποιος το οδηγεί

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    sun last edited by

                                    Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                                    Τα τέλη είναι 120Ε (του 2011), τώρα να δούμε με τις αυξήσεις.
                                    Ασφάλιση στην αρχή είχα μια τελείως απλή 6μηνη με 140Ε νομίζω, αλλά μόλις έληξε, έβαλα κάποιες καλύψεις και βγαίνει στα 350-370Ε το χρόνο (Στα Γιαννενα, νομίζω παίζει ρόλο και η περιοχή)

                                    Καταναλώσεις Εγνατία με 130-140 χλμ παίζει 6,5 με 7 λιτρα, με 3-4 άτομα χωρίς κλιματισμό. Σε επαρχιακή διαδρομή βλέπεις και κάτω από 6 λίτρα. Στο trip computer η γενική μέση η οποία μηδενίζει κάθε 1000 χλμ, είναι συνήθως κάτω του 7 (5,9 λίτρα έως σκάρτα 7, για συνολικά 800-900χλμ, γιατί στα 1000 μηδενίζει). Έχω μετρήσει απο φουλάρισμα σε φουλάρισμα με όλα τα χλμ εντός πόλης κατανάλωση 7,8 αν θυμάμαι καλά (κάτω απο 8 ήταν). Αντίστοιχα με όλα τα χλμ εκτός πόλης, έχω βγάλει 670 χλμ με ένα ρεζερβουαρ. Συνήθως με μια μικτή χρήση όμως, δηλαδή επαρχιακοί δρόμοι και πόλη, στα Γιάννενα πάντα, παίζει 6,5 με 7,5 αναλογα τα κέφια και ανάλογα ποιος το οδηγεί

                                    Μάλιστα, αλλά αυτό δεν το κάνουν καθόλου οικονομικό, χωρίς ειρωνία!
                                    Με 120Ε τέλη και τις καταναλώσεις που μου λες δεν ειναι και το οινομικότερο, αλλά είναι και turbo αυτό οπότε ΟΚ αλλά υπάρχουν ατμοσφαιρικά 1,2 με λίγο λιγότερα άλογα σχεδόν 5-10 και πιο οικονομικά 5,6 στην πόλη και 45Lt=750Km είναι και λιγότερα τέλη έχουν καμια 30Ε.
                                    Υ.Γ. Η περιοχή (επαρχεία) που αναφέρεις για την ασφάλεια, είναι το μόνο που τρώει στην οικονομία. Εδώ θέλεις κάπου ένα 50Ε πάνω για πλάκα με τις ίδιες καλύψεις!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stamatis-sive last edited by

                                      μια ακόμα ερώτηση πάνω στον 1.2 TSI : γνωρίζει κάποιος κάτοχος του αν καίει πολλά λάδια? επίσης άκουσα ότι μετά τα 70.000 πέφτουν σε απόδοση??θα με βοηθήσει η γνώμη σας Ευχαριστώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mark last edited by

                                        Ο χρήστης Sun έγραψε:

                                        Μάλιστα, αλλά αυτό δεν το κάνουν καθόλου οικονομικό, χωρίς ειρωνία!
                                        Με 120Ε τέλη και τις καταναλώσεις που μου λες δεν ειναι και το οινομικότερο, αλλά είναι και turbo αυτό οπότε ΟΚ αλλά υπάρχουν ατμοσφαιρικά 1,2 με λίγο λιγότερα άλογα σχεδόν 5-10 και πιο οικονομικά 5,6 στην πόλη και 45Lt=750Km είναι και λιγότερα τέλη έχουν καμια 30Ε.

                                        1.2 ατμοσφαιρικό με 90-95 άλογα? Ποιο είναι αν επιτρέπεται? Από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα που ξέρω είναι το cuore, που μόλις τώρα μου είπε ο κάτοχός του πως με οικονομική οδήγηση έχει καταφέρει να φτάσει μέχρι 5.9 εντός πόλης. Αν λάβουμε υπόψιν πως είναι και πούπουλο το συγκεκριμένο, και μικρό σε διαστάσεις, τότε για ένα αυτοκίνητο με μήκος 4m και σαφώς μεγαλύτερο βάρος, μια κατανώλωση 6-7 λίτρα για ένα τουρμπάτο μοτέρ, μου φαίνεται αρκετά καλή... Και γενικά βολεύουν τα τουρμπάτα, από τη στιγμή που αν θες πας οικονομικά και δεν καις τίποτα, και όποτε θες έχεις διαθέσιμη αρκετά μεγαλύτερη δύναμη. Τουλάχιστον σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά των ίδιων ίππων αυτής της κατηγορίας, είναι αρκετά σημαντική η διαφορά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          sun last edited by

                                          Ο χρήστης Mark έγραψε:

                                          Μάλιστα, αλλά αυτό δεν το κάνουν καθόλου οικονομικό, χωρίς ειρωνία!
                                          Με 120Ε τέλη και τις καταναλώσεις που μου λες δεν ειναι και το οινομικότερο, αλλά είναι και turbo αυτό οπότε ΟΚ αλλά υπάρχουν ατμοσφαιρικά 1,2 με λίγο λιγότερα άλογα σχεδόν 5-10 και πιο οικονομικά 5,6 στην πόλη και 45Lt=750Km είναι και λιγότερα τέλη έχουν καμια 30Ε.

                                          1.2 ατμοσφαιρικό με 90-95 άλογα? Ποιο είναι αν επιτρέπεται? Από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα που ξέρω είναι το cuore, που μόλις τώρα μου είπε ο κάτοχός του πως με οικονομική οδήγηση έχει καταφέρει να φτάσει μέχρι 5.9 εντός πόλης. Αν λάβουμε υπόψιν πως είναι και πούπουλο το συγκεκριμένο, και μικρό σε διαστάσεις, τότε για ένα αυτοκίνητο με μήκος 4m και σαφώς μεγαλύτερο βάρος, μια κατανώλωση 6-7 λίτρα για ένα τουρμπάτο μοτέρ, μου φαίνεται αρκετά καλή... Και γενικά βολεύουν τα τουρμπάτα, από τη στιγμή που αν θες πας οικονομικά και δεν καις τίποτα, και όποτε θες έχεις διαθέσιμη αρκετά μεγαλύτερη δύναμη. Τουλάχιστον σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά των ίδιων ίππων αυτής της κατηγορίας, είναι αρκετά σημαντική η διαφορά.

                                          Swift 1,2 με 94HP και κατανάλωση κάτω από αυτή του Cuore, άνετα έχει τα 4,8-9 μέχρι 5,6 σε κίνηση στην πόλη...
                                          Τα άλλα περι turbo και οικονομία στα χαλαρά δεν πάει μαζί ειδικά αν μιλάς για τα TSI και TFSI (εξ' ιδίων) αυτά πιο λίγο καίνε όταν δουλεύουν 'ψηλά' απ' ότι στις χαμηλομεσαίες στροφές. Όσο για την δύναμη την 'πληρώνεις' (καύσιμο).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Μήπως να ειδοποιήσεις και την εταιρεία που δίνει 6.1 για τον αστικό κύκλο ότι καίει λιγότερο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr