-
Tι να πώ...Ντροπή δεν υπάρχει πουθενά! Αν ηταν σωστός θα τα άλλαζε αμέσως και δέν θα έλεγε οτι φταίνε οι ζάντες. Φυσικά και υπήρχε πρόβλημα και πολύ σωστά είπε κάποιος οτι η αιτία είναι η κακή κατασκευή ή αποθήκευση, συχνό φαινόμενο με τα λάστιχα απο ότι ακούω στην αγορά τελευταία. Να πηγαίνετε στον μάστορα της εμπιστοσύνης σας και όχι όπου να'ναι με κριτήριο μόνο τα χρήματα.
Εγώ άλλαξα εμπρός δίσκους φρένων στο αμάξι μου και το πήγα μάλιστα σε φίλο και συνεργάτη χρόνων (μηχανικός αυτός-φανοποιός εγώ) και όμως ο μ@λ@κ.. μου έβαλε δίσκους κακής ποιότητας και χοροπηδάει όλη η μούρη όταν πατάω φρένο. Και μάλιστα τον πλήρωσα ΑΔΡΑ, το λέω αυτό για να μήν εννοηθεί οτι πήγα εκεί για τσάμπα.
Τώρα πέστε μου εσείς, δεν θέλει κατραπακιές ? *&/!@%$# !!!!!Να πάς φίλε μου και να απαιτήσεις τα χρήματα σου πίσω! Κανένας δεν τα βρίσκει στο δρόμο τα λεφτά την σήμερον ημέρα, πάρε την απόδειξη, τα λάστιχα, και τράβα στο μαγαζί του, άν αρνηθεί κάλεσε το 100 'στα ΙΣΙΑ' να έχεις και χαρτί μετά οτι αρνήθηκε (ρώτα τον Δικηγόρο σου ξέρει απο αυτά) και μήν κολώσεις πουθενά!
Αν όλοι αυτοί πουλάνε σαβούρα για τα αυτοκίνητα μας εμείς δέν είμαστε υποχρεωμένοι να τη φάμε, να τη φάνε αυτοί! Εμείς πληρώνουμε να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά,υπεύθυνα και με ασφάλεια. Αυτή είναι η δουλειά τους και για αυτό τους πληρώνουμε άλλωστε, άν δέν την ξέρουν ή δεν την κάνουν όπως πρέπει να πάνε σπίτι τους! -
Μα καλά ο άνθρωπος πήγε και έβαλε bridgestone???
2 φορρές τα έχω δοκιμάσει (το ίδιο μοντέλο φυσικά ΕR300) και το μετάνιωσα πικρά.
Την πρώτη φορρά τα έβαλα σε ένα elantra και βάρέθηκα να μετράω καρούμπαλα(χωρίς το αμάξι να ανεβοκατεβαίνει πεζοδρόμια ή να βουταέι σε λακούβες!!!!).Τελικά τα 2 απο τα 4 αλλάχτηκαν στην εγγύηση(βοήθησε αρκετά το ότι ο λαστιχάς ήταν γνωστος),αλλά το μαρτύριο δεν τεαλείωσε εδώ αφού αργότερα έβγαλε καούμπαλο και ένα άλλο που αφου δεν καλυπτότανε απο την εγγύηση επισκευαστηκε για να μην μεγαλώσει το καρούμπαλοκαι εμεινε ώς είχε (μάλλον θα ζήλεψε το κακόμοιρο μωρεε!!!).Το σημαντικότερο όμως ήταν ότι μέσα σε 2 σχεδόν χρόνια τα λάστιχα είχαν ξεραθεί και δεν μου ενέπνεαν καμία εμπιστοσύνη.
Στην δευτέρη φορρά έτυχε να φορράει bridgestone ο αντικαταστάτης του elantra.Φυσικά τα λάστιχα δεν με πείσανε για την ασφάλεια τους αφού τα γλυστρίματα ήταν συχνό φαινόμενο και δεν ζεστένονταν με τίποτα.
Ναναι καλά ένας μαντράς που του τα πόυλησα πάνω στο εξάμηνο και με απάλλαξε από την παρουσία τους.
Ο αντικαταστάτης τους ακόυει στο όνομα Michelin Pilot Exalto 2 και πραγματικά γ@μουν και δέρνουν ακόμα και κρύα!! .
Προσώπικά θεωρώ την εν λόγω εταιρεία ισάξια των κινέζικών(τουλάχιστον σε αυτό το μοντέλο) και δεν μπορώ να καταλάβω την τόσο υψηλή τιμή τους σε σχέση με τον ευρωπαικό και γιαπωνέζικο ανταγωνισμό.
Ηθικόν διδαγμα :Ποτέ ξανα! -
ελα πλακα κανεις οτι δεν ζητησες τα λεφτα σου πισω κ απλα το δεχτηκες οπως ειναι κ αλλαξες παλι λαστιχα! Σορρυ φιλε αλλα με τετοια κοροιδα που βρισκουν ξεθαρευουν κ κανουν τα ιδια! Απορω πως το δεχτηκες ετσι απλα!
-
Παύλο όταν προέκυψε πρόβλημα με τα 2 λάστιχα απαίτησα την αντικατάσταση τους όπως και έγινε.Η απαίτηση να μου επιστραφούν τα χρήματα της αγοράς θα ήταν άτοπη(από μερία αντιπροσωπείας τουλάχιστον), απο την στιγμή που μου αντικατέστησαν άμεσα τα ελλατωματικά ελαστικα.Αν ήθελα θα μπορούσα σε συννενόηση με τον λαστιχα να τα κανω τράμπα όπως λέμε ,και να περάσω κάτι διαφορετικό.Όταν όμως έχεις δεν έχεις 2-3 μέρες που τα έχεις φορέσει δεν μπορείς να έχεις σαφή εικόνα του τι θα ακολουθήσει μπορεί να έπεσες σε κάτι ελλατωματικό και μετά να γίνουν όλα μελι γάλα, μπορεί όμως και να βγούν χειρότερα προβλήματα καθαρά θέμα τύχης.Μία φορρά δεν ζήτησα επιστροφή χρημάτων λάθος μου? ίσως !πάντως η λογική λεεί στις εμπορικές συναλλαγες ότι αν προκύψει προβλημα το προιον επισκευάζεται ή αντικαθίσταται στα πλαίσια της εγγύησης αν δεν υπαρχει στοκ ή εχει σταματατήσει η παραγωγή του τότε ναι επιστροφή τιμήματος με τα χιλια.
-
Καλή σας ημέρα, καλώς σας βρίσκω και καλό φθινόπωρο σε όλους.
Παρόμοιο κανάλι με τα er300 τραβάω και εγώ παιδιά. Απ' την ώρα που τα έβαλα έχω μετατρέψει όλους τους δρόμους σε πλακόστρωτα, μιλάμε για ταλάντωμα από τα 10 χλμ. Τα φοράω σχεδόν 10 μήνες. Απ' τον πρώτο μήνα πήγα στον λαστιχά και του είπα ότι κάτι δεν πάει καλά με την κατάσταση. Πήγα άλλες τρείς φορές σε διάστημα 3 μηνών και εισέπραττα ''δεν μπορεί'' , δεν φαίνεται τίποτα λάθος.
Έχω μια alfa romeo 156 1,6 ts με εργοστασιακό sportkit, ευλαβικά συντηρημένο και η ανάρτησή του δεν ''συγχωρεί'' τίποτα.
Αναγκάστηκα να καταφύγω σε άλλα βουλκανιζατέρ, ''μεγάλα'' θα έλεγα, όπου και διαπιστώθηκε ότι τα λάστιχα είναι στραβά, έχουν οβαλισμό κλπ, εφόσον επιβεβαιώθηκε ότι δεν ήταν δική τους τοποθέτηση. Στην ερωτησή μου αν μπορούν να μου το βεβαιώσουν, δεν πήρα κατάφαση, λόγω ομερτά προφανώς , λέγοντας μου να κάνω υπομονή και μόλις φαγωθούν να βάλω ένα καλύτερο λάστιχο.
Κατέφυγα τελικά στα ίδια τα χέρια της elastrak, μη περιμένοντας κάτι αντικειμενικό. Πήγα με ραντεβού στην Κηφισιά στα κεντρικά τους , όπου και είδαν το αυτοκίνητό μου. Ασχολήθηκαν περίπου δύο ώρες, παρουσία μου, έβγαλαν τους τροχούς, τους έπλυναν σε ένα ειδικό μηχάνημα, ξήλωσαν ότι αντίβαρο υπήρχε και έκαναν ευθυγράμμιση ακριβείας με ένα πολύ σωστό απ' ότι έδειχνε μηχάνημα. Έβρισκαν κάτι διαφορές στις σχέσεις ελαστικού-ζάντας αλλά δεν άφησαν το παραμικρό υπονοούμενο περί στραβών ζαντών, γιατί δεν ισχύει φυσικά. Ξεμοντάρισαν ελαστικά και ζάντες και άρχισαν να περιστρέφουν τα ελαστικά στις ζάντες μέχρι να βρούν το επιθυμητό ''κούμπωμα''. Ξαναέβαλαν τους τροχούς στο αυτοκίνητο, μου έδειξαν κάποιες εκτυπώσεις στοιχείων ανά τροχό, λέγοντας ότι όλα είναι άψογα κατά την γνώμη τους και ότι τα φαινόμενα που παρουσιάζει το αυτοκίνητο είναι από άλλη αιτία. Μου έκανε εντύπωση το ότι ούτε πριν , ούτε μετά θέλησε κανείς τους να οδηγήσει το αυτοκίνητό μου, απλά πρέπει να έδωσαν την γνωστή τους παράσταση. Υποψιασμένος έφυγα ζητώντας να μου σταλούν τα αποτελέσματα εγγράφως, παίρνοντας το αυτοκίνητό μου στην κατάσταση που το είχα φέρει, shaker δηλαδή. Μου έστειλαν τα χαρτιά που είχαν βγάλει εκείνη την ημέρα από το μηχάνημα, φωτοτυπίες δηλαδή, με νούμερα που έδωσαν οι μετρήσεις τους και καμμία αναφορά περί του αν πρόκειται περί στραβών ελαστικών . Αυτό έγινε τον Ιούνιο και τους έχω ενημερώσει από τότε ότι θα κινηθώ όπως πρέπει προκειμένου να βρώ άκρη.
Ποιά είναι η γνώμη σας επ' αυτού ; -
Πάρε Goodyear, μου έτυχαν κάτι στραβά και μετά από μερικούς μήνες μου άλλαξαν τα 2 (τα άλλα 2 ήταν καλά).
Εμένα τραβούσε το αμάξι, μια δεξιά μια αριστερά ανάλογα σε ποια πλευρά έβαζες τα στραβά.
Τώρα είναι μια χαρά. -
Να σας πώ και εγώ την ιστορία μου η οποία βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη..
Αποφάσισα να ανέβω σε διάμετρο ζάντας (από 16 σε 17) κυρίως για λόγους εμφάνισης, οπότε πήρα 'πακέτο' ζάντες και λάστιχα.
Από την πρώτη ημέρα που τα πέρασα παρατήρησα ένα γενικότερο 'χοροπηδηχτό' σαν συντονισμό στο αυτοκίνητο παρότι τα λάστιχα που επέλεξα (Continental SC2, 225/45/17) είναι κατα πολύ πιο μαλακά από αυτά που φορούσα (Bridgestone Turanza RunFlat, 215/55/16). Ούτε τραβήγματα του τιμονιού, τίποτα.. Μόνο ένα τρέμουλο.Το μαγαζί που τα πέρασα βρίσκεται σε άλλη πόλη από αυτή που μένω, οπότε αποφάσισα να αντιμετωπίσω το πρόβλημα σε βουλκανιζατέρ στη δική μου πόλη.Πήγα δύο φορές για ζυγοστάθμιση το αυτοκίνητο γιατί είχα ένα τρέμουλο στο τιμόνι, στα 115-125χλμ/ω. Θεώρησα -τι πιο φυσιολογικό- ότι κάποιο λάθος είχε γίνει εξ αρχης στη ζυγοστάθμιση. Στο πρώτο βουλκανιζατερ δεν έδωσαν σημασία, έκαναν ζυγοστάθμιση και θεώρησαν ότι όλα καλά. Δυστυχώς δεν είχα το χρόνο να το δοκιμάσω εκείνη την ημέρα αν όντως ήταν εντάξει, επαναπαυόμενος ότι ήταν κάτι τόσο απλό. Όταν το δοκίμασα σε αυτή την ταχύτητα και είδα ότι το πρόβλημα δε λύθηκε, άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια και αποφάσισα να το πάω σε άλλο μαγαζί. Εκεί βάζοντας το ζαντολάστιχο στο μηχάνημα για να κάνουν τη ζυγοστάθμιση, στα πρώτα δευτερόλεπτα αποφάνθηκαν ότι το πρόβλημα μου δεν είναι η ζυγοστάθμιση, αλλά τα λάστιχα είναι στραβά και θα έπρεπε αυτός που μου τα πέρασε να μου τα αντικαταστήσει. Τρελλάθηκα! Ενημέρωσα τηλεφωνηκά τον φίλο που μου τα είχε περάσει και μου είπε να πάω το αμάξι στο κατάστημα του και πολύ φυσιολογικά αν και ο ίδιος δει ότι είναι πράγματι στραβά θα μου τα αντικαταστήσει.
Έτσι, επισκέφθηκα το μαγαζί ώστε να διορθώσουμε το πρόβλημα με αλλαγή στα ελαστικά. Τελικά εξελίχτηκε σε Οδύσσεια που ακόμα δεν έχει τελειώσει..
Ώρα 9:30 το πρωί στο μαγαζί ενημερώνω τον φίλο ακριβώς τί συμβαίνει. Αμέσως σηκώνει το αυτοκίνητο, βγάζει και τις 4 ρόδες. Στις πρώτες δύο (από τη μεριά του συνοδηγού) δε βρήκε τίποτα το επιλήψιμο. Βάζοντας τα ζαντολάστιχα της μεριάς του οδηγού στο μηχάνημα έγινε μακελειό! Ότι να'ναι τα νούμερα της ζυγοστάθμισης και τα λάστιχα να παίζουν πάνω κάτω, αρκετά για μένα σε φυσιολογικά έως ανεκτά επίπεδα για αυτόν. Τα έστριψε και τα επανατοποθέτησε στις ζάντες και τα πέρασε στο αυτοκίνητο μετά φυσικά από νέα ζυγοστάθμιση.
Αμέσως έβγαλα το αυτοκίνητο για δοκιμή. Αποτέλεσμα το ίδιο τρέμουλο στο τιμόνι από 110-140 χλμ/ώρα. Επιστροφή.
Ξαναξηλώνει τις ρόδες, φτού ξανά όλες επανατοποθέτηση ελαστικού και ζυγοστάθμιση. Νέα δοκιμή, νέο τρέμουλο στα 70χλμ/ω και στα 120χλμ/ω. Επιστροφή.
Νέα ζυγοστάθμιση (λες και έκαναν τίποτα οι προηγούμενες) επανατοποθέτηση και αλλαγή στα μπουλόνια. Υπέθεσε ότι λόγο του οβάλ σχήματος που είχαν ίσως να δημιουργείται -λέει- φυγόκεντρος δύναμη.. Τεσπα. Νέα δοκιμή. Το τρέμουλο εξαφανίστηκε στο τιμόνι αλλά πλέον ο συντονισμός μεταφέρθηκε σε όλο το αμάξωμα στα 120χλμ/ω. Επιστροφή.
Αφού το δοκίμασε και ο ίδιος το αυτοκίνητο στην πορεία, διαπίστωσε πως πράγματι συνεχίζει το πρόβλημα.
Αλλαγή μπρος πίσω και επανατοποθέτηση ελαστικού στην πίσω αριστερή ζάντα που υποπτέυεται ότι είναι το πρόβλημα. Ξανά τα ίδια.
Οπότε φτάσαμε 3,5 ώρες μετά το μεσημέρι και δουλειά δεν είχαμε κάνει. Εγώ επέμενα ότι φταίνε τα λάστιχα, αυτός ότι δεν είναι τα λάστιχα αλλά οι ζάντες. Επικεντρώθηκε στο ότι οι ζάντες ναι μεν δεν είναι στραβές αλλά μάλλον υπάρχει πρόβλημα στο άνοιγμα του άξονα της ζάντας ο οποίος έχει κατα πάσα πιθανότητα λάθος διάμετρο (μεγαλύτερη) με αποτέλεσμα η ζάντα να παίζει στον άξονα του αυτοκινήτου και να γυρίζει έκκεντρα παρότι η ζυγοστάθμιση έβγαζε 0-0.
Οπότε ανέλαβε να μου βρεί άλλες ζάντες, κάτι που πιστεύω ότι δε θα λύσει το πρόβλημα γιατί κατα τη γνώμη μου, αν και δεν είμαι ειδικός, το πρόβλημα είναι στα λάστιχα αλλά είναι εξαιρετικά κατηγορηματικός πως κάνω λάθος! Αφού ακόμα και σε 'χαρτί' δρόμο με 40-50χλμ καταλαβαίνω ότι το αυτοκίνητο δεν πατάει καλά. Γενικά έχω φάει ξενέρωμα με την όλη φάση, δε μπορώ να ευχαρισηθώ το αυτοκίνητο. Και η Οδύσσεια συνεχίζεται... -
Γιατί είναι οβάλ τα μπουλόνια;;
Είναι σίγουρα οι ζάντες σωστές για το αυτοκίνητό σου;;
Περιμένουμε τη συνέχεια, καλή τύχη. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γιατί είναι οβάλ τα μπουλόνια;;
Είναι σίγουρα οι ζάντες σωστές για το αυτοκίνητό σου;;
Περιμένουμε τη συνέχεια, καλή τύχη.Oι ζάντες είναι σωστές, μέσα στις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής και σε offset και σε όλα. Συγκεκριμένα είναι replica μαμάς και Ιταλικής προέλευσης (όχι τίποτα κινεζιές). Τα μπουλόνια είναι αυτά που είχε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο. Φυσικά δεν ήταν αυτά το πρόβλημα, αυτό αποδείχτηκε.. Θα υπάρξει συνέχεια από αύριο λογικά.
-
Δοκιμασε τις ζαντες σχετες στο μηχανημα της ζυγοσταθμισης;
-
Μετά από 2 χρόνια και 30000 χλμ με τα ER300 made in France, δεν έχω κανένα απολύτος πρόβλημα ούτε με την ευστάθεια ούτε με το κράτημα.Αντίθετα τα προηγούμενα michelin energy ήταν πραγματικά για τα μπάζα.Ποτέ ξανά michelin
-
Σήμερα πήγα και άφησα το αυτοκίνητο στο μαγαζί του φίλου. Σύμφωνα με τον ίδιο, είδε ότι έχει ένα 'παίξιμο' ελάχιστο όταν τη βάζει στον άξονα που σημαίνει ότι υπάρχει κατασκευαστικό λάθος από το εργοστάσιο στη ζάντα (μεγαλύτερη διάμετρος). Αφού μου έδωσε κάποιες εναλλακτικές για άλλες ζάντες ως αντικατάσταση, αποφασίσαμε να βάλουμε προσαρμογέα δαχτυλίδι σε αυτές που έχω τώρα ώστε να πατάνε καλά και να μην κουνάει. Είμαι λίγο σκεπτικός για αυτό που αποφασίσαμε, δεν ξέρω.. Τί γνώμη έχετε;
Το απόγευμα θα γράψω νεότερα. -
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
Σήμερα πήγα και άφησα το αυτοκίνητο στο μαγαζί του φίλου. Σύμφωνα με τον ίδιο, είδε ότι έχει ένα 'παίξιμο' ελάχιστο όταν τη βάζει στον άξονα που σημαίνει ότι υπάρχει κατασκευαστικό λάθος από το εργοστάσιο στη ζάντα (μεγαλύτερη διάμετρος). Αφού μου έδωσε κάποιες εναλλακτικές για άλλες ζάντες ως αντικατάσταση, αποφασίσαμε να βάλουμε προσαρμογέα δαχτυλίδι σε αυτές που έχω τώρα ώστε να πατάνε καλά και να μην κουνάει. Είμαι λίγο σκεπτικός για αυτό που αποφασίσαμε, δεν ξέρω.. Τί γνώμη έχετε;
Το απόγευμα θα γράψω νεότερα.Δαχτυλίδια, αποστάτες και μεταλικά dumpers πρέπει να αποφεύγονται πάση θυσία. Ο πολύ απλός λόγος παρεμβάλεις ένα ξένο αντικείμενο το οποίο δεν φέρει μια σταθερή στήριξη με το υπολοίπο σύστημα, δλδ η ζάντα είναι μονομπλόκ ένα κομμάτι και βιδώνει πάνω στο σταθερό τμήμα της ανάρτησης μουαγιέ. Προσπάθησε να σκεφτείς τώρα το θέμα της αδράνειας της μάζας που θα παρεμβληθεί μεταξύ ζάντας και ανάρτησης επίσης τις καταπονήσεις που θα δέχεται αυτό το τμήμα... Επίσης η διαφορά βάρους όσο μικρή και αν είναι από τον ένα τροχό στον άλλο απέναντι, μην ξεχνάμε εδώ ότι έτσι γίνεται και η ζυγοστάθμιση, με μόλις μερικά γραμμάρια σε συγκεκριμένο τμήμα του τροχού. Σίγουρα αφού το πρόβλημα είναι τελικά στην ζάντα ας σου αντικαταστήσει αυτήν και εκεί τα προβλήματα σου πρέπει να τελειώσουν.
-
Σε ευχαριστώ για τη γνώμη σου. Δε θα διαφωνήσω μαζί σου (ως προς το περί ξένου σώματος) αλλά δε θα συμφωνήσω κι όλας (περι αδράνειας κλπ). Με ποιά έννοια το λέω. Το δαχτυλίδι αυτό ουσιαστικά δε μετατοπίζει τη ζάντα, ούτε στηρίζεται/παίρνει κίνηση η ζάντα πάνω σε αυτό, της διορθώνει τη θέση. Η ζάντα θα βιδώσει πάνω στο σύστημα της ανάρτησης και θα 'δέσει' εκει πάνω, όχι στο δαχτυλίδι. Ουσιαστικά, όσο μπορώ να το καταλάβω εγώ τουλάχιστον το δαχτυλίδι είναι ο οδηγός για να πιάσει σωστά το καρέ. Αν κάνω λάθος διόρθωσε με.
-
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
Σε ευχαριστώ για τη γνώμη σου. Δε θα διαφωνήσω μαζί σου (ως προς το περί ξένου σώματος) αλλά δε θα συμφωνήσω κι όλας (περι αδράνειας κλπ). Με ποιά έννοια το λέω. Το δαχτυλίδι αυτό ουσιαστικά δε μετατοπίζει τη ζάντα, ούτε στηρίζεται/παίρνει κίνηση η ζάντα πάνω σε αυτό, της διορθώνει τη θέση. Η ζάντα θα βιδώσει πάνω στο σύστημα της ανάρτησης και θα 'δέσει' εκει πάνω, όχι στο δαχτυλίδι. Ουσιαστικά, όσο μπορώ να το καταλάβω εγώ τουλάχιστον το δαχτυλίδι είναι ο οδηγός για να πιάσει σωστά το καρέ. Αν κάνω λάθος διόρθωσε με.Το δαχτυλίδι θα παίξει κατά κάποιον τρόπο τον ρόλο του αποστάτη αρα λίγο πολύ το ίδιο αποτελέσμα 8α λάβεις. Αντικατάσταση της ζάντας, η μόνο και καλύτερη λύση.
Από την άλλη δικό σου αυτοκίνητο είναι εσύ θα αποφασίσεις τι θα κάνεις. -
Παπαριές μεγάλες σου λέει..... Ας δοκιμάσεις πρώτα ένα άλλο σετ μεταχειρισμένα λάστιχα αν εχει πάνω στην ίδιες ζάντες που ειναι πιο εύκολο και φτηνό και να δεις αν κάνει τα ίδια. Το πρόβλημα με τα στραβά λάστιχα ειναι οτι ακόμα και αν στην ζυγοστάθμιση στο βγάζει εντάξει η στραβή επιφάνεια του ελαστικού θα προκαλεί κραδασμούς επειδή ακριβώς ειναι στραβό.
-
Χωρίς δαχτυλίδι η ζάντα δεν κεντράρει σωστά και η θέση που σφίγγει είναι έκκεντρη.
Το δαχτυλίδι χρειάζεται μόνο για σωστό κεντράρισμα. Μετά, το σφίξιμο κρατάει τη ζάντα στη θέση της - όχι ο αφαλός.
Αν μπορείς να γυρίσεις το αμάξι στο πλάι και να βάλεις τη ζάντα στη θέση της κεντραρισμένη και μετά να σφίξεις, δεν χρειάζεσαι δαχτυλίδια.
-
Ούτε εγώ είχα μείνει ευχαριστημένος από τα ER300 ενώ έχω μείνει ευχαριστημένος από τα B330 και τα αντίστοιχου κόστους Firestone.
Τα ER300 όμως ήταν μία αποτυχία για την Bridgestone κατα την άποψή μου.
_
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Παπαριές μεγάλες σου λέει..... Ας δοκιμάσεις πρώτα ένα άλλο σετ μεταχειρισμένα λάστιχα αν εχει πάνω στην ίδιες ζάντες που ειναι πιο εύκολο και φτηνό και να δεις αν κάνει τα ίδια. Το πρόβλημα με τα στραβά λάστιχα ειναι οτι ακόμα και αν στην ζυγοστάθμιση στο βγάζει εντάξει η στραβή επιφάνεια του ελαστικού θα προκαλεί κραδασμούς επειδή ακριβώς ειναι στραβό.Μα εννοείται πως αν και πάλι υπάρξει θέμα η αλλαγή ελαστικών είναι επιβεβλημένη... Δεν θα το αφήσω έτσι σε καμία περίπτωση, θέλω φεύγοντας να ξέρω ότι τα λάστιχα μου δεν είναι στραβά και το αυτοκίνητο θα πηγαίνει όπως πριν, όπως πρέπει..
Αν μπορείς να γυρίσεις το αμάξι στο πλάι και να βάλεις τη ζάντα στη θέση της κεντραρισμένη και μετά να σφίξεις, δεν χρειάζεσαι δαχτυλίδια.
Ναι ρε σύ, πώς δεν το σκεφτήκαμε ;;;
-
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
...αποφασίσαμε να βάλουμε προσαρμογέα δαχτυλίδι σε αυτές που έχω τώρα ώστε να πατάνε καλά και να μην κουνάει...Μα συγγνώμη, αν οι ζάντες δεν είναι μαμά και χρειάζονται δαχτυλίδι, κάκιστα δεν το έχετε βάλει ήδη. Αν πάλι δεν χρειάζονται δαχτυλίδι, δεν μπορείτε να βάλετε και να θέλετε.
Παρεμπιπτόντως, είσαι 1000% σίγουρος ότι οι ζάντες σου έχουν σωστό καρέ;
Turanza ER300 Στραβά ??? Ειναι δυνατόν ??