Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 0
    • Groups 0

    shark40

    @shark40

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    shark40 Unfollow Follow

    Latest posts made by shark40

    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:

      Έχω κάνει μια μικρή λακκούβα στην οροφή από την βάσει της μπάρας που τοποθέτησα λίγο πριν φύγω για της καλοκαιρινές διακοπές.
      Πάνω στην μπάρα είχα βάλει σχάρα ποδήλατου, βάζω το ποδήλατο και είμαι έτοιμος να φύγω και την ώρα που ξεπαρκάρω, βρίσκει το ποδήλατο στο δοκάρι της πιλοτής.
      Το αποτέλεσμα ήταν η μπροστινή μπάρα να σηκωθεί και να λυγίσει στην μέση και στη πίσω να ασκηθεί πίεση προς τα κάτω και να γίνει αυτή η λακουβιτσα, υπάρχει γιατρειά χωρίς να ξηλώσω οροφή;

      Κατ' αρχήν σας λέω οτι οι βεντούζες έχουν την δυνατότητα να επιδιορθώνουν μικρές λακούβες σε μέγεθος του νομίσματος των 2 ευρώ και πάντα ανάλογα την περίπτωση (κοντά σε γωνία δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα)
      Οσο για τη ζημιά απο τη σχάρα, πολύ φοβάμαι οτι τα πράγματα είναι δύσκολα γιατι οι κατασκευαστές στηρίζουν τις σχάρες σε σημεία που έχουν μεγάλη αντίσταση για να αντέχουν το βάρος, άν η λακούβα είναι στην τραβέρσα που περνάει πάνω απο τις πόρτες το βλέπω δύσκολο πολύ (έχουμε πολύ μικρή επιφάνεια με πολύ μεγάλες αντιστάσεις), αν είναι στον ουρανό υπάρχουν κάποιες ελπίδες. Ισως χρειαστεί να γίνει βαφή κιόλας γιατί αυτού του τύπου τα χτυπήματα δέν επισκευάζονται εύκολα ακόμα και απο μέσα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
      Επισκευές σε βαθουλώματα χωρις βάψιμο,έχετε κάποια εμπειρία;

      Τι θα θέλατε να ρωτήσετε, για να σας απαντήσω..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Ο χρήστης evolander έγραψε:
      Με χτυπήσανε στο μπροστά προφυλακτήρα του μίνι μου και έκανε τρύπα.
      Επειδή θα με καλύψει η ασφάλεια και θα πάω για αλλαγή προφυλακτήρα, να επιλέξω εξουσιοδοτημένο επισκευαστή μίνι, ή να απευθυνθώ σε άλλον?

      To Mini είναι κάπως 'εξειδικευμένο', καλό θα ήταν να πάς σε εξουσιοδοτημένο αλλά και ο μάστορας σου καλή δουλειά θα σου κάνει πιστεύω, όλα είναι θέμα Μάστορα και όχι μαγαζιού. Να πάς όπου εμπιστεύεσαι και κοιμάσαι ήσυχος, αυτό προτείνω. Και φυσικά άν η τρύπα δέν είναι μεγάλη να πάρεις και τον παλιό προφυλακτήρα φεύγοντας γιατι επισκευάζεται και ίσως τον χρειαστείς κάποια στιγμή στο μέλλον (να μην αγοράζεις καινούργιο ξανά γιατι φαντάζομαι είναι πανάκριβος..) Απλά ενημέρωσε το συνεργείο οτι θα πάρεις τον παλιό απο την αρχή (για να μην σου πούν οτι τον πέταξαν και τον έχουν σε κανα πατάρι)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Ο χρήστης kaza έγραψε:

      Δεν υπαρχει ταμπελακι στο αμαξι που γραφει τον κωδικο του χρωμματος;
      Δεν το έχω προσέξει . Μήπως γνωρίζεις που είναι ;

      Πές μας τι Αμάξι έχεις πρώτα, το κάθε αμάξι έχει συγκεκριμένο σημείο που αναγράφεται ο κωδικός του χρώματος...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Ο χρήστης kaza έγραψε:
      Να ρωτήσω κι εγώ κάτι ;
      Δεν μπορώ να πάω στην αντιπροσωπία του αυτοκινήτου μου για να μου πουν τον ακριβή κωδικό του χρώματος για να μην το συγκρίνω με το μάτι στον χρωματοπώλη και μου βγει λίγο πιο ανοιχτό ή λίγο πιο σκούρο ακόμη και στην χειρότερη να απέχει πολύ από το μαμά ; Εννοείτε πως θα έχει διαφορά στην εμφάνιση η καινούρια βαφή με την παλιά σε σημεία που δεν έχουν βαφεί , αλλά το χρώμα θα είναι το ίδιο ( σε απόχρωση κ.τ.λ. ) όπως όταν το αγόρασα ( για να μην έχω τρεχάματα με το ΚΤΕΟ )! Και κάτι ακόμη …. Πως μπορώ να γνωρίζω αν η είδη υπάρχων βαφή ( από το εργοστάσιο ) είναι μονής ή διπλής επίστρωσης ;

      H Αντιπροσωπεία ασχολείται με πωλήσεις και Service και όχι με χρώματα, εξ' άλλου οι αποχρώσεις της εκάστοτε μάρκας Αυτοκινήτων είναι περιορισμένη, ο χρωματοπώλης έχει χιλιάδες αποχρώσεις. Αν θέλεις και εσύ Βαφή Μονής πήγαινε σε ένα Χρωματοπωλείο αυτοκινήτων και μήν το κουράζεις το θέμα, δέν θα βρείς άκρη αλλιώς. Ο χρωματοπώλης θα βρεί μιά λύση με ελάχιστη διαφορά. Με το κτέο δέν θα έχεις πρόβλημα άν πρόκειται για την ίδια απόχρωση ή παραπλήσια, τώρα άν απο άσπρο το κάνεις μαύρο τότε σίγουρα θα έχεις πρόβλημα άν δέν το δηλώσεις. Ενα πρόχειρο Τέστ είναι η Αλοιφή γυαλίσματος, άν μείνει στο πανί η απόχρωση του χρώματος τότε είναι μονής (μπορεί και κατώτερης ποιότητας) άν δέν μείνει τίποτα τότε μιλάμε για διπλής, άν και τα τελευταία χρόνια τα εργοστάσια βάφουν σχεδόν όλα ακόμα και τις απλές αποχρώσεις (Ασπρο,Κόκκινο,Μαύρο,κ.λ.π) σε διπλής. Πήγαινε στον Ειδικό και μήν Ταλαιπωρείσαι χωρίς λόγο, θα βρεί αυτός το χρώμα του αυτοκινήτου σου αλλά και την καινούργια απόχρωση (άν δέν θες να βάψεις την ίδια για θέμα ποιότητας και κόστους). Αυτά..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • RE: Ζητειται καλος φανοποιος για ανακατασκευη

      Ο χρήστης Goldentie έγραψε:
      Λάμπη σου έχω στείλει π.μ.

      Σταύρος

      Σταύρο σου έχω απαντήσει με π.μ , ελπίζω να το πήρες.

      Λάμπης

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Ο χρήστης cars έγραψε:
      ευχαριστω για το αναλυτικο ποστ σου
      επειδη η αλλαγη που θελω ειναι μικρη (απο σκουρο ανθρακι σε μαυρο περλε, γυαλιστερο δλδ), νομιζω η εξωτερικη μονης επιστρωσης βαφη αρκει, μιας και ουτε καμια περιεργη αποχρωση θελω και ουτε θα εχει μεγαλη αντιθεση το εσωτερικο της πορτας για να χρειαζεται και εσωτερικη βαφη, εκτος αν υπαρχει καποιο μειονεκτημα που δεν συγκρατησα

      Μειονέκτημα δέν υπάρχει, καλά το σκέφτεσαι, θέλεις να βρείς μία παραπλήσια απόχρωση ωστε να μήν έχει διαφορά με τα εσωτερικά, μέχρι εδώ καλά αφού κιόλας σε ικανοποιεί αυτή η λύση, το θέμα είναι οτι υπάρχουν χιλιάδες αποχρώσεις και εσύ ο ίδιος πρέπει να βρείς την κατάλληλη, οπότε θα πρέπει να επισκεφθείς ένα κατάστημα με χρώματα αυτοκινήτων να δείτε μαζί τα χρωματολόγια ώστε να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει αλλά και να βγαίνει σε μονής, είπαμε στα μονής χρώματα υπάρχει σχετικά περιορισμός στις αποχρώσεις και άμμεση απάντηση θα πάρεις απο τον χρωματοπώλη και μόνο γιατι μόνο αυτός γνωρίζει. Εσύ απλά θα του θέσεις αυτό που θέλεις, εκείνος θα σου δώσει τις λύσεις και φυσικά τον κωδικό του χρώματος με το οποίο θα γίνει η βαφή.
      Να 'σαι καλά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • RE: Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο

      Ο χρήστης cars έγραψε:
      έχουν γραφτεί άπειρα για την ολική βαφή αυτοκινήτου και από άτομα που απλά κάνουν υποθέσεις

      υπάρχει κάποιος που να το έχει ψάξει ΚΑΙ να το έχει βάψει πρόσφατα να πει τι είδη βαφών υπάρχουν και τι τιμές παίζουν?

      έχω διαβάσει πχ ότι αν το βάψει μόνο εξωτερικά (τι σημαίνει αυτό ακριβώς άραγε) τότε η τιμή είναι πολύ μικρότερη από ότι αν το βάψει και εσωτερικά, κτλ

      Καλές είναι οι ανταλλαγές απόψεων απο όλους, όλοι κάτι έχουν να πούν ο καθένας με την δική του γνώση και εμπειρία, εγώ θα μιλήσω ώς άμμεσος γνώστης του αντικειμένου.

      Συστήματα Βαφών υπάρχουν πολλά, στη χώρα μας δύο είναι τα πιό γνωστά και ευρέως διαδεδομένα, Ακρυλική Βαφή μονής επίστρωσης και Ακρυλική Βαφή Διπλής επίστρωσης.

      Χρώμα μονής επίστρωσης: Αυτογυάλιστο χρώμα με καλή εφαρμογή, σχετικά χαμηλότερο κόστος απο το διπλής το οποίο μεταφέρεται και στις μετέπειτα επισκευές-βαφές επι του αυτοκινήτου (δίνει την δυνατότητα τοπικής βαφής και με καλύτερο αποτέλεσμα).
      Η έλειψη πολλών αποχρώσεων ανήκει στα Μείον του (διατίθεται για όλες τις απλές αποχρώσεις και ελάχιστες απο τις μεταλικές, συνήθως ασημί.)

      Χρώμα διπλής επίστρωσης: Μη Αυτογυάλιστο χρώμα (απαιτείται βερνίκι ώς τελική επίστρωση) άρα και διπλά υλικά, οπότε έχουμε και μεγαλύτερο κόστος, απαιτεί πολύ καλή προεργασία επι του αυτοκινήτου και πολύ καλή τεχνική εφαρμογής. Οι αποχρώσεις είναι άπειρες (μεταλικά με πέρλες κ.λ.π) καθώς και τα στρώματα βαφής και απόχρωσης (μπορεί να απαιτείται εφαρμογή 3 διαφορετικών χρωμάτων για να έχουμε την απόχρωση που θέλουμε !) Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν και τα νέας τεχνολογίας Υδατοδιαλυτά χρώματα (καμμία σχέση με τη βρύση και το κοινό νερό, απαιτούν ειδικά υλικά ).
      Στα μείον συγκαταλέγονται το υψηλό κόστος (διπλά υλικά,διπλή εργασία), χαμηλή δυνατότητα τοπικής μετέπειτα επισκευής-βαφής (απαιτείται βαφή όλου του κομματιού, πιθανή διαφορά απόχρωσης με κατάλληλες συνθήκες (ήλιος ή ημίφως το βράδυ)).

      Εξωτερικό Βάψιμο: Οπως βλέπεις και ότι βλέπεις σε ένα αυτοκίνητο με κλειστές πόρτες,καπώ και πορτ-μπαγκάζ! Αυτή είναι η εξωτερική επιφάνεια ενός αυτοκινήτου (εκτός βέβαια φανάρια,μασκα,φλάς,διακοσμητικά, κ.λ.π) . Απο την όλη κατάσταση της επιφάνειας αυτής ξεκινάει και το κόστος Βαφής (άλλο κόστος όταν θέλει ένα απλό φρασκάρισμα και άλλο άν είναι γεμάτο λακούβες, ή έχει ξεφτίσει το χρώμα του). Αν το αρχικό χρώμα είναι διπλής επίστρωσης (πχ μπλέ μεταλικό με μωβ αποχρώσεις στο ήλιο) τότε θα βαφτεί με το ίδιο χρώμα και ποιότητα οπότε δέν έχεις δυνατότητα άλλης επιλογής, εκτός και θές κάτι άλλο φυσικά (πχ απλό μαύρο).

      Εσωτερικό Βάψιμο:Oλοι οι Εσωτερικοί χώροι, χώρος μηχανής (και καπώ), πόρτες-κολώνες περιμετρικά (ότι βλέπεις ανοίγοντας μία πόρτα), και το πίσω καπώ απο τη μέσα μεριά.
      Το εσωτερικό Βάψιμο έχει περισσότερη δουλειά απο το έξω γιατι πρέπει να ξηλωθούν ταπετσαρίες,τζάμια,τσιμούχες,λάστιχα στεγανοποίησης και πολλά ακόμα (ακόμα και οι πόρτες).

      Τα χρήματα πάντα καθορίζονται απο τι τί εσύ θέλεις για το αυτοκίνητο σου, το κόστος τών χρωμάτων δέν αλλάζει (έρχονται αυξήσεις σύντομα!), η εργασία είναι εκείνη που καθορίζει την τιμή, άλλο το εξωτερικό φρεσκάρισμα χωρίς ξηλώματα, άλλο με ξηλώματα, άλλο με ξηλώματα μέσα-έξω (ακόμα και μηχανής) και άλλο χωρίς κανένα ξήλωμα (αν είναι εφικτό). Βέβαια καλή δουλειά χωρίς ξηλώματα δέν νοείται, αλλά ότι ζητήσεις και ότι πληρώσεις παίρνεις.
      Οι τιμές για γενική Βαφή ξεκινούν σε γενικές γραμμές περίπου απο 1200 Ευρώ ανάλογα την βαφή,την εργασία και την κατάσταση του αυτοκινήτου.

      Ελπίζω να βοήθησα αρκετά, άν υπάρχουν ακόμα απορίες ή γενήθηκαν νέες, ευχαρίστως να τις συζητήσουμε.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • RE: help προβλημα με το megane

      Πιθανόν να εννοεί τον αισθητήρα στην οδοντωτή τροχαλία του στροφάλου, αυτός είναι ακάλυπτος και όταν πιάσει λάδια,χώματα κ.λ.π κάνει τα πιό τρελλά νούμερα! Πρέπει να είναι πάντα καθαρός.
      Ε, ναί, στο συνεργείο το πιθανότερο είναι να του 'την έκαναν' για αυτή την περίπτωση, υπάρχουν και κάποιοι με φιλότιμο όμως.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • RE: Turanza ER300 Στραβά ??? Ειναι δυνατόν ??

      Tι να πώ...Ντροπή δεν υπάρχει πουθενά! Αν ηταν σωστός θα τα άλλαζε αμέσως και δέν θα έλεγε οτι φταίνε οι ζάντες. Φυσικά και υπήρχε πρόβλημα και πολύ σωστά είπε κάποιος οτι η αιτία είναι η κακή κατασκευή ή αποθήκευση, συχνό φαινόμενο με τα λάστιχα απο ότι ακούω στην αγορά τελευταία. Να πηγαίνετε στον μάστορα της εμπιστοσύνης σας και όχι όπου να'ναι με κριτήριο μόνο τα χρήματα.
      Εγώ άλλαξα εμπρός δίσκους φρένων στο αμάξι μου και το πήγα μάλιστα σε φίλο και συνεργάτη χρόνων (μηχανικός αυτός-φανοποιός εγώ) και όμως ο μ@λ@κ.. μου έβαλε δίσκους κακής ποιότητας και χοροπηδάει όλη η μούρη όταν πατάω φρένο. Και μάλιστα τον πλήρωσα ΑΔΡΑ, το λέω αυτό για να μήν εννοηθεί οτι πήγα εκεί για τσάμπα.
      Τώρα πέστε μου εσείς, δεν θέλει κατραπακιές ? *&/!@%$# !!!!!

      Να πάς φίλε μου και να απαιτήσεις τα χρήματα σου πίσω! Κανένας δεν τα βρίσκει στο δρόμο τα λεφτά την σήμερον ημέρα, πάρε την απόδειξη, τα λάστιχα, και τράβα στο μαγαζί του, άν αρνηθεί κάλεσε το 100 'στα ΙΣΙΑ' να έχεις και χαρτί μετά οτι αρνήθηκε (ρώτα τον Δικηγόρο σου ξέρει απο αυτά) και μήν κολώσεις πουθενά!
      Αν όλοι αυτοί πουλάνε σαβούρα για τα αυτοκίνητα μας εμείς δέν είμαστε υποχρεωμένοι να τη φάμε, να τη φάνε αυτοί! Εμείς πληρώνουμε να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά,υπεύθυνα και με ασφάλεια. Αυτή είναι η δουλειά τους και για αυτό τους πληρώνουμε άλλωστε, άν δέν την ξέρουν ή δεν την κάνουν όπως πρέπει να πάνε σπίτι τους!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      shark40
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr