-
Καπου αρχισαμε ξανα με πισω-μπροστινη και οχι με GT vs RX-8!
Για να μιλησουν και αυτοι που τα εχουν οδηγισει και τα 2 ρε παιδια και οχι με θεωριες και κομψοτεχνηματα!
Σπυρος -
Δύσκολη επιλογή
Θεωρητικά, χωρίς επμειρία από κανένα από τα δυό,
ψηφίζω....ισοπαλία.Design ? Προηγείται η Alfa για μένα.
Technology ? RX-8 με κλειστά μάτια
Πρεστίζ ? Μάλλον κανένα.Άντε, ψηφίζω GT σε....μπορντώ χρώμα
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Η σύγκριση υφίσταται μέχρι στιγμής στις εκδόσεις RX-8 με 231 άλογα και στην GT 3.2
Σε όσα VS έχω διαβάσει σε περιοδικά στους βασικούς τομείς υπερτερεί ξακάθαρα η GT. Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό. Απο κει και πέρα η GT υπερτερεί στον τομέα των επιδόσεων(ειδικά στις ρεπρίζ και στην ροπή που έχουν 10Kg διαφορά), στο στήσιμο και στα κρατήματα, στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης.Και ένα 'διπλωματικό' συμπέρασμα απο το περιοδικό EVO:
'Με την GT θα ταξιδέψεις γρήγορα,πολύ γρήγορα. Στις ανοιχτές στροφές η μεγάλη Alfa θα σε γεμίσει σιγουριά, ενω στις κλειστές διαδρομές θα την ευχαριστηθείς οδηγώντας την με γραμμές. Για αυτη τη χρήση κατασκευάστηκε και την εκτελεί τέλεια, ενω το αμάξωμα και το μοτέρ της ταιριάζουν απολύτως με το πνεύμα των gt
Με το RX-8 θα θα ταξιδέψεις γρήγορα και ξεκούραστα, αλλα όχι στο ρυθμό της Alfa. Για το 'κάτι παραπάνω' πρέπει να πιέσεις τον κινητήρα στο όριο. Στις φιδίσιες διαδρομές η πίσω κίνηση σε αφήνει να διασκεδάσεις, έστω με αντάλλαγμα οτι θα φτάσεις λίγο αργότερα στον προορισμό σου.'
Τα εχω διαβασει και εγω τα συγκριτικα αλλα θα σου πουνε στο τελος.Πισωκινητη ειναι?ΟΧΙ.Αρα ακομα και συνολικα αν ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο την στιγμη που δεν πεταει τον ποπο της εχει ηδη χασει.Καπως ετσι την εκριναν στο τελειωμα του αρθρου στο autocar.Παντος χαιρομαι που σε συγκριτικο μεταξυ gt-350z-rx8-a3 η GT ειχε τα καλυτερα κρατηματα και συστημα διευθυνσης.Οι αλλοι επειδη πετανε ποπο εχουν το δικαιωμα να κερδιζουν τα συγκριτικα με το ετσι θελω!Ερχεται η 8c και να δω τι θα γραφουν τωρα που θα ειναι πισωκινητη με κινητηρα απο ferrari.Μη τους χασουμε τους μισθοφορους...
-
Μέχρι να βγάλει η Alfa πισωκίνητη GT - GTV ........ RX-8 για μένα .... ειδικά η μικρή έκδοση κλέβει εκκλησίες συγκρινόμενη με την 1.8
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η σύγκριση υφίσταται μέχρι στιγμής στις εκδόσεις RX-8 με 231 άλογα και στην GT 3.2
Σε όσα VS έχω διαβάσει σε περιοδικά στους βασικούς τομείς υπερτερεί ξακάθαρα η GT. Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό. Απο κει και πέρα η GT υπερτερεί στον τομέα των επιδόσεων(ειδικά στις ρεπρίζ και στην ροπή που έχουν 10Kg διαφορά), στο στήσιμο και στα κρατήματα, στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης.Και ένα 'διπλωματικό' συμπέρασμα απο το περιοδικό EVO:
'Με την GT θα ταξιδέψεις γρήγορα,πολύ γρήγορα. Στις ανοιχτές στροφές η μεγάλη Alfa θα σε γεμίσει σιγουριά, ενω στις κλειστές διαδρομές θα την ευχαριστηθείς οδηγώντας την με γραμμές. Για αυτη τη χρήση κατασκευάστηκε και την εκτελεί τέλεια, ενω το αμάξωμα και το μοτέρ της ταιριάζουν απολύτως με το πνεύμα των gt
Με το RX-8 θα θα ταξιδέψεις γρήγορα και ξεκούραστα, αλλα όχι στο ρυθμό της Alfa. Για το 'κάτι παραπάνω' πρέπει να πιέσεις τον κινητήρα στο όριο. Στις φιδίσιες διαδρομές η πίσω κίνηση σε αφήνει να διασκεδάσεις, έστω με αντάλλαγμα οτι θα φτάσεις λίγο αργότερα στον προορισμό σου.'
Τα εχω διαβασει και εγω τα συγκριτικα αλλα θα σου πουνε στο τελος.Πισωκινητη ειναι?ΟΧΙ.Αρα ακομα και συνολικα αν ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο την στιγμη που δεν πεταει τον ποπο της εχει ηδη χασει.Καπως ετσι την εκριναν στο τελειωμα του αρθρου στο autocar.Παντος χαιρομαι που σε συγκριτικο μεταξυ gt-350z-rx8-a3 η GT ειχε τα καλυτερα κρατηματα και συστημα διευθυνσης.Οι αλλοι επειδη πετανε ποπο εχουν το δικαιωμα να κερδιζουν τα συγκριτικα με το ετσι θελω!Ερχεται η 8c και να δω τι θα γραφουν τωρα που θα ειναι πισωκινητη με κινητηρα απο ferrari.Μη τους χασουμε τους μισθοφορους...
Ποιοι παραπονιούνται για έλλειψη πίσω κίνησης; Αυτοί που εκθειάζουν την...ΒΜW 1; Χαχαχαχαχαχα....
Έχουν οδηγήσει ποτέ πισωκίνητη Άλφα; Χαχαχαχαχαχα... -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Μέχρι να βγάλει η Alfa πισωκίνητη GT - GTV ........ RX-8 για μένα .... ειδικά η μικρή έκδοση κλέβει εκκλησίες συγκρινόμενη με την 1.8Παρόλο την ιταλική μου παιδεία, συμφωνώ με τον ΒΑΣΙΛΗ ότι δεν συγκρίνονται....Έτσι λοιπόν RX-8!
-
μα καλα δεν εχει λαβει κανενενας υποψην του την καταναλωση λαδιου-βενζινης και κρατηματος σε οριακες συνθηκες σε σχεση με μια αλφα ρομεο?????
εδω μια αλφα η γενικα ενα ιταλικο καιει λιγο παραπανω λαδι απο τα κανονικα σε συνθηκες πλακωματος και ολοι οι καλοθελητες λετε και ξαναλετε για φριτεζα,λαδιερα κλπ...
εδω τωρα δεν μιλααει κανεις που ενα τεχνολογικο...ιαπωνεζικο διαμαντι καιει πιο πολυ λαδι και απο διχρονο.....???? -
Δίλημμα; Ποιό δίλημμα; Μα φυσικά Ρου Χου!
Συγκρίνονται ρε παιδιά 190 πισωκίνητα άλογα με 140 μπροστοκούνητα;Με καμία δύναμη. Ας είναι καλά τα astonishing looks (που θα ΄λεγε και ο Clarkson) της Alfa που σώζουν κάπως την κατάσταση.
(αλλά και στα 40k euro πάλι Μάζντα επιλέγω). Αυτο το λέω έχοντας οδηγήσει την 'μικρή' GT, η οποία δεν είναι και τίποτα συγκλονιστικό σε σχέση με την 120άρα 147. -
GT 3.2; Μήπως θυμάστε τι έλεγε για αυτήν ο Βασίλης Χαρίτος, ο διευθυντής του Drive, πριν 2-3 τεύχη; Πραγματικά, πρέπει να έχει πολλή πλάκα να πατάς λίγο παραπάνω το γκάζι σε μία κλειστή στροφή και αντί να κάνεις λίγο αναποδάκι και να το ευχαριστηθείς, να βλέπεις το χαντάκι να έρχεται καταπάνω σου! Πραγματική απόλαυση από την cuore sportivo. Συγχαρητήρια. Για αυτό άλλωστε δε μπορείς να απενεργοποιήσεις πλήρως το ESP, για να την ευχαριστιέσαι περισσότερο. Πρέπει να είσαι πολύ μαζόχας για να προτιμήσεις την Alfa. Ή τελείως υποκειμενικός, οπότε λες ότι αυτό προτιμάς επειδή έτσι σου αρέσει και δεν προσπαθείς να πείσεις τους γύρω σου με επιχειρήματα που υποτιμούν τη νοημοσύνη τους.
Όσο για αυτά που λες περί λαδιού Alfa 156, έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό το μοτέρ είναι για πέταμα. Και ακόμα δεν έχουν αρχίσει τα περί αξιοπιστίας, γιατί κανένα RX8 δεν έχει φτάσει σε υψηλό αριθμό χιλιομέτρων. Ας ελπίσουμε ότι το μικρό με τα 192 άλογα, που θα έχει περισσότερη ροπή, θα είναι πιο ευχάριστο αφού θα γυρίζει πιο εύκολα, πιο οικονομικό και πιο αξιόπιστο. Και ας χάνει στα φανάρια από το μεγάλο... -
θα ψήφιζα ένα ρχ8 με τα σήματα της άλφα...
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
μα καλα δεν εχει λαβει κανενενας υποψην του την καταναλωση λαδιου-βενζινης και κρατηματος σε οριακες συνθηκες σε σχεση με μια αλφα ρομεο?????
εδω μια αλφα η γενικα ενα ιταλικο καιει λιγο παραπανω λαδι απο τα κανονικα σε συνθηκες πλακωματος και ολοι οι καλοθελητες λετε και ξαναλετε για φριτεζα,λαδιερα κλπ...
εδω τωρα δεν μιλααει κανεις που ενα τεχνολογικο...ιαπωνεζικο διαμαντι καιει πιο πολυ λαδι και απο διχρονο.....????Οι προδιαγραφές του δίχρονου, όπως και του Wankel είναι να καίνε λάδι. Οι προδιαγραφές του τετράχρονου παλινδρομικού είναι να καίει από καθόλου ως λίγο λάδι, ανάλογα τον κατασκευαστή.
Έχεις οδηγήσει RX-8, απενεργοποίησες πλήρως τα ηλεκτρονικά και απογοτεύτηκες από τα κρατήματα σε οριακές συνθήκες;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
GT 3.2; Μήπως θυμάστε τι έλεγε για αυτήν ο Βασίλης Χαρίτος, ο διευθυντής του Drive, πριν 2-3 τεύχη; Πραγματικά, πρέπει να έχει πολλή πλάκα να πατάς λίγο παραπάνω το γκάζι σε μία κλειστή στροφή και αντί να κάνεις λίγο αναποδάκι και να το ευχαριστηθείς, να βλέπεις το χαντάκι να έρχεται καταπάνω σου! Πραγματική απόλαυση από την cuore sportivo. Συγχαρητήρια. Για αυτό άλλωστε δε μπορείς να απενεργοποιήσεις πλήρως το ESP, για να την ευχαριστιέσαι περισσότερο. Πρέπει να είσαι πολύ μαζόχας για να προτιμήσεις την Alfa. Ή τελείως υποκειμενικός, οπότε λες ότι αυτό προτιμάς επειδή έτσι σου αρέσει και δεν προσπαθείς να πείσεις τους γύρω σου με επιχειρήματα που υποτιμούν τη νοημοσύνη τους.
Όσο για αυτά που λες περί λαδιού Alfa 156, έχεις απόλυτο δίκιο. Αυτό το μοτέρ είναι για πέταμα. Και ακόμα δεν έχουν αρχίσει τα περί αξιοπιστίας, γιατί κανένα RX8 δεν έχει φτάσει σε υψηλό αριθμό χιλιομέτρων. Ας ελπίσουμε ότι το μικρό με τα 192 άλογα, που θα έχει περισσότερη ροπή, θα είναι πιο ευχάριστο αφού θα γυρίζει πιο εύκολα, πιο οικονομικό και πιο αξιόπιστο. Και ας χάνει στα φανάρια από το μεγάλο...δηλαδη με την αλφα θα βλεπεις το χαντακι,και με το μαζντα τι θα βλεπεις..τους βραχους απο το αντιθετο ρευμα??μηπως ειστε λιγο υπερβολικοι??θυμαστε τι κραξιμο εφαγε ο χαριτος μετα απο αυτες τις δηλωσεις για την αλφα?
η δηλαδη μπαινουν τα 225 αλογα που εχει ενα μπροστιννοκινητο λεον,γκολφ,σκοντα κλπ στο δρομο και δεν μπαινουν τα 250 τησ αλφα???
δεν ακουσα εδω κανεναν να λεει για οσα μπροστινοκινητα με τοσα αλογα κυκλοφωρουν στην αγορα παρα μονο για την αλφα...ε,ελεος πια,τοση μεροληψια πια??? -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μα καλα δεν εχει λαβει κανενενας υποψην του την καταναλωση λαδιου-βενζινης και κρατηματος σε οριακες συνθηκες σε σχεση με μια αλφα ρομεο?????
εδω μια αλφα η γενικα ενα ιταλικο καιει λιγο παραπανω λαδι απο τα κανονικα σε συνθηκες πλακωματος και ολοι οι καλοθελητες λετε και ξαναλετε για φριτεζα,λαδιερα κλπ...
εδω τωρα δεν μιλααει κανεις που ενα τεχνολογικο...ιαπωνεζικο διαμαντι καιει πιο πολυ λαδι και απο διχρονο.....????Οι προδιαγραφές του δίχρονου, όπως και του Wankel είναι να καίνε λάδι. Οι προδιαγραφές του τετράχρονου παλινδρομικού είναι να καίει από καθόλου ως λίγο λάδι, ανάλογα τον κατασκευαστή.
Έχεις οδηγήσει RX-8, απενεργοποίησες πλήρως τα ηλεκτρονικά και απογοτεύτηκες από τα κρατήματα σε οριακές συνθήκες;
και στις αλφα τοτε οι προδιαγραφες ειναι να καινε λαδι,το γραφει και στο βιβλιο,μεχρι 1000μλ στα 1000κμ,απο εκει και πανω υπαρχει προβλημα...
τα διχρονα καταργηθηκαν....και ηταν και φτηνα οταν υπηρχαν,τωρα αν καποιος θα εχει δωσει τοσα λεφτα να παρει τοσο ακριβο αμαξι και μαζι με την βενζινη να βαζει και λαδι...εν ετη 2004,παει πολυ! -
Πρώτον, δέν υπάρχει κινητήρας υψηλής απόδοσης που να μην καίει λάδι.
Η σύγκριση κατανάλωσης λαδιού είναι ατυχής, καθώς μιλάμε για διαφορετικούς τύπους κινητήρων.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο για τα πολλά άλογα στους μπροστινούς τροχούς. Δεν είναι μόνο η Alfa που θέλει κράξιμο αλλά και οι άλλες εταιρίες που ανέφερες. Προσωπικά πιστεύω ότι τα 200 άλογα είναι το όριο για τη μπροστινή κίνηση, το οποίο ίσως αξίζει να ξεπεραστεί λίγο σε ορισμένες εξαιρετικές περιπτώσεις (πχ. Focus RS με το φοβερό μπλοκέ). Και πάλι όμως, δε μπορεί να συγκριθεί με την πίσω κίνηση και φυσικά με την τετρακίνηση. Ίσως όμως να κράζουν περισσότερο την Alfa επειδή έχει μία ιστορία και θα έπρεπε να τη σέβεται και να μην κάνει τα ίδια λάθη με τη Skoda και τη Seat. Άραγε όλοι αυτοί που μεγάλωσαν με τις πισωκίνητες Alfa, πώς αξιολογούν την πορεία της αγαπημένης τους εταιρίας; Είναι και αυτό το ESP που δεν απενεργοποιείται... Τι έχεις να πεις για αυτό;
ΥΓ. Ασφαλώς προτιμώ να κάνω ανάποδο από το να παλεύω να μαζέψω τα μούτρα. Εσύ το ίδιο δεν προτιμάς; -
RX8 χωρίς συζήτηση!! Κυρίως γιατί είναι πισωκίνητο αλλά και γιατί είναι πολύ πιο γρήγορο απο την δίλιτρη άλφα,γιατί είναι πολύ πιο φτηνό απο την 3.2, γιατί εχει πιο πολλούς χώρους και... ο ναι... νομίζω είναι και πιο όμορφο!!! Το έκανε πάλι το θαύμα της η Mazda....
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πρώτον, δέν υπάρχει κινητήρας υψηλής απόδοσης που να μην καίει λάδι.Η σύγκριση κατανάλωσης λαδιού είναι ατυχής, καθώς μιλάμε για διαφορετικούς τύπους κινητήρων.
Πολύ σωστή παρατήρηση !!!
Οσο για την αξιοπιστία του κινητήρα (γιατί σε όλους τους άλλους τομείς είναι μπροστά ξεκάθαρα το RX- 8 ) όποιος καταλαβαίνει την τεχνολογία και την κατασκευαστική φιλοσοφία του Renesis δεν έχει καμμία ανησυχία.
-
Όσοι μάλιστα είχαν και την τύχη να συζήσουν με Μ5 σίγουρα θα εξεπλάγησαν και αυτοί με το γεγονός ότι έπρεπε και αυτοί περιοδικά να προσθέτουν λάδι.
Η κατανάλωση λαδιού φαίνεται να είναι ο λιγότερος οδυνηρός συμβιβασμός που μπορεί να κάνει κάποιος κατασκευαστής και κατά συνέπεια ο ιδιοκτήτης ενός πολύ αποδοτικού (και πολύστροφου) κινητήρα προκειμένου να απολαμβάνει έναν υγιή κινητήρα επί μακρόν...
Για τους λοιπούς 'θνητούς' κινητήρες που η γραμμική ταχύτητα του εμβόλου τους και η γενικότερη καταπόνηση των μετάλλων δεν φτάνει στα επίδεδα των αναφερομένων εδώ αμαξιών, δεν προκύπτει και θέμα προσθήκης λαδιού στο μενού 'κατανάλωση'
-
Ρε παιδιά, άμα είναι μόνο αυτός ο συμβιβασμός, τότε σπεύδω να παραγγείλω το μικρό των 192 ίππων. Θα είναι όμως μόνον αυτός; Γιατί πέρα από την αξιοπιστία, που μακάρι να μη συγκαταλέγεται στα κουσούρια του RX8, είναι και το θέμα της κατανάλωσης. Σαν πολλά προβλήματα δε μας δημιουργεί αυτός ο κινητήρας, δε νομίζετε; Σκεφτείτε αυτό το αυτοκίνητο με ένα δίλιτρο τούρμπο, συμβατικό. Και πιο αξιόπιστο και πιο οικονομικό από όλες τις απόψεις. Μόνο τέλη και μεγαλύτερη ασφάλεια θα είχε
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ρε παιδιά, άμα είναι μόνο αυτός ο συμβιβασμός, τότε σπεύδω να παραγγείλω το μικρό των 192 ίππων. Θα είναι όμως μόνον αυτός; Γιατί πέρα από την αξιοπιστία, που μακάρι να μη συγκαταλέγεται στα κουσούρια του RX8, είναι και το θέμα της κατανάλωσης. Σαν πολλά προβλήματα δε μας δημιουργεί αυτός ο κινητήρας, δε νομίζετε; Σκεφτείτε αυτό το αυτοκίνητο με ένα δίλιτρο τούρμπο, συμβατικό. Και πιο αξιόπιστο και πιο οικονομικό από όλες τις απόψεις. Μόνο τέλη και μεγαλύτερη ασφάλεια θα είχεΔεν θα ήταν ίδιο αυτοκίνητο. Ξεχνάς το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του Wankel, 130 περίπου κιλά και συμπαγείς διαστάσεις. Αμφιβάλλω αν χωράει εμβολοφόρος κάτω από το καπό του, και παράλληλα να διατηρηθεί η ίδια κατανομή βάρους (σχεδόν 50/50) και να αποδίδει φυσικά αντίστοιχους ίππους.
Την κατανάλωση του 'μικρού' θα τη δούμε όταν δημοσιευτούν τα πρώτα τεστ, χαμηλή δεν θα είναι, αλλά σίγουρα χαμηλότερη από του μεγάλου
Alfa GT - Mazda RX8