-
Είτε το θέλουμε είτε όχι και όποιον και να έχουμε για κυβέρνηση (εδώ που μας φέρανε) το μέλλον μας είναι αρκετά προδιαγεγραμμένο, βασικά τελειώσαμε. Απλά ο τρόπος διαφέρει, αν πτωχεύσουμε επίσημα θα γίνουν όλα πολύ απότομα: κακό και επικίνδυνο, αν γίνει πιο σταδιακά θα είναι λιγότερο κακό.
Οι μισθοί θα πέσουν πολύ αρχικά από τους ΔΥ και βέβαια επειδή χωρίς τα λεφτά αυτών τίποτα δεν γίνεται θα ακολουθήσουν αμέσως και όλοι οι άλλοι. Τα εισαγόμενα αγαθά θα γίνουν απλησίαστα. Άρα σύντομα σχεδόν όλοι θα είμαστε φτωχοί. Οι εισαγωγείς απλά άνεργοι θα πρέπει να κάνουν κάτι άλλο. Πάρα πολλά επαγγέλματα μεσαζόντων θα παύσουν. Οι χειρωνακτικές εργασίες θα πάρουν τα πάνω τους. Πολλοί θα επιστρέψουν στην γη (καλλιέργεια και κτηνοτροφία) και οι μεγαλουπόλεις θα αραιώσουν. Εννοείται ότι ταξίδι στο εξωτερικό θα είναι όνειρο θερινής νυκτός. Οι μετανάστες θα αποκτήσουν σκληρό ανταγωνισμό στο γήπεδό τους.
Ανάλογα με το ποιοι θα μας κυβερνάνε μπορεί σιγά σιγά να βελτιώσουμε τις εξαγωγές και την εισαγωγή συναλλάγματος... στην πράξη όμως δεν θα είμαστε παρά φτηνό εργατικό δυναμικό για τους ευρωπαίους πρώτης τάξης.Πιστεύω ότι σίγουρα θα βρούνε κάτι για να πληρώνουν κι όσοι καταθέσουνε πινακίδες. Το τεκμήριο πχ θα το έχεις και μόνο από την ιδιοκτησία ακόμα κι αν έχεις δώσει πινακίδες.... πλήρωνε!
-
Στο Μega είπαν ότι η εισφορά του 5% επι του τεκμηρίου θα είναι μόνιμη!!! Και όχι έκτακτη που λένε συνέχεια...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στο Μega είπαν ότι η εισφορά του 5% επι του τεκμηρίου θα είναι μόνιμη!!! Και όχι έκτακτη που λένε συνέχεια...μην εισαι κουτος. ΑΜΕΣΩΣ μολις το χρεος κατεβει στο 60-70% του ΑΕΠ, η εισφορα θα καταργηθει...
-
Επειδη ολα αυτα μου φαινονται λιγο κινεζικα.
Για το sport που ειναι 1998 κυβικά μοντελο του 1996 θα πληρωσω 660, σωστα????
και το ιδιο αυτοκινητο αλλα του 2002 ας πουμε ( εβγαινε μεχρι και το 2003 ετσι κι αλλιως ) θα πληρωσει
660 + 400 (ως φορο 'πολυτελειας' να το πω?????) 1040????
δηλ. την μιση αξια αυτου
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1155804/
ας πουμε????????
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Πόσα επιπλέον χρήματα θα πάρει το Ελληνικό κράτος από τους κατόχους τρίλιτρων; Πόσα χρήματα θα χάσει από την πλήρη κατάρρευση της αγοράς άνω των 1.800 κ.ε. ;
Sustainable taxation anyone?
στα λεγα, δεν ακουγες... βεβαια δεν μπορουσα να φανταστω οτι θα πηγαιναν τοσο, υπολογιζα σε απλο διπλασιασμο.
να κανεις οτι σου πουν, χωρις να διαμαρτυρεσαι, για το καλο σου γινονται, για να εχεις δρομους, για να πληρωνονται οι δημοτικοι υπαλληλοι, για να βουλωνονται δημοσιες τρυπες (αλλα οχι τρυπες και κρατηρες των δρομων) και να συνεχιζεις να πληρωνεις και διοδια που τοσο σ' αρεσει.
διαφυγοντα κερδη; αγνωστη λεξη.
μου την ελεγαν καποιοι οταν ειπα πως δεν θα πληρωσω τελη η θα καταθεσω πινακιδες για να παρω σαπακι.
τωρα διαμαρτυρονται και οι αλλοι
μην διαμαρτυρεστε, πληρωστε αβιαστα, αβαδιστα για το καλο σας ειναι
Μην πληρώνεις τέλη τότε, μην πληρώνεις και εφορία, να δούμε εκεί την κανονική μαγκιά, όχι την τζάμπα στα διόδια
(Καλά δε μιλάμε για τη #1 κλεψιά το φόρο στη βενζίνη, θα βγάλει ο βενζινάς καμια καραμπίνα...)
Είδαμε και οι κινητοποιήσεις στα διόδια πόσο αποτέλεσμα είχαν...
Πολύ φασαρία αγαπητέ και επί της ουσίας κο-κο-κο, εκεί που δεν τους παίρνει (hard core κράτος) όλοι οι diodistas στη σειρά εν-δυο να πληρώσουν τα τέλη ή μήπως όχι ?
Το μόνο που έτσουξε (λίγο) ήταν οι Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Επειδη ολα αυτα μου φαινονται λιγο κινεζικα.Για το sport που ειναι 1998 κυβικά μοντελο του 1996 θα πληρωσω 660, σωστα????
και το ιδιο αυτοκινητο αλλα του 2002 ας πουμε ( εβγαινε μεχρι και το 2003 ετσι κι αλλιως ) θα πληρωσει
660 + 400 (ως φορο 'πολυτελειας' να το πω?????) 1040????
δηλ. την μιση αξια αυτου
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1155804/
ας πουμε????????
Νομίζω εσύ δίνεις 660 + 440χ50% λόγω παλαιότητας = 880
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Στο Μega είπαν ότι η εισφορά του 5% επι του τεκμηρίου θα είναι μόνιμη!!! Και όχι έκτακτη που λένε συνέχεια...
μην εισαι κουτος. ΑΜΕΣΩΣ μολις το χρεος κατεβει στο 60-70% του ΑΕΠ, η εισφορα θα καταργηθει...
Δικηγόρο αμέσως θέλουμε...
Γαμω τη χωρα μου.... Στην Ανάβυσσο σήμερα εχουμε τους μετανάστες με αμάξι χωρις τελη προφανώς και γεμάτο NIKE στο κεντρικότερο σημειο ΣΤΑ αρχιδια του. Δεν υπαρχει περιπτωση καποιος να τον πιασει που πουλάει ότι πουλάει και κυκλοφορεί με ότι κυκλοφορει... -
ο ...μπαρμπας δηλαδη που αγορασε E200 KOMPRESSOR 1.8 (αξιας 50000 ευρω) θα πληρωσει 300 ευρω για τελη ενω ο θερμοαιμος νεος που αγορασε διλιτρο gti (golf,type r....) αξιας 30000 ευρω θα πληρωνει 1100 ευρω...για να μην αναφερω και πιο ακραια παραδειγματα...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Στο Μega είπαν ότι η εισφορά του 5% επι του τεκμηρίου θα είναι μόνιμη!!! Και όχι έκτακτη που λένε συνέχεια...
μην εισαι κουτος. ΑΜΕΣΩΣ μολις το χρεος κατεβει στο 60-70% του ΑΕΠ, η εισφορα θα καταργηθει...
Δικηγόρο αμέσως θέλουμε...
Γαμω τη χωρα μου.... Στην Ανάβυσσο σήμερα εχουμε τους μετανάστες με αμάξι χωρις τελη προφανώς και γεμάτο NIKE στο κεντρικότερο σημειο ΣΤΑ αρχιδια του. Δεν υπαρχει περιπτωση καποιος να τον πιασει που πουλάει ότι πουλάει και κυκλοφορεί με ότι κυκλοφορει...το προβλημα ειναι οτι προσπαθεις να εξηγησεις με λογικους ορους το αυτονοητα παραλογο των μετρων.
η μονη 'λογικη' ειναι, Ο'ΤΙ αρπαξουμε απο οποιον μπορουμε να τα αρπαξουμε!
μπορουμε να τα αρπαξουμε απο το κοροιδο που εχει 2000κκ και καθεται να διαμαρτυρεται απο το σπιτι του?? Aν ναι, τοτε ολα καλως.-
μαλιστα, αν το επιτυχουμε φετος, θα το ξανακανουμε και του χρονου. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Επειδη ολα αυτα μου φαινονται λιγο κινεζικα.
Για το sport που ειναι 1998 κυβικά μοντελο του 1996 θα πληρωσω 660, σωστα????
και το ιδιο αυτοκινητο αλλα του 2002 ας πουμε ( εβγαινε μεχρι και το 2003 ετσι κι αλλιως ) θα πληρωσει
660 + 400 (ως φορο 'πολυτελειας' να το πω?????) 1040????
δηλ. την μιση αξια αυτου
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1155804/
ας πουμε????????
Νομίζω εσύ δίνεις 660 + 440χ50% λόγω παλαιότητας = 880
Με βάση τα παρακάτω που αντέγραψα από εκεί μάλλον λάθος τα είπα. Το επιπλέον κόλπο το πληρώνουν μόνο τα άνω των 10 ετών αυτοκίνητα! Ή για την ακρίβεια με άδεια κυκλοφορίας >10 ετών στην Ελλάδα, τελείως τρελλό, προωθούν τα μτχ έτσι;;
Δηλαδή εσύ (κι εγώ) με το παλιό πληρώνεις 660 το νέο αυξημένο τέλος και έκτακτη εισφορά 440=1100. Το ίδιο όχημα αλλά του 2002 μόνο τα 660 τέλος και όχι εισφορά.
Εκτός αν αλλάξουν τα πράματα....-Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, ορίζεται ως εξής: αα) για τα αυτοκίνητα μέχρι χίλια διακόσια (1.200) κυβικά εκατοστά σε τέσσερις χιλιάδες (4.000) ευρώ, ββ) για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των χιλίων διακοσίων (1.200) κυβικών εκατοστών προστίθενται εξακόσια (600) ευρώ ανά εκατό (100) κυβικά εκατοστά μέχρι τα δύο χιλιάδες (2.000) κυβικά εκατοστά, γγ) για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των δύο χιλιάδων (2.000) κυβικών εκατοστών προστίθενται εννιακόσια (900) ευρώ ανά εκατό (100) κυβικά εκατοστά και μέχρι τρεις χιλιάδες (3.000) κυβικά εκατοστά και δδ) για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από τρεις χιλιάδες (3.000) κυβικά εκατοστά
-Για επιβατικά αυτοκίνητα άνω των χιλίων εννιακοσίων είκοσι εννέα (1.929) κυβικών εκατοστών, η έκτακτη εισφορά ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%).
-Από την επιβολή της έκτακτης εισφοράς εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με παλαιότητα έως των δέκα (10) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα, καθώς και τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας. -
Αμα ειναι ετσι με σωζει, γιατι το αμαξι εχει αδεια Ιουνη του 09
-
Γιατί σε σώζει ;
-
Δηλαδή αυτοκίνητα από το 2001 μέχρι το 2011 δεν πληρώνουν έκτακτη εισφορά? Δεν καταλαβαίνω τι θέλει να πει ο ποιητής
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Δηλαδή αυτοκίνητα από το 2001 μέχρι το 2011 δεν πληρώνουν έκτακτη εισφορά?-Για επιβατικά αυτοκίνητα άνω των χιλίων εννιακοσίων είκοσι εννέα (1.929) κυβικών εκατοστών, η έκτακτη εισφορά ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%).
-Από την επιβολή της έκτακτης εισφοράς εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με παλαιότητα έως των δέκα (10) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα, καθώς και τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
Na αναβαλω την πωληση;
Εχουμε σιγουρη πληροφόρηση, μην συνταξω τζαμπα την αγγελία...
(αν και νομιζω οτι η πωληση ειναι μονοδρομος ) -
Από την επιβολή της έκτακτης εισφοράς εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με παλαιότητα άνω των δέκα (10) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα, καθώς και τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
ΑΠΌ ΕΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ
1 1.200 4.000 0
1.201 1.300 4.600 0
1.301 1.400 5.200 0
1.401 1.500 5.800 0
1.501 1.600 6.400 0
1.601 1.700 7.000 0
1.701 1.800 7.600 0
1.801 1.900 8.200 0
1.901 2.000 8.800 440
2.001 2.100 9.700 485
2.101 2.200 10.600 530
2.201 2.300 11.500 575
2.301 2.400 12.400 620
2.401 2.500 13.300 665
2.501 2.600 14.200 710
2.601 2.700 15.100 755
2.701 2.800 16.000 800
2.801 2.900 16.900 845
2.901 3.000 17.800 890
3.001 3.100 19.000 950
3.101 3.200 20.200 1.010
3.201 3.300 21.400 1.070
3.301 3.400 22.600 1.130
3.401 3.500 23.800 1.190
3.501 3.600 25.000 1.250
3.601 3.700 26.200 1.310
3.701 3.800 27.400 1.370
3.801 3.900 28.600 1.430
3.901 4.000 29.800 1.490
4.001 4.100 31.000 1.550
4.101 4.200 32.200 1.610
4.201 4.300 33.400 1.670
4.301 4.400 34.600 1.730
4.401 4.500 35.800 1.790
4.501 4.600 37.000 1.850
4.601 4.700 38.200 1.910
4.701 4.800 39.400 1.970
4.801 4.900 40.600 2.030
4.901 5.000 41.800 2.090 -
τωρα που ξαναβλεπω τα τεκμηρια συγκεντρωμενα, δε θα ελεγα οτι ειναι παραλογα...
οκ, σαφως θα υπαρχουν εξαιρεσεις, αλλα σε γενικες γραμμες δεν ειναι υπερβολικα.
η παγιδα βεβαια ειναι οτι λειτουργουν αθροιστικα με αλλα... -
αρα με το '96 ΔΕΝ πληρωνω την εκτακη εισφορά αφου ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ τα ΑΝΩ των 10 ετων. Σωστα????
( Μου κανει και πιο λογικο εδω που τα λεμε ... αλλα ποτε το κρατος ειχε λογικη....)
-
σωστα
-
Οκ, στην αρχή μπερδεύτηκα και εγώ. Θα ήταν τρομερά ηλίθιο!
-
Δεν τα βλέπετε παράλογα τα τεκμήρια....
Γιατί λοιπόν ένα περουσιακό στοιχείο με αξία σήμερα
Τέλη κυκλοφορίας