-
Φυσικά και πήρε πρέφα και γι' αυτό ενώ ήθελε σφόδρα 3000κε, συμβιβάστηκε στα 1998κε προκειμένου να μην μπορεί να τον ξεβρακώσει ανά πάσα στιγμή το ελληνικό κράτος. Βέβαια και πάλι έπεσε έξω αφού κανείς λογικός άνθρωπος δεν θα προέβλεπε τριπλασιασμό μέσα σε 2 χρόνια!
Από αύριο αρχίζω έρευνα αγοράς για καλή κουκούλα για το Q5...
-
Ωραία. Εμάς χέσε μας, να πώ ότι είμαστε μόνοι, θύματα, ανοργάνωτοι, άβουλοι και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα παρά να τον πιούμε άλλη μια φορά κανονικά. Βλέπω ότι μένει το μαγικό όριο των 1.929 κ.εκ. Η μόνη εταιρεία που δεν 'πλήττεται' πάλι είναι η Mercedes (C200, SLK200, E200 κτλ). Οι άλλοι οι αντιπρόσωποι (BMW, AUDI, SKODA, SEAT, κτλ) θα τους έπεφτε ο κώλος δηλαδή να πληρώσουν ένα δικηγόρο σε Ευρωπαϊκό δικαστήριο για παρεμπόδιση της ελεύθερης αγοράς στον τομέα αυτό από το Ελληνικό κράτος;
-
Πόσα επιπλέον χρήματα θα πάρει το Ελληνικό κράτος από τους κατόχους τρίλιτρων; Πόσα χρήματα θα χάσει από την πλήρη κατάρρευση της αγοράς άνω των 1.800 κ.ε. ;
Sustainable taxation anyone?
-
**Τόσο εχθρικό περιβάλλον . . .
Αν σήμερα που απειλείτε η ύπαρξη μας , προσθέσουμε τα όσα ακούμε ότι θα πληρώσουμε . . . πρέπει να την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια .
Οι άνθρωποι είναι αστείοι . Δεν έχουν ούτε δράμι μυαλό . Ανικανότητα σε συνδυασμό με ηλιθιότητα .
Αλλά τι περιμένεις από ανδρείκελα .
**ΚΡΙΜΑ .
-
Και φυσικα οταν σε λιγο καιρο απο τωρα ανακαλυψουν οτι κανουν μια τρυπα στο νερο, αφου συντομα θα εκλειψουν τα >1929κε αυτοκινητα, θα στραφουν στα υπολοιπα φορολογωντας τους ιππους ωστε κανενας εξυπνακιας με 1.4-1.6-1.8 τουρμπο να μην μπορει να κρυφογελαει σημερα ανακουφισμενος!
-
Ίδρυση Εταιρίας στην Βουλγαρία
Μειώστε την φορολογία σας με την ίδρυση μίας εταιρίας εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ιδρύστε μια εταιρία στην Βουλγαρία. H ... μεσω των τοπικών συνεργατών της (ορκωτοί ελεγκτές-λογιστές), παρέχει στους πελάτες της τη δυνατότητα επέκτασης των δραστηριοτήτων τους στην γειτονική Βουλγαρία, μειώνοντας νόμιμα την φορολογία τους, στηρίζοντάς τους οργανωτικά και φορολογικά σε κάθε τους προσπάθεια.Με τη χρήση Βουλγάρικων εταιριών ο επιχειρηματίας έχει τα εξής σημαντικά πλεονεκτήματα:
-
...
-
...
-
...
-
...
-
...
Επιπρoσθέτως η χρήση των Βουλγαρικών ΕΠΕ στην Ελλάδα τις κάνει ιδανικές για:
-
...
-
...
-
...
-
...
-
**Αγορά, κατοχή και χρήση αυτοκινήτου στήν Ελλάδα, χωρίς τεκμήρια και πάντοτε στο όνομα της εταιρίας**
Στο μυαλό πολλών Ελλήνων υπάρχει μία σύγχυση για την υπόσταση, χρήση και λειτουργία μίας αλλοδαπής εταιρίας, γεγονός που λειτουργεί αρνητικά στην απόφαση του επιχειρηματία να ιδρύσει μία εταιρία στο εξωτερικό. Τα σημαντικότερα σημεία για το φορολογικό και νομικό πλαίσιο στην Βουλγαρία είναι:
-
Από τη στιγμή που μπήκε η Βουλγαρία στην ΕΕ (κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης), οι εταιρίες της ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ offshore
-
...
-
...
-
...
-
...
-
...
-
...
Οι υπηρεσίες μας παρέχονται πάντα μέσα στα πλαίσια της νομιμότητας με ευθύνη και σεβασμό προς το εμπορικό δίκαιο, την Ελληνική και ξένη φορολογική νομοθεσία.
ΠΑΚΕΤΟ = ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΡΥΣΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ+ΕΤΑΙΡΙΚΟΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ(με Visa & Online Banking)+ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ : 950 ΕΥΡΩ
Η ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΗΝ ΣΟΦΙΑ
Η διαδικασία ίδρυσης και λογιστικής υποστήριξης παρέχεται απο την Ελλάδα ! Δεν ειναί απαραίτητο να επισκευτείτε την Βουλγαρία!
-
-
αυτην την στιγμη μαζι με 3 φιλους που εχουμε απο διλιτρα και πανω ψαχνουμε πως θα ανοιξουμε βουλγαρικη εταιρεια, για να βγαλουμε βουλγαρικα νουμερα. ειπαμε να πληρωσουμε, αλλα οχι και να μας μ@μησουνε. τους σιχαθηκα...
-
Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:
αυτην την στιγμη μαζι με 3 φιλους που εχουμε απο διλιτρα και πανω ψαχνουμε πως θα ανοιξουμε βουλγαρικη εταιρεια, για να βγαλουμε βουλγαρικα νουμερα. ειπαμε να πληρωσουμε, αλλα οχι και να μας μ@μησουνε. τους σιχαθηκα...Απο Δευτερα θα δουμε σε ποιανου το ονομα θα βγει η εταιρια και ποσα αυτοκινητα μπορει να δικαιολογησει...
Φανταζομαι οτι ολοι τις ιδιες ερωτησεις θα τους κανουν...
-
Το τεκμηριο μετα τα 5 χρονια δε μειωνεται πλεον 30%?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πόσα επιπλέον χρήματα θα πάρει το Ελληνικό κράτος από τους κατόχους τρίλιτρων; Πόσα χρήματα θα χάσει από την πλήρη κατάρρευση της αγοράς άνω των 1.800 κ.ε. ;Sustainable taxation anyone?
στα λεγα, δεν ακουγες... βεβαια δεν μπορουσα να φανταστω οτι θα πηγαιναν τοσο, υπολογιζα σε απλο διπλασιασμο.
να κανεις οτι σου πουν, χωρις να διαμαρτυρεσαι, για το καλο σου γινονται, για να εχεις δρομους, για να πληρωνονται οι δημοτικοι υπαλληλοι, για να βουλωνονται δημοσιες τρυπες (αλλα οχι τρυπες και κρατηρες των δρομων) και να συνεχιζεις να πληρωνεις και διοδια που τοσο σ' αρεσει.
διαφυγοντα κερδη; αγνωστη λεξη.
μου την ελεγαν καποιοι οταν ειπα πως δεν θα πληρωσω τελη η θα καταθεσω πινακιδες για να παρω σαπακι.
τωρα διαμαρτυρονται και οι αλλοι
μην διαμαρτυρεστε, πληρωστε αβιαστα, αβαδιστα για το καλο σας ειναι
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
μα αυτό λέω... ότι εχω 10Κ στην τράπεζα και θα έρθουν να τα παρουν. Για κει παει η δουλεια.Απλά είναι πραγματικά ένας μισθός για τέλη...
Τελικά ο Βενιζέλος έχει μόνο συμβούλους για excel. Καμία καμπύλη δεν είδαν.... ή ήδαν και είπαν... θα καταθέσουν πινακίδες όλοι... ας τους τα πάρουμε από την έκτακτη...Γυρίσαμε και στα τεκμήρια...... όπως πριν 10 χρόνια
μακαρι να ηξεραν και ελαχιστο excel. ο χοντρος β ουτε mail δεν θα ξερει να στειλει
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το τεκμηριο μετα τα 5 χρονια δε μειωνεται πλεον 30%?Sent from my iPhone using Tapatalk
γιατι ρωτας;
δεν πιστευω να σκεφτεσαι η να σου περασε απο το μυαλο να μην πληρωσεις αδικα; ειλικρινα δεν το πιστευω για σενα
μαζι με τον αλλον και συ, μην διαμαρτυρεσαι, πληρωνε
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Τα καργιολια (καντε οσα εντιτ θελετε) 1100€??? Καλα θα τον δουν τον δρομο. Χιλιες φορες μια πτωχευση!!! Πτωχευση ρε να τελειωνουμε!Μη μασάς εσύ, τα Ε.Δ.Χ. Ταξί θα εξαιρούνται!
Μια ειναι η λυση σ αυτο...θα αγοραζουμε m3 μετατροπες δηλωμενες 1.6 ή 1.8....προσωπικα προς τα εκει κοιταζω πλεον. Αφου το παιζουν μαγκες ας το παιξουμε κ μεις. Υπαρχουν πολλες εκει εξω αδηλωτες ειδικα ε36. Και γκαζια κ τελη για 1.6...κ ας το κρατησω για παντα
Κι από καύσιμα; Έχεις στο χωράφι σου καμιά πετρελαιοπηγή, σαν τον Κωνσταντάρα στον Φαντασμένο;
Και παρεμπιπτόντως, αυτές οι μαϊμουδιές πώς περνάνε ΚΤΕΟ ή μεταβιβάζονται; Δεν μιλάμε για κανένα 50άρι παπί της κακιάς ώρας που μπορείς να αλλάξεις τον κύλινδρο με 80άρι, κρατώντας το ίδιο μπλοκ και αριθμό κινητήρα.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Τα καργιολια (καντε οσα εντιτ θελετε) 1100€??? Καλα θα τον δουν τον δρομο. Χιλιες φορες μια πτωχευση!!! Πτωχευση ρε να τελειωνουμε!
Μη μασάς εσύ, τα Ε.Δ.Χ. Ταξί θα εξαιρούνται!
Μια ειναι η λυση σ αυτο...θα αγοραζουμε m3 μετατροπες δηλωμενες 1.6 ή 1.8....προσωπικα προς τα εκει κοιταζω πλεον. Αφου το παιζουν μαγκες ας το παιξουμε κ μεις. Υπαρχουν πολλες εκει εξω αδηλωτες ειδικα ε36. Και γκαζια κ τελη για 1.6...κ ας το κρατησω για παντα
Κι από καύσιμα; Έχεις στο χωράφι σου καμιά πετρελαιοπηγή, σαν τον Κωνσταντάρα στον Φαντασμένο;
Και παρεμπιπτόντως, αυτές οι μαϊμουδιές πώς περνάνε ΚΤΕΟ ή μεταβιβάζονται; Δεν μιλάμε για κανένα 50άρι παπί της κακιάς ώρας που μπορείς να αλλάξεις τον κύλινδρο με 80άρι, κρατώντας το ίδιο μπλοκ και αριθμό κινητήρα.
υπαρχουν ι.κτεο που πας μες την αδεια μονο και σου δινουν το χαρτι και το αυτοκολλητο.
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
στα λεγα, δεν ακουγες... βεβαια δεν μπορουσα να φανταστω οτι θα πηγαιναν τοσο, υπολογιζα σε απλο διπλασιασμο.να κανεις οτι σου πουν, χωρις να διαμαρτυρεσαι, για το καλο σου γινονται, για να εχεις δρομους, για να πληρωνονται οι δημοτικοι υπαλληλοι, για να βουλωνονται δημοσιες τρυπες (αλλα οχι τρυπες και κρατηρες των δρομων) και να συνεχιζεις να πληρωνεις και διοδια που τοσο σ' αρεσει.
διαφυγοντα κερδη; αγνωστη λεξη.
μου την ελεγαν καποιοι οταν ειπα πως δεν θα πληρωσω τελη η θα καταθεσω πινακιδες για να παρω σαπακι.
τωρα διαμαρτυρονται και οι αλλοι
μην διαμαρτυρεστε, πληρωστε αβιαστα, αβαδιστα για το καλο σας ειναι
Αν δεχτούμε την συλλογιστική σου, να παρανομούμε και να μην πληρώνουμε διόδια εφόσον το κράτος μας αδικεί, αυτό θα έχει ένα και μόνο αποτέλεσμα: Την ακόμα μεγαλύτερη επιβάρυνση όσων δεν έχουν την παραμικρή επιλογή να διαφύγουν από το σύστημα, τους χαμηλόμισθους και τους συνταξιούχους, ανθρώπους που δεν έχουν τα χρήματα για να συντηρήσουν ούτε ένα μικρό και φτηνό αυτοκίνητο.
Είναι ασφαλώς της μόδας αυτή η νοοτροπία , αλλά η λογική του να κλέψω και να αδικήσω όσο μπορώ γιατί και οι άλλοι με αδικούν είναι από τους κύριους λόγους που φτάσαμε σε αυτό το χάλι.
Ναι, η φορολογική πολιτική είναι άδικη, όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος ο Βενιζέλος σήμερα, αλλά ο νόμος της ζούγκλας του οποίου είσαι υπέρμαχος, θα βλάψει πρώτα και κύρια τους πιο αδύναμους.
Αλλά αυτό δεν σε ενδιαφέρει καθόλου, έτσι δεν είναι;
-
Είτε το θέλουμε είτε όχι και όποιον και να έχουμε για κυβέρνηση (εδώ που μας φέρανε) το μέλλον μας είναι αρκετά προδιαγεγραμμένο, βασικά τελειώσαμε. Απλά ο τρόπος διαφέρει, αν πτωχεύσουμε επίσημα θα γίνουν όλα πολύ απότομα: κακό και επικίνδυνο, αν γίνει πιο σταδιακά θα είναι λιγότερο κακό.
Οι μισθοί θα πέσουν πολύ αρχικά από τους ΔΥ και βέβαια επειδή χωρίς τα λεφτά αυτών τίποτα δεν γίνεται θα ακολουθήσουν αμέσως και όλοι οι άλλοι. Τα εισαγόμενα αγαθά θα γίνουν απλησίαστα. Άρα σύντομα σχεδόν όλοι θα είμαστε φτωχοί. Οι εισαγωγείς απλά άνεργοι θα πρέπει να κάνουν κάτι άλλο. Πάρα πολλά επαγγέλματα μεσαζόντων θα παύσουν. Οι χειρωνακτικές εργασίες θα πάρουν τα πάνω τους. Πολλοί θα επιστρέψουν στην γη (καλλιέργεια και κτηνοτροφία) και οι μεγαλουπόλεις θα αραιώσουν. Εννοείται ότι ταξίδι στο εξωτερικό θα είναι όνειρο θερινής νυκτός. Οι μετανάστες θα αποκτήσουν σκληρό ανταγωνισμό στο γήπεδό τους.
Ανάλογα με το ποιοι θα μας κυβερνάνε μπορεί σιγά σιγά να βελτιώσουμε τις εξαγωγές και την εισαγωγή συναλλάγματος... στην πράξη όμως δεν θα είμαστε παρά φτηνό εργατικό δυναμικό για τους ευρωπαίους πρώτης τάξης.Πιστεύω ότι σίγουρα θα βρούνε κάτι για να πληρώνουν κι όσοι καταθέσουνε πινακίδες. Το τεκμήριο πχ θα το έχεις και μόνο από την ιδιοκτησία ακόμα κι αν έχεις δώσει πινακίδες.... πλήρωνε!
-
Στο Μega είπαν ότι η εισφορά του 5% επι του τεκμηρίου θα είναι μόνιμη!!! Και όχι έκτακτη που λένε συνέχεια...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στο Μega είπαν ότι η εισφορά του 5% επι του τεκμηρίου θα είναι μόνιμη!!! Και όχι έκτακτη που λένε συνέχεια...μην εισαι κουτος. ΑΜΕΣΩΣ μολις το χρεος κατεβει στο 60-70% του ΑΕΠ, η εισφορα θα καταργηθει...
-
Επειδη ολα αυτα μου φαινονται λιγο κινεζικα.
Για το sport που ειναι 1998 κυβικά μοντελο του 1996 θα πληρωσω 660, σωστα????
και το ιδιο αυτοκινητο αλλα του 2002 ας πουμε ( εβγαινε μεχρι και το 2003 ετσι κι αλλιως ) θα πληρωσει
660 + 400 (ως φορο 'πολυτελειας' να το πω?????) 1040????
δηλ. την μιση αξια αυτου
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1155804/
ας πουμε????????
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Πόσα επιπλέον χρήματα θα πάρει το Ελληνικό κράτος από τους κατόχους τρίλιτρων; Πόσα χρήματα θα χάσει από την πλήρη κατάρρευση της αγοράς άνω των 1.800 κ.ε. ;
Sustainable taxation anyone?
στα λεγα, δεν ακουγες... βεβαια δεν μπορουσα να φανταστω οτι θα πηγαιναν τοσο, υπολογιζα σε απλο διπλασιασμο.
να κανεις οτι σου πουν, χωρις να διαμαρτυρεσαι, για το καλο σου γινονται, για να εχεις δρομους, για να πληρωνονται οι δημοτικοι υπαλληλοι, για να βουλωνονται δημοσιες τρυπες (αλλα οχι τρυπες και κρατηρες των δρομων) και να συνεχιζεις να πληρωνεις και διοδια που τοσο σ' αρεσει.
διαφυγοντα κερδη; αγνωστη λεξη.
μου την ελεγαν καποιοι οταν ειπα πως δεν θα πληρωσω τελη η θα καταθεσω πινακιδες για να παρω σαπακι.
τωρα διαμαρτυρονται και οι αλλοι
μην διαμαρτυρεστε, πληρωστε αβιαστα, αβαδιστα για το καλο σας ειναι
Μην πληρώνεις τέλη τότε, μην πληρώνεις και εφορία, να δούμε εκεί την κανονική μαγκιά, όχι την τζάμπα στα διόδια
(Καλά δε μιλάμε για τη #1 κλεψιά το φόρο στη βενζίνη, θα βγάλει ο βενζινάς καμια καραμπίνα...)
Είδαμε και οι κινητοποιήσεις στα διόδια πόσο αποτέλεσμα είχαν...
Πολύ φασαρία αγαπητέ και επί της ουσίας κο-κο-κο, εκεί που δεν τους παίρνει (hard core κράτος) όλοι οι diodistas στη σειρά εν-δυο να πληρώσουν τα τέλη ή μήπως όχι ?
Το μόνο που έτσουξε (λίγο) ήταν οι Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα
Τέλη κυκλοφορίας