-
A όλα κι όλα, ο Δίας δεν είναι εύκαμπτος
-
Όταν φτάσουμε να έχουμε πρόβλημα ακαμψίας, θα έχει φτάσει ώρα για συνταξιοδότηση του πολεμιστή...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν είναι δυνατό το Drive να κάνει συγκριτικό με 10 μικρομεσαία και οι 4Τ με 3.
Δεν συγκρίνονται ΟΛΑ τα μικρομεσαία μεταξύ τους, ούτε υπάρχει κέρδος για τον αναγνώστη αν μπουν όλα σε ένα σακί. Δε βάζεις το Φόκους των 150 ίππων με το ατμοσφαιρικό i30, ούτε με Lancer Sportback 1,6. Απλώς δεν γίνεται.
Βάλαμε το Focus απευθείας στα βαθιά με το Γκολφ και το καλοπουλημένο Άστρα. Ζητήσατε σύγκριση με Τζουλιέτα, έρχεται! Και θα έχει και κάποιο αουτσάιντερ στην παρέα.
Σπύρο, στο συγκριτικό του Drive το i30 και το Lancer δεν υπάρχουν. Μήπως εννοείς κάποιου άλλου περιοδικού το συγκριτικό;
Στο Drive σύγκριναν το Focus 1.6T με τα Golf, Leon, Astra, Octavia, C4, Megane, Giulietta, 308 και το μοναδικό (αν θυμάμαι καλά) ατμοσφαιρικό του συγκριτικού, το Αuris. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο Θωμάς π.χ.;Βγαζω μεροκαματο κυριε
Το επομενο θα ειναι s/w -
το fabia rs τρικυλινδρο 1,0 λιτρου ειναι;
ο δαιμον ξαναχτυπα
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ο Θωμάς π.χ.;
Βγαζω μεροκαματο κυριε
Το επομενο θα ειναι s/w -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ο Θωμάς π.χ.;
Βγαζω μεροκαματο κυριε
Το επομενο θα ειναι s/wΟ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ο Θωμάς π.χ.;
Βγαζω μεροκαματο κυριε
Το επομενο θα ειναι s/wΕίναι άνετο
-
Για τους επιβατες ναι
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Για τον επιβατη ναιφιξεντ
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Για τον επιβατη ναι
φιξεντ
-
Και ποία η πρόταση προς τους 4Τ που προκύπτει από τις τελευταίες σας δημοσιεύσεις στο παρόν θέμα;;;
Γιατί εγώ έχω την παρακάτω, να εκδιωχθούν βάναυσα όσοι εκμεταλλεύονται με λάθος τρόπο το φόρουμ των 4Τ....
Φυσικά ο λιθοβολισμός, ανασκολοπισμός, φάλαγγα κλπ να μπουν στο ημερήσιο πρόγραμμα. -
Θα ειχε πολυ ενδιαφερον μια συγκριση μεταξυ των γρηγορων μικρων vag polo gti , A1 185 , fabia vrs και ibiza cupra , α και μιας και ηρθε το καλοκαιρι ενα συγκριτικο αναμεσα σε TT roadster 1,8 και το διλιτρο ΜΙΑΤΑ θα ηθελα πολυ να δω .
-
Ο δαίμων ζει και βασιλεύει . Τα 1600άρια έγιναν σούπερ cars στο 0-100.
Α και τιμή του renault clio 1.5 diesel έχει ανέβει στα 17,000e σχεδόν. -
Μου άρεσε αρκετά το τεύχος Ιουλίου .μου θύμισε παλιότερες εποχές και ήταν αρκετά πλούσιο και αναλυτικό.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μου άρεσε αρκετά το τεύχος Ιουλίου .μου θύμισε παλιότερες εποχές και ήταν αρκετά πλούσιο και αναλυτικό.βγηκε το τευχος Ιουλιου;
-
Ναι βγήκε,και έχει και 1Μ!
-
Μόλις διάβασα το αφιέρωμα στην υγραεριοκίνηση. Πολύ καλή δουλειά από το περιοδικό, με ικανοποίησε απόλυτα.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ο δαίμων ζει και βασιλεύει . Τα 1600άρια έγιναν σούπερ cars στο 0-100.
Α και τιμή του renault clio 1.5 diesel έχει ανέβει στα 17,000e σχεδόν.Κατά λάθος μπήκε το 0-80 στη θέση του 0-100 στον πίνακα
Τα σωστά μηδέν-εκατά είναι
Peugeot RCZ THP200: 7,6 δλ.
Mini JCW: 7,0 δλ. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Μόλις διάβασα το αφιέρωμα στην υγραεριοκίνηση. Πολύ καλή δουλειά από το περιοδικό, με ικανοποίησε απόλυτα.Μηπως ηταν ιδιο απο το Auto Agapao VW?? (δλδ Αutobild).
Γινεται να γινει καμια δοκιμη με το Renault Fluence???
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό