-
εξου και η τσιμπημενη τιμη της
-
-
Πραγματι, ευχαριστουμε για το Link.
Εχω να πω, πως και τα δυο, σε αυτα τα χρωματα (ειδικα το γκρι της GT3), και ΕΙΔΙΚΑ αυτα τα δυο αυτοκινητα,ειναι, πλιτς στην νιοστη δυναμη!
Μια παρατηρηση ομως. Ωραιο το συγκριτικο, μ' αρεσει η απλοτητα και η ξεκαθαρες τοποθετησεις στα τεστ των Αμερικανων, (skidpad slalom, figure8 κτλ)
ΑΛΛΑ, ποσο διαφορετικο θα μπορουσε να ειναι το αποτελεσμα, εστω και στα σημεια, εαν ΚΑΙ η Cayman R φορουσε τα Ημισλικ Michelin Cup, που φορουσε η γκρι GT3 της δοκιμης που φυσικα ειναι στανταρ σε ολες τις 997GT3...
Γενικοτερα παντως, τουλαχιστον στο επιπεδο των κατηγοριων S (δηλαδη Carrera S vs Cayman S) απο τα περισσοτερα ξενα κυριως αρθρα που εχω διαβασει, θυμαμαι να εχουν σε μεγαλυτερη εκτιμηση αλλα και ευκολια ελεγχου στο οριο, αποτελεσματικοτητα (χρονους) την Cayman πλεον, απ' οτι της 911. Eιναι σαφες εξαλλου, οτι με παρομοιου επιπεδου εξελιξη της τεχνολογιας και υλικων/τεχνογνωσιας που μπαινουν στα δυο αυτοκινητα, η κεντρομηχανη διαταξη υπερεχει συνηθως σε δυναμικα χαρακτηριστικα, εναντι της πισωμηχανης... -
Η περισσότερη δύναμη της GT3 και το πιο απόλυτο στήσιμο πάλι θα κέρδιζαν την πιο πολιτική Cayman R πιστεύω. Βέβαια ακόμα και η ίδια η Porsche όταν βγάζει το απόλυτο hypercar της (GT1, Carrera GT, 918), βάζει το μοτέρ στη σωστή θέση... στο κέντρο!
-
Σαφως και η κεντρομηχανη διαταξη υπερεχει, σαφως και η διαφορα στον δρομο δεν δικαιολογει την διαφορα στην τιμη.
-
Εχεις 4 αυτοκινητα οπου και τα 4 ειναι 1000 κιλα, και τα 4 ειναι 150 αλογα, ιδιο στησιμο, ιδια ολα. Το ενα ειναι FF, το αλλο FR, το 3ο MR και το 4ο RR. To ΜR θα ειναι παντα πιο γρηγορο και μαλιστα πολυ.
-
http://news247.gr/kosmos/paraksena/pors ... 12545.html
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
http://news247.gr/kosmos/paraksena/porse_se_skopeythrio.1112545.htmlδικαιωμα του.
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=7zhDKFhfEgg
(Στο εξωτερικό δε νοείται πορσάκιας που να μην την έχει δει τουλάχιστον 100φορές!)
Νομίζω το σφύριγμα της 917 στις μέσες στροφές είναι ο καλύτερος ήχος αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=7zhDKFhfEgg
(Στο εξωτερικό δε νοείται πορσάκιας που να μην την έχει δει τουλάχιστον 100φορές!)
Νομίζω το σφύριγμα της 917 στις μέσες στροφές είναι ο καλύτερος ήχος αυτοκινήτου.edit:
εδώ ακούγεται καλύτερα:
Youtube Video -
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
αυτο εδώ μου θυμισεΝαι! Μόνο 132gr/km και πρέπει να έχουν αφήσει και τις μονώσεις γιατί οι οικολόγοι είπαν ότι κομπλάρει ο πορτοκαλί βάτραχος της περιοχής και δεν πηδιέται (οπότε πάνε περίπατο τα βατραχάκια).
Ευτυχώς που το πρόλαβαν... -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1539066/
Έτσι να φαντασιωθούμε λίγο...
-
http://www.youtube.com/watch?v=Ejb8QOyjz-E&feature=related
απο το 7 και μετα αρχιζουν οι ουρανιες μελωδιες αν και δε μπορω παρα να ομολογησω οτι και η Lamborghini ειναι respect -
Ο αρχικάγκουρας, αν και νεκρός, ξαναχτυπάει...
http://www.roadandtrack.com/tests/drive ... a-mistrale
-
O Xριστος και η μανα Του!!!

-
Αχ! Ευτυχώς που δεν έχει και εκείνα τα πορτοκαλί στοιχεία που βάζουν στις Cayenne.
Δεν είναι τόσο αίσχος πάντως αν και προτιμω την φυσιολογική! -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
O Xριστος και η μανα Του!!!
Big deal! Δες τη νέα Cayenne από κοντά και τα ξαναλέμε. Αν δεν έχεις χάσει το φως σου φυσικά από την ΑΣΚΗΜΙΑ!
-
κ ποσα χρήματα σου δινει η Γκεμπαλα για να το οδηγεις αυτό το πράγμα; πρεπει επισης να κατεβαινεις απο το όχημα υποχρεωτικά χωρις κράνος ή οτιδήποτε που να κρυβει το πρόσωπό σου;
αν όχι, θα το σκεφτώ. και χωρίς συμβόλαιο βεβεια.
Porsche Forum