Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τεχνολογια,Καινοτομιες & Κανονες F1
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Τεχνολογια,Καινοτομιες & Κανονες F1
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Formula 1
    19
    46
    77
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Η ιπποδύναμη από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης υπολογίζεται στα 600 άλογα και άλλα 120-150 άλογα από το KERS. Συνολικά θα έχουν λιγότερη δύναμη από τα τωρινά, ειδικά αν υπολογίσεις το ότι το KERS θα μπορεί να δίνει την ισχύ του μόνο για περιορισμένα χρονικά διαστήματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zorz last edited by

        Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
        Πάντως όπως και να έχει το στροφάρισμα κοντά στις 20.000 στροφές θα μας λείψει.

        Όχι απαραίτητα. 1600άρι 6κύλινδρο σημαίνει 266,66 κυβικά ανά κύλινδρο, δηλαδή λίγο μικρότερα πιστονάκια απ'ότι ήδη έχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης zorz έγραψε:

          Πάντως όπως και να έχει το στροφάρισμα κοντά στις 20.000 στροφές θα μας λείψει.

          Όχι απαραίτητα. 1600άρι 6κύλινδρο σημαίνει 266,66 κυβικά ανά κύλινδρο, δηλαδή λίγο μικρότερα πιστονάκια απ'ότι ήδη έχουν.

          Κόφτης στις 12.000 ΣΑΛ!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lee22leo last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

            Πάντως όπως και να έχει το στροφάρισμα κοντά στις 20.000 στροφές θα μας λείψει.

            Όχι απαραίτητα. 1600άρι 6κύλινδρο σημαίνει 266,66 κυβικά ανά κύλινδρο, δηλαδή λίγο μικρότερα πιστονάκια απ'ότι ήδη έχουν.

            Κόφτης στις 12.000 ΣΑΛ!!!

            Ναι ρεεε με τους μ@λ@κες!!Πανε πια τα βογγητα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • Z
              zorz last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Κόφτης στις 12.000 ΣΑΛ!!!

              WTF

              Που το διάβασες;

              15 χρόνια πριν:

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ήταν στους προηγούμενους κανονισμούς για τους 4κύλινδρους και πιθανότατα θα διατηρηθεία και στους 6κύλινδρους. Οικολογία λέγεται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lee22leo last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Ήταν στους προηγούμενους κανονισμούς για τους 4κύλινδρους και πιθανότατα θα διατηρηθεία και στους 6κύλινδρους. Οικολογία λέγεται...

                  Ναι απο κει θα κοψουν!Το οτι υπαρχουν τοσες εταιριες καπνου και τσιγαρου που το πολυνουν δεν τους λεει κατι,περιμενουν να κοψουν απτις 6000 σαλ απτην f1!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    leonp last edited by

                    Καλά κάνουν και περιορίζουν τις στροφές - ήδη τώρα για να προλαβαίνει να καίγεται το καύσιμο πρέπει ο κινητήρας να χτυπάει ελεγχόμενα πιράκια (δεν προλαβαίνει αλλιώς).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Λεω εγώ θα προτιμούσα ατμοσφαιρικούς V12 3500 κυβικών και 1500 ίππων στις 20.000 ΣΑΛ!!! Αυτά είναι μοτέρ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lee22leo last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Λεω εγώ θα προτιμούσα ατμοσφαιικούς V12 3500 κυβικών και 1500 ίππων στις 20.000 ΣΑΛ!!! Αυτά είναι μοτέρ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aggelosf last edited by

                          Χαίρομαι πάντως που έχω ακούσει τα τωρινά μοτέρ από κοντά 2 φορές, απλά όσοι δεν έχουν ακούσει δεν μπορούν να φανταστούν για τί πράγμα μιλάμε!!! Άλλωστε, πάντα όσοι βλέπουν f1 από κοντά πρώτη φορά μεγαλύτερη εντύπωση τους κάνει ο ήχος.

                          Παρεμπιπτόντως μεγαλύτερη εντύπωση μου είχε κάνει ο ήχος της BMW

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lee22leo last edited by

                            Τελικα τι εγινε?Θα τα κανουν v6 απ΄το 2014?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης lee22leo έγραψε:
                              Τελικα τι εγινε?Θα τα κανουν v6 απ΄το 2014?

                              Ναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lee22leo last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Τελικα τι εγινε?Θα τα κανουν v6 απ΄το 2014?

                                Ναι

                                Ε,κατι εναι και αυτο..Tο 2013 ομως θα γινουν 4κιλυνδροι οπως ειχαν πει ή θα παραμεινουν ετσι οπως ειναι τωρα μεχρι το το 14?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pik last edited by

                                  Αλεξανδρε δεν σε χαλασε.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης lee22leo έγραψε:

                                    Τελικα τι εγινε?Θα τα κανουν v6 απ΄το 2014?

                                    Ναι

                                    Ε,κατι εναι και αυτο..Tο 2013 ομως θα γινουν 4κιλυνδροι οπως ειχαν πει ή θα παραμεινουν ετσι οπως ειναι τωρα μεχρι το το 14?

                                    Όχι ρε, σιγά μην αλλάζουν μοτέρ κάθε μήνα... Το 2014 V6 turbo, μέχρι τότε συνεχίζουν με τους τωρινούς V8.

                                    Αλεξανδρε δεν σε χαλασε.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pik last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Αλεξανδρε δεν σε χαλασε.....

                                      αστα να πανε φιλε μου...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kantoniou last edited by

                                        Off-throttle blowing: Why it's being banned
                                        Gary Anderson Tech Debrief

                                        http://bbs.hellof1.com/2447162.html

                                        0,2'' στο γυρο μονο θα χασουν και RBR δεν θα εχει προβλημα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          224-v last edited by

                                          Δεν ξερω που αλλου να το βαλλω...H Williams Technology Center, ανοιξε εδω στη Ντοχα Simulator για εκπαιδευση οδηγων στη Formula... 1-2-3 κ.λ.π. πιστευουν οτι θα μπορουν να βρουν ταλεντα οδηγησης..... επισης θα το χρησιμοποιησουν για εκπαιδευση απλων οδηγων και σεναριων ατυχηματων..,

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Y
                                            yama last edited by

                                            Αλλαγές, αλλαγές, αλλαγές…

                                            Η FIA ανακοίνωσε τις αλλαγές στους κανονισμούς για το 2014

                                            Μια αρκετά διαφορετική Formula 1 θα παρακολουθούμε από το 2014 και ύστερα. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού έδωσε στη δημοσιότητα τους τεχνικούς κανονισμούς για το 2014, στους οποίους περιλαμβάνονται μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές, τις σημαντικότερες από τις οποίες μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.

                                            Με ηλεκτρικό ρεύμα εντός του pitlane

                                            Τα μονοθέσια με την είσοδό τους στο pitlane από το 2014 θα λειτουργούν με ηλεκτρικό ρεύμα καθώς ο ηλεκτροκινητήρας θα τίθεται σε λειτουργία ενώ ο βενζινοκινητήρας θα σβήνει. Αυτό σημαίνει πως τα μονοθέσια κατά την διάρκεια των pitstop δεν θα καταναλώνουν καύσιμο.

                                            Διπλασιάζεται η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα

                                            Οι ηλεκτροκινητήρες που χρησιμοποιούν τα μονοθέσια αυτή τη στιγμή παράγουν ισχύ 60 kW. Aπό το 2014 θα παράγουν 120 kW, τη διπλάσια ισχύ δηλαδή, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 160 ίππους. Η μέγιστη ενέργεια που θα μπορεί να ανακτήσει το εν λόγv σύστημα θα είναι 4MJ ανά γύρο, που σημαίνει πως οι οδηγοί θα μπορούν να κάνουν χρήση των 160 παραπάνω ίππων για 33.3 δευτερόλεπτα. Όμως η μέγιστη επιτρεπόμενη ανάκτηση ενέργειας ανά γύρο θα είναι στα 2MJ που σημαίνει πως οι οδηγοί θα έχουν ένα μέσο όρο της τάξης των 16.6 δευτερολέπτων ανά γύρο, δηλαδή 6.6 δευτερόλεπτα παραπάνω από τα σημερινά δεδομένα.

                                            Μια και μοναδική η κλιμάκωση του κιβωτίου

                                            Η παγκόσμια ομοσπονδία αυξάνει τον αριθμό των σχέσεων από 7 σε 8 καθώς η αλλαγή στην κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων ανάμεσα στους αγώνες θα απαγορεύεται από το 2014. Ενώ μέχρι τώρα οι ομάδες είχαν στην διάθεσή τους 30 διαφορετικές κλίμακες του κιβωτίου ταχυτήτων για όλη την χρονιά και 7 για κάθε αγώνα, από το 2014 θα έχουν μία για όλη την χρονιά η οποία θα επιλέγεται εξαρχής. Αυτό είναι κάτι που θα δημιουργήσει πρόβλημα στις ομάδες σε πίστες όπως το Μονακό και η Monza.

                                            Κινητήρες

                                            Ο 1.6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα έχει 6 κυλίνδρους σε διάταξη V και γωνία 90 μοιρών. Η ροή καυσίμου θα είναι περιορισμένη στα 100 kg/ώρα. Όταν ο ρυθμός περιστροφής του πέσει στις 10500 στρ./λεπτό τότε η ροή καυσίμου θα πρέπει να είναι 9 kg/ώρα για κάθε 1000 στρ./λεπτό. Το βάρος του κινητήρας μαζί με το KERS θα πρέπει να είναι 155 κιλά και το βάρος της μπαταρίας του KERS θα πρέπει να κυμαίνεται ανάμεσα στα 20 με 25 κιλά.

                                            Εσωτερική μίζα στο cockpit

                                            Από το 2014 οι οδηγοί θα μπορούν πλέον να συνεχίσουν τον αγώνα τους σε περίπτωση που ο κινητήρας τους σβήσει σε κάποιο τετ-α-κε ή σε κάποια έξοδο. Τα μονοθέσια δεν θα χρειάζονται εξωτερική βοήθεια για να πάρουν μπροστά καθώς οι οδηγοί με το πάτημα ενός κουμπιού πάνω στο τιμόνι θα θέτουν τον κινητήρα σε λειτουργία

                                            Πηγή: msfree.gr

                                            Το κείμενο των κανονισμών :
                                            http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... _20.07.pdf

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr