-
To νεο C3 ή το προηγούμενο;
-
Φιλε Τακη οντως πολυ ωραιο, και με μια οροφη τελεια με μολις 500€!! Αλλα στο 1,1 εδινε εργοστασιακη εντος πολης καταναλωση 9!! Εσυ αυτο εχεις?? Αν ναι, τι καταναλωση βλεπεις εντος ??
-
Θανο το νεο στην attraction εβγαινε με το green bonus καπου 10,800 και με αποσυρση ακομα 400€ κατω
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
αν και το προπολεμικο 3θ twingo που οδηγω τωρα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη.... βέβαι το είχα πάρει μεταχειρισμενο κι εχω πληρωσει τα διπλα στο σερβις...
Eτσι είναι τα Ρενό....τα πληρώνεις διπλά στα σέρβις Αθηνά!
Eπιμένω....Fiesta....(όχι με το βυσσινί ταμπλώ όμως.........έλεος!!!!!)Ναι, γιαυτο η αλλαγη λαδιων σε twingo 1ης γενιας σε επισημο δικτυο κοστιζει 37 ευρω..
Σε ποια μαρκα ειναι φτηνοτερα..?Άσε...άμα είναι να γλυτώνω 10 ευρώ απο τα λάδια και να μου τα τρώει 2πλά και 3πλά απο αλλού, να μου λείπει!!!!!!!
Παντως ψηλες τιμες που εγραψες δεν εχουν.. Και δε νομιζω να σου τα παιρνουν οπως σε αλλες μαρκες.. Ναι σε αλλες εποχες στον πιανανε κανονικα, αλλα πλεον οχι..
-
Το νέο C3 έχω..το 1.4 με τα 75 άλογα(80 πραγματικά)..Επειδή για ταξίδια και μεγάλες αποστάσεις γενικώς έχω το ΖΧ,το οποίο παρεπιμπτόντως θα αντικατασταθεί τ χρόνου με το νέο C4 το πήρα με αυτόν τον κινητήρα στην έκδοση TREND..13.300 έκανε πέρυσι το καλοκαίρι αλλά με το green bonus που έδωσα για απόσυρση το ΑΧ μου βγήκε 11.300..και δώρο Radio-Cd γτ δν είχε απο το εργοστάσιο!
Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό αμάξι για τα λεφτά του,όπως και το νέο C4..
Tο μόνο που δεν γνωρίζω από το C4 είναι αν στην βασική έκδοση έχει υποδοχή για Radio-CD 1din ή 2din
-
Ο χρήστης TakisCitroen έγραψε:
Το νέο C3 έχω..το 1.4 με τα 75 άλογα(80 πραγματικά).αυτο απο πού προκυπτει?
δεν ξερω τι παιζει με το νεο c3, αλλα το προηγουμενο οπως και το c2 ηταν σκουπιδι του κερατα
καλυτερα ενα picando ή spark και με τα ρεστα που θα μεινουν να τα συντηρει
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Το νέο C3 έχω..το 1.4 με τα 75 άλογα(80 πραγματικά).
αυτο απο πού προκυπτει?
δεν ξερω τι παιζει με το νεο c3, αλλα το προηγουμενο οπως και το c2 ηταν σκουπιδι του κερατα
καλυτερα ενα picando ή spark και με τα ρεστα που θα μεινουν να τα συντηρει
Το παλιό C3 ήταν όντως GTP...ειδικά η ποιότητα.
Η ιπποδύναμη απ όσο ξέρω είναι 80 άλογα αλλά λόγω φορολογίας σε άλλες χώρες λέει 75. -
75 αλόγα εχει το κακόμοιρο μοτέρ.
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
αν και το προπολεμικο 3θ twingo που οδηγω τωρα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη.... βέβαι το είχα πάρει μεταχειρισμενο κι εχω πληρωσει τα διπλα στο σερβις...
Eτσι είναι τα Ρενό....τα πληρώνεις διπλά στα σέρβις Αθηνά!
Eπιμένω....Fiesta....(όχι με το βυσσινί ταμπλώ όμως.........έλεος!!!!!)Ναι, γιαυτο η αλλαγη λαδιων σε twingo 1ης γενιας σε επισημο δικτυο κοστιζει 37 ευρω..
Σε ποια μαρκα ειναι φτηνοτερα..?Άσε...άμα είναι να γλυτώνω 10 ευρώ απο τα λάδια και να μου τα τρώει 2πλά και 3πλά απο αλλού, να μου λείπει!!!!!!!
Παντως ψηλες τιμες που εγραψες δεν εχουν.. Και δε νομιζω να σου τα παιρνουν οπως σε αλλες μαρκες.. Ναι σε αλλες εποχες στον πιανανε κανονικα, αλλα πλεον οχι..
Δε μιλάω για τα κανονικά σέρβις, αλλά για την έλλειψη αξιοπιστίας που σαφώς μεταφράζεται σε κόστος (και χαμένο χρόνο).
-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
αν και το προπολεμικο 3θ twingo που οδηγω τωρα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη.... βέβαι το είχα πάρει μεταχειρισμενο κι εχω πληρωσει τα διπλα στο σερβις...
Eτσι είναι τα Ρενό....τα πληρώνεις διπλά στα σέρβις Αθηνά!
Eπιμένω....Fiesta....(όχι με το βυσσινί ταμπλώ όμως.........έλεος!!!!!)Ναι, γιαυτο η αλλαγη λαδιων σε twingo 1ης γενιας σε επισημο δικτυο κοστιζει 37 ευρω..
Σε ποια μαρκα ειναι φτηνοτερα..?Άσε...άμα είναι να γλυτώνω 10 ευρώ απο τα λάδια και να μου τα τρώει 2πλά και 3πλά απο αλλού, να μου λείπει!!!!!!!
Παντως ψηλες τιμες που εγραψες δεν εχουν.. Και δε νομιζω να σου τα παιρνουν οπως σε αλλες μαρκες.. Ναι σε αλλες εποχες στον πιανανε κανονικα, αλλα πλεον οχι..
Δε μιλάω για τα κανονικά σέρβις, αλλά για την έλλειψη αξιοπιστίας που σαφώς μεταφράζεται σε κόστος (και χαμένο χρόνο).
Όσον αφορά την αξιοπιστία, δεν νομίζω ότι στο Twingo II τίθεται τέτοιο θέμα. Το αυτό και για το Clio III.
-
για μικρα, κατα την γνωμη μου, πολυ καλα ειναι το vw polo και τα skoda fabia-seat ibiza, τα οποιο εχουν ιδια μοτερ-μηχανικα μερη-πατωμα με το vw polo!!! οσο για τα citroen, ειδικα σε μικρες κατηγοριες, κραταω τις επιφυλαξεις μου!!!
-
@ Prisma
για πες μας, τί προβλήματα έχει βγάλει το Twingo II για να μάθουμε κι εμείς;
O 1.4 75hp της Citroen είναι κινητήρας εικοσαετίας και απαράδεκτος για καινούριο αυτοκίνητο
Αθηνά, αν σε βολεύει από άποψη χώρων το Twingo, πάρτο. Αν θέλεις μεγαλύτερη κατηγορία(Corsa,Fiesta κτλ.), όρεξη να έχεις να ψάχνεις...
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
@ Prismaγια πες μας, τί προβλήματα έχει βγάλει το Twingo II για να μάθουμε κι εμείς;
O 1.4 75hp της Citroen είναι κινητήρας εικοσαετίας και απαράδεκτος για καινούριο αυτοκίνητο
Αθηνά, αν σε βολεύει από άποψη χώρων το Twingo, πάρτο. Αν θέλεις μεγαλύτερη κατηγορία(Corsa,Fiesta κτλ.), όρεξη να έχεις να ψάχνεις...
το Twingo 2 πιστευω ειναι πολυ καλο αμαξακι για αυτοκινητο πολης!!!
@:1.4 75hp βγαζει το delta μου 17 χρονων αυτοκινητο, τωρα βγαζει τοσο το Citroen??? εχει μεινει γενικα πισω σε κινητηρες η Citroen!
-
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
@:1.4 75hp βγαζει το delta μου 17 χρονων αυτοκινητο, τωρα βγαζει τοσο το Citroen??? εχει μεινει γενικα πισω σε κινητηρες η Citroen!Χμ σωστή παρατήρηση αλλά:
-πόσο το χρέωνε η δέλτα αυτό; Τότε μπορεί να ήταν και καλό τώρα είναι ο πάτος οπότε ανάλογα πληρώνεις. Πολλοί κατασκευαστές προσφέρουν κινητήρες χαμηλής απόδοσης. Δε σου χρειάζονται 150 άλογα σε αυτοκινητάκι πόλης...
-ίδια μέγιστη ισχύ μπορεί να βγάζανε από πολύ παλιά αλλά με πόση κατανάλωση, πόσο θόρυβο και τι καμπύλη ροπής; -
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
@:1.4 75hp βγαζει το delta μου 17 χρονων αυτοκινητο, τωρα βγαζει τοσο το Citroen??? εχει μεινει γενικα πισω σε κινητηρες η Citroen!Ναι εχει μεινει πισω...
Ενας 1.4 με 95 αλογα, ενας 1.6 με 120 αλογα και ο THP με 150-210 αλογα...
Ο 1.4 με τα 75 αλογα ειναι καποιος πολυ παλιος της κινητηρας που τον βαζουν ακομα σε καποια μοντελα, δεν ειναι ο τωρινος της 1.4. -
Ας είναι καλά η Peugeot για τα καινούρια μοτέρ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ας είναι καλά η Peugeot για τα καινούρια μοτέρ...Ή η BMW να πεις...
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
@ Prismaγια πες μας, τί προβλήματα έχει βγάλει το Twingo II για να μάθουμε κι εμείς;
O 1.4 75hp της Citroen είναι κινητήρας εικοσαετίας και απαράδεκτος για καινούριο αυτοκίνητο
Αθηνά, αν σε βολεύει από άποψη χώρων το Twingo, πάρτο. Αν θέλεις μεγαλύτερη κατηγορία(Corsa,Fiesta κτλ.), όρεξη να έχεις να ψάχνεις...
Για να μη παρεξηγηθώ...
Δεν αναφέρθηκα σε Twingo ειδικώς αλλά σε Renault γενικώς. Προσωπικά διέθετα το Megane Scenic σειρά 1. Αγοράστηκε μτχ, αλλά υπήρχε στο στενό μου κύκλο και Scenic σειρά 2 (του 2001). Ένα απο τα πιο έξυπνα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών, αλλά επίσης το λιγότερο αξιόπιστο απο όσα είχα. Ηλεκτρικά, πολλαπλασιαστές, ιμάντες, πλαστκά ελλατωματικά ('οχι να τρίζουν αλλά να καταρρέουν) κλπ. Προβλήματα είχε βγάλει και το άλλο (λιγότερα η αλήθεια είναι αλλά μετά τη 7ετία αρκετά)
Αυτά τα ολίγα. -
Ο χρήστης prisma έγραψε:
@ Prisma
για πες μας, τί προβλήματα έχει βγάλει το Twingo II για να μάθουμε κι εμείς;
O 1.4 75hp της Citroen είναι κινητήρας εικοσαετίας και απαράδεκτος για καινούριο αυτοκίνητο
Αθηνά, αν σε βολεύει από άποψη χώρων το Twingo, πάρτο. Αν θέλεις μεγαλύτερη κατηγορία(Corsa,Fiesta κτλ.), όρεξη να έχεις να ψάχνεις...
Για να μη παρεξηγηθώ...
Δεν αναφέρθηκα σε Twingo ειδικώς αλλά σε Renault γενικώς. Προσωπικά διέθετα το Megane Scenic σειρά 1. Αγοράστηκε μτχ, αλλά υπήρχε στο στενό μου κύκλο και Scenic σειρά 2 (του 2001). Ένα απο τα πιο έξυπνα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών, αλλά επίσης το λιγότερο αξιόπιστο απο όσα είχα. Ηλεκτρικά, πολλαπλασιαστές, ιμάντες, πλαστκά ελλατωματικά ('οχι να τρίζουν αλλά να καταρρέουν) κλπ. Προβλήματα είχε βγάλει και το άλλο (λιγότερα η αλήθεια είναι αλλά μετά τη 7ετία αρκετά)
Αυτά τα ολίγα.Εγώ έχω ακόμα το αειθαλές megane I και παρόλα τα 200000km δεν έχει βγάλει τίποτε άξιο λόγου. Και τα πλαστικά αντέχουν μια χαρά.
ΤέλοςΔεν επικαλέστηκα την προσωπική εμπειρία, αλλά αν υπάρχουν αξιόπιστοι δείκτες που να λένε κάτι για το Twingo II, γιατί οι προσωπικές εμπειρίες διαφέρουν ριζικά από χρήστη σε χρήστη και δε δίνουν χρήσιμες πληροφορίες.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
@:1.4 75hp βγαζει το delta μου 17 χρονων αυτοκινητο, τωρα βγαζει τοσο το Citroen??? εχει μεινει γενικα πισω σε κινητηρες η Citroen!
Χμ σωστή παρατήρηση αλλά:
-πόσο το χρέωνε η δέλτα αυτό; Τότε μπορεί να ήταν και καλό τώρα είναι ο πάτος οπότε ανάλογα πληρώνεις. Πολλοί κατασκευαστές προσφέρουν κινητήρες χαμηλής απόδοσης. Δε σου χρειάζονται 150 άλογα σε αυτοκινητάκι πόλης...
-ίδια μέγιστη ισχύ μπορεί να βγάζανε από πολύ παλιά αλλά με πόση κατανάλωση, πόσο θόρυβο και τι καμπύλη ροπής;κοιτα να δεις, εκεινη την εποχη θεωρουταν πολυ καλες επιδοσεις για 1.4, αλλα τωρα οχι!!! απο θορυβο δεν μπορω να πω οτι κανει και σαν τανκς, η μηχανη του βγαζει ωραιο ηχο!!!
αλλα η citroen δεν ειναι καμια μικρη εταιρια που να μην μπορει να βγαλει ενα 1.4αρι κινητηρα που να εχει πανω απο 120ps αποδοση!!!
Επιλογή αυτοκινήτου