Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 40
    • 41
    • 16 / 41
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    165
    816
    17347
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g60 last edited by

      Αυτά είναι αποτελέσματα φθηνών τεχνικών επιλογών.Ο ιμάντας κόπηκε είτε επειδή ήταν πολύ σφιχτός(μούγκριζε κατα τη λειτουργεία του αλλα τον γειώσατε κανονικα) είτε επειδη διέλυσε/κόλησε το ρουλεμάν ή η αντλία νερού,εξαρτήματα τα οποία έπρεπε να είχαν αλλαχτεί μαζί με τον ιμάντα.Τις περισότερες φορές ο πελάτης ενδιαφέρετε μόνο για την τελική τιμή...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greek last edited by

        H φορντ λέει 100κ χιλιόμετρα ή 10 χρόνια , ότι έρθει πρώτο. Ανάλογα με την την χρήση και το καιρό βέβαια μικραίνει ο χρόνος ή τα χιλιόμετρα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης Greek έγραψε:
          H φορντ λέει 100κ χιλιόμετρα ή 10 χρόνια , ότι έρθει πρώτο. Ανάλογα με την την χρήση και το καιρό βέβαια μικραίνει ο χρόνος ή τα χιλιόμετρα....

          Για ποιο μοντέλο λέει 100.000 χλμ; Για το Focus Mk1 πάντως λέει 160.000. Νομίζω στο Mk2 είχαν μειώσει το νούμερο όμως.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            greek last edited by

            Νομίζω στο fiesta έχουμε λέει , μπορει να ειναι και 160κ τώρα που το λες. Ετοιμαζόμαστε για ιμάντα και εμεις μιας και πιάσαμε την 10ετία και 108κ χλμ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              etsii last edited by

              Για το μοτέρ του xaris2335 (CVH PTE) η Ford λέει 60,000χλμ ή 4 χρόνια. Πάντα το άλλαζα νωρίτερα στο δικό μου αντίστοιχο μοτέρ μετά από τα διάφορα περί ευαισθησίας στο κόψιμο ιμάντα που διάβαζα για τα συγκεκριμένα.

              Θα συμφωνήσω πάντως απόλυτα με τον G60 για τους λόγους της βλάβης. Μου έχουν ζητήσει κι εμένα στο παρελθόν 30 ευρώ εργατικά για αλλαγή ιμάντα σε δαύτο και από τότε αποφάσισα να σταματήσω να ψάχνω για συνεργείο της προκοπής και να τα κάνω μόνος μου. Και έχω δοκιμάσει αρκετά συνεργεία και ακριβά και φθηνά. Τουλάχιστον αν το διαλύσω θα το έχω κάνει με τα χέρια μου και δεν θα έχω πληρώσει για να γίνει το κακό.

              Κόστος ανταλλακτικών για CVH: Ιμάντας Gates 17-20 ευρώ, τεντωτήρας SKF 30-35 ευρώ, τρόμπα νερού SKF 30-35 ευρώ

              Πολύ μικρό το κόστος για το ρισκάρεις να τσιγκουνευτείς. Περί λάθους τεντώματος δεν το συζητώ. Το έχω κάνει και σκούζουν τα ρουλεμάν σαν τρελά (δεν έχει αυτόματο τεντωτήρα όπως στη φωτό του Panda που εμφανίζεται παραπάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Αυτόματο τεντωτήρα έχουν οι καδένες - όχι οι ιμάντες.
                Ο παραπάνω τεντωτήρας βοηθάει στην τοποθέτηση, δεν είναι αυτόματος.

                Αν ο ιμάντας λερωθεί με λάδια, αντιπηκτικό κλπ μειώνεται σημαντικά η ζωή του
                ...και φυσικά όπως ανέφερε ο G60 αν κολλήσει η αντλία νερού πάνε τα δόντια του ιμάντα.
                Πρέπει να ακολουθείς τις οδηγίες του κατασκευαστή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  etsii last edited by

                  Αυτόματος = κρατά τον ιμάντα σωστά τανυσμένο

                  Και ένα γρήγορο ψάξιμο:http://www.aa1car.com/library/belt_tensioners.htm

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asteris last edited by

                    Στις οδηγίες τοποθέτησής του, το μόνο που κάνεις ειναι να τον σφίξεις μέχρι να έρθει η εγκοπή ανάμεσα στα δύο σημάδια που έχει. Ενώ στα προηγούμενα FIRE σαν το δικό μου, η διαδικασία απαιτεί και ρύθμιση με το λεβιεδάκι και το βαρίδιο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης etsii έγραψε:
                      Αυτόματος = κρατά τον ιμάντα σωστά τανυσμένο

                      Και ένα γρήγορο ψάξιμο:http://www.aa1car.com/library/belt_tensioners.htm

                      Αυτοί δεν είναι ιμάντες χρονισμού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        asteris last edited by

                        Και η διαφορά ποιά είναι, ότι δεν έχουν δόντια από μέσα μεριά?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Η διαφορά είναι ότι στους ιμάντες χρονισμού δεν μπαίνουν αυτόματοι τεντωτήρες - μπαίνουν στις καδένες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Δες τις οδηγίες από το Vivid:

                            Panda χρονισμός κλασικός

                            Panda χρονισμός με αυτόματο τεντωτήρα

                            Στο δεύτερο δεν αναφέρει ειδικό εργαλείο ή βαρίδι. Και μηχανικό που ρώτησα, αυτό μου είπε, σετάρεις τον τεντωτήρα και τον ξεχνάς, κρατάει με το ελατήριό του την απαραίτητη κόντρα για πάντα. Έχεις δει αυτόν τον τεντωτήρα της Fiat?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              etsii last edited by

                              Αυτό: http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Timing-Belt-Tensioner-Pulley-Escort-1-6-1-4-/270746996940?_trksid=p4340.m263&_trkparms=algo%3DDLSL%252BSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%252BDDSIC%26otn%3D8%26pmod%3D260763003187%252B260763003187%26po%3D%26ps%3D63%26clkid%3D9035617905921046256

                              είναι ο τεντωτήρας για το CVH μοτέρ της Ford. Τεντώνεις με το χέρι και σφίγγεις τις 2 βίδες για να μείνει εκεί. Πολύ ή λίγο φαίνεται εμπειρικά ή με εργαλείο τάνυσης ιμάντα. Ο τεντωτήρας της φωτό του asteris παραπάνω χρειάζεται την αρχική ρύθμιση κατά την εγκατάσταση. Κρατά τεντωμένο τον ιμάντα μόνος του από κει και μετά(ίσως από εκεί και ο όρος αυτόματος).

                              Αν καταλαβαίνω σωστά στις αλυσίδες ο αυτόματος τεντωτήρας ''μαζεύει'' τα μπόσικα της αλυσίδας από το σταδιακό ''ξεχείλωμα'' της;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panos3 last edited by

                                παιδια καλησπερα,εχω ενα mgtf 1.8,θελω να αλλαξω ιμαντα χρονισμου,στο συνεργειο μου λενε δεν χρειαζεται να αλλαξω τον αυτοματο τεντωτηρα και να τον αλλαξω στα 120000χλμ(τωρα εχει 60000χλμ),δηλαδη να αλλαξω μονο το ιμαντα χρονισμου.
                                ειναι δυνατον ο αυτοματος τεντωτηρας του να αντεξει 1200000χλμ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  r200 last edited by

                                  ξερουν τι λενε, προτεινουν αλλαγη του τεντωτηρα σε καθε δευτερη αλλαγη του ιμαντα χρονισμου (ο τεντωτηρας δεν κολλαει ποτε το πολυ να εχει μποσικα μετα απο πολλα χιλιομετρα, το θεμα ειναι να μην ξεχναμε τον ιμαντα αυτος εχει την ευαισθησια και σπαει)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Απο ότι βλέπω εδω και σε άλλα threads, ειναι προτιμότερο να αλλαξω και την αντλια νερου μαζι με την αλλαγη ιμάντα εκκεντροφόρου?

                                    Μιλάμε για Accent 1500cc του 2001...

                                    Γνωρίζετε τι κόστος πρέπει να περιμένω ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      saxon_747 last edited by

                                      Ο χρήστης r200 έγραψε:
                                      ξερουν τι λενε, προτεινουν αλλαγη του τεντωτηρα σε καθε δευτερη αλλαγη του ιμαντα χρονισμου (ο τεντωτηρας δεν κολλαει ποτε το πολυ να εχει μποσικα μετα απο πολλα χιλιομετρα, το θεμα ειναι να μην ξεχναμε τον ιμαντα αυτος εχει την ευαισθησια και σπαει)

                                      O πλαστικός εντατήρας αν είναι μόνο γλύστρα με ελατήριο δεν υπάρχει πρόβλημα, το πρόβλημα είναι οι εντατήρες των ιμάντων που έχουν ρουλεμάν και από έξω πλαστικό ράουλο, εκεί υπάρχει πρόβλημα γιατί με τις θερμοκρασίες ξεραίνεται το πλαστικό και σπάει οπότε έχουμε συνήθως βαλβιδόσουπα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panos3 last edited by

                                        http://cgi.ebay.co.uk/GENUINE-MG-ROVER- ... 35b2d7ac79

                                        αυτος ειναι ο τεντωτηρας που φοραει το mg,αυτος τι εχει πλαστικο εντατηρα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos90 last edited by

                                          καλησμερα σε ολους θα ηθελα τη βοηθεια σας
                                          εχω μια 147 και απο τοτε που αλλαξα τον ιμαντα χρονισμου στα 60000 χιλιομετρα
                                          μου κανει ενα θορυβο για 3-4 δευτερολεπτα λες και ειναι ντιζελοκινητο
                                          ο μαστορας εκει μου λεει πος δεν ειναι τιποτα και οτι σε λιγο και ρο θα στρωσει
                                          εχουν κανει 2000 χιλ απο τοτε και ακομα τα ιδια

                                          ευχαριστω εκ των προτερων[*][img]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • U
                                            umaga last edited by

                                            να πας αμεσως σε αντιπροσωπια η σε εξουσιοδοτημενο να στο φτιαξουν
                                            ο ιμαντας θα κοπει και θα τρεχεις για μηχαμη μετα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 16 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr