-
παίδες για να κολλήσω το φανάρι που μου σπασε πίσω στην θέση του έχετε να προτείνετε καμιά καλή κόλλα που να αντέχει;Και φυσικά να είναι για πλαστικά.Επίσης να μήν είναι καμια παράξενη να μπορώ να την βρώ εύκολα.
-
Κόλλα για παρμπρίζ.
Δεν είναι διαφανής όμως.. -
Εγω με πιστολι σιλικονης το ειχα κολλησει -πηρε καμποση ωρα βεβαια και απο κοντα φαινοταν- οποτε καλυτερα αυτο που εκανα κι εγω πριν κανα 2μηνο, παιρνεις ενα ιδιο απο μαντρα με τρακαρισμενα με 10€ κι εισαι ΟΚ!!
-
όχι δεν καταλάβατε νομίζω.Δεν έσπασε εξωτερικά το φανάρι.Έσπασε απο την μέσα μεριά στο σημείο που είναι η βίδα και το στηρίζει.Ουσιαστικά τώρα απ την μία μεριά πέφτει προς τα κάτω.Θέλω απλά να κολλήσω εκείνο το σημείο ώστε το φανάρι να είναι στο σωστό ύψος πάλι.Έκείνο το σημείο για να φανεί πρέπει να ανοίξεις το καπό.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Άλλαζε στα διαστήματα που σου λέει ο κατασκευαστής το μαμά χάρτινο φίλτρο και θα σαι τζετ.
Επίσης, υπερβολή όλα αυτά με γειώσεις και κόντρα γειώσεις. Μπουζοκαλώδια σε καλή κατάσταση, φρέσκα μπουζί, ένα καθάρισμα στις γειώσεις αν έχουν θέμα αρκούν.
Μαζι σου με το 100%......
Και γώ αυτή τη μανία με τις γειώσεις ποτέ δεν την κατάλαβα. 800 γειώσεις με καλώδια χοντρά σαν απο υποσταθμό της ΔΕΗ. Εντωμεταξύ το συν μένει παραπονεμένο με το εργοστσιακό καλωδιάκι
-
Ίσως και δύο στοιχείων κόλλα, να σου κάνει δουλειά.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Ίσως και δύο στοιχείων κόλλα, να σου κάνει δουλειά.
Για την περίπτωση, πάντα χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια, την του παρ - πριζ. Κανένα πρόβλημα και για πολλά χρόνια. Μειονέκτημα, βγαίνει μόνον μαύρη. Προσοχή δεν είναι μαύρη σιλικόνη… αν δεν κάνω λάθος είναι φθοριούχα.
Α. -
Απο εδώ : Τελικά, μετά απο αναμονή 2+ εβδομάδων ήρθαν τα απαραίτητα ανταλλακτικά (τσιμουχάκια βαλβίδων-φλάτζα κλπ) και έγινε η επισκευή, η οποία κράτησε 90 λεπτά. Κάποιο 'μικροκροτάλισμα' τα 1-2 πρώτα λεπτά λειτουργίας που ήταν εντελώς κρύος ο κινητήρας και εκτιμούσα ότι προέρχεται απο τις βαλβίδες μέχρι να ανέβει-ζεσταθεί το λάδι, δεν το ακούω πλέον απο προχθές μετά την επισκευή, οπότε ......
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ίσως και δύο στοιχείων κόλλα, να σου κάνει δουλειά.
Για την περίπτωση, πάντα χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια, την του παρ - πριζ. Κανένα πρόβλημα και για πολλά χρόνια. Μειονέκτημα, βγαίνει μόνον μαύρη. Προσοχή δεν είναι μαύρη σιλικόνη… αν δεν κάνω λάθος είναι φθοριούχα.
Α.Έχω χρησιμοποιήσει και γκρι.
-
Εδω και καποιο καιρό, (μηνες) σε συνθήκες που δεν μπορώ ευκολα να επαναλάβω (σχεδον τυχαία και κατα περιόδους) έχω τα εξης συμπτώματα:
-
Βρώμα απο την εξάτμιση. Βαριά μυρωδιά, αλλα καμμια σχεση με την αυγουλίλα του καταλύτη, δεν μπορώ να σας περιγράψω πως ειναι. Ανεξάρτητη απο τη θερμοκρασια κινητήρα. Ισως ζεστος να βρωμαει και περισοτερο, εχει τυχει να σταματησω σε φαναρι και να με 'προλάβει' η μυρωδιά μου καθώς περιμένω.
-
το αυτοκίνητο στο ρελαντί (πχ στα φαναρια) κανει κατι κομπιάσματα, με αποτέλεσμα να το νοιώθεις περισσοτερο στο ποδι που παταει στο πεντάλ ή στο δαπεδο και στην θεση του οδηγού (σε κουναει πολυ ελαφρα). Στο στροφόμετρο δεν φαινεται τιποτα. Με λιγο δασκαλεμα τι πρέπει να προσέξει το καταλαβε και η σύζυγος ...'αυτό το 'γκλούπ' που κανει εννοεις?'
-
Επειδή πολυ παλιότερα μου έιχε συμβει να ακουγεται (εν λειτουργία) στο αυτοκίνητο ενα πράγμα σαν η τάπα του ρεζερβουάρ να παιρνει ανάσες (σαν το φσσστ που κανει ο δύτης οταν ρουφάει αέρα απο την μπουκάλα) καθε λίγα δευτερόλεπτα και κατι έιχαν αλλαξει στην αντιπροσωπεία εν μεσω εγγύησης, πήγαινω και ανοιγω την ταπα του ρεζερβουάρ επίτηδες καθε βράδυ αφου παρκάρω και ακουγεται σαν να μπαινει/βγαινει αέρας και ακουγεται και το ρεζερβουάρ που διαστέλλεται/συστέλλεται, κατι 'γκαπ γκαπ' αρκετά δυνατά. Δεν εχω καταλαβει αν η ήχος εχει να κανει με είσοδο η έξοδο αέρα απο το ρεζερβουάρ.
-
το παραπάνω 'φσσστ' το άκουσα σημερα για πρωτη φορα παλι μετα απο χρόνια με τον κινητήρα εν λειτουργία. Ανοιξα την ταπα με τα γνωστα αποτελεσματα, ηχοςε αέρα και τριγμοι απο συστολη/διαστολή ρεζερβουάρ.
Μπρορει να εχει σχεση το θεμα με την 'βαλβίδα κανιστρου'? Ειχε βγαλει πριν λιγο καιρό λαμπακι μηχανης και το OBD εδειξε τέτοια... το θεμα ηταν οτι αφου ειχα αγοράσει την καινουρια την ώρα που πηγαμε να τη βάλουμε ανακαλύψαμε οτι ειχαν κοπεί τα καλωδιάκια στην παλια.... και τα κολλησαμε παλι, και επεστρεψα την καινουρια..... Ενδεχεται να εχει πεθανει αυτη η βαλβίδα και να κανει αυτα τα πραγματα? Τσαμπα τα ~70€ που νομιζα οτι γλύτωσα?
Το αυτοκίνητο ειναι Hyundai Accent 1500cc του 2001
-
-
Τί μπορεί να κάνει το τιμόνι ενός Jimny να τρέμει λές και θα ξεκολήσει και θα σου μείνει στα χέρια αλλά μόνο απο τα 70 - 80 χλμ?
-
Ενα εκ κατασκευης θεμα που ειχε το οποιο εχει συζητηθει κατα κορον στα σχετικά φορουμ.
γιατι δεν θυμαμαι ποιος ακριβως ηταν ο λογος ( αλτσχαιμερ λεγεται..) -
Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
παίδες για να κολλήσω το φανάρι που μου σπασε πίσω στην θέση του έχετε να προτείνετε καμιά καλή κόλλα που να αντέχει;Και φυσικά να είναι για πλαστικά.Επίσης να μήν είναι καμια παράξενη να μπορώ να την βρώ εύκολα.Βγάλε το φανάρι και πήγαινε σε κάποιον που φτιάχνει πινακίδες για μαγαζιά και τα λοιπά από πλαστικό. Σίγουρα θα έχει την κατάλληλη κόλλα και ίσως να μη σε χρεώσει κιόλας.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Τί μπορεί να κάνει το τιμόνι ενός Jimny να τρέμει λές και θα ξεκολήσει και θα σου μείνει στα χέρια αλλά μόνο απο τα 70 - 80 χλμ?Ζυγοστάθμιση;
Καρούμπαλο σε κάποιο από τα μπροστινά λάστιχα;
Κρεμαργιέρα;
Διαφορικό; -
Στραβή ζάντα
Ζάντα που γέμισε εσωτερικά με λάσπη -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Τί μπορεί να κάνει το τιμόνι ενός Jimny να τρέμει λές και θα ξεκολήσει και θα σου μείνει στα χέρια αλλά μόνο απο τα 70 - 80 χλμ?
modelo?.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τί μπορεί να κάνει το τιμόνι ενός Jimny να τρέμει λές και θα ξεκολήσει και θα σου μείνει στα χέρια αλλά μόνο απο τα 70 - 80 χλμ?
modelo?.
Suzuki
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εδω και καποιο καιρό, (μηνες) σε συνθήκες που δεν μπορώ ευκολα να επαναλάβω (σχεδον τυχαία και κατα περιόδους) έχω τα εξης συμπτώματα:-
Βρώμα απο την εξάτμιση. Βαριά μυρωδιά, αλλα καμμια σχεση με την αυγουλίλα του καταλύτη, δεν μπορώ να σας περιγράψω πως ειναι. Ανεξάρτητη απο τη θερμοκρασια κινητήρα. Ισως ζεστος να βρωμαει και περισοτερο, εχει τυχει να σταματησω σε φαναρι και να με 'προλάβει' η μυρωδιά μου καθώς περιμένω.
-
το αυτοκίνητο στο ρελαντί (πχ στα φαναρια) κανει κατι κομπιάσματα, με αποτέλεσμα να το νοιώθεις περισσοτερο στο ποδι που παταει στο πεντάλ ή στο δαπεδο και στην θεση του οδηγού (σε κουναει πολυ ελαφρα). Στο στροφόμετρο δεν φαινεται τιποτα. Με λιγο δασκαλεμα τι πρέπει να προσέξει το καταλαβε και η σύζυγος ...'αυτό το 'γκλούπ' που κανει εννοεις?'
-
Επειδή πολυ παλιότερα μου έιχε συμβει να ακουγεται (εν λειτουργία) στο αυτοκίνητο ενα πράγμα σαν η τάπα του ρεζερβουάρ να παιρνει ανάσες (σαν το φσσστ που κανει ο δύτης οταν ρουφάει αέρα απο την μπουκάλα) καθε λίγα δευτερόλεπτα και κατι έιχαν αλλαξει στην αντιπροσωπεία εν μεσω εγγύησης, πήγαινω και ανοιγω την ταπα του ρεζερβουάρ επίτηδες καθε βράδυ αφου παρκάρω και ακουγεται σαν να μπαινει/βγαινει αέρας και ακουγεται και το ρεζερβουάρ που διαστέλλεται/συστέλλεται, κατι 'γκαπ γκαπ' αρκετά δυνατά. Δεν εχω καταλαβει αν η ήχος εχει να κανει με είσοδο η έξοδο αέρα απο το ρεζερβουάρ.
-
το παραπάνω 'φσσστ' το άκουσα σημερα για πρωτη φορα παλι μετα απο χρόνια με τον κινητήρα εν λειτουργία. Ανοιξα την ταπα με τα γνωστα αποτελεσματα, ηχοςε αέρα και τριγμοι απο συστολη/διαστολή ρεζερβουάρ.
Μπρορει να εχει σχεση το θεμα με την 'βαλβίδα κανιστρου'? Ειχε βγαλει πριν λιγο καιρό λαμπακι μηχανης και το OBD εδειξε τέτοια... το θεμα ηταν οτι αφου ειχα αγοράσει την καινουρια την ώρα που πηγαμε να τη βάλουμε ανακαλύψαμε οτι ειχαν κοπεί τα καλωδιάκια στην παλια.... και τα κολλησαμε παλι, και επεστρεψα την καινουρια..... Ενδεχεται να εχει πεθανει αυτη η βαλβίδα και να κανει αυτα τα πραγματα? Τσαμπα τα ~70€ που νομιζα οτι γλύτωσα?
Το αυτοκίνητο ειναι Hyundai Accent 1500cc του 2001
Φορουμιστικη διαγνωση Νο1
Χωρις να ειμαι ειδικος,τα κομπιασματα σε συνδυασμο με μυρωδια (ακαυστο;) μου κανει για συμπτωμα στιγμιαιου τρικυκλινδου. Θα σου ελεγα να τσεκαρεις τα μπουζοκαλωδια, αλλα καλυτερα να περιμενουμε να απαντησει καποιος που ξερει καλυτερα... -
-
Καταλυτης;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τί μπορεί να κάνει το τιμόνι ενός Jimny να τρέμει λές και θα ξεκολήσει και θα σου μείνει στα χέρια αλλά μόνο απο τα 70 - 80 χλμ?
modelo?.
Suzuki
Υπάρχει λόγος που ρωτώ μοντέλο και χρονολογία.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........