-
Ως κάτοχος ενός νέου opel meriva, επιβεβαιώνω απλώς την ευκολία που υπάρχει για το μπες -βγες, μεγάλων αλλά κυρίως μικρών και ηλικιωμένων, καθώς και για την ευκολία τοποθέτησης παιδικών καθισμάτων, πρόσδεσης των παιδιών, κλπ, αν και εξακολουθώ να θεωρώ τις suicide doors του συγκεκριμένου μοντέλου ως ένα σημαντικό κομμάτι της μαρκετίστικης στρατηγικής της Opel.
Σε ό,τι αφορά τις απαγορεύσεις, ψάχνοντάς το λίγο ως υποψήφιος αγοραστής, δεν βρήκα ποτέ και πουθενά τίποτα σχετικό. Απλά, αν είχαν επικρατήσει οι 'ανάποδες πόρτες' δεν θα μπορούσαν οι Αμερικάνοι να... γυρίζουν ταινίες με 'σούπερ ήρωες' που ανοίγουν τις πόρτες εν κινήσει οχημάτων και εκτοξεύονται έξω χωρίς να παθαίνουν τίποτα Αφήνοντας την πλάκα πάντως, γνωρίζω πως το πιο αρνητικό σημείο των 'ανάποδων' πορτών είναι ο κίνδυνος τραυματισμού ενός ατόμου που έχει αποβιβαστεί και το όχημα για κάποιο λόγο αρχίζει να κινείται προς τα μπροστά. Πέραν τούτου, δείτε και ένα ένα σχετικό link: **http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_door **
Τέλος, απλά να προσθέσω πως το νέο meriva διαθέτει ένα σύστημα που οι πόρτες κλειδώνουν όταν το όχημα είναι εν κινήσει, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει μεσαίες κολώνες και κατά συνέπεια, το μόνο που αλλάζει είναι πως... οι μεντεσέδες βρίσκονται στο πίσω μέρος αντί για την μεσαία κολώνα (άρα, δεν τίθεται και ζήτημα ασφάλειας ή ευστάθειας του σασί).
-
εγω θα συμφωνησω μαζι σου οτι ειναι μεγαλη ευκολια αν και δεν ειχα ποτε αυτοκινητο με τετοιου ειδους πορτες , απλα βλεπω τη δυσκολια με τις συμβατικες πορτες στο να βγαλεις ενα παιδικο καθισματακι π.χ. σιγουρα με τη σημερινη τεχνολογια θα διασφαλιζεται η ασφαλης λειτουργια αυτων των πορτων....
-
Καλησπέρα σας!
Ψάχνω για ένα τέτοιο αυτοκίνητο αυστηρά μέχρι 1600 κυβικά,diesel,5πορτο δικίνητο. Εχω καταλήξει σε 2 μοντέλα:
-mini countryman 4χ2 1600 one d
-nissan juke 4x2 1500 d action
Aυτές οι εκδόσεις είναι κομπλέ για μένα (δεν με ενδιαφέρουν οι ζάντες αλουμινίου). Επίσης μου φτάνουν οι 2 πίσω θέσεις του mini. Απ΄τη μια το nissan είναι φθηνότερο και έχει 6 χρόνια εγγύηση. Απ'την άλλη το mini έχει χαμηλότερα κατανάλωση-τέλη κυκλοφορίας και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Και τα 2 μου αρέσουν. Θέλω να κάνω εξορμήσεις τα ΣΚ με φίλους χαλαρά χωρίς γκάζια αλλά με στυλ. Κλείνω προς το nissan λόγω της εγγύησης. Πείτε μου την άποψή σας για τα 2 μοντέλα. Ευχαριστώ... -
Ο χρήστης nikolas74 έγραψε:
Απ΄τη μια το nissan είναι φθηνότερο και έχει 6 χρόνια εγγύησηΚαταρχην το Nissan Juke εχει 3 χρονια εγγυηση. Για τα επιπλεον 3 χρονια πρεπει να σκασεις καποια ευρουλια φιλε μου...
-
Πάρε όποιο σου αρέσει! Και τα δύο ... το ίδιο άσχημα είναι!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πάρε όποιο σου αρέσει! Και τα δύο ... το ίδιο άσχημα είναι! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πάρε όποιο σου αρέσει! Και τα δύο ... το ίδιο άσχημα είναι!Ααα οσο για αυτο, ναι, ναι συμφωνω Κωστα.
-
Από την Βραζιλία. Ωραιότερο από τα 'δικά μας' CrossTouran και CrossGolf.
Και ενδιαφέρον όνομα μοντέλου! 'Souran' και τίποτα και πουθενά δεν σταματά τον ... σουρομένο!!!
-
-
Για 4 έχω ιδία άποψη και δεν με εκπλήσουν.
Το 3008 μόνο αποτελει καλή έκπληξη. Πρέπει να είναι και αυτό με το χαμηλώτερο κέντρο βάρους που ευνοεί την συμπεριφορά του. Και εννοείτε ότι τα crossovers έχουν και πιο σφιχτό στησιμο απο τα SUV. Με το XTrail ... οικόπεδα και αγροτεμάχια εκτός σχεδίου θα αγόραζαν! -
To καλύτερο crossover για μένα είναι το νισσαν τζούκ....και θα αιτιολογήσω....είναι νισσάν άρα εξαιρετικά αξιόπιστο, είναι συμμαζεμένο συνεπώς για μεγάλες πόλεις ιδίως είναι ότι πρέπει, δεν έχει πολύ μεγάλο ύψος και οι κλίσεις στις στροφές είναι μικρές και δεν προβληματίζουν ιδιαίτερα, οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές ( δεν μιλάω για το τούρμπο) ιδίως του νιζελ που διαθέτει 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και η κατανάλωσή του για τέτοιου είδους αμάξι είναι σχετικά χαμηλή. Το εσωτερικό του είναι πολύ ευχάριστο και πρωτότυπο ιδίως στην έκδοση acenta sport pack (με κόκκινο διάκοσμο) ενώ το εξωτερικό του είναι πολύ πρωτότυπο και προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ γιατί πολύ απλά ξεχωρίζει. Οι χώροι του δεν ξετρελαίνουν σε καμία περίπτωση άλλωστε οι διαστάσεις του σε προδιαθέτουν γι αυτο όμως είναι εξαιρετικοί και άνετοι για 4 άτομα και επειδή έχω ιδία πείρα τρίτος και για μεσαία ταξίδια βολεύεται πίσω ( εξαιρούνται οι πολύ εύσωμοι).Το μεγάλο του μειονέκτημα που δεν με αποτρέπει από την αγορά του είναι το αρκετά περιορισμένης χωρητικότητας πόρτ μπαγκάζ. Για κάποιον που δεν έχει αυξημένες ανάγκες σε χώρους είναι ιδανικό.
-
Το Juke καλό, τα κάνει όλα καλά... αλλά ακριβό ρε παιδί μου. Ιδιαίτερα ακριβό, χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Κοιτούσα και εγώ την έκδοση turbo με κάτι usb και υποβραχιόνια και κάτι άλλα και ανεβαίνει στο θεό η τιμή.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα κορεάτικα πάντως...
ειδα καλα? τετοιο πραμα τα υπεραυτοκίνητα που πηγαίνουν παντού τέλεια , που κοντράρονται με τις porche κλπ κλπ? εχω πεσει απ τα συννεφα!!! μαλλον εβαλαν ασχετο οδηγό αποκλείεται!!!! μπράβο στο peugeot το καλοστημένο αμάξι είναι σε όλα του καλό τελικά!!!!(η ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει ο δυνατός του κινητήρας είναι νομίζω καθοριστική)
-
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
ειδα καλα? τετοιο πραμα τα υπεραυτοκίνητα που πηγαίνουν παντού τέλεια , που κοντράρονται με τις porche κλπ κλπ? εχω πεσει απ τα συννεφα!!!Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα. Φταίει το αλεξίπτωτο που ξέχασες!!!
(η ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει ο δυνατός του κινητήρας είναι νομίζω καθοριστική)
Μόνο για μεταφορικά μέσα που η ταχύτητα τους μετριέται σε κόμβους!
Στα 4τροχα όμως είναι απαραιτητο ένα πακέτο απο δεδομένα πέρα απο τον δυνατό κινητηρα. Από την αναρτηση ... έως την πλευρική στηριξη των καθισμάτων! -
Αν εξαιρέσουμε τα κορεάτικα που λόγω budget κάνουν οικονομία σε όλα..... τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι της ίδιας κατηγορίας και στημένα με τον ίδιο τρόπο πάνω κάτω (λαστιχα , αναρτησεις κλπ)
Παρόλαυτα μονο το peugeot ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις. Σίγουρα είναι πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο αλλα κι ο κινητήρας είναι ενας απ αυτούς. Ανάλογα την ισχύ που έχει μπορεί να επαναφέρει το όχημα ευκολα ή δύσκολα σε μια αλλαγή κατευθυνσης , αυτο ονομάζεται ενεργητική ασφάλεια και δεν ισχύει μόνο για πλεούμενα, τουλάχιστο αυτο λένε οι κανόνες της φυσικής!!!
Το βιντεάκι πάντως μ έβαλε σε σκέψεις , μήπως όλα είναι θέμα μαρκετινγκ? Δεν ξέρω πόσο ζόρισαν τα αυτοκίνητα για να φτάσουν να έχουν αυτη την συμπεριφορά πάντως μόνο ασφαλή δεν τα λες.... -
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
Ανάλογα την ισχύ που έχει μπορεί να επαναφέρει το όχημα ευκολα ή δύσκολα σε μια αλλαγή κατευθυνσης , αυτο ονομάζεται ενεργητική ασφάλεια και δεν ισχύει μόνο για πλεούμενα, τουλάχιστο αυτο λένε οι κανόνες της φυσικής!!!Link ή έστω βιβλιογραφία που το στηρίζεις σε παρακαλώ!
Θεωρείς αλλες ... ως κατωτερες προυποθέσεις για χάρη της ισχύος και σίγουρα οι 'κανόνες φυσικής' δεν μπορεί να αποκλείουν δεδομενα!Το βιντεάκι πάντως μ έβαλε σε σκέψεις , μήπως όλα είναι θέμα μαρκετινγκ? Δεν ξέρω πόσο ζόρισαν τα αυτοκίνητα για να φτάσουν να έχουν αυτη την συμπεριφορά πάντως μόνο ασφαλή δεν τα λες....
'Μήπως όλα είναι θέμα μαρκετινγκ?' Τι ακριβώς εννοείς?
Ευτυχώς εντελει που απέφυγες αυτή την κατηγορία οχημάτων εαν σου την παρουσίασαν σαν τα απόλυτα σπορτιβ αυτοκίνητα σε επιδόσεις και συμπεριφορά, αν και νομίζω πως και στην MPV κατηγορία που κατεληξες ίσως και εκεί το 'marketing' να μην είναι απόλυτα ειλικρινές. Ισως ξέχασαν κάποιους κανόνες φυσικής? Ποιος ξέρει!!! -
κωστα το πηρες προσωπικα βρε απλα ακουγα μονο κολακευτικα σχολια και με αιφνιδιασε το βιντεο.... (εχεις το qq αν θυμαμαι καλα?)
το MPV το επέλεξα για την οικογένεια (να χωρανε ολοι ανετα) και ποτε το κριτηριο μου δεν ηταν το σπορτιβ του οχηματος , με ενδιαφερει σιγουρα η ασφαλεια , η ποιοτητα κυλισης , χωρις θορυβους κλπ κλπ
το οτι ο ισχυρος κινητηρας αποτελει ενεργητικη ασφαλεια (μαζί με τα υπόλοιπα που προανάφερες) το γραφει σε πολλα αρθρα , ειναι ευκολο να το βρεις (είδες αν κανεις κοπάνες στη φυσική???)
οσο για το c max θα σου απαντησω οταν βγει το αντιστοιχο βιντεακι!!!!!:lol:
επισης δες εδω http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... 2=&m3=&m4= συγριτικο c max peugeot (εχουν ομοιους κινητηρες γι αυτο επελεξα αυτο) το ενα ειναι ''MPV'' το αλλο ''CROSSOVER'' κι οι διαφορες ειναι clain main γι αυτο λεω θεμα μαρκετινγκ ολα.
Όπως εχει χιλιοειπωθει ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων και πορτοφολιου!!!! -
Κοπάνα δεν έκανα στην φυσική! Το τιμόνι, τα φρενα, η αναρτηση και ο κινητήρας είναι (επικουρικά και ότι ηλεκτρονικό συστημα υπάρχει) είναι αυτά που συμβάλουν στην ενεργητική ασφάλεια. Ενα απο αυτά τα 4 να είναι μετριότητα ... κακο το αποτέλεσμα.
Και φυσικά μιλάμε για αυτοκίνητα ογκώδη και βαριά, με ψηλό κέντρο βάρους κλπ.
Στο βίντεο φαίνεται ότι οι ταχύτητες είναι μάλλον πάνω απο τα όρια 'αντοχής' του ESP (σε όσα υπάρχει). Και μάλλον σε ταχύτητες που είναι μεν ευκολα προσεγγίσιμες, που δείχνουν δε ότι το ESP δεν είναι το μαγικό χέρι που πάντα θα κρατά το αμαξι στην θέση που θέλουμε. Και δεν νομίζω ότι θα υπήρχε διαφορά αν βλέπαμε ένα αντίστοιχο βίντεο με κάποια μικρομεσαία ή μεσαίες κούρσες κλπ. -
Αν είναι Crossover το Peugeot 3008 τότε Crossover είναι και το 207GT/Rallye/RC.
Crossover το 3008; χα!χα! καλό... Πλάκα έχουν οι Γάλλοι. Σκαρφίζονται ότι μπορούν για να έχουν μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες.
Μου θυμίζει ένα φίλο που είχε ένα παλιό Daihatsu Charade 4x4, είχε βάλει ένα BullBar μπροστά και έλεγε ότι είναι Off-Road τζιπ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν είναι Crossover το Peugeot 3008 τότε Crossover είναι και το 207GT/Rallye/RC.
Crossover το 3008; χα!χα! καλό... Πλάκα έχουν οι Γάλλοι. Σκαρφίζονται ότι μπορούν για να έχουν μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες.Μηχανικά πάντως έχει όλα τα χαρακτηριστικά για να το λένε και Crossover. Εχει το Grip Control για τον έλεγχο του ESP σε χωμα, λασπη, χιόνι κλπ, μεικτά ελαστικά, 17 εκατοστά αποσταση ... γιατί όχι!
SUV/Crossovers Forum