-
Με δεδομενο την αλλαγη του νομου και την δυνατοτητα αγορας diezel σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αποκτηση ενος. Το fabia rs κανει 20.000 ευρο και ειναι 1900 κυβικα 130 αλογα και εχει 31!! κιλα ροπης. Επισης θα ειναι λογικα οικονομικο και θα εχει λιγοτερα service κ.τ.l. Το ibiza cupra εχει 180 αλογα και λογικα θα εχει πιο spor στησιμο αλλα θα καιει τα κερατα του. Επισης ειναι και 2.500 ευρο πιο ακριβο.Λογικα με ενα τσιπαρισμα το φαμπια θα φτανει 150-160 αλογακια ανετα και αξιοπιστα. Εσεις τι μου προτεινετε?
-
Με δεδομενο την αλλαγη του νομου και την δυνατοτητα αγορας diezel σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αποκτηση ενος. Το fabia rs κανει 20.000 ευρο και ειναι 1900 κυβικα 130 αλογα και εχει 31!! κιλα ροπης. Επισης θα ειναι λογικα οικονομικο και θα εχει λιγοτερα service κ.τ.l. Το ibiza cupra εχει 180 αλογα και λογικα θα εχει πιο spor στησιμο αλλα θα καιει τα κερατα του. Επισης ειναι και 2.500 ευρο πιο ακριβο.Λογικα με ενα τσιπαρισμα το φαμπια θα φτανει 150-160 αλογακια ανετα και αξιοπιστα. Εσεις τι μου προτεινετε?
-
Με δεδομενο την αλλαγη του νομου και την δυνατοτητα αγορας diezel σκεφτομαι πολυ σοβαρα την αποκτηση ενος. Το fabia rs κανει 20.000 ευρο και ειναι 1900 κυβικα 130 αλογα και εχει 31!! κιλα ροπης. Επισης θα ειναι λογικα οικονομικο και θα εχει λιγοτερα service κ.τ.l. Το ibiza cupra εχει 180 αλογα και λογικα θα εχει πιο spor στησιμο αλλα θα καιει τα κερατα του. Επισης ειναι και 2.500 ευρο πιο ακριβο.Λογικα με ενα τσιπαρισμα το φαμπια θα φτανει 150-160 αλογακια ανετα και αξιοπιστα. Εσεις τι μου προτεινετε?
-
Ποια αλλαγή του νόμου; Ακόμα όλα είναι στο μπλα μπλα. Αν δεν το δεις στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, μην κάνεις τίποτα.
-
yep. με τους πρόσφατους αναχρονισμούς νομίζω δεν έχουμε να περιμένουμε κάτι συνταρακτικό από νομοθετικής πλευράς άμεσα...
είναι γελοίο πως πρέπει ως πολίτες να δεχτούμε ότι η σχετικά νέα μας κυβέρνηση χρειάζεται να ξανακαλύψει τον τροχό για να αρχίσει να νομοθετεί λογικά. Τόσο δύσκολο είναι να ακολουθήσουν τα πρότυπα του εξωτερικού στα εύκολα πράγματα όπως το diesel; προφανώς είτε αυτό είτα τα γνωστά οικονομικά συμφέροντα καθυστερούν την επικράτηση της λογικής...
-
δεν παυει το φαμπια να εχει αρκετα χρονια στην πλατη του..........1999 (νοεμβριος)....... μην το ξεχνας
-
Παίδες τα Skoda είναι πλέον μια πάρα μα πάρα πολύ καλή αγοραστική λύση. Περισσότερο αξιόπιστες κ ποιοτικές απο ποτέ μέχρι στιγμής. Τα θεωρώ καλύτερα αυτοκίνητα απο τα Seat. Ποιότητα Κατασκευής καλύτερη. στη προκειμένη περίπτωση θα προτιμούσα τη Fabia. Το Octavia rs 1.8Τ 180hp Ξέρεται πόσο κοστίζει; 22.000 ευρώπουλα.
-
Τα skoda ειναι αυτη τη στιγμη η κορυφη στα VAG.
-
Είπαμε είναι καλά αλλά όχι κ σαν τα VW.
-
Εγώ δεν μπορώ πάντως να φανταστώ για ποιούς λόγους κάποιος θα προτιμήσει ένα Πασάτ αντί για μία Οκτάβια5 έχοντας δει και τα δύο αυτοκίνητα στην έκθεση. Άσε το αίσχος το Bora. Το μόνο αυτοκίνητο που έχει να δείξει η VW αυτή τη στιγμή είναι το Golf και άντε και το Touran. Και μη μιλήσει κανείς για Phaethon γιατί θα βάλω τα γέλια και θα γίνω και ρεζίλι στο γραφείο. Για το Tuareg ακόμα δεν έχω αποφασίσει, αλλά σίγουρα το προτιμώ χίλιες φορές από την ...Porsche Periptero S.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εγώ δεν μπορώ πάντως να φανταστώ για ποιούς λόγους κάποιος θα προτιμήσει ένα Πασάτ αντί για μία Οκτάβια5 έχοντας δει και τα δύο αυτοκίνητα στην έκθεση. Άσε το αίσχος το Bora. Το μόνο αυτοκίνητο που έχει να δείξει η VW αυτή τη στιγμή είναι το Golf και άντε και το Touran. Και μη μιλήσει κανείς για Phaethon γιατί θα βάλω τα γέλια και θα γίνω και ρεζίλι στο γραφείο. Για το Tuareg ακόμα δεν έχω αποφασίσει, αλλά σίγουρα το προτιμώ χίλιες φορές από την ...Porsche Periptero S.
Έχεις δίκιο φίλε kyan αλλά μόνο ως προς την τιμή. Έτσιο το βλέπω εγώ δηλαδη. δε θα έπαιρνα ένα passat απο τη στιγή που υπάρχει η rs με τα ίδια σχεδόν λεφτά. Όσο για το phateon εμένα μου αρέσει. Για το Tuareg έχεις δίκιο ως προς την Porsche Periptero S.
Ταξινομήσεις απο ΣΕΑΑ ΙΑΝ. - ΣΕΠ. **Tuareg: 183 **/ **Porsche: 226 **(λόγο τιμής) **** -
πάρε το cupra και θα με θυμηθείς. Δεν αναφέρομαι σε οκτάβια κ.λ.π διότι έθεσες ερώτημα ανάμεσα σε fabia-ibiza
- topic:timeago_later,12 months
-
.
Το Fabia RS από οδηγική συμπεριφορά πως πάει;
Με τι θα το συγκρίνατε/παρομοιάζατε όσον αφορά το 'στρίβειν' (γιατί ο κινητήρας έχει μια χαρά τεχνικά χαρακτηριστικά).
Αξίζει για αγορά ενός μικρού sport αυτοκινήτου;
.
-
γιατι δεν εκανες ενα poll? ειναι trendy!
-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
γιατι δεν εκανες ενα poll? ειναι trendy!Σωστός!
Νομίζω ότι έχει παραγίνει το θέμα με τις δημοσκοπήσεις.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν το Fabia RS είναι sport enough, και με ποιο από τα άλλα γρήγορα μικρά έχει παρόμοια οδική συμπεριφορά.
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
γιατι δεν εκανες ενα poll? ειναι trendy!
Σωστός!
Νομίζω ότι έχει παραγίνει το θέμα με τις δημοσκοπήσεις.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι αν το Fabia RS είναι sport enough, και με ποιο από τα άλλα γρήγορα μικρά έχει παρόμοια οδική συμπεριφορά.
.
Sport enough... μμμμ λοιπον εχω οδηγησει την απλη Fabia με τα 100 αλογα και το πατημα/κρατημα που ειχε ηταν αρκετα καλο αν και δεν σε ενεπνεε για να κανεις ποιο πολλα λογω χαλαροτερης αναρτησης.
Λογικα η εκδοση RS που θα ειναι λιγο ποιο σφιγμενη θα ειναι αρκετα sport νομιζω. Ειναι αμαξι που εχει καλα περιθωρια οποτε.... Απο εκει και περα, σε σχεση με το Ibiza θα προτιμουσα σαφως το Fabia (ισως το καλυτερο μικρο απο αυτα που υπαρχουν παρα την ηλικια του) και σαφως σε Diesel. Πιθανα να μην υπαρχουν καποιες εκρηξεις, αλλα και παλι θα σε πηγαινει αρκουντως γρηγορα... ειδικα με τις ροπουκλες αυτες
Για αλλαγη στο καθεστως τον Diesel αναμονη για αλλαγες μαλλον το 2006... εως τοτε κανεις δεν σε εμποδιζει να παρανομησεις
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Το Fabia RS από οδηγική συμπεριφορά πως πάει;
Με τι θα το συγκρίνατε/παρομοιάζατε όσον αφορά το 'στρίβειν' (γιατί ο κινητήρας έχει μια χαρά τεχνικά χαρακτηριστικά).
Αξίζει για αγορά ενός μικρού sport αυτοκινήτου;
.
θεωρω πολυ πιο σπορ το φιεστα (απλο ή S) και το 206 απο το φαμπια.......
μια σφιχτη αναρτηση και πιο κοντα ελατηρια δεν κανουν το αμαξι σπορ....... -
Συγχρονο Diesel (δηλαδη ευπαθές) με το σημερινο όργιο νοθείας, μονο ενας τρελος θα επαιρνε.
-
.
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
...Λογικα με ενα τσιπαρισμα το φαμπια θα φτανει 150-160 αλογακια ανετα και αξιοπιστα...Αν και η επισήμανση της βελτίωσης έρχεται κάπως ετεροχρονισμένα:
mtm-online.de > Conversion kit SKODA FABIA RS TDI 163 hp (120kW)
και
mtm-online.de > MTM-Spacers 30 mm round head per axle
Τι είναι τα spacers και που χρησιμοποιούνται;
θεωρω πολυ πιο σπορ το φιεστα (απλο ή S) και το 206 απο το φαμπια.......
μια σφιχτη αναρτηση και πιο κοντα ελατηρια δεν κανουν το αμαξι σπορ.......χμμμ, ok, από πλευράς οδικής συμπεριφοράς το τοποθετείς κάτω από το Fiesta (απλό και ST) και το 206 ( ποιο 206; )
Με ποιο θα το εξίσωνες;.
-
δεν υπαρχει φιεστα RS...... για το απλο και ταπεινο 1,600 αρη μιλαω...........
το 206 παρτο σε οποια εκδοση θελεις (εκτος απο το RC) το στησιμο τους σε γενικες γραμμες ειναι ιδιο , μονο οι κινητηρες αλλαζουν.......
τι εννοεις θα το εξισωνα???
skoda fabia rs 1900 diezel vs ibiza cupra