-
Το θεμα ειναι οτι τρωγαμε στην μαπα τοσα χρονια το magentis και δεν μπορουν να φερουν αυτο?
-
Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Για να πάρει έγκριση τύπου για την Ε.Ε. πιθανότατα χρειάζεται πολλές αλλαγές που κοστίζουν εκατομμύρια και η ΚΙΑ δεν είναι διατεθημένη να κάνει καθώς τα προσδοκόμενα έσοδα δεν δικαιολογούν τέτοια επένδυση. Άσε που θα θέλει άλλο set up σε αναρτήσεις-τιμόνι και ίσως άλλα μοτέρ.
-
Αρα δεν ειναι θεμα Ελλαδα, εγω μιλουσα με την προυποθεση οτι θα ερθει στην Ευρωπη.
-
Αν έρθει Ευρώπη, θα μπορούσε να έρθει κι Ελλάδα. Αλλά δε νομίζω να έρθει καν στην Ευρώπη καθώς η ΚΙΑ ξέρει ότι δεν έχει το όνομα για να πουλήσει σε τέτοιες υψηλές κατηγορίες.
-
Η Χιουντάι αποφάσισε στην Ευρώπη να συνεχίσει να παίζει σε χαμηλά κλιμάκια, με εντελώς καθημερινά και αναλώσιμα αυτοκινητάκια. Μάλιστα δικαιολόγησε την απόφασή της φέρνοντας το παράδειγμα της Λέξους, που ενώ έχει από πίσω της ένα κολοσσό, ένα καινούργιο όνομα, και τις πλάτες της αμερικάνικης αγοράς, δεν μπορεί να διεισδύσει στο βαθμό που θα επιθυμούσε στην Δυτική Ευρώπη. Παλαιότερα είχα δώσει και λινκ με την απόφασή της αυτή. Καλά κάνει για μένα. Έχει να κερδίσει πολύ περισσότερα με τα γΆτος, Βέγγος, Άξεντ κ.τ.λ. από το να μπλέξει και με άλλα. Αργότερα, ίσως και να χρειαστεί να το ξαναδεί.
Λετς φέις ιτ, ο μέσος ευρωπαίος δεν αγοράζει αποκλειστικά με ορθολογιστικά κριτήρια, αλλά θέλει να αγοράσει/ταυτιστεί και με το παραμύθι πίσω από τη κάθε φίρμα, χώρια τα εθνικιστικά κολλήματά του. Γι' αυτό και βλέπουμε στα πρίμιουμ εταιρείες-λείψανα σαν την ινδική Τζάγκουαρ, να κάνουν νούμερα που άλλοι απλώς τα ονειρεύονται, την ημιπρίμιουμ και κινέζικη πλέον Βόλβο, και με εντελώς λειψή γκάμα, να φλερτάρει διαρκώς με την πρώτη θέση στην Σουηδία ενώ παντού αλλού είναι ουραγός, την πολύπαθη ημιπρίμιουμ και αυτή Σάαμπ να κρατιέται κάπως στην αγορά, ενώ αν ήταν κορεάτικη/ιαπωνική απλώς θα είχε γίνει ένα με το χώμα προ πολλού, ή την νεόκοπη Μέιμπαχ (έλεος δηλαδής, δε μας λυπόσαστε) να το παλεύει ακόμη με τα κακέκτυπα Mερσεντέ S, ενώ αν έλεγε π.χ. Acura ή επί τω χείρω Geely στο σήμα της θα την είχαν πάρει με τις λεμονόκουπες από την πρώτη ώρα.
Θέλει το παραμύθι του ο ευρωπαίος, τον βαρύγδουπο τίτλο-σιδηρόδρομο, το πεντιγκρί, το οικόσημο, είναι κατάλοιπα αυτά από παλιά. Οι έννοιες 'έλκει καταγωγή από ...', το 'ποιανού είσαι΄ (προσοχή όχι Ποιός είσαι), το 'άπό που είσαι' είναι θέματα ύψιστης σημασίας ακόμη και όταν μιλάμε για φέτα βαρελίσια.
-
Γνωστά αυτά.
Βέβαια το ότι κάποιες εταιρείες αγοράστηκαν από τους Κινέζους και τους Ινδούς δεν τις κάνει κινέζικες και ινδικές αντίστοιχα, καθώς ο σχεδιασμός, η κατασκευή, η τεχνογνωσία, η τεχνολογία και οι άνθρωποι τους είναι σχεδόν αποκλειστικά από το μέρος καταγωγής τους.
-
Εργάζομαι σε Γερμανική εταιρεία, πασίγνωστη.
Εξαγοράστηκε από Κινέζους και Ιάπωνες και για ένα διάστημα διατηρούσαμε την Γερμανική μας καταβολή.
Μετά ξεκίνησαν οι αλλαγές ... Μέσα σε αυτές το Κινέζικο όνομα μπήκε μπροστά από το Γερμανικό.
Σήμερα οι Γερμανικές καταβολές απλά έχουν μπει σε ένα μουσείο στη Γερμανία καθώς και σε κάποια γραφεία που διατηρούν στην Γερμανία οι Κινέζοι για να επιβλέπουν τις πωλήσεις.... και εννοείται ότι όταν μία εταιρεία εξαγοράζεται διατηρούνται κάποια στοιχεία αλλά πολλά άλλα χάνονται και πολλά άλλα αλλοιώνονται εντελώς ... Άλλωστε για αυτό γίνονται οι αγοροπωλησίες.
Και αυτά αφορούν και το κλάδο των αυτοκινήτων και τα βλέπουμε και στις αγοροπωλησίες εντός Ευρώπης
-
Νίκο, οι Ινδοι και οι Κινέζοι δεν έχουν την τεχνογνωσία για να κάνουν κάτι τέτοιο με την Jaguar και την Volvo αντίστοιχα. Οι Αμερικανοί πρώην ιδιοκτήτες θα μπορούσαν να το είχαν κάνει αλλά και πάλι μόνο τις μικρες Jag είχαν πειράξει. Οι μεγάλες ήταν 100% Αγγλικές από άποψη τεχνολογίας. Η Tata το ξέρει καλά αυτό και δεν ανακατέβεται στο R&D!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Νίκο, οι Ινδοι και οι Κινέζοι δεν έχουν την τεχνογνωσία για να κάνουν κάτι τέτοιο με την Jaguar και την Volvo αντίστοιχα. Οι Αμερικανοί πρώην ιδιοκτήτες θα μπορούσαν να το είχαν κάνει αλλά και πάλι μόνο τις μικρες Jag είχαν πειράξει. Οι μεγάλες ήταν 100% Αγγλικές από άποψη τεχνολογίας. Η Tata το ξέρει καλά αυτό και δεν ανακατέβεται στο R&D!Η δική μου εμπειρία λέει ότι οι Κινέζοι επειδή δεν έχουν 'τεχνογνωσία' αλλά και πολλά άλλα έχουν βρει το κόλπο και τα αποκτούν. Τι κάνουν; Τα αγοράζουν ή τα υποκλέπτουν.
Στην αυτοκινητοβιομηχανία ίσως τα πράγματα να είναι όπως τα λες , ή να γίνουν όπως τα λες αλλά έχω επιφυλάξεις ότι ίσως στο άμεσο μέλλον οι αγοραπωλησίες αυτές λάβουν άλλες μορφές.Ας περιμένουμε να δούμε τι θα μας επιφυλάξει το μέλλον. Εγώ πάντως από Γερμανός έγινα και με τη βούλα Κινέζος και ήδη κοτσάρω Κινέζικο brandname και φυσικά και αντίστοιχη ποιότητα στο κατάλογο προϊόντων... αφού όλα είναι Made In China με τις ευλογίες της Ιαπωνίας...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αφου το ανεφερα τοσες φορες το ΣΚ...
kia Κ7...
το πισω μερος μου θυμίζει εντονα μπεμπα 3... μην σου πω οτι πρεπει να κανουν μηνυση οι βαυαροι για κ(λ)οπη ραιτ...
-
Ο χρήστης sotos81 έγραψε:
Αφου το ανεφερα τοσες φορες το ΣΚ...
kia Κ7...
το πισω μερος μου θυμίζει εντονα μπεμπα 3... μην σου πω οτι πρεπει να κανουν μηνυση οι βαυαροι για κ(λ)οπη ραιτ...
Να μου πεις Α4 εντάξει, αλλά σειρά 3?
-
ομορφο αυτοκινητο..
-
Ωραίο αυτοκίνητο, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Στην Αμερικάνικη αγορά ΙΣΩΣ ίσως να έχει μια τύχη.
Δε καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε οι Κορεάτες να κάνουν υψηλές πωλήσεις στην Ευρώπη, ιδιαίτερα σε τέτοιες κατηγορίες, όπου ακόμα και οι Ιάπωνες δεν περνάνε τη καλυτερη τους φάση τα τελευταία χρόνια στην Γηραιά Ήπειρο.
Άλλη φιλοσοφία εδώ και γιατί όχι, εφόσον υπάρχει μεγάλη παράδοση στην οποία έχουν μάθει οι Ευρωπαίοι αγοραστές. Πιο 'ψυχρή' και απρόσωπη προσέγγιση και οδηγικά οι Κορεάτες. Μόνο σε χαμηλές τιμολογιακές πολιτικές μπορούν να βασιστούν. Άλλωστε οι υψηλές πωλήσεις στην Ελλάδα κάποια χρόνια πρίν εκεί βασίστηκε (στη Χιουνται) και δεν αντικατόπριζε την πραγματική προστιθέμενη αξία των αυτοκινήτων της.
Αποδικνύεται και απο την 'εξαφάνιση¨απο την μεσαία κατηγορία στην Ευρώπη (πχ Λάντρα) ενώ Αμερική μεριά 'παίζει' ακόμα. -
Να μου πεις Α4 εντάξει, αλλά σειρά 3?
Όντως και μένα το A4 μου θύμησε ο κώλος..
-
Έχετε όλοι δίκιο, εμένα μου θύμισε Α4+3er
-
Ζητώ μια γνώμη:
Ένα Kia Picanto 1.1 του 2004 εμφάνισε μια μέρα λαμπάκι (μπλε) βλάβης στον κινητήρα. Ήδη από καιρό υπήρχε η αίσθηση ότι το αμαξάκι δεν 'τραβάει'. Στην αντιπροσωπεία διέγνωσαν πρόβλημα στο στρόφαλο (μάλλον στην έδρασή του, δεν είμαι ακριβώς βέβαιος, πρόκειται για αυτοκίνητο φίλης). Και εκτίμησαν το κόστος αποκατάστασης σε σχεδόν 4ψήφιο νούμεροΤο μαζέψαμε όπως ήταν, το πήγαμε σε συστημένο από φίλο τοπικό συνεργείο, όπου κι εκεί είδαν το πρόβλημα, το διόρθωσαν με πολύ χαμηλότερο κόστος και πράγματι αυτό φαίνεται στην οδήγηση. Το Picanto ξαναβρήκε την παλιά του σπιρτάδα (όση είχε... χεχε!).
Αλλά το λαμπάκι εξακολουθεί να ανάβει όποτε θέλει! Και το μαστόρι δε μπορεί να βρει πώς να το 'σβήσει'.
α) Είναι κάτι τυπικό, ένα reset που μπορεί να κάνει μόνο η αντιπροσωπεία; Χρειάζεται πάντα αυτό;
β) Να ανησυχήσουμε ότι ίσως το πρόβλημα ήταν κάτι παραπάνω και δεν αντιμετωπίστηκε πλήρως;Τι ρωτάω τώρα.. αλλά μου φαίνεται ότι όλο και μια καλύτερη γνώμη θα βρω εδώ μέσα. Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Ζητώ μια γνώμη:
Ένα Kia Picanto 1.1 του 2004 εμφάνισε μια μέρα λαμπάκι (μπλε) βλάβης στον κινητήρα. Ήδη από καιρό υπήρχε η αίσθηση ότι το αμαξάκι δεν 'τραβάει'. Στην αντιπροσωπεία διέγνωσαν πρόβλημα στο στρόφαλο (μάλλον στην έδρασή του, δεν είμαι ακριβώς βέβαιος, πρόκειται για αυτοκίνητο φίλης). Και εκτίμησαν το κόστος αποκατάστασης σε σχεδόν 4ψήφιο νούμεροΤο μαζέψαμε όπως ήταν, το πήγαμε σε συστημένο από φίλο τοπικό συνεργείο, όπου κι εκεί είδαν το πρόβλημα, το διόρθωσαν με πολύ χαμηλότερο κόστος και πράγματι αυτό φαίνεται στην οδήγηση. Το Picanto ξαναβρήκε την παλιά του σπιρτάδα (όση είχε... χεχε!).
Αλλά το λαμπάκι εξακολουθεί να ανάβει όποτε θέλει! Και το μαστόρι δε μπορεί να βρει πώς να το 'σβήσει'.
α) Είναι κάτι τυπικό, ένα reset που μπορεί να κάνει μόνο η αντιπροσωπεία; Χρειάζεται πάντα αυτό;
β) Να ανησυχήσουμε ότι ίσως το πρόβλημα ήταν κάτι παραπάνω και δεν αντιμετωπίστηκε πλήρως;Τι ρωτάω τώρα.. αλλά μου φαίνεται ότι όλο και μια καλύτερη γνώμη θα βρω εδώ μέσα. Ευχαριστώ!
Ιδια περιπτωση ???
viewtopic.php?f=6&t=33192
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Ιδια περιπτωση ???
viewtopic.php?f=6&t=33192Έλα!!!!!!
Ακριβώς ίδια περίπτωση, χμ,χμ,χμ....
Σ' ευχαριστώ. -
χρόνια πίσω από το πάντα...
-
Αν ενδιαφερετε καποιος απο το θεμα για ανταλλακτικα για kia Pro Ceed :
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=49221
KIA Forum