Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 280
    • 281
    • 282
    • 283
    • 284
    • 731
    • 732
    • 282 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    126841
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      «από fokion_sportage » 06/06/11 17:34
      ευτυχως……..»

      Φωκίωνα είσαι θεός, μου έβαλες φωτιά……
      Καλύτερα από πλευράς στήριξης να ήταν η εγκληματική τοποθέτηση με την ρεζερβέ κάθετα…… πάρα αυτή η τρις ηλίθια τοποθέτηση.
      1)Δεν έβαλε στον πελάτη το δοκιμασμένο βαρελάκι, έστω και κοντά στην πίσω πόρτα που είναι μεν εγκληματικό, μα συνηθίζετε μεταξύ ηλιθίων….
      2) όρθιο ‘ντόνατς’ ομολογώ δεν το έχω ματαδει, και θα ήθελα να δω την διαπίστευση του.
      3)μακάρι να μην έχει τοποθετήσει γέρα υποστρώματα στο πάτωμα, διότι τότε το ‘σκορτσο’ θα το περνούν οι ροδέλες που έχει κωλύσει στο ‘ντόνατς’, ο κατασκευαστής.
      4) τα ουνιμπαλ, που έχει χρησιμοποιήσει, έχουν τεράστια δύναμη, είναι δεκαπλάσιας αντοχής από το υπόλοιπο συνονθύλευμα ανασφαλούς εγκατάστασης.
      5)σκεφτείτε να ξεκολλήσει κανένα πλατόν, από την δεξαμενή, χωρίς φωτιά, θα αδειάσει το πλήρωμα από τα παράθυρα. Αν και όταν σκίζετε η λαμαρίνα υπάρχει σπινθήρας…….
      6) είναι τρομερό που ο οικονομικός συναγωνισμός, δεν έχει όρια και κατατρώγει τους παράγοντες ασφάλειας. Οι εξωτερικές δεξαμενές που εξασφαλίζουν καθόλου αέριο στον εσωτερικό χώρο δίνουν λύση?. Σίγουρα είναι ακριβότερες, και το μόνο πρόβλημα που παραμένει είναι το ‘δέσιμο’ της καύσης σε κινητήρες που μελετήθηκαν και φτιάχτηκαν για άλλο καύσιμο. Της σκεπάζεις και με μια αλουμινένια η από κευλαρ πόδια, και όλα καλά.
      7) θέλω την γνώμη των συναδέλφων. Θέλω την γνώμη μηχανικών, που έχουν διδαχτεί αντοχή υλικών. Θέλω τον κατασκευαστή αυτού του εξαμβλώματος.
      θέλω συνάδελφοι να μελετάτε και να σκέπτεστε, να συμβουλεύετε και να πείθετε τους πελάτες σας. Μερικά τέτοια ατυχήματα, (που αργά η γρήγορα μαθεύονται) θα σας ρίξουν στην ανεργία.
      9) φίλε Φωκίωνα, μου επιτρέπεις να της στείλω σε όλο τον κόσμο?. Σίγουρα είναι πνευματική σου ιδιοκτησία.
      10)μακάρι να πάει σε of road διαδρομή, μακριά από εμάς………

      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kon5 last edited by

        ΣΟΚ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          leonp last edited by

          Τα στηρίγματα είναι πάνω στην γωνία του κλέπερ (στο πιο γερό σημείο) και αν είναι πιστοποιημένο ντόνατ δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.

          Βέβαια εκεί που το έβαλε είναι λίγο περίεργο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Μαστρο Αντωνη αν ηθελα να τις 'κρατησω για μενα' ουτε θα τις τραβαγα ουτε θα τις δημοσιευα εδω...
            Οπότε... δεν εχει πνευματικα δικαιωματα!!!!!!!!!!!

            Δεν ξερω τεκμηριωμενα ποιος εχει κανει την εγκατασταση..
            Αλλα ΕΙΝΑΙ δολοφωνος
            γιατι το αμαξι, κατα τα αλλα ΔΕΝ χρησιμοποιηται ως ασφαλτηνο 'μουρης' αλλα οντως παει 'εκτός' με τα οντως καλα υπόλοιπα πραγματακια που εχει.
            Οι φωτογραφίες τραβηχτηκαν απο εμενα σε συνεργειο που ΔΕΝ ασχολειται με υγραερια ( εκ πεπιθισεως ) και ηταν εκει για αλλες εργασίες

            σιγουρα και χωρις να ειμαι μηχανικός θα εβαζα μια μπαρα απο την απο πανω μερια του ντονατ ( απο την μια πισω κολωνα μεχρι απεναντι την αλλη) ωστε να το δεσω και εκει
            επεισεις μη εχοντας πισω καθισματα λογικά φορτωνει πραγματα.
            Οι σωληνωσεις εκει που ειναι δεν κινδυνευουν ??????? ( η σωληνα που τις περιβαλει ΝΟΜΙΖΩ οτι ειναι 'πετζετακις'..)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Μαστρο Αντωνη, για το (3) οπως ειπα 'οχι δεν εχει καμια ενισχυση' και ολο το πατωμα κουνιεται πανω κατω. ΣΙΓΟΥΡΑ η κοπωση θα το 'σκισει'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Αν 'δέσεις' τη δεξαμενή και σε άλλη μεριά, αν το αμάξι τρακάρει και παραμορφωθεί, η δεξαμενή θα σκιστεί σίγουρα. Πρέπει να τη στηρίζεις εκεί που λέει ο κατασκευαστής της.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  astrag1-6jtg last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Τα στηρίγματα είναι πάνω στην γωνία του κλέπερ (στο πιο γερό σημείο) και αν είναι πιστοποιημένο ντόνατ δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.

                  Βέβαια εκεί που το έβαλε είναι λίγο περίεργο.

                  Και δεν θα το παρει αγκαλια σε μια εμπροσθια σύγκρουση...??? Εχουμε δει και πολυ πιο δυνατες κατασκευες να εξαερώνονται....

                  Παντως για να πουμε αληθεια ειναι...εργο τεχνης... οχι παιζουμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    ενω ετσι οπως ειναι???
                    τι να πω δε ξερω... μαστορας δεν ειμαι.. απλά προσπαθω να βγαλω ακρη,,
                    το πατωμα παντως κανα 6μηνο το κοβω...

                    ( ουπς... μεσολαβησε ποστ... η απαντηση μου πηγαινει στο πιο πανω!)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      leonp last edited by

                      Γι αυτό προτιμάς εγκαταστάτες με εμπειρία.

                      Να σου πούνε: 'κάποτε έβαλα μια δεξαμενή όρθια και γ@μήθηκε το πάτωμα, τώρα το ενισχύω'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          astrag1-6jtg last edited by

                          Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                          Δεν είναι πραγματικό, το ότι όλοι οι κινητήρες, δουλεύουν ορθά με το ίδιο διάγραμμα.
                          Α.

                          Θα συμφωνήσω ότι δεν έχουν όλοι οι κινητήρες το ίδιο διάγραμμα αβανς. Πιο συγκεκριμένα, ακόμα και στον ίδιο κινητήρα αλλάζει το αβανς ανάλογα με τις συνθήκες.

                          Φυσικα και δεν μπορει το αβανς να ειναι ιδιο σε ολους τους κινητηρες, ποσο μαλλον με διαφορετικο καυσιμο. Η απορια μου ειναι αν κατα βαση υπαρχει όντως μια σύγκλιση στο αβανς σε καποιες στροφες, οπως και στο διαγραμμα περι τις 3000στρ και αν ειναι σχετικα ευκολο να το εντοπίσεις...(τι λεω τωρα εε ?? ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            Σοβαρα τωρα...
                            τις εβαλα απλά και μονο γιατι πιστευω οτι το 100% του σφαλματος ειναι του εγκαταστατη
                            ο πελατης μπορει να ειναι τελειως ασχετος και να ζηταει μονο την βολή του...
                            και καλα κανει σε τελικη αναλυση
                            ειναι δουλεια του Μαστορα να του βρει την σωστη λυση στο προβλημα του

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                              Σοβαρα τωρα...
                              τις εβαλα απλά και μονο γιατι πιστευω οτι το 100% του σφαλματος ειναι του εγκαταστατη
                              ο πελατης μπορει να ειναι τελειως ασχετος και να ζηταει μονο την βολή του...
                              και καλα κανει σε τελικη αναλυση
                              ειναι δουλεια του Μαστορα να του βρει την σωστη λυση στο προβλημα του

                              Βεβαίως είναι δουλειά του εγκαταστάτη να βάλει σε σωστό σημείο την δεξαμενή.
                              Και πρέπει να πάρει υπόψη του τι θα γίνει σε μικροτρακάρισμα που μπορεί να μπεί μέσα η πίσω πόρτα.

                              Δεν είναι πραγματικό, το ότι όλοι οι κινητήρες, δουλεύουν ορθά με το ίδιο διάγραμμα.
                              Α.

                              Θα συμφωνήσω ότι δεν έχουν όλοι οι κινητήρες το ίδιο διάγραμμα αβανς. Πιο συγκεκριμένα, ακόμα και στον ίδιο κινητήρα αλλάζει το αβανς ανάλογα με τις συνθήκες.

                              Φυσικα και δεν μπορει το αβανς να ειναι ιδιο σε ολους τους κινητηρες, ποσο μαλλον με διαφορετικο καυσιμο. Η απορια μου ειναι αν κατα βαση υπαρχει όντως μια σύγκλιση στο αβανς σε καποιες στροφες, οπως και στο διαγραμμα περι τις 3000στρ και αν ειναι σχετικα ευκολο να το εντοπίσεις...(τι λεω τωρα εε ?? ).

                              Σε γενικές γραμμές έτσι είναι το αβάνς (αν και η καμπύλη του υγραερίου θα πρέπει να μετατοπισθεί λίγο προς τα επάνω - έχει πιο πολλά οκτάνια).

                              Το αβάνς είναι ο λόγος που δουλεύουν πιο ζεστές οι βαλβίδες εξαγωγής. Σε άλλους κινητήρες αντέχουν οι βαλβίδες, σε άλλους όχι.
                              Οι βαλβίδες με το υγραέριο έχουν μεγαλύτερη φθορά αλλά μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα. Βέβαια σε μερικούς κινητήρες που τα μέταλλα δεν είναι πολύ σκληρά έχεις πρόωρες φθορές.

                              Καλό είναι να μη τρέχεις το αμάξι με υγραέριο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                astrag1-6jtg last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                Καλό είναι να μη τρέχεις το αμάξι με υγραέριο.

                                Δεν τρεχω. Δε με περνει αλλωστε..

                                Για το αβανς ρωτω, για το αν υπαρχει τροπος να ξερω(χωρις να μπει το αμαξι στο χειρουργειο...)το πού ''συγκλίνει'' με το αβανς της βενζινης ετσι ωστε να ξερω σε ποιες στροφες ειναι καλυτερα να το δουλευω.

                                Αν παρω υπ'οψην π.χ. το παραπανω διαγραμμα, ιδανικες στροφες ειναι περι τις 3000στρ.
                                Λογικα, οι μεσαίες στροφες(απο 2.500 μεχρι 3.500στρ) πρεπει να ειναι ιδανικες και ετσι καταλαβαινω και γω στ'αμαξι(απο αποκρηση και καταναλωση).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Κανονικά αν ο κινητήρας είναι σωστά ρυθμισμένος με το υγραέριο, δεν υπάρχει πρόβλημα αν τρέχεις.

                                  Αλλά επειδή κάτι μπορεί να μην είναι σωστά ρυθμισμένο (και να μην το ξέρεις) καλό είναι να μην τρέχεις το αμάξι (για να μη μάθεις ποτέ τι δεν ήταν σωστά ρυθμισμένο).

                                  Για τις στροφές που είναι πιο σωστό το αβάνς, νομίζω ότι καλό θα είναι να μην ζορίζεις το αμάξι με αέριο και χαμηλές στροφές και βγαίνει η φλόγα στις βαλβίδες εξαγωγής.
                                  Σε ψηλές στροφές θα είναι καλύτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    Το αβάνς είναι ο λόγος που δουλεύουν πιο ζεστές οι βαλβίδες εξαγωγής. Σε άλλους κινητήρες αντέχουν οι βαλβίδες, σε άλλους όχι.
                                    Οι βαλβίδες με το υγραέριο έχουν μεγαλύτερη φθορά αλλά μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα. Βέβαια σε μερικούς κινητήρες που τα μέταλλα δεν είναι πολύ σκληρά έχεις πρόωρες φθορές.

                                    Καλό είναι να μη τρέχεις το αμάξι με υγραέριο.

                                    Αν είναι έτσι, τότε εγώ γιατί είχα πρόβλημα ;
                                    Το δουλεύω 2-4 χιλιάδες στροφές. Στα διαγράμματα αβανς που έχω δει, η καμπύλη της βενζίνης διασταυρώνεται με την καμπύλη του υγραερίου στις 2500 στροφές, οπότε φαντάζομαι ότι η περιοχή λίγο πάνω και λίγο κάτω από αυτό το σημείο πρέπει να είναι ασφαλής.

                                    Δε νομίζω ότι είναι μόνο θέμα αβάνς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                      Κανονικά αν ο κινητήρας είναι σωστά ρυθμισμένος με το υγραέριο, δεν υπάρχει πρόβλημα αν τρέχεις.

                                      Αλλά επειδή κάτι μπορεί να μην είναι σωστά ρυθμισμένο (και να μην το ξέρεις) καλό είναι να μην τρέχεις το αμάξι (για να μη μάθεις ποτέ τι δεν ήταν σωστά ρυθμισμένο).

                                      Για τις στροφές που είναι πιο σωστό το αβάνς, νομίζω ότι καλό θα είναι να μην ζορίζεις το αμάξι με αέριο και χαμηλές στροφές και βγαίνει η φλόγα στις βαλβίδες εξαγωγής.
                                      Σε ψηλές στροφές θα είναι καλύτερα.

                                      Ένα πράγμα είναι σίγουρα λάθος, το αβανς.
                                      Και ένα άλλο είναι σχεδόν σίγουρα λάθος, το μίγμα σε open loop λειτουργία, όπου ο εγκέφαλος ψεκάζει αλλά δεν βλέπει τι κάνει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        Και κάτι ακόμα, όπου έχω διαβάσει για valve seat recession, αναφέρεται ότι το πρόβλημα δημιουργείται στις ψηλές στροφές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Ενα πυρομετρο πιστευω θα εδινε πολλες απαντησεις!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            gakost last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            Βεβαίως είναι δουλειά του εγκαταστάτη να βάλει σε σωστό σημείο την δεξαμενή.
                                            Και πρέπει να πάρει υπόψη του τι θα γίνει σε μικροτρακάρισμα που μπορεί να μπεί μέσα η πίσω πόρτα.

                                            Πιστεύω ότι ο εγκαταστάτης σίγουρα το σκέφτηκε και σου λέει η δεξαμενή είναι ενισχυμένη λόγο προδιαγραφών άρα ας την βάλουμε εκεί που ξέρεις άμα τρακάρει κάποιος από πίσω ενισχύουμε το αμάξωμα και βοηθάμε την ακαμψία. Ε τώρα αν αν του έρθει και η δεξαμενή στο κεφάλι του οδηγού να πρόσεχε να φορούσε κράνος , και εδώ είναι κενό του νομοθέτη του ΚΟΚ που προβλέπει στα αυτοκίνητα μόνο ζώνη και όχι και κράνος για κάθε ενδεχόμενο. Φωκίων αν το ξαναδείς για ρώτα μήπως εγκατέστησε και κανένα εξτρά αερόσακο μεταξύ πόρτας και δεξαμενής για παν ενδεχόμενο και τον κακολογούσαμε τσάμπα.

                                            Πάντως πέρα από την πλάκα αυτός κυκλοφορεί ανάμεσα μας. Άντε ο πελάτης βολεύεται έτσι, ο εγκαταστάτης δεν θέλει να χάσει τον πελάτη του, αυτός ο άχρηστος που έδωσε το χαρτί του ΚΤΕΟ ότι η εγκατάσταση είναι σωστή δεν θα πρέπει να είχε κάνει την δουλειά του και να τιμωρηθεί τώρα που δεν την κάνει;;;; έλεος πια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 284
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 282 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr