-
Σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός μεταχειρισμένου RAV πρώτης γενιάς.
Μέχρι στιγμής έχω βρει ένα μοντέλο του 1998 ****5θυρο με** 95**'000 χλμ.
Το έχω περιεργαστεί μόνος μου και δεν έχω βρει κάτι το 'κακό'.
Όλα φαίνονται μια χαρά. Εννοείται ότι θα το πάω σε φανοποιό και μηχανικό για ένα πιο εξονυχιστικό έλεγχο. Το μόνο που έδειξε να χρειάζεται είνα μπροστινά τακάκια.
Η τιμή του είναι 14500Ευρώ με Α/C και ABS αλλά χωρίς αερόσακο και ηλιοροφή. Από ότι είδα η τιμή είναι καλή και μάλλον θα καταφέρω να το πάρω στα 14Κ Ευρώ.
Επίσης μετά από λίγο ψάξιμο ανακάλυψα ότι ακόμα και παλαιότερα RAV Με περισσότερα χιλιόμετρα δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό.Αυτά για εισαγωγή. Έχει κάποιος να κάνει κανένα σχόλιο πάνω σε αυτά που γράφω για την τιμή και τα πιθανά προβλήμα που μπορεί να παρουσιάσει?
Ευχαριστώ πολύ. -
Σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός μεταχειρισμένου RAV πρώτης γενιάς.
Μέχρι στιγμής έχω βρει ένα μοντέλο του 1998 ****5θυρο με** 95**'000 χλμ.
Το έχω περιεργαστεί μόνος μου και δεν έχω βρει κάτι το 'κακό'.
Όλα φαίνονται μια χαρά. Εννοείται ότι θα το πάω σε φανοποιό και μηχανικό για ένα πιο εξονυχιστικό έλεγχο. Το μόνο που έδειξε να χρειάζεται είνα μπροστινά τακάκια.
Η τιμή του είναι 14500Ευρώ με Α/C και ABS αλλά χωρίς αερόσακο και ηλιοροφή. Από ότι είδα η τιμή είναι καλή και μάλλον θα καταφέρω να το πάρω στα 14Κ Ευρώ.
Επίσης μετά από λίγο ψάξιμο ανακάλυψα ότι ακόμα και παλαιότερα RAV Με περισσότερα χιλιόμετρα δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό.Αυτά για εισαγωγή. Έχει κάποιος να κάνει κανένα σχόλιο πάνω σε αυτά που γράφω για την τιμή και τα πιθανά προβλήμα που μπορεί να παρουσιάσει?
Ευχαριστώ πολύ. -
Σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός μεταχειρισμένου RAV πρώτης γενιάς.
Μέχρι στιγμής έχω βρει ένα μοντέλο του 1998 ****5θυρο με** 95**'000 χλμ.
Το έχω περιεργαστεί μόνος μου και δεν έχω βρει κάτι το 'κακό'.
Όλα φαίνονται μια χαρά. Εννοείται ότι θα το πάω σε φανοποιό και μηχανικό για ένα πιο εξονυχιστικό έλεγχο. Το μόνο που έδειξε να χρειάζεται είνα μπροστινά τακάκια.
Η τιμή του είναι 14500Ευρώ με Α/C και ABS αλλά χωρίς αερόσακο και ηλιοροφή. Από ότι είδα η τιμή είναι καλή και μάλλον θα καταφέρω να το πάρω στα 14Κ Ευρώ.
Επίσης μετά από λίγο ψάξιμο ανακάλυψα ότι ακόμα και παλαιότερα RAV Με περισσότερα χιλιόμετρα δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό.Αυτά για εισαγωγή. Έχει κάποιος να κάνει κανένα σχόλιο πάνω σε αυτά που γράφω για την τιμή και τα πιθανά προβλήμα που μπορεί να παρουσιάσει?
Ευχαριστώ πολύ. -
Σκυλί…. Το είχα από το 1996 μέχρι 2000 σαν δεύτερο και κατέληξα να το έχω για καθημερινό. Μπορώ να σου μιλάω ασταμάτητα για αυτό το μοντέλο που το σιχαινόμουνα ( εμφανισιακά ) μέχρι που με την προτροπή ενός φίλου το οδήγησα και το ερωτεύτηκα . Ακόμα το θεωρώ ασχημόπαπο αλλά όταν είσαι μέσα …χαμογελάς! Γύρισα όλη την Ελλάδα (90.000χλμ) και το μόνο του ψεγάδι είναι τα φρένα του που μου θέλανε άλλαγμα κάθε 5-7000χλμ. Βέβαια το γονάτιζα…Το μετάνιωσα πολύ που το πούλησα γιατί θα το χρησιμοποιούσα σαν μόνιμο στο νησάκι που πάω διακοπές.
-
Παρόλο που την 1η γενιά δεν την συμπάθησα (εμφανισιακά) σε σχέση με το τρέχον, είναι πραγματικά ένα αυτοκίνητο σκυλί. Το είχε ο κουμπάρος μου και το είχα οδηγήσει πολλές φορές και σε χώμα.
Πίστεύω όμως Μιχάλη ότι τα 95Κ χιλι και τα 14.5Κ Ευρώ είναι πολλά. Προσωπικά δεν ξέρω αν θα τα έδινα για ένα αυτοκίνητο 7ετίας! Δεν ξέρω τι άλλο κοιτάς και τι εναλλακτικές έχεις! -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Παρόλο που την 1η γενιά δεν την συμπάθησα (εμφανισιακά) σε σχέση με το τρέχον, είναι πραγματικά ένα αυτοκίνητο σκυλί. Το είχε ο κουμπάρος μου και το είχα οδηγήσει πολλές φορές και σε χώμα.
Πίστεύω όμως Μιχάλη ότι τα 95Κ χιλι και τα 14.5Κ Ευρώ είναι πολλά. Προσωπικά δεν ξέρω αν θα τα έδινα για ένα αυτοκίνητο 7ετίας! Δεν ξέρω τι άλλο κοιτάς και τι εναλλακτικές έχεις!Δεν έχω βρει φθηνότερο... Από ότι έχω βρει μέχρι στιγμής το συγκεκριμένο είναι ευκαιρία...
Όσα έχω ενακαλύψει είναι παλαιότερα με τιμές πάνω από τα 15 και μέχρι 16Κ Ευρώ.
Οι εναλλακτικές είναι πολλές αλλά δεν θέλω να δώσω περισσότερα από 14 με 15Κ. Ότι τετρακίνητο παιζει σε αυτές τις τιμές είναι ευπρόσδεκτο.
Κατέληξα στο RAV γιατί για SUV έχει αρκετές εκτός δρόμου δυνατότητες (εμένα τουλάχιστον με καλύπτει πλήρως).
Αν πάω σε καινούριο θα πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στο terios και το jimny που είναι και αυτά πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά στις μεγάλες αποστασεις από ότι έχω καταλάβει είναι λίγο κουραστικά... Κάνω λάθος?
Είμαι ανοιχτός πάντως σε όλες τις απόψεις και προτάσεις... -
φίλε meco,στα λεφτά αυτά δεν παίρνεις αντίστοιχο suv.
To δικό μας είναι μοντ 12/98 με φουλ εξτρά και 50000 χλμ.
Να προσέξεις τα εξής:
να έχει το σέρβις book
φρέσκα λάστιχα (αλλαγή κοστίζει 500 ευρώ)
φρέσκα αμορτισέρ (αλλαγή κοστίζει 300 ευρώ)
τσιμούχες ημιαξονίων (άμα το έχει χτυπήσει πουθενά μπορεί να έχει διαρροή)
να βάλεις να δουλέψει το κάρο για να δεις ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Γενικά αν ο τύπος που το είχε δεν το έχει ξεσκίσει στο βουνό δεν θα έχεις πρόβλημα όυτε με τριγμούς.
Τα εξτρά που χρειάζεται το αυτοκίνητο είναι φιμέ τζάμια,λίγο καλύτερο καλύτερη ηχομόνωση και 20 άλογα παραπάνω.Πάντως ένα που πουλούσε η Τοyota το Σεπτέμβριο το έδινε 17 χιλιάρικα και το δικό μας αν το πουλούσαμε τώρα θα το δίναμε γύρω στα 18.
Είναι καλή τιμή.Επίσης να προσέξεις αν έχεις ραδιοCD να δουλεύει γιατί από τις λακούβες χαλάνε.
-
Πάντως με αυτά τα χρήματα σε μεταχειρισμένο παίρνεις μόν κανένα HRV ή Vitara, άντε και κανένα πολύ παλιό freelander ή Cherokee 10ετίας (το 2.5).
A, και το Sportage βέβαια....
RAV 4 MK1