Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RAV 4 MK1
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. RAV 4 MK1
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    4
    7
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός μεταχειρισμένου RAV πρώτης γενιάς.
      Μέχρι στιγμής έχω βρει ένα μοντέλο του 1998 ****5θυρο με** 95**'000 χλμ.
      Το έχω περιεργαστεί μόνος μου και δεν έχω βρει κάτι το 'κακό'.
      Όλα φαίνονται μια χαρά. Εννοείται ότι θα το πάω σε φανοποιό και μηχανικό για ένα πιο εξονυχιστικό έλεγχο. Το μόνο που έδειξε να χρειάζεται είνα μπροστινά τακάκια.
      Η τιμή του είναι 14500Ευρώ με Α/C και ABS αλλά χωρίς αερόσακο και ηλιοροφή. Από ότι είδα η τιμή είναι καλή και μάλλον θα καταφέρω να το πάρω στα 14Κ Ευρώ.
      Επίσης μετά από λίγο ψάξιμο ανακάλυψα ότι ακόμα και παλαιότερα RAV Με περισσότερα χιλιόμετρα δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό.

      Αυτά για εισαγωγή. Έχει κάποιος να κάνει κανένα σχόλιο πάνω σε αυτά που γράφω για την τιμή και τα πιθανά προβλήμα που μπορεί να παρουσιάσει?
      Ευχαριστώ πολύ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meco last edited by

        Σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός μεταχειρισμένου RAV πρώτης γενιάς.
        Μέχρι στιγμής έχω βρει ένα μοντέλο του 1998 ****5θυρο με** 95**'000 χλμ.
        Το έχω περιεργαστεί μόνος μου και δεν έχω βρει κάτι το 'κακό'.
        Όλα φαίνονται μια χαρά. Εννοείται ότι θα το πάω σε φανοποιό και μηχανικό για ένα πιο εξονυχιστικό έλεγχο. Το μόνο που έδειξε να χρειάζεται είνα μπροστινά τακάκια.
        Η τιμή του είναι 14500Ευρώ με Α/C και ABS αλλά χωρίς αερόσακο και ηλιοροφή. Από ότι είδα η τιμή είναι καλή και μάλλον θα καταφέρω να το πάρω στα 14Κ Ευρώ.
        Επίσης μετά από λίγο ψάξιμο ανακάλυψα ότι ακόμα και παλαιότερα RAV Με περισσότερα χιλιόμετρα δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό.

        Αυτά για εισαγωγή. Έχει κάποιος να κάνει κανένα σχόλιο πάνω σε αυτά που γράφω για την τιμή και τα πιθανά προβλήμα που μπορεί να παρουσιάσει?
        Ευχαριστώ πολύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          meco last edited by

          Σκέφτομαι να προβώ στην αγορά ενός μεταχειρισμένου RAV πρώτης γενιάς.
          Μέχρι στιγμής έχω βρει ένα μοντέλο του 1998 ****5θυρο με** 95**'000 χλμ.
          Το έχω περιεργαστεί μόνος μου και δεν έχω βρει κάτι το 'κακό'.
          Όλα φαίνονται μια χαρά. Εννοείται ότι θα το πάω σε φανοποιό και μηχανικό για ένα πιο εξονυχιστικό έλεγχο. Το μόνο που έδειξε να χρειάζεται είνα μπροστινά τακάκια.
          Η τιμή του είναι 14500Ευρώ με Α/C και ABS αλλά χωρίς αερόσακο και ηλιοροφή. Από ότι είδα η τιμή είναι καλή και μάλλον θα καταφέρω να το πάρω στα 14Κ Ευρώ.
          Επίσης μετά από λίγο ψάξιμο ανακάλυψα ότι ακόμα και παλαιότερα RAV Με περισσότερα χιλιόμετρα δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό.

          Αυτά για εισαγωγή. Έχει κάποιος να κάνει κανένα σχόλιο πάνω σε αυτά που γράφω για την τιμή και τα πιθανά προβλήμα που μπορεί να παρουσιάσει?
          Ευχαριστώ πολύ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kning last edited by

            Σκυλί…. Το είχα από το 1996 μέχρι 2000 σαν δεύτερο και κατέληξα να το έχω για καθημερινό. Μπορώ να σου μιλάω ασταμάτητα για αυτό το μοντέλο που το σιχαινόμουνα ( εμφανισιακά ) μέχρι που με την προτροπή ενός φίλου το οδήγησα και το ερωτεύτηκα . Ακόμα το θεωρώ ασχημόπαπο αλλά όταν είσαι μέσα …χαμογελάς! Γύρισα όλη την Ελλάδα (90.000χλμ) και το μόνο του ψεγάδι είναι τα φρένα του που μου θέλανε άλλαγμα κάθε 5-7000χλμ. Βέβαια το γονάτιζα…Το μετάνιωσα πολύ που το πούλησα γιατί θα το χρησιμοποιούσα σαν μόνιμο στο νησάκι που πάω διακοπές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cmarin last edited by

              Παρόλο που την 1η γενιά δεν την συμπάθησα (εμφανισιακά) σε σχέση με το τρέχον, είναι πραγματικά ένα αυτοκίνητο σκυλί. Το είχε ο κουμπάρος μου και το είχα οδηγήσει πολλές φορές και σε χώμα.
              Πίστεύω όμως Μιχάλη ότι τα 95Κ χιλι και τα 14.5Κ Ευρώ είναι πολλά. Προσωπικά δεν ξέρω αν θα τα έδινα για ένα αυτοκίνητο 7ετίας! Δεν ξέρω τι άλλο κοιτάς και τι εναλλακτικές έχεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                Παρόλο που την 1η γενιά δεν την συμπάθησα (εμφανισιακά) σε σχέση με το τρέχον, είναι πραγματικά ένα αυτοκίνητο σκυλί. Το είχε ο κουμπάρος μου και το είχα οδηγήσει πολλές φορές και σε χώμα.
                Πίστεύω όμως Μιχάλη ότι τα 95Κ χιλι και τα 14.5Κ Ευρώ είναι πολλά. Προσωπικά δεν ξέρω αν θα τα έδινα για ένα αυτοκίνητο 7ετίας! Δεν ξέρω τι άλλο κοιτάς και τι εναλλακτικές έχεις!

                Δεν έχω βρει φθηνότερο... Από ότι έχω βρει μέχρι στιγμής το συγκεκριμένο είναι ευκαιρία...
                Όσα έχω ενακαλύψει είναι παλαιότερα με τιμές πάνω από τα 15 και μέχρι 16Κ Ευρώ.
                Οι εναλλακτικές είναι πολλές αλλά δεν θέλω να δώσω περισσότερα από 14 με 15Κ. Ότι τετρακίνητο παιζει σε αυτές τις τιμές είναι ευπρόσδεκτο.
                Κατέληξα στο RAV γιατί για SUV έχει αρκετές εκτός δρόμου δυνατότητες (εμένα τουλάχιστον με καλύπτει πλήρως).
                Αν πάω σε καινούριο θα πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στο terios και το jimny που είναι και αυτά πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά στις μεγάλες αποστασεις από ότι έχω καταλάβει είναι λίγο κουραστικά... Κάνω λάθος?
                Είμαι ανοιχτός πάντως σε όλες τις απόψεις και προτάσεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitrios last edited by

                  φίλε meco,στα λεφτά αυτά δεν παίρνεις αντίστοιχο suv.
                  To δικό μας είναι μοντ 12/98 με φουλ εξτρά και 50000 χλμ.
                  Να προσέξεις τα εξής:
                  να έχει το σέρβις book
                  φρέσκα λάστιχα (αλλαγή κοστίζει 500 ευρώ)
                  φρέσκα αμορτισέρ (αλλαγή κοστίζει 300 ευρώ)
                  τσιμούχες ημιαξονίων (άμα το έχει χτυπήσει πουθενά μπορεί να έχει διαρροή)
                  να βάλεις να δουλέψει το κάρο για να δεις ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα.
                  Γενικά αν ο τύπος που το είχε δεν το έχει ξεσκίσει στο βουνό δεν θα έχεις πρόβλημα όυτε με τριγμούς.
                  Τα εξτρά που χρειάζεται το αυτοκίνητο είναι φιμέ τζάμια,λίγο καλύτερο καλύτερη ηχομόνωση και 20 άλογα παραπάνω.

                  Πάντως ένα που πουλούσε η Τοyota το Σεπτέμβριο το έδινε 17 χιλιάρικα και το δικό μας αν το πουλούσαμε τώρα θα το δίναμε γύρω στα 18.
                  Είναι καλή τιμή.

                  Επίσης να προσέξεις αν έχεις ραδιοCD να δουλεύει γιατί από τις λακούβες χαλάνε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Πάντως με αυτά τα χρήματα σε μεταχειρισμένο παίρνεις μόν κανένα HRV ή Vitara, άντε και κανένα πολύ παλιό freelander ή Cherokee 10ετίας (το 2.5).
                    A, και το Sportage βέβαια....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr