-
Φαίνεται ότι λειτούργησε το ABS. Πάντως ο νταλικέρης ενώ έκανε τη μ...α του στο τέλος το έριξε έξω, αλλιώς...
-
Εχθες το πρωί έγινε ένα σοβαρό τρακάρισμα στη Λεωφόρο Φυλής,λίγα μέτρα πριν το πασάγιο στο ίδρυμα αναπήρων.Ένα,μάλλον Peugeot 206 (δεν είμαι σίγουρος) με ένα κίτρινο αμάξι (σαν golf προηγούμενης γενιάς μου φάνηκε) που είχε μπει (;) ανάποδα στη λωρίδα προς Άνω Λιόσια.Να σημειώσω ότι έχει νησίδα και δεν είχε σημάδια ότι πήγαινε προς Αθήνα και μπήκε στο ρεύμα ανόδου.Μάλλον μπήκε από το φανάρι που 'κόβεται' η νησίδα.Το Peugeot (;) φαίνεται να άντεξε τη σύγκρουση,είχαν ανοίξει οι αερόσακοι,αλλά αν βλέπατε το κίτρινο αμάξι...Ήταν εκεί η πυροσβεστική,είχαν ρίξει χώμα για τα λάδια.
Έχει κάποιος καλύτερη εικόνα;Δεν μπορούσα να σταματήσω λόγω κίνησης. -
Για να βαζουμε μυαλο........ σε μια συζητηση που είχα πριν λιγες μερες στον Πύργο σχετικα με το ατυχημα με την Μ3 που εχουμε γραψει καποιες σελιδες πίσω, αν με ενημέρωσαν σωστά, ο οδηγος βρίσκεται στην Αγγλία και γίνεται προσπάθεια ωστε να ανακτηθει/βελτιωθει η κίνηση των δακτύλων στο χερι, ωστε να είναι εφικτη η κίνηση τηλεχειριστηριου σε καροτσακι.
Ειχα αγνοια αλλα η τετραπληγία είναι φρικτό πράγμα! -
χθες στο κομμάτι εξόδου από την Εθνική στην παραλιακή εώς παρακάτω την επιλογή για Συγγρού-συνέχεια παραλιακής είδα 3 τροχαία
τα 2 το απόγευμα κατά τις 17:30 το πρώτο στο τέλος της λωρίδας επιτάχυνσης της εξόδου προς την παραλιακή και το άλλο 200 μέτρα πιο κάτω. Δεν τα είδα live αλλά τα αποτελέσματα
το 3ο το είδα το βράδυ κινούμενος στο άλλο ρεύμα, παραλιακή προς εθνική και στο σημείο που βγαίνεις απ'το δέλτα και συναντάς και τους άλλους που έρχονται από το δίπλα ρεύμα εκεί στα κιγκλιδώματα του αντίθετου είχε καβαλήσει ένα αμάξι ανάποδα ένα άλλο
να πεις ότι πιάσαν και οι γερές ζέστες
-
http://www.statistics.gr/portal/page/po ... 1_P_GR.pdf
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
το 3ο το είδα το βράδυ κινούμενος στο άλλο ρεύμα, παραλιακή προς εθνική και στο σημείο που βγαίνεις απ'το δέλτα και συναντάς και τους άλλους που έρχονται από το δίπλα ρεύμα εκεί στα κιγκλιδώματα του αντίθετου είχε καβαλήσει ένα αμάξι ανάποδα ένα άλλοΕκεί έχει συνέχεια ατυχήματα!
Αν προσέξετε, είναι η κλασική βλακεία που κάνουν όλοι σχεδόν: ανυπομονούν, για κάποιο λόγο, να αλλάξουν λωρίδα, αλλά δεν υπάρχει καλή ορατότητα για να κάνεις κάτι τέτοιο αμέσως. Συνδύασέ το αυτό με το γεγονός ότι κάποιοι και από τις δύο κατευθύνσεις έρχονται μαλλιοκούβαρα, και ιδού το αποτέλεσμα.
Αλλά και η λύση σε αυτό θα ήταν τόσο απλή και θα είχαν γλυτώσει δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, ατυχήματα. Πρέπει να κάνουν αυτό που κάνει και η Αττική Οδός, συνεχόμενη διαγράμμιση για περισσότερη απόσταση, καθώς και πλαστικά προστατευτικά στις αρχές αυτής. Βλέπε π.χ. στην είσοδο της Αττικής Οδού, ερχόμενοι από Περιφ. Υμηττού καθώς στρίβουμε προς Αεροδρόμιο.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
το 3ο το είδα το βράδυ κινούμενος στο άλλο ρεύμα, παραλιακή προς εθνική και στο σημείο που βγαίνεις απ'το δέλτα και συναντάς και τους άλλους που έρχονται από το δίπλα ρεύμα εκεί στα κιγκλιδώματα του αντίθετου είχε καβαλήσει ένα αμάξι ανάποδα ένα άλλο
Εκεί έχει συνέχεια ατυχήματα!
Αν προσέξετε, είναι η κλασική βλακεία που κάνουν όλοι σχεδόν: ανυπομονούν, για κάποιο λόγο, να αλλάξουν λωρίδα, αλλά δεν υπάρχει καλή ορατότητα για να κάνεις κάτι τέτοιο αμέσως. Συνδύασέ το αυτό με το γεγονός ότι κάποιοι και από τις δύο κατευθύνσεις έρχονται μαλλιοκούβαρα, και ιδού το αποτέλεσμα.
Αλλά και η λύση σε αυτό θα ήταν τόσο απλή και θα είχαν γλυτώσει δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, ατυχήματα. Πρέπει να κάνουν αυτό που κάνει και η Αττική Οδός, συνεχόμενη διαγράμμιση για περισσότερη απόσταση, καθώς και πλαστικά προστατευτικά στις αρχές αυτής. Βλέπε π.χ. στην είσοδο της Αττικής Οδού, ερχόμενοι από Περιφ. Υμηττού καθώς στρίβουμε προς Αεροδρόμιο.
Η ΜΟΝΗ λύση είναι πλαστικά κολωνάκια, τουλάχιστον στα πρώτα μέτρα. Η διαγράμμιση υπάρχει για αρκετά μέτρα μετά την ένωση των δρόμων, απλά, είναι πολλοί αυτοί που ούτε την έχουν δει (μιλάμε για 100 m διπλή γραμμή) και πολλοί που δε δίνουν σημασία. Επίσης, ένα βάψιμο θα ήταν χρήσιμο γιατι αρχίζει να μη φαίνεται καλά τελευταία.
Ευχαριστώ.
-
Ατύχημα χτες το μεσημέρι στη Θηβών, λίγο πριν το ΙΚΑ. BMW E36 με όλη την αριστερή πλευρά μέσα, σαν κάπου να είχε συρθεί (όχι δηλαδή από κάθετο χτύπημα), Vectra B πίσω αριστερά μέσα, RAV I χτυπημένο μπροστά. Προφανώς, το RAV έπεσε στο Vectra. Τώρα, πώς μπήκε στη μέση το BMW και πού χτύπησε δεν μπορώ να καταλάβω. Αρκετό το μποτιλιάρισμα, αλλά ευτυχώς δεν υπήρχαν τραυματίες κτλ
Ευχαριστώ.
-
Ατύχημα πριν κανα διωρο στον κόμβο αεροδρομίου στην εθνική Θεσσαλονίκης-Νεών Μουδανιών. Audi A4 νομίζω με smart. Κάποιος από τους δυο τους πρέπει να πετάχτηκε στην κυκλοφορία. Έβρεχε κιόλας.. Κλασσικά πράγματα.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
το 3ο το είδα το βράδυ κινούμενος στο άλλο ρεύμα, παραλιακή προς εθνική και στο σημείο που βγαίνεις απ'το δέλτα και συναντάς και τους άλλους που έρχονται από το δίπλα ρεύμα εκεί στα κιγκλιδώματα του αντίθετου είχε καβαλήσει ένα αμάξι ανάποδα ένα άλλο
Εκεί έχει συνέχεια ατυχήματα!
Αν προσέξετε, είναι η κλασική βλακεία που κάνουν όλοι σχεδόν: ανυπομονούν, για κάποιο λόγο, να αλλάξουν λωρίδα, αλλά δεν υπάρχει καλή ορατότητα για να κάνεις κάτι τέτοιο αμέσως. Συνδύασέ το αυτό με το γεγονός ότι κάποιοι και από τις δύο κατευθύνσεις έρχονται μαλλιοκούβαρα, και ιδού το αποτέλεσμα.
Αλλά και η λύση σε αυτό θα ήταν τόσο απλή και θα είχαν γλυτώσει δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, ατυχήματα. Πρέπει να κάνουν αυτό που κάνει και η Αττική Οδός, συνεχόμενη διαγράμμιση για περισσότερη απόσταση, καθώς και πλαστικά προστατευτικά στις αρχές αυτής. Βλέπε π.χ. στην είσοδο της Αττικής Οδού, ερχόμενοι από Περιφ. Υμηττού καθώς στρίβουμε προς Αεροδρόμιο.
Η ΜΟΝΗ λύση είναι πλαστικά κολωνάκια, τουλάχιστον στα πρώτα μέτρα. Η διαγράμμιση υπάρχει για αρκετά μέτρα μετά την ένωση των δρόμων, απλά, είναι πολλοί αυτοί που ούτε την έχουν δει (μιλάμε για 100 m διπλή γραμμή) και πολλοί που δε δίνουν σημασία. Επίσης, ένα βάψιμο θα ήταν χρήσιμο γιατι αρχίζει να μη φαίνεται καλά τελευταία.
Ευχαριστώ.
αμφιβαλλω για τα κολωνακια..καλυτερα ενας τσιμεντενιος τοιχος που δεν θα μπορει ο καμμενος της αριστερης να μπει σφαιρα μεσα μην βλεποντας τι υπαρχει στην εσωτερικη..(αν δεν το εχεις ζησει προσπαθησε να το ζησεις θα χασεις 20 χρονια απο την ζωη σου )
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
αμφιβαλλω για τα κολωνακια..καλυτερα ενας τσιμεντενιος τοιχοςΟ σκοπός είναι να καθυστερήσεις τις αλλαγές λωρίδας των οδηγών χωρίς να κόψεις την ορατότητα. Ο τοίχος (υποθέτω εννοείς Jersey Barrier) δε θα βοηθούσε, ΙΜΗΟ.
Φυσικά θα μπορούσε κάλλιστα να είναι απλά μία συνεχόμενη γραμμή, αλλά είδαμε πώς ο ελληνάρας υπακούει σε αυτήν (Αρδηττού, λωρίδα τραμ) ή στη διαγώνια διαγράμμιση (έξοδος από Συγγρού -> Ποσειδώνος, οποιοσδήποτε κόμβος στην Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων).
-
Δεν υπακούει γιατί ξέρει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτεί κλήση για παραβίαση της. Αν άρχιζαν να πέφτουν τα πρόστιμα βροχή, η κατάσταση θα άλλαζε.
Τότε όμως θα αρχίζαμε να μιλάμε για μπατσους που μας έγραψαν για αστεία πράγματα ενώ δίπλα τους γινόταν η χ και η ψ 'παράβαση που σκοτώνει', για φοροεισπρακτορες κλπ κλπ.
Όχι;
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
αμφιβαλλω για τα κολωνακια..καλυτερα ενας τσιμεντενιος τοιχος που δεν θα μπορει ο καμμενος της αριστερης να μπει σφαιρα μεσα μην βλεποντας τι υπαρχει στην εσωτερικη..(αν δεν το εχεις ζησει προσπαθησε να το ζησεις θα χασεις 20 χρονια απο την ζωη σου )Αν και δεν του αρέσει, θα συμφωνήσω με τον avel (άλλωστε το έγραψα πρώτος). Η μείωση της ορατότητας με τους τοίχους είναι πιο επικίνδυνη από την τοποθέτηση πλαστικών εμποδίων. Μου έχει τύχει κι εμένα τέτοια κατάσταση, αλλά πλέον δε δίνω σημασία. Λέω: τη γλυτώσαμε και σήμερα και προχωράω...
οποιοσδήποτε κόμβος στην Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων).
Σε αυτό διαφωνώ γιατί τα σημεία αυτά με την άπλετη ορατότητα είναι τα καλύτερα για προσπέρασμα. Το Πάσχα που περνούσα ό,τι υπήρχε στο δρόμο με την εκπληκτική ταχύτητα των 90-110 Km/h (σε όριο 50-90, ανάλογα το σημείο), μου έτυχε τέτοιο σημείο που πρέπει να πέρασα και 50 ΙΧ μαζεμένα από τη ζέμπρα που οδηγούσε σε έξοδο αριστερά. Φυλαγμένα φυσικά, αλλά τους πέρασα όλους με άνεση. Αν περίμενα για νόμιμο προσπέρασμα θα έφτανα λίγο μετά την ένωση Κορίνθου-Πατρών με Κορίνθου-Τριπόλεως για να περάσω τον 1ο από τους 50.
Τώρα, θα προκαλέσω και πάλι λίγο. Έχεις (και ο Χρήστος Λάππας πιο κάτω) δίκιο να γράφεις ότι είναι παράνομο και επικίνδυνο ως τακτική. Θα συμφωνήσω 100%. Η μόνη 'ένσταση', αν θες να το πεις έτσι, είναι η γνώση του δρόμου. Μιλώντας για το παραπάνω παράδειγμα, ήξερα εκ των προτέρων (μη ρωτάς το πώς, είναι θέμα εμπειρίας πλέον) ότι, δεν έχει τόση κίνηση, απλά κάποιος καθυστερεί όλους τους υπόλοιπους που, λόγω τιμής καυσίμου και βαρεμάρας, δεν τον περνάνε. Γι' αυτό, ξεκίνησα να τους καθαρίζω 1-1 μέχρι που βρήκα τον υπαίτιο λίγο πριν τη Μακύνεια, τον πέρασα και μετά, ο δρόμος ήταν τελείως άδειος, αφού τους κρατούσε όλους από πίσω αυτός. Απλά, την ίδια τακτική ΔΕΝ, επαναλαμβάνω ΔΕΝ μπορώ (ή μάλλον δε θα ήθελα) να την εφαρμόσω π.χ. στη Λακωνία που πήγα πριν κάτι μήνες. Δε γνωρίζω το δρόμο όπως την Αντιρρίου - Ιωαννίνων που ξέρω κάθε λακκούβα, στροφή, έξοδο, στάση, μπλόκο, κάμερα, χωριό και διαγράμμιση, αφού περνάω 100 φορές το χρόνο (200 αν υπολογίσεις και την επιστροφή), έτσι, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος 99,9% ότι δε θα γίνει κάτι. Αυτό ακριβώς το σημείο προλαμβάνει και ο ΚΟΚ βάζοντας τους περιορισμούς του.
Δεν υπακούει γιατί ξέρει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτεί κλήση για παραβίαση της. Αν άρχιζαν να πέφτουν τα πρόστιμα βροχή, η κατάσταση θα άλλαζε.
Τότε όμως θα αρχίζαμε να μιλάμε για μπατσους που μας έγραψαν για αστεία πράγματα ενώ δίπλα τους γινόταν η χ και η ψ 'παράβαση που σκοτώνει', για φοροεισπρακτορες κλπ κλπ.
Όχι;
Για τον ίδιο λόγο που εσύ πηγαίνεις με 250 κάνουν και αυτοί αυτά που κάνουν. Αν είσαι, αγαπητέ μου ηθικός, τηρείς από μόνος σου τους νόμους και δε χρειάζεσαι αστυνομία να σε μαζέψει. Όταν όμως θες κάποιον δερβέναγα να σε φοβίζει, τότε, και ανελεύθερος είσαι (ραγιάς στην ελληνική που σου αρέσει), και δείχνεις ότι, προτιμάς να παρανομείς εσύ και να είναι νόμιμοι οι άλλοι, για να είσαι εσύ πιο εύκολα και άνετα παράνομος.
Όχι;
Ευχαριστώ.
-
Με μία πρόχειρη ματιά που έριξα τώρα στο google earth η διπλή γραμμή μαζί με τη ζέμπρα στο σημείο είναι τουλάχιστον 50 m. Τοίχος δεν μπορεί να μπει γιατί δεν επαρκεί ο χώρος. Πλαστικά κολωνάκια μόνο στο κομμάτι αρχικά που έχει τη ζέμπρα. Εκεί που έχει διπλή γραμμή χωράνε οριακά και δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει τοποθέτηση με ασφάλεια.
Ευχαριστώ.
-
αρα ο Κ.Ο.Κ. ειναι για τους οδηγους που περνανε απο καποιους δρομους για πρωτη φορα ή σπανια
απο εκει και περα αν εχεις καλη γνωση των δρομων, διασταυρωσεων, στενων, παραδρομων, φαναριων
(ειτε γιατι εσυ τους κατασκευασες, ειτε γιατι διαβασες τη μελετη, ειτε γιατι εισαι αστερι στη φυσικη και τη γεωμετρια ειτε γιατι περνας καθε μερα, ειτε γιατι τους αποστηθισες στο googe maps...)
προσαρμοζεις την οδηγηση κατα το δοκουν, παντα για τη διατηρηση της καλης ροης της κινησης, της χαμηλης καταναλωσης και της δικια σου διευκολυνσης, ωστε να εισαι λιγοτερη ωρα εκετεθειμενος στους ελληνικους δρομους...
π@π@ριες στους δρομους κανω, αλλα δεν προσπαθω τουλαχιστον να τις εμφανισω ως αξιωματα και δικαιολογημενες...
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
π@π@ριες στους δρομους κανω, αλλα δεν προσπαθω τουλαχιστον να τις εμφανισω ως αξιωματα και δικαιολογημενες...Γιατί πολύ απλά δεν έχεις MSc & PhD σε όλα σχεδόν τα αντικείμενα των θετικών επιστημών ώστε να μπορείς να 'παράγεις' νέα αξιώματα. Πτωχέ τω πνεύματι...
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
π@π@ριες στους δρομους κανω, αλλα δεν προσπαθω τουλαχιστον να τις εμφανισω ως αξιωματα και δικαιολογημενες...
Γιατί πολύ απλά δεν έχεις MSc & PhD σε όλα σχεδόν τα αντικείμενα των θετικών επιστημών ώστε να μπορείς να 'παράγεις' νέα αξιώματα. Πτωχέ τω πνεύματι...
τωρα καταλαβα
οι επιστημες υγειας δεν μετρανε εεεε, φτου την πατησαμε
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
αρα ο Κ.Ο.Κ. ειναι για τους οδηγους που περνανε απο καποιους δρομους για πρωτη φορα ή σπανιαΟ ΚΟΚ είναι για όλους του οδηγούς. Απλά, ένας που περνάει 100 φορές δε χρειάζεται να κοιτάει πινακίδες για να γνωρίζει το όριο ή να ψάχνει να βρει την πινακίδα για να το αν στρίβει για το χωρίο ή την πόλη του. Έτσι, αυτός που πηγαίνει πρώτη φορά είναι αναγκασμένος να είναι πιο κρατημένος.
απο εκει και περα αν εχεις καλη γνωση των δρομων, διασταυρωσεων, στενων, παραδρομων, φαναριων
(ειτε γιατι εσυ τους κατασκευασες, ειτε γιατι διαβασες τη μελετη, ειτε γιατι εισαι αστερι στη φυσικη και τη γεωμετρια ειτε γιατι περνας καθε μερα, ειτε γιατι τους αποστηθισες στο googe maps...)
προσαρμοζεις την οδηγηση κατα το δοκουν, παντα για τη διατηρηση της καλης ροης της κινησης, της χαμηλης καταναλωσης και της δικια σου διευκολυνσης, ωστε να εισαι λιγοτερη ωρα εκετεθειμενος στους ελληνικους δρομους...
Θες να πεις ότι, κινούμενος για το σπίτι σου κόβεις για να ελέγξεις τι γράφει η πινακίδα; ποιο σημείο σου φαίνεται περίεργο; το ότι ο γνώστης του δρόμου κινείται άνετα και αυτός που περνάει πρώτη φορά ψάχνεται*; φυσιολογικό δεν είναι;
Και φυσικά, προσαρμόζω την οδήγησή μου σε αυτό που θέλω να πετύχω κάθε φορά. Οικονομία, κέρδος χρόνου, ασφάλεια, απόλαυση της διαδρομής, όλα παίζουν όταν οδηγάς. Αυτό, το κάνουν οι περισσότεροι που έχουν σχέση με οδήγηση και γράφουν χιλιόμετρα, έστω και αν τις περισσότερες φορές γίνεται 'χωρίς σκέψη'.
π@π@ριες στους δρομους κανω, αλλα δεν προσπαθω τουλαχιστον να τις εμφανισω ως αξιωματα και δικαιολογημενες...
Η διαφορά μας είναι ότι εγώ ΔΕΝ κάνω 'π@π@ριες'. Παρανομίες ναι, 'π@π@ριες' όχι. Ούτε οι παρανομίες μου είναι αξιώματα ή δικαιολογημένες κατά ΚΟΚ. Μπορεί να είναι ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ (αν μη τι άλλο, χρησιμοποιώ σωστά τη γλώσσα) σαφώς, δηλαδή να έχουν κάποιον απώτερο σκοπό, όταν γίνονται, αλλά δικαιολογημένες όχι. Και όπως έχω γράψει πολλές φορές, όταν θα έρθει η κλήση (γιατί στατιστικά σε όλους έρχεται), την πληρώνω και τελείωσε (αν και τελευταία έχω σοβαρό οικονομικό πρόβλημα και αρκεί μία στάθμευση για να με στείλει στους δρόμους ως ζητιάνο).
Εν κατακλείδι, αυτό που γράφω πολύ καιρό τώρα (από bloka εποχή) είναι ότι, αυτός που γνωρίζει το δρόμο, έχει περιθώρια να 'παίξει' περισσότερο παρακάμπτοντας τον ΚΟΚ με ελάχιστη υποχώρηση / έκπτωση στην ασφάλεια. Αυτός που θα πάει σε ένα δρόμο που δεν ξέρει καλά, ΔΕΝ μπορεί και ΔΕΝ πρέπει να κάνει παιχνίδια**. Μη βάζεις στο μυαλό σου την τακτική 4Τροχών: κάνεις απατεωνιές και τις εξηγείς; άρα μας το παίζεις πιο γρήγορος; όχι, ΕΓΩ είμαι πιο γρήγορος, ΕΓΩ την έχω μεγαλύτερη. Καμία σχέση αυτό που γράφω με αυτό που το υποσυνείδητό σου σού υπαγορεύει να πράξεις. Δε θα σου φάω τη γυναίκα, ούτε θέλω να γίνω το κυρίαρχο αρσενικό στην περιοχή σου. Χαλαρά και με άνεση. Αυτό που γράφω είναι πως, όπως οι περισσότεροι εδώ, κάνω τις 'απατεωνιές' μου (στο δρόμο και μόνο) με μόνη μου μέριμνα να μην ενοχλήσω άλλον και να μην προκαλέσω ζημιά. Γι' αυτό και είμαι αντίθετος στη χρήση βίας, τις ύβρεις κτλ κτλ που έχω γράψει πολλές φορές.
Ευχαριστώ.
- Χτες, ξεκινάμε από φανάρι. 1η, 2α, 3η, 4η, 5η και έχω 40 Km/h και το αυτοκίνητο κυλλάει χωρίς γκάζι. Ο πίσω με το Avensis πάει κολλητήρι. Φτάνουμε σε σημείο που έχει εσοχή για στροφή αριστερά και ο δρόμος ανοίγει και δεξιά (τελείωσαν τα παρκαρισμένα). Πάει να προσπεράσει την ώρα που κάνω δεξιά στην άδεια πλέον λωρίδα. Μπαίνει στην εσοχή,φτάνει στο φανάρι και είναι μισός για στροφή αριστερά, μισός στην αριστερή λωρίδα. Κοιτάω το κάθετο φανάρι και βλέπω ότι ανάβει κόκκινο για πεζούς, κατέβασμα 3η, επιτάχυνση μέχρι τα 60, 4η μέχρι τα 70, 5η μέχρι τα 90 (όριο 50) και εξαφανίζομαι πριν ακόμα αλλάξει σε 2α. Επόμενο φανάρι, το προλαβαίνω πράσινο, το περνάει κόκκινο. Στρίβουμε και είναι πίσω μου. Βλέπω το φανάρι μπροστά να ανάβει κόκκινο. Μετράω ανάποδα από το 30 (τόσο κρατάει) ενώ κινούμαι με 5η και 70 (όριο 50). Τον βλέπω να πλησιάζει. Περνάω από τη δεξιά λωρίδα τον σταματημένο στο φανάρι την ώρα που άναψε πράσινο, επιτάχυνση στα 80 για να προλάβω το επόμενο πράσινο. Το περνάω πράσινο και το Avensis το πέρασε με πορτοκαλί (ο πίσω του με κόκκινο). Κόβω στα 70 για να προλάβω το άλλο πράσινο. Περνάω 2 φανάρια πράσινα στη σειρά, κρατάω 70 μέχρι την ανηφόρα, αφήνω γκάζι λίγο πριν την κορυφή, το αυτοκίνητο κόβει σιγά-σιγά και κυλλάει στην κατηφόρα με 50 πετυχαίνοντας πράσινο το επόμενο φανάρι. Βγήκα στην Ε.Ο. κινούμενος με -10 του ορίου για 100 m και με +20-40 του ορίου ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής. Κατανάλωση; πόσο δίνει η Opel εκτός πόλης; 5,9; Βάλε ένα 5-5,5 και είσαι μέσα. Αν πήγαινα πιο γρήγορα ή πιο αργά, θα είχα μεγαλύτερη κατανάλωση και θα έκανα χειρότερο χρόνο. Θες να το δοκιμάσεις να το κάνουμε παρέα; και αν αποδειχθείς πιο γρήγορος στο τέλος, στην ίδια διαδρομή το συζητάμε. ΑΠΟΛΥΤΗ γνώση του δρόμου, διαφορετικά ΔΕ γίνεται κάτι τέτοιο.
** Βλ. σχετική δημοσίευση με τον ξάδελφο που οδήγησε το δικό μου στα Γιάννενα. Ήταν αναγκασμένος να κοιτάξει πινακίδα για τη ΜΙΑ και μόνη στροφή που έπρεπε να δει. Σε όλο το δρόμο ΔΕΝ είχε δει ούτε ΜΙΑ πινακίδα. Τον ρωτούσα: 'τι όριο έχει εδώ'; 'δεν είδα', απαντούσε. Πώς θα κινηθεί με τον ίδιο τρόπο με εμένα που περνάω 100 φορές το χρόνο όταν δεν ξέρει το δρόμο και ψάχνει τα πατήματά του; ούτε καν τις πινακίδες δεν προλάβαινε να δει στην προσπάθειά του να διατηρήσει τον ίδιο ρυθμό με τους άλλους. 'Εδώ πιο κάτω, δεξιά, κρυμμένοι πίσω από την πινακίδα είναι αστυνομικοί σε μπλόκο', του έλεγα. Έκοβε αυτός, κατόπιν συμβουλών. Τον περνούσε κάποιος από πίσω... ήρθε η κλήση...!!!
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Γιατί πολύ απλά δεν έχεις MSc & PhD σε όλα σχεδόν τα αντικείμενα των θετικών επιστημών ώστε να μπορείς να 'παράγεις' νέα αξιώματα. Πτωχέ τω πνεύματι...τωρα καταλαβα
οι επιστημες υγειας δεν μετρανε εεεε, φτου την πατησαμε
Η απάντηση έχει δοθεί πιο πάνω:
Μη βάζεις στο μυαλό σου την τακτική 4Τροχών: κάνεις απατεωνιές και τις εξηγείς; άρα μας το παίζεις πιο γρήγορος; όχι, ΕΓΩ είμαι πιο γρήγορος, ΕΓΩ την έχω μεγαλύτερη. Καμία σχέση αυτό που γράφω με αυτό που το υποσυνείδητό σου σού υπαγορεύει να πράξεις. Δε θα σου φάω τη γυναίκα, ούτε θέλω να γίνω το κυρίαρχο αρσενικό στην περιοχή σου. Χαλαρά και με άνεση. Αυτό που γράφω είναι πως, όπως οι περισσότεροι εδώ, κάνω τις 'απατεωνιές' μου (στο δρόμο και μόνο) με μόνη μου μέριμνα να μην ενοχλήσω άλλον και να μην προκαλέσω ζημιά. Γι' αυτό και είμαι αντίθετος στη χρήση βίας, τις ύβρεις κτλ κτλ που έχω γράψει πολλές φορές.
Γνωρίζω, δυστυχώς, και από ψυχολογία (λόγω των σπουδών) και καταλαβαίνω ποια ακριβώς είναι τα αισθήματα που δημιουργούνται. Εξηγώ όμως, για να μην υπάρχουν προβλήματα, τι ακριβώς εννοώ ως παράκαμψη του ΚΟΚ. Για να το κάνω πιο λιανά: Έστω ότι στατιστικά στον μέσο οδηγό συμβαίνει ατύχημα κάθε 100.000 Km. Αυτό, είναι μέσος όρος. Προφανώς κάποιοι έχουν πιο συχνά, κάποιοι πιο σπάνια από αυτό. Έτσι, ο μέσος οδηγός της Αθήνας έχει ατύχημα κάθε 50.000 Km και ο μέσος οδηγός της Άνω Κορνοφωλιάς έχει κάθε 150.000 Km. Αν πάρεις τώρα έναν άσχετο Αθηναίο θα έχει ατύχημα κάθε 10.000 Km και ένας καλός Άνω Κορνοφωλιανίτης κάθε 190.000 Km. Γι' αυτό και γράφω για μικρή έκπτωση ασφάλειας. Γιατί φροντίζω να μην πάω με 90 μέσα σε πεζούς, ούτε με 200 στον Κηφισό. Ούτε φυσικά θα τρέξω στη Λακωνία που πήγα πριν 2-3 μήνες και οδηγούσα για πρώτη φορά στο δρόμο αυτό.
Ευχαριστώ.
- Τα νούμερα τυχαία μεν, επίτηδες στρογγυλά δε, για να γίνονται αμέσως αντιληπτά.
-
Ατύχημα στην εθνική Θεσσαλονίκης-Νέων Μουδανιών στο ύψος της Καρδίας. Γκρί Mercedes C-Class μάλλον έχασε τον έλεγχο την ώρα της έντονης βροχής γύρω στις 12:00 και έφυγε στο χαντάκι... Δυο ώρες μετά που πέρασα είδα νεκροφόρα στο σημείο και το αυτοκίνητο ακόμη εκεί.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#