-
Δεν καταλαβαινω γιατι τετοια επιθεση στα Σμαρτ. Σε ενα μηνα που το εχουμε λογω αυξημενων αναγκων μετακινησης στην πολη, εχουμε κανει 1700 ανετα χιλιομετρα, το αυτοματο ειναι μια χαρα στην πολη και ΠΑΝΤΑ βρισκουμε παρκινγκ,εξοικονομωντας ουσιαστικα τη δοση του.
Η καταναλωση του δεν ξεπερνα ποτε τα 6 λιτρα και το εσωτερικο ειναι πολυτελες και φωτεινο. Κατα τη γνωμη μου ειναι το ιδανικο αυτοκινητο ΠΟΛΗΣ , και μακαρι να το ειχαμε παρει νωριτερα Τωρα που το σκεφτομαι, ειναι το μονο αυθεντικο οχημα πολης, καθως τα 3,5μ των ανταγωνιστων απεχουν ...ετη φωτος απο τα 2,5 στις καθημερινες κυκλοφοριακες συνθηκες. Α, και το service κανει 100 ευρω. -
ΑΝ έκανε 5-6000 ευρώ το smart τότε θα ήταν μία αξιοπρεπής λύση για την πόλη.Αλλα όχι ρε παιδιά δεν θα δώσω τουλάχιστον 9000ε για να πάρω ένα αυτοκίνητο( )2.5 μέτρων με ανύπαρκτο μεταξόνιο μόνο και μόνο για να νιώθω διαφορετικός απο τους ιδιοκτήτες clio,polo,saxo που στο κάτω κάτω έχουν αγοράσει αυτοκίνητα που και παρκάρουν και κινούνται πανέυκολα στην πόλη και είναι σαφώς πιο ασφαλή απο τον κουβά στο ταξίδι!!!!
-
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Α, και το service κανει 100 ευρω.όσο γι' αυτό, δεν το ξέρεις ακόμα από πρώτο χέρι... εκτός κι αν έχεις διαφημιστικό που δεν σε νοιάζει. Το service των smart δεν είναι οικονομικό, φίλος σιχάθηκε να πληρώνει για το brabus και το πούλησε...
πάντως δεν με χαλάει σαν όχημα, το αντίθετο, έχει πλάκα. Όμως αξίζει μόνο εάν δεν σε ενδιαφέρει το κόστος για το κάτι διαφορετικό που προσφέρει...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με 2,5 μέτρα μήκος που έχουν τα smart, ακόμα και S-Class Long να είναι το sedan 2 δεν χωράνε στη θέση της και μην ακούσω τίποτα για κάθετο παρκάρισμα
Όχι ακριβώς. Επειδή έχω δει τέτοια φάση, σε μια θέση που χώραγε ένα σεντάν (περίπου 6 μέτρα, αν βάλεις και το κενο μπρος-πίσω) είχαν μπει 2 smart κοντά-κοντά.
Είναι τουλάχιστον άτοπο να συγκρίνει κάποιος το Smart με μοτοσυκλέτα. Μπορουν να συγκριθούν μόνο στον τομέα της ασφάλειας που προσφέρουν οι 4 τροχοί και η καμπίνα ενός αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα η μοτοσυκλέτα είναι τρόπος ζωής , είναι φιλοσοφία , είναι ανοιχτοί ορίζοντες και διάθεση για περιπέτεια. Οχι βέβαια για όλους όσους οδηγούν μηχανή, αλλα για τους πιο πολλούς σίγουρα. Το smartaki είναι απλά άλλη μια αποτυχημένη ιδέα του marketing. Θα μπορούσε να έχει κάποιο λόγο ύπαρξης αν κόστιζε 5-6000 ευρώ !!
Δεν συνέκρινα το ένα με το άλλο ως οχήματα, αλλά την ευκολία που προσφέρουν. Πχ κάποιος με ένα σκούτερ, τι φιλοσοφία να έχει σχετικά με τη μοτοσυκλέτα; Και είναι αμέτρητα τα σκουτεράκια στους δρόμους, όπως και οι πολυτελείς BMW κλπ με κουστουμάτους.
-
Όσον αφορά στις διαστάσεις δεν υπάρχει ανταγωνισμός, όπως ειπώθηκε πιο πάνω οι υποτιθέμενοι ανταγωνιστές είναι γύρω στα 3,5 μέτρα δηλαδή 1 μέτρο παραπάνω. Όση περίπου είναι η διαφορά μεταξύ ενός Polo και ενός Phaeton.... Για σκεφτείτε πόσο πιο εύκολα θα μανουβράρετε και θα παρκάρετε το πρώτο... αντίστοιχα ευκολότερο είναι για το Smart σε σχέση με τον 'ανταγωνισμό'!
Και σε σχέση με τους ανταγωνιστές του παρέχει τουλάχιστον την ίδια και από ότι φαίνεται από δοκιμές και μεταξύ τους συγκρούσεις καλύτερη παθητική ασφάλεια.
Προσφέρει τεράστιους χώρους για 2, πολύ καλύτερους από όλα τα άλλα...
Μειονεκτήματα αργό κιβώτιο, αργό τιμόνι, μικρό μεταξόνιο οπότε σε ταξίδι.... και βέβαια τιμή που αποτελεί το κύριο πρόβλημα!
Ανταγωνιστές κανονικά θα έπρεπε να θεωρούνται κάτι μικρά γαλλικά με μικρούς πετρελαιοκινητήρες αλλά στην Ελλάδα είναι πολύ ακριβά και πρόκειται για αυτοκινητάκια σαν αυτά που πάνε στα γήπεδα γκόλφ....
Προσωπικά πάντως βρίσκω περίεργο που καμία κανονική εταιρεία δεν έχει προσφέρει άξιο ανταγωνιστή. Μήπως δεν είναι τελικά και τόσο εύκολο? -
Skepsou twra, deutera prwi...
exei katevei oli i eparxia stin athina gia doulies,
oli i athina ksekinaei to evdomadiaio programma,
exei sillalitirio sto sidagmaEinai mia kria xeimwniatiki mera
ana diastimata psixalizeiItheles na eisai brosta apo ena tzaki...
alla den ginetai, prepei na kateveis kedro gia doulies..kai les....
Na katevw me to papaki??? BAAAA. den exei kalo kairo, tha to dagkwsw
Na katevw me to polo,xcara,clio.... ba... tha piksw mexri
na parkarw??Na katevw me MMM???? ba... mou tin spaei i xeimerini disforia pou epikratei apo tis masxales kai ta podia pou vromane, se sindiasmo me to vregmeno patwma kai tin thermansi tou MMM.
kai les....... Re G@MWT0 na eixa ena smartaki...
KAI ekei pernaei apo brosta sou ena!!!
kai kathese kai kles tin moira sou...
proswpika kai ferrari na eixa , kai na ithela na katevw gia alli mia fora kai oloi na me koitane... me tis diaolo katastaseis me kinisi kai thesi parking pou epikratoun stin athina kai stin poli mou (chalkida)
tha prwtimousa na eixa to smart exthes kai oxi apo aurio..
to SMART einai ena autokinito polis kai mirkon apostasewn... gia paradeigma xalkida-athina
kai min mou pei kaneis ... nai alla ama thes na pareis 3 'h kai 4 atoma mazi sou...
GIATI RE PSILE TARIFAS EISAI????????
ama theloun katevoun exoun tin dinatotita na paroun MMM
p.s.: (auto einai gia osous skeftodai to smart san prwto autokinito ) ---Egw gia paradeigma---
-
ti egine re paidia???
toso poli sas pikrane i apadisi mou kai den milate?
na zitisw signwmi ama einai.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και σε σχέση με τους ανταγωνιστές του παρέχει τουλάχιστον την ίδια και από ότι φαίνεται από δοκιμές και μεταξύ τους συγκρούσεις καλύτερη παθητική ασφάλεια.
Τώρα μόλις δεν είπες ότι δεν έχει ανταγωνισμό; Κι έπειτα, κάνεις λάθος.. Αν ανταγωνισμός του Σμαρτ είναι τα Punto, Polo έχουν 4 αστέρια κ το Smart έχει τρία
Σίγουρα είναι μια λύση για την πόλη κ μόνο αλλά σε υψηλή τιμή..
-
ALITHEIA!!!
oson afora to smart forfour ti gnwmi exete......
i mipws to fovaste kai auto
???????
Live dangerous , live SMART !!!!!!!!
IF YOU GET SMART, YOU NEVER GO BACK
-
Ο χρήστης alexis_doucas έγραψε:
ALITHEIA!!!oson afora to smart forfour ti gnwmi exete......
το forfour, μιας και είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το Mitsubishi Colt, δεν θα το έπαιρνα ποτέ. Αν έκρινα ότι είχα ανάγκη για τέτοιο όχημα, θα προτιμούσα τα 3 διαμάντια της Μίτσου στο καπό μου
Σπύρος
ΥΓ: τα greeklish είναι δυσανάγνωστα, πολύ δυσανάγνωστα, πάρα πολύ δυσανάγνωστα, εκνευριστικά δυσανάγνωστα....
-
αν και από την πρώτη στιγμή μου άρεσε το σμαρτ σαν ιδέα αυτοκινήτου πόλης με άποψη δεν είχα μπεί ποτέ. πριν ένα μήνα μπήκα στο σμαρτ μιας φίλης και μπορώ να πώ ότι όποιος δεν έχει μπεί, δεν δικαιούται να έχει άποψη. το αμαξάκι σου δίνει την αίσθηση ότι είναι τεράστιο!!! πρέπει να κοιτάξεις πίσω από την πλάτη σου για να καταλάβεις ότι ξεγελάστηκες. τώρα από οδηγικά χαρακτηριστικά μην περιμένετε τίποτα σπουδαίο. άσε που έιναι το μόνο όχημα που μπορεί να οδηγήσει γυναίκα που δεν θα έχει να ανησυχεί για : αλλαγές ταχυτήτων, οδήγηση από ψηλή θέση και άρα καλή ορατότητα και παρκάρισμα, καθότι το βάζεις με τη μούρη όπως όπως!!!
και για να ρίξω και λάδι στη φωτιά: έχω παραγγείλει και αναμένω το ρόουνστερ κουπέ χαρντ τοπ -
Δεν χρειάζεται να οδηγήσεις Smart για να αντιληφθείς πως, σε σχέση με ένα πραγματικό αστικό όχημα, όπως ένα σκουτερ, τo Smart έχει τα περισσότερα μειονεκτήματα των αυτοκινήτων χωρίς κανένα πλεονέκτημα των δίκυκλων: μποτιλιάρεται (ενώ με το δίκυκλο ξεγλυστράς ανάμεσα στα σταματημένα Smart ), πάλι ψάχνεις να παρκάρεις (διότι το να βρεις 3 m χώρο και πάλι δεν είναι εύκολο, εξάλλου συνήθως τα Smart τα βλέπω παρκαρισμένα σε κανονικές θέσεις με 1 m χώρο μπροστά-πίσω -και για όνομα, ΔΕΝ είναι παρκάρισμα κάθετα στο πεζοδρόμιο, να εξέχει 1 μέτρο στο δρόμο ), δεν έχεις σε καμία περίπτωση την ενεργητική ασφάλεια (γκάζια-φρένα-ευελιξία) του δίκυκλου και, όσο για την παθητική, επιτρέψτε μου να έχω τις αμφιβολίες μου
Οποιος θέλει να είναι μέρος της λύσης και όχι μέρος του προβλήματος του κυκλοφοριακού, παίρνει ή τα ΜΜΜ ή δίκυκλο. Το Smart είναι ένα πανάκριβο ημίμετρο...
-
Συμφωνώ απόλυτα !
-
Nass, εσύ το βλέπεις μισοάδειο, εγώ μισογεμάτο.
Ναι, δεν είναι δίκυκλο - όμως για κάποιον που δεν εμπιστεύεται τα δίκυκλα (όπως εγώ για παράδειγμα μετά από κάποιες άτυχες στιγμές παλιότερα) - είναι καλή λύση, ιδίως στο παρκάρισμα. Το θέμα είναι ότι εκεί που ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ένα μικρο-μικρομεσαίο αυτοκίνητο, μπαίνει το Smart χωρίς ιδιαίτερο κόπο (γιατί και το να κάνεις 25 μανούβρες για να παρκάρεις το μικρό είναι μεγάλο σπάσιμο - όσο και το να βλέπεις 2 βλάκες να έχουν πιάσει 3 θέσεις με τρόπο που να εμποδίζουν τη στάθμευση σ'ένα αυτοκίνητο 3,5-4 μέτρων).
Έχει από την άλλη την ασφάλεια που κανένα δίκυκλο δεν προσφέρει. Μια λακούβα μπορεί να στείλει τον δικυκλιστή στις ρόδες ενός διερχόμενου οχήματος με μηδενική δυνατότητα αντίδρασης. Στο Smart έχεις τη ζωνούλα σου, τον κλωβό σου, τον αερόσακο.
Τέλος στο θέμα της προστασίας από τις καιρικές συνθήκες, επίσης δεν υπάρχει σύγκριση. Κάπου κερδίζεις λοιπόν και κάπου χάνεις. Περίπου όπως και με τα μικρά-μικρομεσαία από τη μία και τα μεσαία-μεγάλα από την άλλη: το μικρό πάει παντού, αλλά είναι σχετικα ανασφαλές και άβολο, το μεγάλο δύσκολα κινείται στην πόλη, όμως έχει χώρους και άνεση στο ταξίδι. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Nass, εσύ το βλέπεις μισοάδειο, εγώ μισογεμάτο.Οπως και να έχει, 'μισο-'... Και να δώσεις 10 χιλιάδες ευρώ για κάτι 'μισο-' μου φαίνεται υπερβολικό
Δεν είναι λογοπαίγνιο: αν το Smart έκανε, όπως είπαν και άλλοι, 5-6 χιλιάδες, θα το συζητούσα. Τώρα το θεωρώ ακριβό σε βαθμό καπρίτσιου, για αυτά που προσφέρει, τη στιγμή που αγοράζεις με 2-3 χιλιάρικα λιγότερα αυτοκίνητα εξίσου ικανά (Matiz, Atos, Panda) -εκτός και αν τη διαφορά κάνει το 0,5 m μήκους.
Και μην ξεχνάς πως με 2 χιλιάδες παίρνεις το καλύτερο σκουτερ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Nass, εσύ το βλέπεις μισοάδειο, εγώ μισογεμάτο.
Οπως και να έχει, 'μισο-'... Και να δώσεις 10 χιλιάδες ευρώ για κάτι 'μισο-' μου φαίνεται υπερβολικό
Δεν είναι λογοπαίγνιο: αν το Smart έκανε, όπως είπαν και άλλοι, 5-6 χιλιάδες, θα το συζητούσα. Τώρα το θεωρώ ακριβό σε βαθμό καπρίτσιου, για αυτά που προσφέρει, τη στιγμή που αγοράζεις με 2-3 χιλιάρικα λιγότερα αυτοκίνητα εξίσου ικανά (Matiz, Atos, Panda) -εκτός και αν τη διαφορά κάνει το 0,5 m μήκους.
Και μην ξεχνάς πως με 2 χιλιάδες παίρνεις το καλύτερο σκουτερ.
Συμφωνώ μαζί σου ... 10,000ε για κατι '-μισο' ειναι πολλά... με αυτο ουτε τα ψωνια απο το super market δεν εχει χωρο να βαλεις...
-
Για την τιμή δεν διαφωνώ καθόλου, αλλά αν κάποιος δέχεται να δώσει 10+ χιλιάρικα θεωρώντας ότι αξίζει τόσο, είναι δικό του θέμα. Επικέντρωσα στο ζήτημα του τι σου παρέχει το συγκεκριμένο (μισο)αυτοκίνητο, όχι στο αν αξίζει τα λεφτά του.
-
Πάντως εγώ για την πόλη το θεωρώ κορυφή το αυτοκινητάκι.
Οποιαδήποτε σύγκριση με δίτροχο είναι άτοπη. Μου αρέσει που πριν από μερικά post εξισώσε κάποιος την παθητική ασφάλεια του Smart με της μηχανής. Για καθίστε ρε παιδιά.
Παρόλα αυτά, τα χρήματά του δεν τα αξίζει ούτε με σφαίρες και πάντα απορούσα ποιος τα αγόραζε τα smat. Θα ήθελα να ήξερα εάν η τιμή του είναι τόσο υψηλή για λόγους marketing (μούρη στο καβούρι δηλαδή), ή εάν υφίστανται αντικειμενικοί, κατασκευαστικοί λόγοι για κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Πάντως εγώ για την πόλη το θεωρώ κορυφή το αυτοκινητάκι.Είναι κορυφή ως 4τροχο, ανεξαρτήτως χρημάτων. Αλλά υπάρχουν καλύτερες λύσεις αστικής μετακίνησης σε 2τροχα και, σε σχέση με το λόγο τιμής/απόδοσης, και σε 4τροχα και σε 2τροχα. Δηλαδή γιατί είναι καλύτερο το Smart από πχ. το Matiz, που κοστίζει 3 χιλιάδες λιγότερο (χώρια τα service), επειδή μόνο και μόνο παρκάρει σε χώρο 0.5 m μικρότερο ?
Οποιαδήποτε σύγκριση με δίτροχο είναι άτοπη.
Γιατί ? Αστικά μεταφορικά μέσα δεν είναι ?
Μου αρέσει που πριν από μερικά post εξισώσε κάποιος την παθητική ασφάλεια του Smart με της μηχανής. Για καθίστε ρε παιδιά.
Για διάβασε προσεκτικότερα τι έγραψα. Δεν το σύγκρινα με μηχανή (αλοίμονο...), αλλά αμφιβάλλω για την παθητική ασφάλεια του Smart. Εσύ δηλαδή δεν αμφιβάλλεις ?
-
Σε σχέση με ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο φυσικά και προσφέρει λιγότερη προστασία. Δεν νομίζω να το αμφισβητεί κανείς αυτό.
Ο Αμανατίδης έχει να το λέει που προτίμησε το Smart της γυναίκας του αντί την Mercedes και τράκαρε με αποτέλεσμα να σπάσει τα πόδια του.
Απλά σε σχέση με την μηχανή δεν συγκρίνεται..
προβληματική η smart!