Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    fiat GP t-jet μεταχειρισμενο αποριες
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. fiat GP t-jet μεταχειρισμενο αποριες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    93
    712
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      konstantinos last edited by

      Εξαρτάται από το πόδι σου. Τα tjet όταν πιέζονται (πολύ όμως) καίνε από 0,5 - 1,0 λίτρο πλέον του ανταγωνισμού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης coupeas έγραψε:
        Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.

        Σε κανένα γαλαξια ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          filips last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

          Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.

          Σε κανένα γαλαξια ...

          Αυτο για την καταναλωση παει η για το σεατ?τζετ εχεις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Για την κατανάλωση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              red_monster last edited by

              Ο χρήστης filips έγραψε:

              Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.

              Σε κανένα γαλαξια ...

              Αυτο για την καταναλωση παει η για το σεατ?τζετ εχεις?

              t-jet έχω και σου λέω μετα βεβαιώτης οτι 6 πέρα από την εθνική και σταθερή πορεία δεν θα δεις πουθενά αλλού...
              αν το θες για 90-10 πόλη ταξίδια , και με δεδομένο οτι οδηγείς χωρίς ξεσπάσματα και ξερογκαζιές ένα 8-9 είναι λογικό νούμερο για το 120αρη της φιατ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                filips last edited by

                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.

                Σε κανένα γαλαξια ...

                Αυτο για την καταναλωση παει η για το σεατ?τζετ εχεις?

                t-jet έχω και σου λέω μετα βεβαιώτης οτι 6 πέρα από την εθνική και σταθερή πορεία δεν θα δεις πουθενά αλλού...
                αν το θες για 90-10 πόλη ταξίδια , και με δεδομένο οτι οδηγείς χωρίς ξεσπάσματα και ξερογκαζιές ένα 8-9 είναι λογικό νούμερο για το 120αρη της φιατ...

                Ενταξει,το 8 με 9 οριακα οταν θα οδηγας χαλαρα ειναι μια καλη τιμη..οχι κατι 12αρια που εχω δει σε αλλα αρθα η φορουμ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • R
                  red_monster last edited by

                  Είπαμε , καίει κάτι παραπάνω , αλλα όχι και έτσι...
                  Για να δεις 12αρη θες βιασμα με αιρκοντισιον στο ον...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    filips last edited by

                    Εεε μα λεω κι εγω..7.2+παιζει το σμαρτ μου..οποτε θεωρω μικρη τη διαφορα σε σχεση με 8,5-9 αν υπολογισουμε οτι το σμαρτ περα απο το μεγεδος εν τελη δεν ειναο και τερας οικονομιας.πιο ολοκληρωμενο το πουντο απο ολες τις αποψεις..
                    Αληθεια το σπορτινγκ θα ειναι αρκετα κατω σε καταναλωση σε σχεση με το τζετ η αναλογικα θα ειναι ελαχιστες οι διαφορες?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Πιθανότατα να είναι και πιο πάνω το sporting σε κατανάλωση με ίδια σβέλτη οδήγηση γιατί είναι οριακός ο κινητήρας του γι' αυτό το αμάξωμα και δυσκολεύεται αρκετά. Σε ταξίδια θα είναι όμως πιο οικονομικό λόγω 6αριου κιβωτίου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coupeas last edited by

                        O κατασκευαστής δίνει μέση για G.P. abarth 6,9.Για το 120ρι 6,7 (Linea 1,4 tjet emotion). Εστω και στην εθνική αν προτιμάτε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Τι σχέση εχε η τυποποιημενη του κατασκευαστή με τηνπραγματικη ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Εχεις δίκο.Του κατασκευαστή ειναι του καφενείου!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                              Εχεις δίκο.Του κατασκευαστή ειναι του καφενείου!

                              Γιατί ειρωνευεσαι ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Προβλεψιμη ερωτηση και ξέρεις γιατί.
                                Ας είναι .Σε ιδανικές συνθηκες αυτή ειναι η μεση.Σε πραγματικές θα ειναι διαφορετική.Δεν γινεται οι ιδανικές να ισχύουν σε ολο το φάσμα των μετακινήσεών μας .Οπότε και λαμβάνουμε υπόψη την πραγματική.
                                Δεν διαφωνούμε δηλ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                  Προβλεψιμη ερωτηση και ξέρεις γιατί.
                                  Ας είναι .Σε ιδανικές συνθηκες αυτή ειναι η μεση.Σε πραγματικές θα ειναι διαφορετική.Δεν γινεται οι ιδανικές να ισχύουν σε ολο το φάσμα των μετακινήσεών μας .Οπότε και λαμβάνουμε υπόψη την πραγματική.
                                  Δεν διαφωνούμε δηλ.

                                  οι ιδανικές συνθήκες επιτεύονται μόνο σε 'εργαστηριακές ' συνθήκες...
                                  δεν νομίζω να ενδιαφέρουν τον φίλο αυτές ('οπως και κανέναν)...
                                  το 6αρη δηλ που είπες , και σαν μέση δεν γίνεται με τίποτα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Δεν ειναι απόλυτο αυτό ,ούτε ειπε ο κατασκευαστης ότι ειναι μονο στην πίστα.Οπότε ισχύει.Ισως για αλλους δρόμους και οδηγούς αλλά ισχύει.Και 6,7 να ειναι ή και 7, ειναι πολύ καλό για τουρμπο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stefan147 last edited by

                                      Ρε παιδιά αφού είπαμε σε αυτό το αμάξι η ρεαλιστική κατανάλωση είναι μεταξύ 8 και 9 λίτρα. Ανάλογα το πόδι του οδηγού. Τώρα τι μας νοιάζει τι γράφει ο κατασκευαστής ή τι επιτυγχάνει σε συγκεκριμένες συνθήκες?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouliscd last edited by

                                        Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                        Δεν ειναι απόλυτο αυτό ,ούτε ειπε ο κατασκευαστης ότι ειναι μονο στην πίστα.Οπότε ισχύει.Ισως για αλλους δρόμους και οδηγούς αλλά ισχύει.Και 6,7 να ειναι ή και 7, ειναι πολύ καλό για τουρμπο.

                                        Έχεις δει ποιά είναι η τυποποιημένη διαδικασία μέτρησης της εργοστασιακής κατανάλωσης; Ο μόνος τρόπος για να την προσεγγίσεις είναι να οδηγείς στις 2500 στροφές max.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pl1987 last edited by

                                          Εγω στο 1.6 με 107 άλογα που οδηγω με 2500 στροφές μαξ βλέπώ την ίδια κατανάλωση με την εργοστασιακή πάντως, μέχρι να σταματήσω στο φανάρι.!!! εκει ανεβαινει... ετσι λογω κινησης, και φαναριών, οπως επισης και κινησης σε στενα βλέπω μέση κατανάλωση όσο πιο οικοννομικα μπορω 0,5 λτ/100km πάνω από την εργοστασιακη μεση, που το θεωρω μια λογικη αποκλιση απο τις εργαστηριακες μετρήσεις.

                                          Οφφτοπικ, ωραιο το φιατακι, και πρέπει να κυκλοφορουν και αρκετά για πώληση! Πάντως μην καταλήξεις σε κανα 1.4 ατμοσφαιρικο, δεν ειναι κακο, αλλα το t-jet είναι άλλη φάση!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                            Δεν ειναι απόλυτο αυτό ,ούτε ειπε ο κατασκευαστης ότι ειναι μονο στην πίστα.Οπότε ισχύει.Ισως για αλλους δρόμους και οδηγούς αλλά ισχύει.Και 6,7 να ειναι ή και 7, ειναι πολύ καλό για τουρμπο.

                                            πάμε πάλι...
                                            με χρήση 90-10 πόλη -εθνική δεν υπάρχει περίσπτωση να δεις κάτω από 8 όσο προσεκτικός οδηγός και να είσαι...
                                            2 μποτιλιρισματα την ημέρα να τρως σε κηφισό και μεσογείων και η κατανάλωση έχει ανέβει στον θεό...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr