-
Εξαρτάται από το πόδι σου. Τα tjet όταν πιέζονται (πολύ όμως) καίνε από 0,5 - 1,0 λίτρο πλέον του ανταγωνισμού.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.Σε κανένα γαλαξια ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.
Σε κανένα γαλαξια ...
Αυτο για την καταναλωση παει η για το σεατ?τζετ εχεις?
-
Για την κατανάλωση.
-
Ο χρήστης filips έγραψε:
Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.
Σε κανένα γαλαξια ...
Αυτο για την καταναλωση παει η για το σεατ?τζετ εχεις?
t-jet έχω και σου λέω μετα βεβαιώτης οτι 6 πέρα από την εθνική και σταθερή πορεία δεν θα δεις πουθενά αλλού...
αν το θες για 90-10 πόλη ταξίδια , και με δεδομένο οτι οδηγείς χωρίς ξεσπάσματα και ξερογκαζιές ένα 8-9 είναι λογικό νούμερο για το 120αρη της φιατ... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Καμιά σχέση.Το t jet καιει μεση γυρω στο 6 κατι .Ξέχασε το σεατ.
Σε κανένα γαλαξια ...
Αυτο για την καταναλωση παει η για το σεατ?τζετ εχεις?
t-jet έχω και σου λέω μετα βεβαιώτης οτι 6 πέρα από την εθνική και σταθερή πορεία δεν θα δεις πουθενά αλλού...
αν το θες για 90-10 πόλη ταξίδια , και με δεδομένο οτι οδηγείς χωρίς ξεσπάσματα και ξερογκαζιές ένα 8-9 είναι λογικό νούμερο για το 120αρη της φιατ...Ενταξει,το 8 με 9 οριακα οταν θα οδηγας χαλαρα ειναι μια καλη τιμη..οχι κατι 12αρια που εχω δει σε αλλα αρθα η φορουμ
-
Είπαμε , καίει κάτι παραπάνω , αλλα όχι και έτσι...
Για να δεις 12αρη θες βιασμα με αιρκοντισιον στο ον... -
Εεε μα λεω κι εγω..7.2+παιζει το σμαρτ μου..οποτε θεωρω μικρη τη διαφορα σε σχεση με 8,5-9 αν υπολογισουμε οτι το σμαρτ περα απο το μεγεδος εν τελη δεν ειναο και τερας οικονομιας.πιο ολοκληρωμενο το πουντο απο ολες τις αποψεις..
Αληθεια το σπορτινγκ θα ειναι αρκετα κατω σε καταναλωση σε σχεση με το τζετ η αναλογικα θα ειναι ελαχιστες οι διαφορες? -
Πιθανότατα να είναι και πιο πάνω το sporting σε κατανάλωση με ίδια σβέλτη οδήγηση γιατί είναι οριακός ο κινητήρας του γι' αυτό το αμάξωμα και δυσκολεύεται αρκετά. Σε ταξίδια θα είναι όμως πιο οικονομικό λόγω 6αριου κιβωτίου.
-
O κατασκευαστής δίνει μέση για G.P. abarth 6,9.Για το 120ρι 6,7 (Linea 1,4 tjet emotion). Εστω και στην εθνική αν προτιμάτε!
-
Τι σχέση εχε η τυποποιημενη του κατασκευαστή με τηνπραγματικη ;
-
Εχεις δίκο.Του κατασκευαστή ειναι του καφενείου!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εχεις δίκο.Του κατασκευαστή ειναι του καφενείου!Γιατί ειρωνευεσαι ;
-
Προβλεψιμη ερωτηση και ξέρεις γιατί.
Ας είναι .Σε ιδανικές συνθηκες αυτή ειναι η μεση.Σε πραγματικές θα ειναι διαφορετική.Δεν γινεται οι ιδανικές να ισχύουν σε ολο το φάσμα των μετακινήσεών μας .Οπότε και λαμβάνουμε υπόψη την πραγματική.
Δεν διαφωνούμε δηλ. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Προβλεψιμη ερωτηση και ξέρεις γιατί.
Ας είναι .Σε ιδανικές συνθηκες αυτή ειναι η μεση.Σε πραγματικές θα ειναι διαφορετική.Δεν γινεται οι ιδανικές να ισχύουν σε ολο το φάσμα των μετακινήσεών μας .Οπότε και λαμβάνουμε υπόψη την πραγματική.
Δεν διαφωνούμε δηλ.οι ιδανικές συνθήκες επιτεύονται μόνο σε 'εργαστηριακές ' συνθήκες...
δεν νομίζω να ενδιαφέρουν τον φίλο αυτές ('οπως και κανέναν)...
το 6αρη δηλ που είπες , και σαν μέση δεν γίνεται με τίποτα -
Δεν ειναι απόλυτο αυτό ,ούτε ειπε ο κατασκευαστης ότι ειναι μονο στην πίστα.Οπότε ισχύει.Ισως για αλλους δρόμους και οδηγούς αλλά ισχύει.Και 6,7 να ειναι ή και 7, ειναι πολύ καλό για τουρμπο.
-
Ρε παιδιά αφού είπαμε σε αυτό το αμάξι η ρεαλιστική κατανάλωση είναι μεταξύ 8 και 9 λίτρα. Ανάλογα το πόδι του οδηγού. Τώρα τι μας νοιάζει τι γράφει ο κατασκευαστής ή τι επιτυγχάνει σε συγκεκριμένες συνθήκες?
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Δεν ειναι απόλυτο αυτό ,ούτε ειπε ο κατασκευαστης ότι ειναι μονο στην πίστα.Οπότε ισχύει.Ισως για αλλους δρόμους και οδηγούς αλλά ισχύει.Και 6,7 να ειναι ή και 7, ειναι πολύ καλό για τουρμπο.Έχεις δει ποιά είναι η τυποποιημένη διαδικασία μέτρησης της εργοστασιακής κατανάλωσης; Ο μόνος τρόπος για να την προσεγγίσεις είναι να οδηγείς στις 2500 στροφές max.
-
Εγω στο 1.6 με 107 άλογα που οδηγω με 2500 στροφές μαξ βλέπώ την ίδια κατανάλωση με την εργοστασιακή πάντως, μέχρι να σταματήσω στο φανάρι.!!! εκει ανεβαινει... ετσι λογω κινησης, και φαναριών, οπως επισης και κινησης σε στενα βλέπω μέση κατανάλωση όσο πιο οικοννομικα μπορω 0,5 λτ/100km πάνω από την εργοστασιακη μεση, που το θεωρω μια λογικη αποκλιση απο τις εργαστηριακες μετρήσεις.
Οφφτοπικ, ωραιο το φιατακι, και πρέπει να κυκλοφορουν και αρκετά για πώληση! Πάντως μην καταλήξεις σε κανα 1.4 ατμοσφαιρικο, δεν ειναι κακο, αλλα το t-jet είναι άλλη φάση!!!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Δεν ειναι απόλυτο αυτό ,ούτε ειπε ο κατασκευαστης ότι ειναι μονο στην πίστα.Οπότε ισχύει.Ισως για αλλους δρόμους και οδηγούς αλλά ισχύει.Και 6,7 να ειναι ή και 7, ειναι πολύ καλό για τουρμπο.πάμε πάλι...
με χρήση 90-10 πόλη -εθνική δεν υπάρχει περίσπτωση να δεις κάτω από 8 όσο προσεκτικός οδηγός και να είσαι...
2 μποτιλιρισματα την ημέρα να τρως σε κηφισό και μεσογείων και η κατανάλωση έχει ανέβει στον θεό...
fiat GP t-jet μεταχειρισμενο αποριες