-
Για τα Michelin Pilot Sport 3 σε διάσταση 225/45/17 με δείκτη Υ έχουμε καμιά άποψη; Ιδιαίτερα δε αν υπάρχει εμπειρία εν συγκρίσει με Bridgestone Potenza Re 050A (δείκτης V). Τα σκέφτομαι για την επόμενη αλλαγή ελαστικών (σε κανά 5άρι μήνες).
-
Στραμπούληγμα=απότομες τιμονιές χωρίς να ακολουθάει κατ ανάγκην ιδιαίτερα άνετα το αυτοκίνητο
Και μάλλον το στρίβεις και με κρύα λάστιχα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στραμπούληγμα=απότομες τιμονιές χωρίς να ακολουθάει κατ ανάγκην ιδιαίτερα άνετα το αυτοκίνητοΚαι μάλλον το στρίβεις και με κρύα λάστιχα.
ποτέ δεν στρίβω με κρύα λάστιχα και γενικά οι κινησεις που κάνω είναι πολύ απαλές... οδηγάω με γραμμές και σβέλτα... όχι πολύ γρήγορα, ας πουμε σβέλτα για το μ.ο. των κινούμενων στις στροφές οχημάτων...
-
Eίναι περίεργο φάγωμα, μου θύμισε τα turanza μου στις Σέρρες που τα στραμπουλούσα και γενικά το πίεζα κρύο.
Τα δικά μου PE2 δεν έχουν τέτοια φαγώματα στις γωνίες
Η ευθυγράμμισή σου πώς είναι;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Eίναι περίεργο φάγωμα, μου θύμισε τα turanza μου στις Σέρρες που τα στραμπουλούσα και γενικά το πίεζα κρύο.Τα δικά μου PE2 δεν έχουν τέτοια φαγώματα στις γωνίες
Η ευθυγράμμισή σου πώς είναι;
όλα μέσα στα όρια...
και το ραλι τα ίδια είχε... μάλλον έχει να κάνει με τον τρόπο που οδηγάω...
λες με 18αρες ή φαρδύτερο πέλμα να ήταν σε μικρότερο βαθμό? ?
πίστα με αυτοκίνητο δεν έχω μπει ποτέ...(βέβαια το πάσχα ας πούμε ανέβηκα και κατέβηκα τον κωλοσούρτη 2 φορές... )
γενικά μου φαίνεται γερό ελαστικό το γαλλάκι... δεν έχω κανένα θέμα από άποψη μείωσης απόδοσης... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Eίναι περίεργο φάγωμα, μου θύμισε τα turanza μου στις Σέρρες που τα στραμπουλούσα και γενικά το πίεζα κρύο.
Τα δικά μου PE2 δεν έχουν τέτοια φαγώματα στις γωνίες
Η ευθυγράμμισή σου πώς είναι;
όλα μέσα στα όρια...
και το ραλι τα ίδια είχε... μάλλον έχει να κάνει με τον τρόπο που οδηγάω...
λες με 18αρες ή φαρδύτερο πέλμα να ήταν σε μικρότερο βαθμό? ?
πίστα με αυτοκίνητο δεν έχω μπει ποτέ...(βέβαια το πάσχα ας πούμε ανέβηκα και κατέβηκα τον κωλοσούρτη 2 φορές... )
γενικά μου φαίνεται γερό ελαστικό το γαλλάκι... δεν έχω κανένα θέμα από άποψη μείωσης απόδοσης...Φαίνεται πως έχουν ψωμί ακόμα αλλά τα πλαϊνά τους έχουν ήδη φαγωθεί. Λογικά θα νιώσεις ότι κρατάνε λιγότερο όταν τα στρίβεις τέρμα. Πρόσεξε μηπως σου διπλώνουν σε τέτοιες καταστάσεις οπότε θα πρέπει να πας σε πιέσεις υψηλότερες από τις εργοστασιακές.
-
Από την φωτό δεν φαίνεται να διπλώνει ιδιαίτερα, ούτε έχει φάει τπτ τρομερό σε πλαϊνό.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Για τα Michelin Pilot Sport 3 σε διάσταση 225/45/17 με δείκτη Υ έχουμε καμιά άποψη; Ιδιαίτερα δε αν υπάρχει εμπειρία εν συγκρίσει με Bridgestone Potenza Re 050A (δείκτης V). Τα σκέφτομαι για την επόμενη αλλαγή ελαστικών (σε κανά 5άρι μήνες).Ένα θα σου πω... δεν συμπαθούν τα σκαλοπάτια: viewtopic.php?f=11&t=47914&start=135
-
-
εμένα, μου φαίνονται σε εξαιρετική κατάσταση.
-
Προφανώς γενικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση, καινούρια είναι σχετικά. Απλά αναφερόμουν σε αυτό που συζητούσαν πριν αν κατάλαβα καλά για φαγωμένες γωνίες. Αυτό δηλαδή που κύκλωσε και ο Άρης στην προηγούμενη σελίδα με το μαύρο. Τα μιακρά ορθογώνια έχουν φύγει εντελώς.
-
μήπως δεν υπήρχαν ? .... τα δικά μου 20.000χλμ PE2, σαφώς σε χειρότερη κατάσταση, έχουν ακόμα τα ορθογώνια.
-
Ναι υπηρχαν. Τα θυμάμαι. Πίσω υπάρχουν κανονικά ακόμη.
-
Καλημέρα σε όλους
Θα ήθελα και εγώ να κάνω μια ερώτηση.
Έχω ένα Honda Jazz του 2005 και είμαι στο όριο να αλλάξω λάστιχα.Μέχρι τώρα είχα τα P6 cinturato αλλά μετα απο κανα 2 πτώσεις σε λακούβες και έπειτα απο 1μιση χρόνο το ένα μου έβγαλε καρούμπαλο.
Τώρα είμαι στην αναζήτηση και σκέφτομαι να δοκιμάσω τα Ventus S1 evo ή τα Ventus V12 evo.
Επίσης βλέπω και τα Dunlop SP Sport Fast Response.
Θα ήθελα να μάθω ποιό απο αυτά είναι πιο μαλακό απο το άλλο και ποιό έχει μικρότερο θόρυβο κύλισης και καλύτερη άνεση και κράτημα
Αν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο ευπρόσδεκτο φυσικά σε διάσταση 195/50-15 -
Ο χρήστης aggelos74 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους
Θα ήθελα και εγώ να κάνω μια ερώτηση.
Έχω ένα Honda Jazz του 2005 και είμαι στο όριο να αλλάξω λάστιχα.Μέχρι τώρα είχα τα P6 cinturato αλλά μετα απο κανα 2 πτώσεις σε λακούβες και έπειτα απο 1μιση χρόνο το ένα μου έβγαλε καρούμπαλο.
Τώρα είμαι στην αναζήτηση και σκέφτομαι να δοκιμάσω τα Ventus S1 evo ή τα Ventus V12 evo.
Επίσης βλέπω και τα Dunlop SP Sport Fast Response.
Θα ήθελα να μάθω ποιό απο αυτά είναι πιο μαλακό απο το άλλο και ποιό έχει μικρότερο θόρυβο κύλισης και καλύτερη άνεση και κράτημα
Αν έχετε να προτείνετε κάτι άλλο ευπρόσδεκτο φυσικάΔιάσταση 175/65/14 ή 185/55/15;
-
ωχ σόρυ δεν έγραψα διάσταση
195/50-15 -
Ιδού και τα δικά μου ελαστικά (Bridgestone Potenza Re 050A 225/45/17 91V):
Uploaded with ImageShack.us
Τα λάστιχα είναι φορεμένα επί 27 μήνες και μετράνε 41500χλμ. Πως σας φαίνονται οπτικά (όσο φαίνονται στη φωτογραφία) από πλευράς φθοράς;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
....Τα λάστιχα είναι φορεμένα επί 27 μήνες και μετράνε 41500χλμ. Πως σας φαίνονται οπτικά (όσο φαίνονται στη φωτογραφία) από πλευράς φθοράς;Τα πλαϊνά τους είναι σε καλή κατάσταση , αλλά τα αυλάκια στα πέλματα είναι 'τελειωμένα'
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
....Τα λάστιχα είναι φορεμένα επί 27 μήνες και μετράνε 41500χλμ. Πως σας φαίνονται οπτικά (όσο φαίνονται στη φωτογραφία) από πλευράς φθοράς;
Τα πλαϊνά τους είναι σε καλή κατάσταση , αλλά τα αυλάκια στα πέλματα είναι 'τελειωμένα'
Φιλος με λεον 125 ειχε το ιδιο θεμα με bridgestone 050 στο κεντρο του ελαστικου αλλα με πιο πολλη φθορα.
Απο πιεσεις εβαζε τις εργοστασιακες.
Αυτος κατεληξε οτι φταιει το πλατος της ζαντας(7Χ17) και εβαλε 7,5 Χ 17 με πιρελλι πζερο.
Αναμενουμε εξελιξεις. -
Παιδιά χρειάζομαι λίγη βοήθεια...Για seat leon fr 250+ hp τι προτείνετε? Είμαι ανάμεσα σε nokian V, nokian Z G2 και Bridgestone s001. Ψιλοεπείγει..
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]