-
Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
Κύριοι, έχουμε διαβάσει άπειρα συγκριτικά τεστ μεταξύ των WRX Sti και Εvo (όποιο νούμερο). Σε απόλυτους αριθμούς το Evo υπερέχει ελάχιστα απέναντι στο WRX. Αλήθεια όμως, πόσοι έχουν την ικανότητα να πάνε αυτά τα υπεραυτοκίνητα στο όριο για να βρουν το νικητή... εάν υπάρχει τελικά. Περί ορέξεως... κολοκυθόπιτα.Mα γιατί να υπάρξει νικητής? Και τα 2 είναι νικητές γιαυτήν την σπορ κατηγορία που κανένα άλλο αυτοκίνητο παραγωγής δεν έχει καταφέρει. Από εκεί και μετά μόνο το γούστο....
-
Κύριοι, έχουμε διαβάσει άπειρα συγκριτικά τεστ μεταξύ των WRX Sti και Εvo (όποιο νούμερο). Σε απόλυτους αριθμούς το Evo υπερέχει ελάχιστα απέναντι στο WRX. Αλήθεια όμως, πόσοι έχουν την ικανότητα να πάνε αυτά τα υπεραυτοκίνητα στο όριο για να βρουν το νικητή... εάν υπάρχει τελικά. Περί ορέξεως... κολοκυθόπιτα.
-
Exei lythei to thema sta group N ana to kosmo apo ta mid 90s...
-
Και τα 2 αυτοκίνητα είναι φανταστικά, θα έδινα το προβάδισμα στο EVO λόγω τετρακίνησης εφόσον μιλάμε για την έκδοση με τα 2 ενεργά διαφορικά.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δεν μπορώ να αποφασίσωΤο καινούργιο STi 2.5 το φέρνει η MevaPower ... ξέρει κανείς πόσο ;;
Ειναι αυτο με Αμερικανικες προδιαγραφες η το Impreza Type 25?
To type 25 ειναι η χρυση τομη.Αν οχι και εχεις κουραγιο το Ερωπαικο STi (2,0) με το Αμερικανικο 2,5 λιτρα μπλοκ. (και μια και παιρνεις καινουργιο μπλοκ βαλε και μερικα καλυτερα πιστονια κτλ). Ενα τουναρισματακι απο ενα ECUTEC guru και τελειωσες. Ετσι κρατας και 8 χιλιαδες στροφες κοκκινο και εχεις την απειρη ροπη του μεγαλυτερου μοτερ.
Νικος
-
Μην ειστε υπερβολικοι... Δεν υπαρχει λογος για 2.5 μοτερ. Μην ξεχνατε οτι το διλιτρο μοτερ εχει σφυρηλατα, βαλβιδες νατριου, semi-closed μπλοκ και γενικα ολα τα... καλα...! Εξαλλου και στην Ιαπωνια διλιτρο ειναι. Ακομα και το Spec-C ειναι 2-λιτρο.
Για οσους τα 265 ειναι λιγα (!), με μια εξατμιση και ενα προγραμμα το αυτοκινητο περναει ανετα τα 320 αλογα και τα 41 κιλα ροπη. Οσο για το πως πηγαινει στο δρομο με αυτη την ιπποδυναμη, ετυχε να μπω σε ενα με 330 (πραγματικα) αλογα και εχασα τη μπαλα... 1η, 2α, 3η δεν ξεκολλαει το κεφαλι απο το καθισμα... Το 6-αρι κιβωτιο κανει το μοτερ να ανεβαζει στροφες σε απιστευτους χρονους...
Στην Ελλαδα ζουμε. Πιστευω πως τα 300 αλογα ειναι ιδανικα για να μπορεις να χαρεις το αυτοκινητο σε ολες τις συνθηκες.
Τελος παντων, επειδη καποιος ρωτησε η Meva πουλαει το 2.5 60,000 ευρω αλλα εγω δεν θα το επαιρνα ποτε απο εκει. παντα να προτιματε την επισημη αντιπροσωπεια...
Το type 25 δεν παυει να ειναι μια ανεπισημη εκδοση.
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
....
Ãéá ïóïõò ôá 265 åéíáé ëéãá (!), ìå ìéá åîáôìéóç êáé åíá ðñïãñáììá ôï áõôïêéíçôï ðåñíáåé áíåôá ôá 320 áëïãá êáé ôá 41 êéëá ñïðç.
.Êáé ôï êüóôïò áõôþí ??
Ï÷é äåí ðñüêåéôáé íá âÜëù scooby ìïôÝñ óôïí ãÜëëï áðëÜ ðëçñïöïñéáêÜ ... -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
....
Για οσους τα 265 ειναι λιγα (!), με μια εξατμιση και ενα προγραμμα το αυτοκινητο περναει ανετα τα 320 αλογα και τα 41 κιλα ροπη.
.Και το κόστος αυτών ??
Οχι δεν πρόκειται να βάλω scooby μοτέρ στον γάλλο απλά πληροφοριακά ...Ενα χιλιαρικο η εξατμιση πανω κατω αναλογα αν θα ειναι φτιαχτη ή ετοιμη και αλλο ενα χιλιαρικο το reflash, και φτανει περιπου στα 330 με 340 Hp
Αν θελεις δες ενα παραδειγμα εδω -
Οπως ειπαμε δεν υπαρχει ποτε αρκετη ιπποδυναμη. Η πιο πολυ ειναι παντα καλυτερη.
Ολα ειναι ενα ενδιαμεσο σκαλοπατι στην ατελειωτη σκαλα.
Αμα δαγκωσεις την αρρωστεια της βελτιωσης δεν φευγει ποτε.
Εισαι ευχαριστημενος μεχρι να μπεις στο επομενο πιο γρηγορο.Νικος
-
Συμφωνω εν μερει Νικο. Το παν σε αυτα τα αυτοκινητα ειναι το στησιμο. Δηλαδη, προτιμω να ριξω το πολυ 2,000 ευρω για μηχανικη βελτιωση (οπως αυτα που περιεγραψε ο Πανος) αλλα να ξερω πως μπορω να εκμεταλλευτω πληρως την ιπποδυναμη στις στροφες. Μετα τα 350 αλογα κατα τη γνωμη μου βεβαια (και λαμβανοντας υπ'οψιν οτι το αυτοκινητο κινειται στους Ελληνικους 'δρομους) το αυτοκινητο γινεται πολυ δυστροπο. Ασε που τα πολλα αλογα απαιτουν και αλλες θυσιες. Για παραδειγμα, θα θελεις αλλο δισκο, αλλα φρενα κτλ κτλ...
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Ασε που τα πολλα αλογα απαιτουν και αλλες θυσιες. Για παραδειγμα, θα θελεις αλλο δισκο, αλλα φρενα κτλ κτλ...Και αλλη ποσοτητα βενζινης Λευτερη
-
Αμα τι περιμεμενετε ρε παιδια. STi και EVO να ειναι οικονομικα αυτοκινητα;
Αμα παιζουμε με τετοια αυτοκινητα και με βελτιωσεις καινε και πιο πολυ απο SUV
Νικος
-
Σε σχετικό video του best motoring υπάρχει αναλυτικό συγκριτικό των δύο αυτοκινήτων.
Τα αυτοκίνητα είναι πρακτικά ισοδύναμα σε πίστα.
Το EVO έχει καλύτερο turn-in αλλά μικρότερη ταχύτητα στο κέντρο της στροφής.
Το Impreza κρατάει περισσότερο σταθρεή την ταχύτητά του σε μεγαλύτερο μέρος της στροφής.
Το Impreza είναι καλύτερα ζυγισμένο από το EVO.
Αν θυμάμαι καλά οριακά βγαίνει το Sti.
Προσωπικά ψήφισα Sti για την καλύτερη θέση οδήγησης, το χαμηλότερο κέντρο βάρους, το στιβαρό πλαίσιο και την περισσότερο ισορροπημένη συμπεριφορά.
Επιπλέον στο Mitsu σου ζητούν 600ευρώ+ΦΠΑ για τα μπροστά τακάκια και 1300+ΦΠΑ για τα 4 στον Σαρακάκη...
Subaru Impreza WRX 2.0 S..... H..... Mitsubishi Lancer Evo 8