-
Είναι παράξενη εκλογή. Η 1 έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά μικρότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες από την Compact. Γιατί έχει μικρότερο μεταξόνιο, παρότι έχει το ίδιο μήκος. Πάντως ο χώρος αποσκευών σε κανένα από τα δύο μοντέλα δεν είναι επίπεδος.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι για να πάρεις τη νέα BMW για αυτό που σου προσφέρει αυτή όπως και ΚΑΘΕ BMW. Καμμιά BMW δεν διακρίνεται στην κατηγορία της για τους χώρους, την παθητική ασφάλεια, την μεγάλη εγγύηση, το πορτ μπαγάζ, την χαληλή τιμή αλλά είναι ΠΑΝΤΑ κορυφαία σε οδίκή συμπεριφορά, σε οδηγική απόλαυση, κινητήρες, κατανομή, ενεργητική ασφάλεια, φρένα κτλ. Όσοι θέλουν τα πρώτα, υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που τους καλύπτουν, όσοι θέλουν τα δεύτερα νομίζω υπάρχει μόνο η σειρά 1 που να τα προσφέρει σε τέτοιο βαθμό στην κατηγορία (έστω και με το ανάλογο τίμημα).
Μην είσαι τόσο απόλυτος. Η 1 ούτε σε βενζινοκινητήρες είναι κορυφαία, ούτε σε συμπεριφορά, ούτε σε επιδόσεις φυσικά. Στο marketing είναι
Συμφωνώ ότι είμαι λίγο απόλυτος και χωρίς να έχω δει/οδηγήσει το αυτικίνητο αλλά δεν βρίσκω καλύτερους κινητήρες από αυτούς της 1 (όχι ότι είναι έτη φωτός μπροστά από του Golf FSI πχ), ούτε αυτοκίνητο στην κατηγορία με πιο σπορτίφ συμπεριφορά. Όλα αυτά απ'ότι έχω διαβάσει και λαμβάνοντας υπόψη την ιστορία της εταιρείας. Και φυσικά στην κατηγορία των μικρομεσαίων και χρημάτων χωρίς να πιστεύω ότι προσφέρει ΄το καλύτερο value for money. Απλά είπα ότι δίνει όλα αυτά που περιμένει κανείς από μια BMW σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι για να πάρεις τη νέα BMW για αυτό που σου προσφέρει αυτή όπως και ΚΑΘΕ BMW. Καμμιά BMW δεν διακρίνεται στην κατηγορία της για τους χώρους, την παθητική ασφάλεια, την μεγάλη εγγύηση, το πορτ μπαγάζ, την χαληλή τιμή αλλά είναι ΠΑΝΤΑ κορυφαία σε οδίκή συμπεριφορά, σε οδηγική απόλαυση, κινητήρες, κατανομή, ενεργητική ασφάλεια, φρένα κτλ. Όσοι θέλουν τα πρώτα, υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που τους καλύπτουν, όσοι θέλουν τα δεύτερα νομίζω υπάρχει μόνο η σειρά 1 που να τα προσφέρει σε τέτοιο βαθμό στην κατηγορία (έστω και με το ανάλογο τίμημα).
Μην είσαι τόσο απόλυτος. Η 1 ούτε σε βενζινοκινητήρες είναι κορυφαία, ούτε σε συμπεριφορά, ούτε σε επιδόσεις φυσικά. Στο marketing είναι
Γιατι φιλε Ikar? Τι εχουν οι κινητηρες? Δυο αξιοπρεπεστατοι κινητηρες (ασχετα με το βαρυ αμαξωμα) που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα. Στην κατηγορια αυτη 1600 +2000 κυβικα ποιους θεωρεις κορυφαιους στην κατηγορια. Απο συμπεριφορα ειναι στην 'κατηγορια' ας πουμε 147 & Α3. Εγω πιστευω οτι αν μπει ενας δυνατος κινητηρας κοντα στα 200 αλογα θα δειξει πολλα περισσοτερα η 1.
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι για να πάρεις τη νέα BMW για αυτό που σου προσφέρει αυτή όπως και ΚΑΘΕ BMW. Καμμιά BMW δεν διακρίνεται στην κατηγορία της για τους χώρους, την παθητική ασφάλεια, την μεγάλη εγγύηση, το πορτ μπαγάζ, την χαληλή τιμή αλλά είναι ΠΑΝΤΑ κορυφαία σε οδίκή συμπεριφορά, σε οδηγική απόλαυση, κινητήρες, κατανομή, ενεργητική ασφάλεια, φρένα κτλ. Όσοι θέλουν τα πρώτα, υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που τους καλύπτουν, όσοι θέλουν τα δεύτερα νομίζω υπάρχει μόνο η σειρά 1 που να τα προσφέρει σε τέτοιο βαθμό στην κατηγορία (έστω και με το ανάλογο τίμημα).
Μην είσαι τόσο απόλυτος. Η 1 ούτε σε βενζινοκινητήρες είναι κορυφαία, ούτε σε συμπεριφορά, ούτε σε επιδόσεις φυσικά. Στο marketing είναι
Γιατι φιλε Ikar? Τι εχουν οι κινητηρες? Δυο αξιοπρεπεστατοι κινητηρες (ασχετα με το βαρυ αμαξωμα) που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα. Στην κατηγορια αυτη 1600 +2000 κυβικα ποιους θεωρεις κορυφαιους στην κατηγορια. Απο συμπεριφορα ειναι στην 'κατηγορια' ας πουμε 147 & Α3. Εγω πιστευω οτι αν μπει ενας δυνατος κινητηρας κοντα στα 200 αλογα θα δειξει πολλα περισσοτερα η 1.
Κορυφαίος σημαίνει ότι είσαι καλύτερος από όλους τους υπόλοιπους, σωστά;
Όταν σχεδόν όλοι οι κινητήρες 1.600κ.εκ. βγάζουν 110-120 άλογα, ποια είναι η κορυφή; Όλοι οι κινητήρες είναι αρκετά καλοί, άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο, ανάλογα τις ρυθμίσεις και το οδηγικό στυλ του καθενός. Στη συμπεριφορά παίζει και το 'τριάρι', ισάξιους χρόνους με την 1 έχει.
Για τους δίλιτρους ατμοσφαιρικούς βενζίνης, ας το αφήσουμε
Για τους δίλιτρους diesel ναι, είναι για την ώρα κορυφαία η 1
-
Κορυφαίοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες παραγωγής:
1600 Honda VTEC (160hp)
2000 Honda VTEC (240hp)Νομίζω χωρίς να έχει κάποιος αντίρηση.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
1600 Honda VTEC (160hp)Αυτός δεν παράγεται πια αν δεν κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Κορυφαίοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες παραγωγής:1600 Honda VTEC (160hp)
2000 Honda VTEC (240hp)Νομίζω χωρίς να έχει κάποιος αντίρηση.
Καμια απολυτος φιλε μου.
Ελπιζω να μην ξεχνας ομως και αυτους της BMW.... -
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Κορυφαίοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες παραγωγής:
1600 Honda VTEC (160hp)
2000 Honda VTEC (240hp)Νομίζω χωρίς να έχει κάποιος αντίρηση.
Καμια απολυτος φιλε μου.
Ελπιζω να μην ξεχνας ομως και αυτους της BMW....Φίλε μου frogy, δώσε μου inline-6 και πάρε μου τη ψυχή!!
Απλά, γράφτηκε κάτι για κορυφαίους ατμοσφαιρικούς 1600 και 2000 και έλειπε το Honda από δίπλα τους..
-
Ήμουν την Παρασκευή που μας πέρασε στο επίσημο πρώτο test-drive της
BMW 1, που διοργάνωσε η αντ/πία στο Ανατολικο Αεροδρόμιο.
και μπορώ αν ενδιαφέρεστε να σας πω οδηγική εμπειρία από:
BMW 120 και 120d. (116 δεν είχαν διαθέσιμη... )
Πήγε κανείς άλλος σε αυτό το event; -
Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
Ήμουν την Παρασκευή που μας πέρασε στο επίσημο πρώτο test-drive της
BMW 1, που διοργάνωσε η αντ/πία στο Ανατολικο Αεροδρόμιο.
και μπορώ αν ενδιαφέρεστε να σας πω οδηγική εμπειρία από:
BMW 120 και 120d. (116 δεν είχαν διαθέσιμη... )
Πήγε κανείς άλλος σε αυτό το event;Μ'αρεσει που ρωτας κιολας....
Αντε ακομα να μας πεις.... -
Ο χρήστης Jazzouras έγραψε:
Προσωπικα δεν νομιζω να 'χαλασουν' αυτο το ονομα για την σειρα 1. Εχω διαβασει οτι στα αμεσα σχεδια της BMW ειναι η κατασκευη ενος supercar και το βλεπω πιο λογικο να παει εκει το ονομα. Θα μου πεις ομως αν βγαλουν την ενα σε εκδοση Μ πως θα την πουνε?? Ελα ντε. Μηπως βγει μονο Μ2 που θα ειναι λογικα η 3θυρη εκδοση???
Ελπίζω να μη βγείς ψεύτης γιατί πού αυτό...:
και πού η 1...
Ώ, ρε τι μας θύμισες τώρα ?????
-
Sigoura oi kinhthres ths Honda einai apo tous kalyterous tou... planhth! Alla nomizw oti tha htan la8os na 8ewrhsoume oti oi sygkekrimenoi touylaxiston einai oi kalyteroi. Ektos apo thn onomastikh timh ippodynamhs prepei na koitame kai to poso ekmetalleysimh einai. Kai oi sygkekrimenoi, me ekeino tou S2000 eidika, einai sxedon adynato na tous a3iopoihseis sto dhmosio dromo-megisth roph stis 7000 rpm!!!!!!!!!!! ektos ki an ka8e fora pou 8es na odhghseis trexeis sthn pista...
-
Ο χρήστης cartsakalhs έγραψε:
Sigoura oi kinhthres ths Honda einai apo tous kalyterous tou... planhth! Alla nomizw oti tha htan la8os na 8ewrhsoume oti oi sygkekrimenoi touylaxiston einai oi kalyteroi. Ektos apo thn onomastikh timh ippodynamhs prepei na koitame kai to poso ekmetalleysimh einai. Kai oi sygkekrimenoi, me ekeino tou S2000 eidika, einai sxedon adynato na tous a3iopoihseis sto dhmosio dromo-megisth roph stis 7000 rpm!!!!!!!!!!! ektos ki an ka8e fora pou 8es na odhghseis trexeis sthn pista...Τι σημασία έχει που αποδίδεται η μέγιστη ροπή?
Σημασία έχει να έχει ο κινητήρας ικανά αποθέματα ισχύος σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων που θα κινηθεί το αυτοκίνητο.
Το S2000 έχει πιο γρήγορες ρεπρίζ σε χαμηλές ταχύτητες απο ενα Punto GT που έχει την μέγιστη ροπή στις 2-3 χιλ στροφες
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το S2000 έχει πιο γρήγορες ρεπρίζ σε χαμηλές ταχύτητες απο ενα Punto GT που έχει την μέγιστη ροπή στις 2-3 χιλ στροφεςΔεν εχω προχειρα τα στοιχεια των ρεπριζ, αλλα δε νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες!
Εγω θυμαμαι οτι το GT εριχνε στις χαμηλες στροφες ακομη και στο RX-7 !!!! -
Εγω επειδή έχω πρόχειρα τα στοιχεία αντιγράφω απο 4Τ Ιανουαρίου 2000:
...Σαν πιο ζωντανό παράδειγμα ,σημειώστε οτι τα 50-80 με 3η ολοκληρόνωνται σε 3,8' (απο 3000 μέχρι 4800 σαλ) όταν το υπερτροφοδοτούμενο Punto GT, που 'τουρμπίζει' και παρουσιάζει μέγιστη ροπή στις 3000 σαλ, απαιτεί 3,9' για την ίδια επιτάχυνση.*
*=για το οτι ενω ο κινητήρας του Χόντα δίνει την εντύπωση πως δεν τραβάει στις χαμηλές στροφές ισχύει το αντίθετο
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω επειδή έχω πρόχειρα τα στοιχεία αντιγράφω απο 4Τ Ιανουαρίου 2000:...Σαν πιο ζωντανό παράδειγμα ,σημειώστε οτι τα 50-80 με 3η ολοκληρόνωνται σε 3,8' (απο 3000 μέχρι 4800 σαλ) όταν το υπερτροφοδοτούμενο Punto GT, που 'τουρμπίζει' και παρουσιάζει μέγιστη ροπή στις 3000 σαλ, απαιτεί 3,9' για την ίδια επιτάχυνση.*
*=για το οτι ενω ο κινητήρας του Χόντα δίνει την εντύπωση πως δεν τραβάει στις χαμηλές στροφές ισχύει το αντίθετο
Προφανως λοιπον εχεις δικιο!
Παντως αυτο που γραφω πιο πανω για το GT & RX-7 το θυμαμαι χαρακτηριστικα! -
Áíôé ÌðÜíãêë speaking -ìç ìïõ êïëëÜôå Ý÷ù øçößóåé ãéá íá ôïí 'óôåßëïõí'
ÄçëáäÞ áí ðþ üôé ðÜíôá ìïõ Üñåóå ç Compact êáé üôé áõôü ðïõ âëÝðù óáí óåéñÜ 1 åßíáé ìéá áðÝëðéäá ðñïóðÜèåéá ãéá íá ìáò ðåßóïõí üôé Ýâáëå ìõáëü êáé ó÷åäéÜæåé áõôïêßíçôá Ìðá äåí èá ðÜñù åëðßæù -åðåéäÞ êïììáôÜêé âáñéÜ ôçí êüâù- íá Ý÷åé øõ÷ùìÝíá Üëïãá ãéáôß èá ãåëÜóåé êáé ï êÜèå ðéêñáìÝíïò 3-5èõñïò áí äåí ðÜåé âÞìá -êáé ìåôÜ èá áõîçèïýí ïé ðùëÞóåéò ôùí 4èõñùí .ÔïõëÜ÷éóôïí äåí áöÞíïõí êáíåíá ìç÷áíéêü áðï áõôïýò ðïõ ôéò óôÞíïõí íá ôçí ó÷åäéÜóåé ôïõëÜ÷éóôïí èá åßíáé ðéï åíäéáöÝñïí ôï ðåñéôýëéãìá ãéá ìåñéêÜ áðï ôá ôåëåõôáßá åíäéáöÝñïíôá ðéóùêßíçôá ðïõ ìðïñåß íá ðÜñåé ï êïéíüò èíçôüò ?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Προφανως λοιπον εχεις δικιο!
Παντως αυτο που γραφω πιο πανω για το GT & RX-7 το θυμαμαι χαρακτηριστικα!Δεν αποκλείεται να συμβαίνει, με τη διαφορά ότι το RX-7 όπως και το 8 είναι ακόμα πιο πολύστροφα, οπότε ο όρος 'χαμηλές στροφές' είναι ακόμα πιο σχετικός, όταν κοκκινίζουν στις 9 και στις 10.000σ.α.λ.!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν αποκλείεται να συμβαίνει, με τη διαφορά ότι το RX-7 όπως και το 8 είναι ακόμα πιο πολύστροφα, οπότε ο όρος 'χαμηλές στροφές' είναι ακόμα πιο σχετικός, όταν κοκκινίζουν στις 9 και στις 10.000σ.α.λ.!
Εγω αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως δεν έχει σημασία το πού αποδίδονται οι μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής αλλα η πλεονάζουσα ισχύ στο φάσμα των ταχυτήτων που κινείται το αυτοκίνητο.
Ενα παράδειγμα:
φανταστείτε το S2000 με ενα ιδιότυπο 'κόφτη' που θα του 'ψαλίδηζε την καμπύλη της ισχύος. Αν το κανονικό βγάζει στις 5000 στροφές 170 άλογα (ενδεικτικά τα νούμερα) και στις 3000 σαλ 17kgm τότε αν αυτός ο κόφτης δεν θα το άφηνε να αποδόσει περισσότερο στις υψηλότερες στροφές τότε δεν θα μιλάγαμε για 'πολύστροφους ' κινητήρες αλλα για εναν πολύ καλό δίλιτρο.
Το γεγονός είναι πως ο υποθετικός αυτός κινητήρας (με τον κόφτη) δεν θα υπερτερούσε πουθενά του κανονικού 'πολύστροφου' ενώ -προφανώς- θα υστερούσε στις υψηλές στροφές.
-
μολις γυρισα απο το τεστ της 116........
εντυπωσεις........
1)απο αργο εως πολυ αργο
2)αμεση αποκριση γκαζιου
3)ελαφρυ τιμονι
4)μικρη στο εσωτερικο της
5)πισω μερος φωναζει : ΘΕΛΩ ΧΩΡΟ
6)θα ηθελα μια πιο κοντη κρεμαγιερα
7)μικρο τιμονι
8 )σχετικα μικρες διαδρομες αναρτησης
9)σφιχτη αναρτηση (ουτε μαλακια ουτε σκληρη)
10)ΑΘΟΡΥΒΗ
11)ΣΤΑΘΕΡΟΤΑΤΗ
12)κοντες σχεσεις μεταδοσεις
13)καλα φρενα /αισθηση , αποτελεσματικοτητα(δεν ξερω απο αντοχη τι κανουν.......)
14)απιστευτη ποιοτητα εσωτερικου
15)μετρια ορατοτητα
ΒΜW Σειράς 1: Η αναγέννηση της πίσω κίνησης?