-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
...................
Το Σάββατο σβήνω τα πρώτα κεράκια! Η Bravoύρα γίνεται ενός και συμπληρώνει 19.000χλμ.Τώρα να πω να 'κλείσει μια ευτυχή δεκαετία'....
Είναι ευχή η αντευχή αυτό σε εποχές ΔΝΤ?Όπως και να έχει , μακρυά από κακοτυχίες!
Velissarios... Βάλε καμία κρεμούλα για να μην σε τρώει.. Ευθυγράμμιση πρώτα
Πετυχημένο!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ποιες ειναι οι περιπτωσεις που θα ηθελες να δυνασαι να την απενεργοποιεις?
Περιπτώσεις σαν αυτές που περιγράφει λίγο πιο πάνω ο Velissarios...
-
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Γιατί 171 € ? Μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός με το τι αλλάχθηκε ?
Μαζί με κάρτα καυσαερίων. Αναλυτικά:
ΛΑΔΙΑ ΚΡΕ SAE 5W-40 M BRAVO-500: 4τεμ X 15,08 = 54,29€
ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ -GR PUNTO-N BRAVO: 17,21€
ΕΡΓΑΣΙΑ: 56,65€ΣΥΝΟΛΟ: 128,15 Χ 1,23= 157,62€
ΚΑΡΤΑ: 11 Χ 1,23 = 13,53€ -
Αθήνα φαντάζομαι ...
No comment ....
-
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Αθήνα φαντάζομαι ...No comment ....
Λεφτά υπάρχουν!
*Μήνυμα συναίνεσης προς τα κόμματα εξουσίας απηύθυνε ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Δ. Δασκαλόπουλος. Τάχθηκε εμμέσως υπέρ των απολύσεων στο Δημόσιο σημειώντας ότι ο ιδιωτικός τομέας ήδη πληρώνει την κρίση με χιλιάδες λουκέτα και 200.000 ανέργους. *«Αν δεν τα καταφέρουμε, θα πεινάσουμε»
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11379&subid=2&pubid=63069130 -
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Αθήνα φαντάζομαι ...No comment ....
Αθήνα, ναι... Πολλά, ε; Καλά που μου το είπατε. Το επόμενο service θα φροντίσω να το κάνω Κόρινθο...
-
Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
Γιατί 171 € ? Μπορείς να γίνεις πιο αναλυτικός με το τι αλλάχθηκε ?
Μαζί με κάρτα καυσαερίων. Αναλυτικά:
ΛΑΔΙΑ ΚΡΕ SAE 5W-40 M BRAVO-500: 4τεμ X 15,08 = 54,29€
ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ -GR PUNTO-N BRAVO: 17,21€
ΕΡΓΑΣΙΑ: 56,65€ΣΥΝΟΛΟ: 128,15 Χ 1,23= 157,62€
ΚΑΡΤΑ: 11 Χ 1,23 = 13,53€Δεν σου πήρε και λίγααααα........
-
Α..α..ααα!...ξέχασα.
Στην ελαφρά βρεγμένη άσφαλτο εχθές , είχα ένα μεγαλοπρεπές σπινάρισμα με 4η.
-
Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
Ποιες ειναι οι περιπτωσεις που θα ηθελες να δυνασαι να την απενεργοποιεις?
Περιπτώσεις σαν αυτές που περιγράφει λίγο πιο πάνω ο Velissarios...
Συνεπιβατης που δεν θελει να φορεσει ζωνη, να παει με τα ποδια...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Ποιες ειναι οι περιπτωσεις που θα ηθελες να δυνασαι να την απενεργοποιεις?
Περιπτώσεις σαν αυτές που περιγράφει λίγο πιο πάνω ο Velissarios...
Συνεπιβατης που δεν θελει να φορεσει ζωνη, να παει με τα ποδια...
Σωστος ο Βολβοδιας!!!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Ποιες ειναι οι περιπτωσεις που θα ηθελες να δυνασαι να την απενεργοποιεις?
Περιπτώσεις σαν αυτές που περιγράφει λίγο πιο πάνω ο Velissarios...
Συνεπιβατης που δεν θελει να φορεσει ζωνη, να παει με τα ποδια...
Σωστος ο Βολβοδιας!!!
Αλλάξαμε άβαταρ ??
Λογικό το βρίσκω! Κάποια στιγμή θα το βαριόσουν το ποντικί...... χοχοχοχοχο
-
Ο χρήστης sixoremenos έγραψε:
Αθήνα φαντάζομαι ...
No comment ....
Αθήνα, ναι... Πολλά, ε; Καλά που μου το είπατε. Το επόμενο service θα φροντίσω να το κάνω Κόρινθο...
Συμβουλή : Ρώτα πρώτα
-
Φίλε sakaflia είχα ρωτήσει. Δες μερικά posts πιο πριν. Δυστυχώς, απάντηση δεν πήρα... (Εκτός αν εννοείς να ρωτάω τα συνεργεία, συμβουλή που είναι πολύ σωστή).
Επικοινώνησα με επίσημο συνεργείο στην Κόρινθο και μου έδωσαν τελική τιμή 106€, δηλαδή 50€ φτηνότεροι. Τουλάχιστον θα ξέρω για την επόμενη φορά...
-
Απόψεις μέλους του FPC στο θέμα 'Αναρτήσεις Fiat Bravo T-jet' μετά την τοποθέτηση της ΚW variant 1.
*Στο Βravo μου έχω τοποθετήσει την ΚW variant 1 από το φθινόπωρο του 2008 (τον Μάρτιο αγόρασα το αυτοκίνητο). Οι διαστάσεις ζάντας - ελαστικών παρέμειναν οι ίδιες (225/45-17Χ7). Σημειωτέων ότι έχω προηγούμενη προσωπική εμπειρία μου από την ΚW από το προσωπικό μου Punto GT όπου η συγκεριμένη ανάρτηση είχε συμπεριφερθεί άψογα!
Όσον αφορά το Bravo (150sport):
Κατ' αρχήν η Sport έκδοση φοράει άλλα ελατήρια από τις απλές εκδόσεις τουλάχιστον όσον αφορά το ύψος γιατί το αυτοκίνητο είναι φανερό (ακόμη και με γυμνό μάτι) ότι κάθεται χαμηλότερα.
Όποιος θέλει να ψάξει περαιτέρω το ζήτημα της ανάρτησης θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι στα Bravo (και Grande Punto) το εμπρός μέρος έχει ήδη αρκετά χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος από ότι το πίσω. Αυτό οφείλεται κυρίως στην χαμηλή τοποθέτηση του κινητήρα όπου το κάρτερ (και συνεπώς η ποδιά) βρίσκεται αρκετά χαμηλότερα στο έδαφος από ότι το υπόλοιπο σασί. Για όποιον έχει αμφιβολίες ας ανεβάσει το αυτοκινητό του σε μια ράμπα για να καταλάβει τι εννοώ.
Η συγκεκριμένη (εργοστασιακή) επιλογή έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα όσον αφορά το κράτημα λόγω χαμηλού κέντρου βάρους μπροστά (οι παλιότεροι ας θυμηθούν τις Αlfasud με τους boxer), το οποίο εξαργυρώνεται σε μεγάλη ευελιξία του μπροστινού μέρους που αντιδρά γρήγορα και με ακρίβεια ακόμη και στο βαρύ (συγκριτικά) Βravo με μαμά ανάρτηση!
Επίσης το μπροστινό Camber μαμά είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το πίσω (πρέπει να είνα μαμά στη - 1 μοίρα ανά τροχό). Για το λόγο αυτό το πίσω μέρος ακόμη και με μαμά ανάρτηση και παρά τον ημιάκαμπτο άξονα είναι αρκετά ζωηρό στις 'ματσολιές' αλλά και αρκετά προοδευτικό για να μην τρομάζει πριν επέμβει το ESP.Σημειωτέων, ότι η συγκεκριμένη φιλοσοφία δεν υπάρχει στην υποτιθέμενη πιό 'σπόρ' Gullietta που φοράει το ίδιο μοτέρ. Aν κάποιος παρατηρήσει τη Gullietta θα δεί ότι το κάτω μέρος του αυτοκινήτου είναι σχεδόν επίπεδο και συνεπώς ο κινητήρας κάθεται ψηλότερα σε σχέση με το Bravo. Επίσης το Camber μπροστά στην Gullietta είναι μικρότερο σε σχέση με πίσω (φαίνεται ακόμη και με γυμνό μάτι). Γιαυτό όπως διαπίστωσα και από προσωπική οδηγική εμπειρία σε επαρχιακό δρόμο το πίσω μέρος της Alfa είναι βιδωμένο σε σχέση με το Bravo και αυτό όχι λόγω της ανεξάρτητης ανάρτησης αλλά του foolproof setup του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Tο μοναδικό 'πρόβλημα' του Bravo δεν αφορά το setup της ανάρτησης αυτής καθεαυτής αλλά τα σινεμπλόκ και εξηγούμαι :
Όσο κάποιος πιέσει το αυτοκίνητο σε συνθήκες γρήγορης βόλτας όλα ωραία και καλά. Όταν όμως το αυτοκίνητο πιεστεί πραγματικά σε κλειστό στοφιλίκι αυτό που ενοχλεί δεν είναι ούτε οι κλίσεις ούτε η υποτιθέμενη μαλακή ανάρτηση αλλά το ότι το αυτοκίνητο 'λαστιχάρει' παντού και αυτό το εισπράτεις άμεσα!
Εδώ η Gullietta είναι καλύτερη και έχει πιο στιβαρή αίσθηση προφανώς λόγω σκληρότερων σινεμπλόκ.
Όσον αφορά το τιμόνι του Bravo θα σημειώσω ότι παρά τη ηλεκρική κρεμαγιέρα και όσα έχουν γραφθεί εμένα η αίσθησή του με ικανοποιεί χωρίς βέβαια να με παρώνει! Προσωπικά νομίζω ότι ένα τεχνητά ποιό βαρύ ηλεκτρικό τιμόνι (όπως πχ της Gullietta που είναι αισθητά βαρύτερο) δεν μπορεί να προσφέρει κάτι παραπάνω χαωρίς να είναι περισσσότερο επικοινωνιακό και 'ζωντανό' όπως ένα καλό υδραυλικό.Τι γίνεται με την ΚW
Για όποιον ξέρει τι θέλει τη συνιστώ ανεπιφύλακτα αλλά με τις εξής επισημάνσεις:
Υπέρ :
- Ακόμη καλύτερη αμεσότητα - απόσβεση
- Το αυτοκίνητο σκληραίνει ελάχιστα χωρίς να κοπανάει.
- Εξαφανίζονται οι τάσεις πλεύσεις του πίσω μέρους στα πολλά χιλιόμετρα
- Παραμένουν οι προοδευτικές αντιδράσεις στο όριο
- Οι κλίσεις γίνονται ανεπαίσθητες (και σχεδόν μηδενικές σε συνδιασμό με αποστάτες)
- Η ανάρτηση διατηρεί την συμπεριφορά της για αρκετά χιλιόμετρα χωρίς να 'μελώνει'
(εντάξει δεν είναι και racing!)
Κατά :
-
Η ήδη χαμηλή απόσταση από το έδαφος μπροστά κατεβαίνει κι άλλο τουλάχιστον 2,5 cm ακόμη και στην ψηλότερη προτεινόμενη απόσταση από την KW (νομίζω 19 σπείρες αν θυμάμαι καλά). Aυτό σημαίνει ότι η ποδιά του κάρτερ μπροστά βρίσκεται λιγότερο από 9 cm από το έδαφος και αυτό το έχω μετρήσει ο ίδιος !
Προσοχή λοιπόν στα σαμαράκια !! -
Η ποιότητα κύλισης στο ταξίδι χειροτερεύει ιδίως όσον αφορά τις εγκάρσιες ανωμαλίες (για παράδειγμα ακριβώς μετά το τούνελ της Αττικής οδού προς Ελευσίνα στην κατηφόρα στο αριστερό ρεύμα).
-
Προκειμένου να μην χαλάει συνέχεια το camber απαιτείται οπωσδήποτε να γίνει πατέντα με καμπερόβιδες και εξηγούμαι:
Η KW έχει στο κάτω μέρος οβάλ τρύπες προκειμένου να ρυθμίζετιαι το camber. Ομως πάνω στο inox δεν μπορεί να κάνει 'πατούρα' η βίδα ή η ροδέλα με αποτέλεσμα μετά από μία 'καλή' λακούβα (όχι τίποτα το σοβαρό) να χαλάει το camber!
Αυτό διορθώνεται μόνον με τοποθέτηση καμπερόβιδας (έχω τοποθετήσει τις καμπερόβιδες της OSRAV) που για να μπεί πρέπει να μεγαλώσει κατά 2mm (από 10 σε 12) πλύμνη τη ανάρτησης (εύκολα με τρυπάνι). Στη συνέχεια πρέπει να μπούν inox ροδέλες και να κοληθούν (με ράψιμο inox κόλησης) πάνω στο γόνατο της KW ώστε να μπορεί να ρυθμίζει η καμπερόβιδα, αφού βεβαίως πριν το κόλλημα των ροδέλων η καμπερόβιδα ρυθμισθεί σε μια μέση τιμή (-1 μοίρα) ώστε να υπάρχουν τα σωστά περιθώρια ρύθμισης.
Τιμές camber :To καλύτερο αποτέλεσμα είναι μεταξύ - 1.80 και 2 .00 μοίρες ανά τροχό. Επίσης η σύγκλιση των τροχών πρέπει να ρυθμισθεί στις 0 μοίρες.
Με αυτό το setup η υποστροφή είναι σχεδόν ανύπαρκτη σε φυσιολογικές συνθήκες και το αυτοκίνητο φεύγει με τα τέσσερα.
ΠΡΟΣΟΧΗ : Με τίποτα πάνω από 2 μοίρες camber ανά τροχό.
Επίσης σας διαβεβαιώνω ότι με αυτή τη ρύθμιση τα λάστιχα δεν τρώγονται μονόπαντα από μέσα. -
Τα πίσω ελατήρια της Κw είναι αρκετά μαλακά (τουλάχιστον όσον αφορά τα συγκεκριμένα που έβαλα στο δικό μου αυτοκίνητο) με αποτέλεσμα σταδιακά και μετά από ταξίδι με πλήρες φορτίο (5 άτομα) το πίσω μέρος να χαμηλώνει συνεχώς ! Σίγουρα πάντως αυτό δεν αφορά το αρχικό φυσιολογικό 'κάθισμα' της ανάρτησης.
Γιαυτό στο δικό μου αυτοκίνητο άλλαξα τα πίσω ελατήρια με άλλα σκληρότερα από άλλο μαμά ιταλικό (δεν ξέρω από ποιό ακριβώς μοντέλο) και το πρόβλημα λύθηκε !
Πάντως από ότι με πληροφόρησαν στην αντιπροσωπεία της KW (Τροχός AE ) πίσω μπορούν να μπούν τα ελατήρια που δίνει η KW για το Pegeot 308 που είναι περισσότερο ενισχυμένα (δεν το έχω κάνει).
Συνίσταται επίσης οπωσδήποτε :
Μαζί με την ανάρτηση να τοποθετηθούν και αποστάτες στους τροχούς προκειμένου να μεγαλώσει το μετατρόχιο του αυτοκινήτου.
Προσωπικά έχω τοποθετήσει αποστάτες χειροποίητους 20mm ανά τροχό μπρός - πίσω που είναι και το ανώτατο όριο (μετά βρίσκουν οι τροχοί στα φτερά). Με τον τρόπο αυτό το συνολικό μετατρόχιο του αυτοκινήτου μεγαλώνει μπρός πίσω κατά 4 εκ. (όσο και του Focus RS σε σχέση με το απλό) !
Οι μαμά 17 ' ζάντες έχουν ofset + 31mm που με τους συγκεκριμένους αποστάτες πέφτει στο + 11 mm. !!
Η βελτίωση αυτή δεν έχει μόνον να κάνει με την εμφάνιση αλλά έχει και πολύ σημαντικά πρακτικά αποτελέσματα :- Οι κλίσεις πλέον έχουν εξαφανισθεί κυριολεκτικά χωρίς το αυτοκίνητο να γίνεται απότομο στο όριο.
- Η σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα αυξάνεται και το αυτοκίνητο γίνεται 'βράχος' στην κυριολεξία και ανεξαρτήτως της ποιότητας του οδοστρόματος (σαγράδια κλπ).
- Η ευελιξία παραμένει στα ίδια πολύ καλά επίπεδα.
Όμως καλό είναι η κατακευή τους να γίνει custom σε τόρνο ώστε να κουμπώνουν ακριβώς χωρίς τζόγους στους τροχούς αλλιώς θα εμφανισθεί τρέμουλο στο τιμόνι (προσωπικά δεν έχω τέτοιο πρόβλημα ούτε άλλες παρενέργειες).
Λύση για σινεμπλόκ :
Δυστυχώς ούτε η powerflex ούτε άλλες εταιρείες δίνουν σινεμλόκ για το συγκεριμένο αυτοκίνητο.
Από ότι έχω ρωτήσει γίνεται να φτιχτούν σκληρότερα σινεμπλόκ στην Herucles parts (αυτός που φτιάχνει ψυγεία και Intercooler) Όμως πρέπει να του πας τα original για να τα αντιγράψει και γιαυτό πρέπει πρώτα να αγοραστούν καινούργια από τη FIAT (εκτός βέβαια και εάν ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο για αρκετό χρόνο σε συνεργείο!) Αν γίνει αυτό σίγουρα το αυτοκίνητο θα μεταμορφωθεί !
Πάντως επ' αυτού δεν έχω προσωπική εμπειρία.Αυτά τα ολίγα προς το παρόν για όσους πραγματικά μπάζουν το αμάξι τους στο βουνίσιο στροφιλίκι!
Θέλω να πιστεύω ότι κανείς από εμάς δεν θέλει το αμάξι του να είναι μόνον η 'σαύρα' της καφετέριας.Όποιος θέλει περαιτέρω διευκρινήσεις ας ρωτήσει ελεύθερα!
**Κατ'αρχήν οι μοίρες μπροστά είναι - 1.80 ανά τροχό και η σύγκλιση στο 0.
Το αυτοκίνητο με την ΚW κατεβαίνει περίπου 2,5 πόντους μπροστά το λιγότερο και πρέπει να κατέβει το ίδιο και πίσω. Το μικρό αυτό κατέβασμα πίσω πρέπει να αυξάνει λίγο το Camber λόγω του ημιάκαμπτου.Στο Bravo oι -1.80 περίπου μοίρες camber ανά τροχό και η χαμηλότερη θέση του
εμπρός μέρους από το έδαφος (σε σχέση με το πίσω), έχουν σαν αποτέλεσμα στις κλειστές στροφές με σταθερό γκάζι και ελαφρύ διώξιμο του τιμονιού το αμάξι να ξεκολάει όμορφα με τα τέσσερα.
Αν ξεκολήσεις εσκεμένα το πίσω μέρος το ESP δεν θα επέμβει εφόσον έχεις ήδη αρχίσει να διορθώνεις έγκαιρα με ελαφρύ ανάποδο. Μπορείς δηλαδή να παίξεις όσο δεν κάνεις ματσολιές, αλλιώς το ESP θα σου φρενάρει το πίσω μέρος.Στις ανοιχτές στροφές τώρα όσο κι αν φαίνεται παράξενο το πίσω δεν εμπνέει καμμία ανησυχία. Αυτό που γίνεται είναι το εξής : Ακριβώς στην είσοδο της παρατεταμένης έχεις την αίσθηση ότι το πίσω 'ελαφραίνει' κάπως σαν να 'προετοιμάζει' το αυτοκίνητο για να στρίψει και αμέσως μετά το αυτοκίνητο ακολουθεί μονοκόματα και ακλόνητα την τροχιά της στροφής!
Αυτό δεν είναι μόνο δική μου διαπίστωση, αλλά και φίλου με ΗΟΝDA CRX Vtech, που του άρεσε πάρα πολύ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές και ειδικά στις καμπές της περιφερειακής του Υμηττού και της Κατεχάκη!Τώρα πως γίνεται να συμβαίνει αυτό. Σίγουρα το αυξημένο μετατρόχιο παίζει το ρόλο του (+4 εκ.). Αυτό που συνήθως κάνει τη ζημιά στις παρατεταμένες είναι οι κλίσεις του αμαξώματος που όσοι έχουν ασχοληθεί ξέρουν ότι είναι μεγαλύτερες στις πατημένες (και παρατεταμένες) παρά στις κλειστές στροφές. Με τους αποστάτες (2 cm ανά τροχό) οι κλίσεις του αμαξώματος έχουν μειωθεί πολύ και αυτό πρέπει να σώζει την κατάσταση σε συνδυασμό με το καλύτερο 'πάτημα' του πίσω μέρους λόγω αυξημένου μετατρόχιου.
Επίσης, η ήδη καλή σταθερότητα στην ευθεία έχει αυξηθεί και έχεις την αίσθηση ότι τίποτα δεν μπορεί να σε κουνήσει.Συνιστώ λοιπόν ανεπιφύλακτα την αύξηση του μετατροχίου γιατί και φθηνή είναι και δεν έχει καμμία παρενέργεια παρά μόνο πλεονεκτήματα.Αρκεί οι αποστάτες να γίνουν σε τόρνο χειροποίητοι ώστε να κουμπώνουν ακριβώς χωρίς τζόγους, αλλιώς θα έχουμε τρέμουλο στο τιμόνι*
http://fiatperformanceclub.forumotion.com/t690p90-topic#48623
-
Παιδιά γεια σας.
Συγχωρέστε αν έχει απαντηθεί αλλά είχα καιρό να μπω και έχω κάποιες ερωτήσεις.
Το σερβις των 30000 μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι θα κοστίσει κάπου 300 ευρώ!!
Fiat Bravo 1.4 150ps TJET.
Από σπόντα την προηγούμενη φορά είχα τα λάδια μαζί μου και πραγματικά έπαθα
πλάκα με το πόσο λιγότερα πλήρωσα!!Κατάλαβα οτι χρεώνουν πάρα πολύ τα
αναλώσιμα-προφανώς πολλοί από εσάς που ασχολείστε το ξέρετε.
Ερώτηση:
1)υπάρχει περίπτωση να τους πάω τα αναλώσιμα εγώ?Και εξηγούμαι,
μου είπαν οτι γίνεται αλλά δεν μπορούσαν να μου δώσουν τους κωδικούς των υλικών.
Μόνο για τα λάδια μου είπαν....Ούτε για φίλτρο αέρα,βενζίνης και γύρης ούτε για τα
μπουζί ούτε τίποτα....
Επίσης μου είπαν ότι θα πρέπει να έχω απόδειξη που να τα αναγράφει αναλυτικά...
και τέλος υπάρχει κάποιο μαγαζί που να μπορώ να τα προμηθευτώ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Οι τιμές των ανταλλακτικών είναι οι ίδιες πανω κάτω.
Η διαφορά είναι στην εργατώρα που χρεώνει ο καθένας.
Πόσα πλήρωσες χωρίς λάδια ; (Αξια 4 lt SELENIA K PURE ENERGY 67,45€ με ΦΠΑ) και τι ακριβώς άλλαξες και ήταν σημαντικά φτηνότερα ;
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Απόψεις μέλους του FPC στο θέμα 'Αναρτήσεις Fiat Bravo T-jet' μετά την τοποθέτηση της ΚW variant 1....Punto GT όπου η συγκεριμένη ανάρτηση είχε συμπεριφερθεί άψογα!
....Tο μοναδικό 'πρόβλημα' του Bravo δεν αφορά το setup της ανάρτησης αυτής καθεαυτής αλλά τα σινεμπλόκ...
- Η ήδη χαμηλή απόσταση από το έδαφος μπροστά κατεβαίνει κι άλλο τουλάχιστον 2,5 cm ακόμη και στην ψηλότερη προτεινόμενη απόσταση από την KW. Aυτό σημαίνει ότι η ποδιά του κάρτερ μπροστά βρίσκεται λιγότερο από 9 cm από το έδαφος... !
- Η ποιότητα κύλισης στο ταξίδι χειροτερεύει ιδίως όσον αφορά τις εγκάρσιες ανωμαλίες.
...χαλάει συνέχεια το camber...
**- Τα πίσω ελατήρια της Κw είναι αρκετά μαλακά με αποτέλεσμα... το πίσω μέρος να χαμηλώνει συνεχώς ! **
....Θέλω να πιστεύω ότι κανείς από εμάς δεν θέλει το αμάξι του να είναι μόνον η 'σαύρα' της καφετέριας.
http://fiatperformanceclub.forumotion.com/t690p90-topic#48623
Απο όλο το κείμενο εγώ μένω στα παραπάνω.... Νομίζω οτι μου φτάνουν.....
Και πρέπει να πω οτι την έχω κάνει και εγώ παλαιότερα την.... εξυπνάδα (για να μην παρεξηγηθώ γραφω 'εξυπνάδα', γιατι το να χαμηλώσεις αυτοκίνητο κάτω απο τους 9 πόντους είναι καραμπινάτη παπαριά, και την έκανα!!!)
Δεν κάνει το Bravo για αναρτήσεις με >2,5cm χαμήλωμα. Καμια λύση πιο 'σοφιστικέ' υπάρχει ??
-
O δασικός δρόμος της προηγούμενης Κυριακής αποδείχτηκε όντως Δασικός δρόμος
Μεγάλη τιμή να ποζάρουμε μαζί οχι δεν είναι ο dimik (με πινακίδες Αθήνας στην Ελάτη)
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
O δασικός δρόμος της προηγούμενης Κυριακής αποδείχτηκε όντως Δασικός δρόμος
Μεγάλη τιμή να ποζάρουμε μαζί οχι δεν είναι ο dimik (με πινακίδες Αθήνας στην Ελάτη)
Πεζοδρομιοκυνηγός το Golfaακι (μην πείτε όχι.Έχει και σημάδι απο την κολώνα που βρήκε αφού πέρασε από το κράσπεδο και όρμησε στο πεζοδρόμιο )
Πάντως το Bravo είναι πολλές εκατοντάδες φορές ομορφότερο
Μην μου πεις ότι αυτός είναι ο δρόμος που ανέβαιανες κι έγινε έτσι μετά από βροχές -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Μην μου πεις ότι αυτός είναι ο δρόμος που ανέβαινες κι έγινε έτσι μετά από βροχές
...οχι , είναι ο δρόμος που όντως είναι δασικός. Η άσφαλτος κρατά μόλις για τα πρώτα του χιλιόμετρα. Τα υπόλοιπα είναι χωματόδρομος. Σχετικά βατός μεν , πάντα χωματόδρομος δε.
Υπερβολές τα περί 'πεζοδρομιοκυνηγού'
Μοναδική ένσταση είναι οτι συνήθως τα συναντώ (στις λίγες ομολογουμένες φορές που τα συναντώ) σταθμευμένα χωρίς να μου δίνουν τη δυνατότητα να μπορούμε να 'παίξουμε' λίγο.Έτσι , η ελπίδα που διατηρούσα όλη την εβδομάδα που μας πέρασε -ότι ο δρόμος ήταν άσφαλτος σε όλη του τη διαδρομή- αποδείχτηκε φρούδα. Δεν ρισκάρισα να κάνω 20+ χιλιόμετρα σε χωματόδρομο με εμπρός πρόβολο παρόμοιο μ αυτό της ..Brera
Επιστροφή λοιπόν στην άσφαλτο και κατεύθυνση προς την Γκρόπα μέσα από τη νέα σήραγγα με απώτερο στόχο το χωριό Βαθύρευμα.Φραπεδάκι στο χωριό με τα πολλά νερά (σε πλαστικό με κόστος 1,20€) και δίπλα στην ορθογραφημένη ταμπέλα
έριξα μια ματιά στα δεδομένα της κίνησης εως εκείνη τη στιγμή.
66,3 km με μέση κατανάλωση τα 13,6l/100km σε 01h : 18min και ΜΩΤ τα 50km/h.
Η επιστροφή περιελάμβανε και άνοδο-κάθοδο στην Ελάτη , χωρίς φυσικά την παρέα του das Auto
Συγκρατημένη χαρά στην κάθοδο (με αρκετές ανωμαλίες) και τέλος και για σήμερα.Συνολικά γράφτηκαν 103km (μετρώντας με αφετηρία και τερματισμό την Πύλη) με μέση στα 12,3l/100km για περίπου 01h και 57min οδήγησης και μέση ταχύτητα τα 51km/h.
Fiat Bravο 2007