-
Ουάσινγκτον
Με στόχο να γίνει σύντομα ο μεγαλύτερος προμηθευτής λογισμικού της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Microsoft παρουσίασε μια ειδική έκδοση των Windows CE για αυτοκίνητα που λειτουργεί σαν συνοδηγός.
Τα μοντέλα της Fiat για το 2005 (πωλούνται ως Fiat, Lancia, Alfa Romeo και Ferrari), τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν σε μερικούς μήνες, θα περιλαμβάνουν ως προαιρετικό χαρακτηριστικό έναν ενσωματωμένο υπολογιστή που τρέχει το νέο Windows Automitive.
«Παρέχουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα τηλεματικής» αναφέρει στο Cnet.com ο Πίτερ Ουένγκερτ, διευθυντής μάρκετινγκ στο τμήμα Automotive Business της Microsoft.
Για την αυτοκινητοβιομηχανία, τηλεματική ονομάζεται «η ενσωμάτωτωση ασύρματων επικοινωνιών, συστημάτων παρακολούθησης του οχήματος και συσκευών εντοπισμού».
Σε έκθεση ατοκινήτων την περασμένη εβδομάδα στο Ντιτρόιτ, η Microsoft παρουσίασε τα πρωτότυπα ενός Hummer και ενός Volvo, εξοπλισμένα με Windows Automotive. Κάτω από το πίσω κάθισμα βρίσκεται ένας υπολογιστής με επεξεργαστή 300-400MHz, 32MB RAM και 32ΜΒ μνήμης Flash, δέκτη GPS και εξοπλισμό ασύρματης επικοινωνίας Bluetooth.
O οδηγός μπορεί να συνδέει το κινητό του τηλέφωνο Bluetooth και να ζητά πληροφορίες από το αυτοκίνητο με φωνητικές εντολές. Το σύστημα μπορεί να συνδεθεί μέσω κινητού με το δίκτυο MSN και να κατεβάσει χάρτες και άλλες χρηστικές οδηγίες.
«Μπορώ να πω 'Βρες οδηγίες για τον προορισμό μου', μπορώ να πω 'Βρες τη φθηνότερη βενζίνη» εξηγεί ο Ουένγκερτ. «Βρίσκει το πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων αλλά και το φθηνότερο πρατήριο επειδή γνωρίζει τη θέση του αυτοκινήτου».
Ο Ουένγκερτ επέδειξε και πώς ο οδηγός μπορεί να κάνει τηλεφωνήματα μέσω του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου, χρειάστηκε όμως τέσσερις προσπάθειες μέχρι ο υπολογιστής να καλέσει τον σωστό αριθμό.
Πάντως, ο υπολογιστής που τρέχει τo Windows Automotive δεν επικοινωνεί με τα βασικά ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου και δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο.
Το σύστημα της Microsoft θα απευθύνεται αρχικά στα πλέον πολυτελή μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αργότερα όμως παρόμοια συστήματα θα ενσωματώνονται στα οχήματα κάθε κατηγορίας. Σύμφωνα με την General Motors, o ηλεκτρονικός εξοπλισμός και τα ηλεκτρονικά συστήματα αντιστοιχούν σήμερα στο ένα τρίτο του κόστους του μέσου αυτοκινήτων. Και σύμφωνα με προβλέψεις της IBM, το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 90% σε διάστημα μόλις πέντε ετών.
ΑΠΟ ΤΟ ΙΝ.GR
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΛΕ ΠΑΡ ΠΡΙΖ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΠΛΕ ΟΘΟΝΗ
-
Ουάσινγκτον
Με στόχο να γίνει σύντομα ο μεγαλύτερος προμηθευτής λογισμικού της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Microsoft παρουσίασε μια ειδική έκδοση των Windows CE για αυτοκίνητα που λειτουργεί σαν συνοδηγός.
Τα μοντέλα της Fiat για το 2005 (πωλούνται ως Fiat, Lancia, Alfa Romeo και Ferrari), τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν σε μερικούς μήνες, θα περιλαμβάνουν ως προαιρετικό χαρακτηριστικό έναν ενσωματωμένο υπολογιστή που τρέχει το νέο Windows Automitive.
«Παρέχουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα τηλεματικής» αναφέρει στο Cnet.com ο Πίτερ Ουένγκερτ, διευθυντής μάρκετινγκ στο τμήμα Automotive Business της Microsoft.
Για την αυτοκινητοβιομηχανία, τηλεματική ονομάζεται «η ενσωμάτωτωση ασύρματων επικοινωνιών, συστημάτων παρακολούθησης του οχήματος και συσκευών εντοπισμού».
Σε έκθεση ατοκινήτων την περασμένη εβδομάδα στο Ντιτρόιτ, η Microsoft παρουσίασε τα πρωτότυπα ενός Hummer και ενός Volvo, εξοπλισμένα με Windows Automotive. Κάτω από το πίσω κάθισμα βρίσκεται ένας υπολογιστής με επεξεργαστή 300-400MHz, 32MB RAM και 32ΜΒ μνήμης Flash, δέκτη GPS και εξοπλισμό ασύρματης επικοινωνίας Bluetooth.
O οδηγός μπορεί να συνδέει το κινητό του τηλέφωνο Bluetooth και να ζητά πληροφορίες από το αυτοκίνητο με φωνητικές εντολές. Το σύστημα μπορεί να συνδεθεί μέσω κινητού με το δίκτυο MSN και να κατεβάσει χάρτες και άλλες χρηστικές οδηγίες.
«Μπορώ να πω 'Βρες οδηγίες για τον προορισμό μου', μπορώ να πω 'Βρες τη φθηνότερη βενζίνη» εξηγεί ο Ουένγκερτ. «Βρίσκει το πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων αλλά και το φθηνότερο πρατήριο επειδή γνωρίζει τη θέση του αυτοκινήτου».
Ο Ουένγκερτ επέδειξε και πώς ο οδηγός μπορεί να κάνει τηλεφωνήματα μέσω του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου, χρειάστηκε όμως τέσσερις προσπάθειες μέχρι ο υπολογιστής να καλέσει τον σωστό αριθμό.
Πάντως, ο υπολογιστής που τρέχει τo Windows Automotive δεν επικοινωνεί με τα βασικά ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου και δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο.
Το σύστημα της Microsoft θα απευθύνεται αρχικά στα πλέον πολυτελή μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αργότερα όμως παρόμοια συστήματα θα ενσωματώνονται στα οχήματα κάθε κατηγορίας. Σύμφωνα με την General Motors, o ηλεκτρονικός εξοπλισμός και τα ηλεκτρονικά συστήματα αντιστοιχούν σήμερα στο ένα τρίτο του κόστους του μέσου αυτοκινήτων. Και σύμφωνα με προβλέψεις της IBM, το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 90% σε διάστημα μόλις πέντε ετών.
ΑΠΟ ΤΟ ΙΝ.GR
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΛΕ ΠΑΡ ΠΡΙΖ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΠΛΕ ΟΘΟΝΗ
-
Ουάσινγκτον
Με στόχο να γίνει σύντομα ο μεγαλύτερος προμηθευτής λογισμικού της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Microsoft παρουσίασε μια ειδική έκδοση των Windows CE για αυτοκίνητα που λειτουργεί σαν συνοδηγός.
Τα μοντέλα της Fiat για το 2005 (πωλούνται ως Fiat, Lancia, Alfa Romeo και Ferrari), τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν σε μερικούς μήνες, θα περιλαμβάνουν ως προαιρετικό χαρακτηριστικό έναν ενσωματωμένο υπολογιστή που τρέχει το νέο Windows Automitive.
«Παρέχουμε ένα ολοκληρωμένο σύστημα τηλεματικής» αναφέρει στο Cnet.com ο Πίτερ Ουένγκερτ, διευθυντής μάρκετινγκ στο τμήμα Automotive Business της Microsoft.
Για την αυτοκινητοβιομηχανία, τηλεματική ονομάζεται «η ενσωμάτωτωση ασύρματων επικοινωνιών, συστημάτων παρακολούθησης του οχήματος και συσκευών εντοπισμού».
Σε έκθεση ατοκινήτων την περασμένη εβδομάδα στο Ντιτρόιτ, η Microsoft παρουσίασε τα πρωτότυπα ενός Hummer και ενός Volvo, εξοπλισμένα με Windows Automotive. Κάτω από το πίσω κάθισμα βρίσκεται ένας υπολογιστής με επεξεργαστή 300-400MHz, 32MB RAM και 32ΜΒ μνήμης Flash, δέκτη GPS και εξοπλισμό ασύρματης επικοινωνίας Bluetooth.
O οδηγός μπορεί να συνδέει το κινητό του τηλέφωνο Bluetooth και να ζητά πληροφορίες από το αυτοκίνητο με φωνητικές εντολές. Το σύστημα μπορεί να συνδεθεί μέσω κινητού με το δίκτυο MSN και να κατεβάσει χάρτες και άλλες χρηστικές οδηγίες.
«Μπορώ να πω 'Βρες οδηγίες για τον προορισμό μου', μπορώ να πω 'Βρες τη φθηνότερη βενζίνη» εξηγεί ο Ουένγκερτ. «Βρίσκει το πλησιέστερο πρατήριο καυσίμων αλλά και το φθηνότερο πρατήριο επειδή γνωρίζει τη θέση του αυτοκινήτου».
Ο Ουένγκερτ επέδειξε και πώς ο οδηγός μπορεί να κάνει τηλεφωνήματα μέσω του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου, χρειάστηκε όμως τέσσερις προσπάθειες μέχρι ο υπολογιστής να καλέσει τον σωστό αριθμό.
Πάντως, ο υπολογιστής που τρέχει τo Windows Automotive δεν επικοινωνεί με τα βασικά ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου και δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο.
Το σύστημα της Microsoft θα απευθύνεται αρχικά στα πλέον πολυτελή μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αργότερα όμως παρόμοια συστήματα θα ενσωματώνονται στα οχήματα κάθε κατηγορίας. Σύμφωνα με την General Motors, o ηλεκτρονικός εξοπλισμός και τα ηλεκτρονικά συστήματα αντιστοιχούν σήμερα στο ένα τρίτο του κόστους του μέσου αυτοκινήτων. Και σύμφωνα με προβλέψεις της IBM, το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 90% σε διάστημα μόλις πέντε ετών.
ΑΠΟ ΤΟ ΙΝ.GR
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΛΕ ΠΑΡ ΠΡΙΖ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΠΛΕ ΟΘΟΝΗ
-
An error has occured
Fatal exception
Τπτ αλλο???!!!
-
Πατήστε Γκάζι+Φρένο+Συμπλέκτη για επανεκίνηση του συστήματος.
-
1η λαθος ιδεα)
Να βαλουμε windows (υποδειγμα σταθεροτητας....) σε αυτοκινητα....
2η λαθος ιδεα)
Να το πρωτοδοκιμασουμε σε αυτοκινητα του gruppo FIAT.....Η καλυτερη πλατφορμα για περιεργα ηλεκτρονικα....
-
τα κενά ασφαλείας πως θα τα κλείνουμε;
αν έχει μείνει καμία πόρτα ανοιχτή (κυριολεκτικά) θα το παίρνουμε είδηση, ή θα μας κλέβουν το αυτοκίνητο;
Στους 'εχθρούς' θα ρίχνουμε ιό και που θα κόβουν άλογα;
αν ξεχάσουμε τον κωδικό πρόσβασης;
Άντε να προλάβουμε να πάρουμε κανένα αυτοκίνητο πριν τη λαίλαπα
-
Ο χρήστης strangewonderer έγραψε:
Πάντως, ο υπολογιστής που τρέχει τo Windows Automotive **δεν επικοινωνεί με τα βασικά ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου και δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο. **
Έχει κι ένα θετικό η ιστορία...
Ξέρουν με τι έχουν να κάνουν... (από χθες ο Η/Υ στην δουλειά έχει κολλήσει τουλάχιστον 15 φορές... )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
τα κενά ασφαλείας πως θα τα κλείνουμε;αν έχει μείνει καμία πόρτα ανοιχτή (κυριολεκτικά) θα το παίρνουμε είδηση, ή θα μας κλέβουν το αυτοκίνητο;
Στους 'εχθρούς' θα ρίχνουμε ιό και που θα κόβουν άλογα;
αν ξεχάσουμε τον κωδικό πρόσβασης;
Άντε να προλάβουμε να πάρουμε κανένα αυτοκίνητο πριν τη λαίλαπα
Απλά θα βγαίνουμε και θα ξανα-μπαίνουμε./
-
Και θα πηγαίνουμε κάθε τρεις και λίγο στο συνεργείο για Service Pack!!
Οι εξυπνότεροι θα έχουν ενεργοποιήσει τη λειτουργία Auto Update, οπότε το αυτοκίνητο θα πηγαίνει μόνο του στο συνεργείο!
-
Σκέφτομαι να παίζει κάποιος NFS ή COLIN MACRAE με μόνιτορ το παμπρίζ του αυτοκινήτου......
Δεν θα ήταν άσχημο έτσι ?
-
και θα διαβάζουμε τα νεότερα του forum στο trip computer;
το καλύτερο που θα 'ταν να κάνουν εκτός απ'αυτό είναι να βάλουν win2000 και να θέσουν τον αγοραστή ως administrator και αυτός να θέσει τους υπόλοιπους οδηγούς της οικογένειας, τη γυναίκα, το γιο, την πεθερά ως users με μειωμένες δυνατότητες, όπως όριο στην ταχύτητα, στο εύρος των στροφών, όχι χειρόφρενο εν κινήσει κτλπ για να μη του καταστρέφουν τον κινητήρα δλδ
-
Ελπιζω τουλαχιστον αν παει να παρει αλλος το αυτοκινητο μου να του πεταει μηνυμα 'there is an incompatibily with the driver, the car is now running in safe mode'. Τιποτα σε linux εστω δεν παιζει;
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
και θα διαβάζουμε τα νεότερα του forum στο trip computer;το καλύτερο που θα 'ταν να κάνουν εκτός απ'αυτό είναι να βάλουν win2000 και να θέσουν τον αγοραστή ως administrator και αυτός να θέσει τους υπόλοιπους οδηγούς της οικογένειας, τη γυναίκα, το γιο, την πεθερά ως users με μειωμένες δυνατότητες, όπως όριο στην ταχύτητα, στο εύρος των στροφών, όχι χειρόφρενο εν κινήσει κτλπ για να μη του καταστρέφουν τον κινητήρα δλδ
Kαλόοοο.... Θα έχει και ctrl+alt+del για να κάνουν και log on δηλαδή??
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
...... Τιποτα σε linux εστω δεν παιζει;Ναι και γράφεις στην κονσόλα:
mount engine (εκκίνηση μηχανής)
put gear (βαλε πρώτη)
press acc (πατα γκαζι)
change gear (βαλε 2α)...Προτιμώ να κολλάει που και που από το να πληκτρολογώ τις εντολές οδήγησης...
-
Ο χρήστης christopher έγραψε:
...... Τιποτα σε linux εστω δεν παιζει;
Ναι και γράφεις στην κονσόλα:
mount engine (εκκίνηση μηχανής)
put gear (βαλε πρώτη)
press acc (πατα γκαζι)
change gear (βαλε 2α)...Προτιμώ να κολλάει που και που από το να πληκτρολογώ τις εντολές οδήγησης...
Δεν χρειάζεται. Μπορείς να φτιάξεις ένα scriptάκι που θα τρέχει αυτόματα με το που θα κάθεσαι στη θέση του οδηγού (αρκεί να έχεις ανοίξει με το σωστό κλειδί)
-
Λοιπόν, σοβαρά τώρα, το μόνο Microsoft που μπορεί να έμπαινε κάποτε στο αυτοκίνητό μου είναι το Mouse. Και αυτό.. παίζει, έχω και ένα Logitech!
-
Προσωπικά θα περιμένω να βγει το Car OS X από την Apple και τον Steve Jobs
-
ÄçëáäÞ áí ôïõ âÜëù 512 Ram êáé ÉíôÝë Ñ14 èá óôñïöÜñåé êáëýôåñá ??
-
Πάντως παιδιά οι απαιτήσεις των embedded συστημάτων είναι πολύ διαφορετικές από αυτές των κοινών υπολογιστών. Τα Windows Embedded έχουν αρκετό καιρό στην αγορά, αν και δεν ξέρω αν είχαν επιτυχία στη βιομηχανία.
Το πρόβλημα με τα embedded συστήματα είναι ότι είναι πολύ low level. Αν η Microsoft πετύχει να φτιάξει ένα πακέτο ανάπτηξης high level εξειδικευμένο στις απαιτήσεις της αγοράς αυτοκινήτου, οι κατασκευαστές θα το υιοθετήσουν.
Θυμίζω ότι το iDrive της BMW αναπτύχθηκε από τη Siemens πάνω σε πλατφόρμα Windows. Και παρά τις διαμαρτυρίες για τη λειτουργικότητά του, κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε ότι δεν έκανε αυτό που έπρεπε ή ότι κόλλαγε.
Αυτή τη στιγμή η Σειρά 7 της BMW έχει 70 διαφορετικούς controllers που ελέγχουν τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου. Είναι λοιπόν προφανές ότι δεν μπορεί η ανάπτυξη να συνεχιστεί προς την ίδια κατεύθυνση. Ο κεντρικός υπολογιστής που θα ελέγχει όλα αυτά είναι μονόδρομος -άντε δύο, ένας για τις σοβαρές λειτουργίες του κινητήρα και ένας για τα περιφεριακά. Το ίδιο και τα bus μεταφοράς δεδομένων.
Αυτοκίνητα που τρέχουν Windows στην αγορά από το 2005