-
Τώρα τελευταία βλέπω πολλές δημοσιεύσεις σχετικά με τα προβλήματα που βγάζουν τα Opel. Είναι πραγματικά τόσο ζημιάρικα τα Opel? Κανένας που να έχει Opel και να μην χαλάει δεν υπάρχει? Που πήγε ρε γαμώτο η γερμανική αξιοπιστία?
-
Τώρα τελευταία βλέπω πολλές δημοσιεύσεις σχετικά με τα προβλήματα που βγάζουν τα Opel. Είναι πραγματικά τόσο ζημιάρικα τα Opel? Κανένας που να έχει Opel και να μην χαλάει δεν υπάρχει? Που πήγε ρε γαμώτο η γερμανική αξιοπιστία?
-
Τώρα τελευταία βλέπω πολλές δημοσιεύσεις σχετικά με τα προβλήματα που βγάζουν τα Opel. Είναι πραγματικά τόσο ζημιάρικα τα Opel? Κανένας που να έχει Opel και να μην χαλάει δεν υπάρχει? Που πήγε ρε γαμώτο η γερμανική αξιοπιστία?
-
Σύντροφοι πάρτε (ξανά) τά όπλα σάς!!!
-
Με προλαβες!!!
Ο πολεμος (ξανα)ξεκινα -
Τώρα κι' εσύ τι το άνοιξες αυτό το τόπικ; Αρκετούς πολέμους δεν είδαμε γι' αυτή την εβδομάδα;
-
Μαλισταααα....................
Οφειλω να πω οτι δυο ελπατζιδες( ) μου εχουν πει οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα που ανεβαζουν-οχι λογω τρακας- ειναι Opel!!!!!!!
Ακουω μπινελικια.... -
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Μαλισταααα....................
Οφειλω να πω οτι δυο ελπατζιδες( ) μου εχουν πει οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα που ανεβαζουν-οχι λογω τρακας- ειναι Opel!!!!!!!
Ακουω μπινελικια....Κάντους τρείς.
-
ρε παιδιά μόνο ΕΛΕΟΣ μην πλακώνεστε... τι κακό και μάχη είναι αυτή...
Είναι χρήσιμο νομίζω να λένε όποιοι αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, αλλά δεν είναι λόγος αυτός να γίνεται σφαγή και να αρχίζουν οι ειρωνίες....... -
Ρε παιδία δεν το λέω με κακία ότι χαλάνε τα Opel, και μένα μου αρέσουν πολύ σαν αυτοκίνητα αλλά τι είναι αυτό που συμβαίνει? Τόσο ζημιάρικα είναι?
-
Αυτές τις πληροφορίες πρώτη φορά τις ακούω. Τίποτα πιο συγκεκριμένο; Κάποια ελαττώματα που εμφανίζονται συχνότερα;
-
H εμπειρία μου με τα Όπελ έχει να κάνει με παλαιότερα μοντέλα δύο πολύ κοντινών μου συγγενών.
Το πρώτο,ένα Οpel Kadett 1.2 του 1977,αφού πέρασε τα πάνδεινα στα χέρια του οδηγού και των τέκνων του,χωρίς να απαιτήσει το παραμικρό,συνεχίζει την καριέρα του στα βουνά του Σουλίου,όπου εκτελεί χρέη μεταφορέα τοπικού βοσκού στα λιβάδια!Με λίγα λόγια κάτι παραπάνω από τέρας αξιοπιστίας!!
Το άλλο είναι ένα Vectra του 1989 1.6 με 75 άλογα ,και μετά από 230000 χλμ. επίσης δεν ζητά τίποτε περισσότερο από την τακτική του συντήρηση!
Έπειτα από αυτά τι να υποθέσω για τα Όπελ,εκτός και εάν τα καινούργια είναι πιο ευπαθή (όπως δηλαδή βλέπω να συμβαίνει με όλες σχεδόν τις μάρκες) -
Καλά,άσε τά παλιά.Ηταν σίγουρα σκυλιά!!!
Πάντως,ο ΕΛΠΑτζής πού μέ είχε μεταφέρει πρίν τρείς μήνες,αυτό μου είπε.
Τά αυτοκίνητα πού φορτώνει πιό συχνά,είναι Οπελ,καί οι βλάβες τους,ώς συνήθως,είναι ηλεκτρονικές. -
Στο Vectra (μοντ. 99) που ειχαμε μεχρι περυσι (και 65.000 χλμ) ειχαμε τα εξης προβληματα:
Ρουλεμαν κρεαμγιερας(1η εβδομαδα)
Δυναμο
Α/C (φτιαχτηκε με την τριτη επισκεψη)
Εντονο μεταλλικο τριξιμο στην οροφη (δεν γινοταν να φτιαχτει)
Μονιμα αναμμενο το λαμπακι του αεροσακου.(Εφτεγαν το ηλεκτρονικα, στην πραγατικοτητα ο αεροσακος λειτουργουσε αλλα ειναι σπαστικο να κυκλοφορεις με το λαμπακι εκει...)Απαραδεκτο ηταν οτι ο κινητηρας ειχε σβησει τουλαχιστον 6-7 φορες εν κινησει ενω ηταν σε χαμηλες στροφες (1000 - 1500)
Γενικα δε μειναμε ευχαριστημενοι.
-
Κι εγώ έχω ένα φίλο με οπελ μάντα και μια χαρά αξιόπιστο είναι
-
Μηπως για ολα ευθυνεται η Bosch?
-
σε ολα τα αυτοκινητα αλλα λιγοτερο αλλα περισσοτερο εμφανιζονται βλαβες για τις οποιες δεν φταιει ο κατοχος τους και οφειλονται σε ελλατωματικα εξαρτηματα αστοχια υλικων ή προβληματα κατα την συναρμολογηση.
αυτο ομως δεν μπορει να χαρακτηρισει ως ζημιαρικη μια αυτοκινητοβιομηχανια τουλαχιστον με τα στανταρτς με το οποια σημερα αυτες κινουνται.
παντα συνεβαιναν και παντα θα συμβαινουν αναλογα περιστατικα αφου αυτα κυριως εμφανιζονται σε νεα μοντελα μολις αυτα κανουν τα χιλιομετρα τους και βγαλουν τις ''παιδικες ασθενειες''......... το θεμα ειναι οι αυτοκινητοβιομηχανιες θα πρεπει να σεβονται λιγο περισσοτερο τους πελατες τους και να τολμουν σε ανακλησεις οχι μονο οταν υπαρχουν προβληματα σε πολυ σημαντικα σημεια που αφορουν την ασφαλεια των επιβαινοντων για τον φοβο των αγωγων και των μεγαλων αποζημιωσεων που σε αναλογες περιπτωσεις επιδικαζονται αλλα και σε μικροτερης σημασια προβληματα οπου υπαρχει μονο ταλαιπωρια του πελατη τους η οποια ομως μεταφραζεται σε δυσαρεσκεια με αποτελεσμα το ''κακο ονομα''.
-
Εμείς ένα Astra μοντέλο 2000 που έχουμε, με 60000 χιλιόμετρα, πέρα από τα προγραμματισμένα service του, η μοναδική φορά που χρειάστηκε κάτι ήταν πριν από κανα μήνα όπου αλλάχτηκε το δυναμό. Μπορώ να πω πως είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι με την αξιοπιστία του.
Συμφωνώ επίσης απόλυτα με τα λεγόμενα του alexastrag. -
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Μαλισταααα....................
Οφειλω να πω οτι δυο ελπατζιδες( ) μου εχουν πει οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα που ανεβαζουν-οχι λογω τρακας- ειναι Opel!!!!!!!
Ακουω μπινελικια....Αυτό ακριβώς μου έχουν πει κι εμένα (...βέβαια εγώ θα τους κάνω να αλλάξουν γνώμη καθώς στους 17 μήνες που το έχω το έχω φορτώσει 6 φορές )
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Αυτό ακριβώς μου έχουν πει κι εμένα (...βέβαια εγώ θα τους κάνω να αλλάξουν γνώμη καθώς στους 17 μήνες που το έχω το έχω φορτώσει 6 φορές )
Ποιο έχεις φορτώσει;
Είναι πραγματικά τόσο ζημιάρικα τα Opel?