-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
:metalo:
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1411740/Κατέβασε τις φωτό και στείλτες στην ΕΟΟΕ όπως είσαι.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Κατέβασε τις φωτό και στείλτες στην ΕΟΟΕ όπως είσαι.
Μιλαμε για προκληση..........
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Μια που το φορτηγάκι μου έγινε η 'πέτρα του σκανδάλου' να μου επιτρέψετε να πω ότι για 500 € το χρόνο (τέλη κυκλοφορίας και ασφάλεια) ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ να βγάλω 'ιστορικές' πινακίδες και να έχω όλους αυτούς τους περιορισμούς και κυρίως να με πιάνει στο στόμα του ο καθένας, σχολιάζοντας αν έκανα χιλιόμετρα συντήρησης (;) βολτάροντας στο Σούνιο ή πήγαινα να ψωνίσω κρέμες.
Κρατάω τις κρατικές πινακίδες και έχω την ησυχία μου...Άσε που μου βάλατε ιδέες με τα μοτέρ σουμπαρού...
Ψάχνω για τροπέτο!Φιλε μου, ΑΚΡΙΒΩΣ αυτα μια ζωη λεω κι εγω, καλυτερα να πληρωνω τελη και ασφαλειες αλλα να χω την ησυχια μου, χωρις να πρεπει να δινω λογαριασμο, γιατι ΔΥΣΤΥΧΩΣ υπαρχει πολυ μιζερια και κακια με αυτα τα κλαμπ ιστορικων αυτοκινητων...
Βεβαια, οι περισσοτεροι ειναι μια χαρα παιδια, αλλα ειναι και μερικοι που δεν εχουν αλλη δουλεια απτο να ζαλιζουν τον κοσμακη...Καλά μου παιδιά,
Έχετε χάσει λιγάκι το νόημα του ιστορικού αυτοκινήτου...
Αν το κράτος σε μια, ομολογουμένως σπάνια για τα Ελληνικά δεδομένα, κίνηση καλής θέλησης αποφάσισε να πριμοδοτήσει προ δεκαετίας τα ιστορικά αυτοκίνητα με απαλλαγή από τέλη και περιττά έξοδα, αυτό το έκανε όχι για να μπορούμε να τα κυκλοφορούμε τζάμπα επειδή δεν αξίζουν ή έχουν πληρώσει πολλές φορές τέλη στο παρελθόν ή ακόμα ακόμα για να τρέχουμε σε ράλλυ (έλεος... τι άλλες μαλακίες θα ακούσουμε πια), αλλά για να τα συντηρήσουμε ούτως ώστε να μείνουν στη χώρα μας ως δείγματα 'τεχνολογικής αρχαιολογίας', αντικείμενα μουσειακού και ιστορικού ενδιαφέροντος για τις υπάρχουσες και τις μελλοντικές γενιές - αντί να πάμε να τα πετάξουμε λόγω κόστους συντήρησης.
Στη λογική αυτή, όπως δε θα έπαιρνες επιχορήγηση για ένα κτίριο του Τσίλερ να το πλακώσεις στους καθρέφτες και να το νοικιάσεις για γραφεία, αυτονόητο είναι ότι πρέπει να προσπαθήσεις να διατηρήσεις ένα χαρακτηρισμένο ιστορικό όχημα, κατά το δυνατό, στην εργοστασιακή του μορφή (και όχι το αντίθετο). Διαφορετικά, αν δε θέλεις τις σχετικές διευκολύνσεις, μοναχός σου χόρευε και όσο θέλεις πήδα - κάνε ό,τι γουστάρεις με αυτό!
Επί της ουσίας, επειδή κάποια στιγμή, πιθανώς λόγω επαγγελματικής ιδιότητας, ίσως και λόγω της μεγάλης μου αγάπης για την ιστορία των συμπαθών αερόψυκτων, μου ζητήθηκε η προσωπική μου γνώμη αναφορικά με το χαρακτηρισμό ιστορικού ή μη πολλών αντίστοιχων παλαιών οχημάτων, σε πληροφορώ, ότι το συγκεκριμένο φορτηγάκι θα είχε πολλές πιθανότητες να γίνει δεκτό λόγω σπανιότητας (πλέον) αλλά και λόγω ηλικίας. Από την άλλη, να είσαι σίγουρος ότι θα περνούσες από μιαν άτυπη συνέντευξη, κατά την οποία θα προσπαθούσα να διαπιστώσω αν έχεις σοβαρή πρόθεση να το επαναφέρεις στην αρχική του μορφή ή αν το αγόρασες/κληρονόμησες με σκοπό να το σενιάρεις, να του βάλεις μια βαρβάτη μηχανή και να κάνεις βόλτες και εκδρομές με τους φίλους σου το καλοκαίρι (πράγμα για το οποίο είναι φανταστικό- και εγώ αυτό θα έκανα!). Στην πρώτη περίπτωση η γνώμη μου θα ήταν θετική ως προς τη χορήγηση ειδικών αριθμών κυκλοφορίας διότι αντιμετωπίζεις εσύ ο ίδιος το αυτοκίνητό σου σαν ιστορικό αντικείμενο (σ'αρέσει δε σου αρέσει 30ριά αλογάκια έβγαζε -άντε μέχρι 50 στα τελευταία - και στα 90χαω θέλεις 4 ντεπόν για να συνέλθεις μετά από 1 ώρα), στη δεύτερη περίπτωση αρνητική διότι απλά θέλεις ένα μουράτο φτηνό αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου/χόμπυ σου. Δύο διαφορετικές γνώμες από το ίδιο άτομο για το ίδιο αυτοκίνητο.Προσωπικά μένω στην τελευταία φράση του Αρτεμη Λαγού, προσθέτοντας ότι ενώ όταν είχαν πρωτοβγεί τα ιστορικά νούμερα ένιωθα πολύ περήφανος που ένα από τα αυτοκίνητά μου κυκλοφορούσε ως ιστορικό (και είχα και αντίστοιχο σεβασμό από τους γύρω μου- ουκ ολίγες φορές!), σήμερα φοβάμαι να το κυκλοφορήσω, ακόμα και για τη μίνιμουμ συντήρησή του επειδή νιώθω πως όλοι με κοιτάζουν με μισό μάτι. Έτσι, αυτό που πάντοτε λέω, φίλε pienaf1, είναι ότι αν μου βάλεις ένα πεντακοσάρικο έξοδα το χρόνο για το ιστορικό μου θα βάλω τα γέλια διότι από μόνος μου χαλάω πολλά πεντακοσάρικα για να το διατηρήσω σαν ιστορικό. Θα με στεναχωρήσει/περιορίσει ένα πεντακοσάρικο επιπλέον ασφαλώς αλλά αν ήξερα ότι πήγαινε σε καλό σκοπό ή για την ανάπτυξη του χώρου θα το πλήρωνα χωρίς πολλές πολλές γκρίνιες. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, το θέμα έχει ξεκινήσει από την κακία κάποιου τύπου ενώ συνεχίζει να μας ζαλίζει ένα μήνα μετά επειδή ο κόσμος διψάει για σκάνδαλα και αίματα... Αυτό που λέω, λοιπόν, είναι πως εδώ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΟΥΤΕ ΑΙΜΑΤΑ και η οποιαδήποτε κακή χρήση πρέπει να τακτοποιείται ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ και με συνοπτικές διαδικασίες ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ από τις αρμόδιες λέσχες. Στον εντοπισμό αυτών των παραδειγμάτων δε ευχαρίστως να βοηθήσω επίσης, φίλε και Λαγέ μου (άσε που το έχω ήδη κάνει ως Αρτέμης Διγέτιος και εγώ).
Καλοι μου ανθρωποι!
Οφειλω κ γω, για να μην παρεξηγηθω, να εξηγησω οτι συμφωνω με τα αυτονοητα που ειπωθηκαν (π.χ. οτι ΔΥΣΤΥΧΩΣ εχει παρεξηγηθει η εννοια του κλασσικου, απο πολλους, γιατι οντως εχουμε δει πινακιδες ΙΟ σε ασχετα αυτοκινητα, καβουρεμενα, η ακομα και τελειωμενα donor cars, αυτοκινητα εντελως ασχετης χρονολογιας (η καταστασεως),οπως επισης εχουμε δει και αριστουργηματα, σε κλαμπ παραλιακης βραδιατικο, πρωτη μουρη με ΙΟ πινακιδες παλι!
Προσωπικα εγω πιστευω, οτι ενα αυτοκινητο ΣΩΣΤΟ, με ΙΟ πινακιδες, εχει μεν το δικαιωμα (οπως ορθως οριζεται απο τους κανονισμους μιας σοβαρης λεσχης) να κανει καποια χιλιομετρα συντηρησης, μεσα σε καποια πλαισια. Ειναι κριμα να το φορτωνεις με καυσοξυλα π.χ. ,-οπως και να το κανουμε, η χρηση του πρεπει να ειναι περιορισμενη, ωστε το αμαξι να κινειται οταν πρεπει, (το ποτε πρεπει προσδιοριζεται απο τους κανονισμους της καθε λεσχης) χωρις αυτο να σημαινει οτι πρεπει να το φαει η ακινησια!
Υπαρχουν ομως καποιοι (σαν εμενα) που ειναι πιο 'ατζαμηδες' ας πουμε, που μπορει μια καθημερινη ξημερωματα να θελουν να πανε μια βολτα με το ιστορικο τους, μεχρι την Βαρκιζα! Θεωρω οτι ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, δεν εχει λογο να 'φοραει' ΙΟ νουμερα, καθως αυτη η χρηση δεν προβλεπεται απο τους κανονισμους! Και ακριβως γι αυτο τον λογο φτασαμε στο σημειο να βρισκουν τον μπελα τους και καποιες σοβαρες λεσχες (μετα απο αναφορες) και να παιρνει δικαιωμα ο καθε ασχετος/αγροικος/ετεροφωτος αρμοδιος καποιου υπουργειου να επιβαλλει χυδαιους ελεγχους στα ιστορικα, (με σκοπο την αισχροκερδια εν τελη) οπου και την πληρωνουν κι αλλοι την νυφη.
Θα επιβαλλουν σιγουρα 'εξωνυχιστικους' ελεγχους με τιποτα ΑΣΧΕΤΑ κριτηρια, και θα βρουν καποιον αλαζονικο και φτηνο τροπο να τσεπωσουν τα λεφτα του κοσμακη!
Γι αυτο καλυτερα οσοι εμαστε της 'χαλαροβολτας' να τους ακουμπανε τα τελη και την ασφαλεια μια κ καλη, για να μην βαζουμε σε μπελα αλλους που δεν φταινε, και να μην δινουμε δικαιωματα!
Να μαστε καλα ρε παιδια -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Κατέβασε τις φωτό και στείλτες στην ΕΟΟΕ όπως είσαι.
Καλα τωρα το ειδατε? Το εχω δει εδω και ενα χρονο στη Γλυφαδα αλλα δεν μιλαω για να μην προκαλεσω (ερε τι εχω να ακουσω τωρα...). Η Ε32 πρωτοκυκλοφορησε το 1986! Δεν τηρει καν τα προσχηματα...
Κυκλοφορει και ενα Chrysler Voyager (επισης Γλυφαδα) με ιδιες πινακιδες το οποιο πρωτοβγηκε το 1988!
Αν παλι δεν ειδα καλα και λεει Dodge Voyager τοτε ο Θεος μπορει να το κανει 1984...Επειδη ειμαι απο 'αντιπαλο' (χαιδευτικα) στρατοπεδο θα προτεινα να παραπονεθουν τα παιδια του φορουμ που προσκεινται στην Εοοε.
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Κατέβασε τις φωτό και στείλτες στην ΕΟΟΕ όπως είσαι.
Καλα τωρα το ειδατε? Το εχω δει εδω και ενα χρονο στη Γλυφαδα αλλα δεν μιλαω για να μην προκαλεσω (ερε τι εχω να ακουσω τωρα...). Η Ε32 πρωτοκυκλοφορησε το 1986! Δεν τηρει καν τα προσχηματα...
Κυκλοφορει και ενα Chrysler Voyager (επισης Γλυφαδα) με ιδιες πινακιδες το οποιο πρωτοβγηκε το 1988!
Αν παλι δεν ειδα καλα και λεει Dodge Voyager τοτε ο Θεος μπορει να το κανει 1984...Επειδη ειμαι απο 'αντιπαλο' (χαιδευτικα) στρατοπεδο θα προτεινα να παραπονεθουν τα παιδια του φορουμ που προσκεινται στην Εοοε.
Πολύ αξιόλογο μέλος του ΔΣ της ΕΟΟΕ ενημερώθηκε τηλεφωνικώς πριν από λίγο.
-
τα ' αντιπαλα στρατοπεδα' δεν μιλανε τοσο καιρο
ελπιζεις το τηλ.που εκανες να κανει τιποτα
βαζω στοιχημα οτι θα περαση και αυτο απαρατηρητο
και μολις πας να παρεις εσυ πινακιδες για το OPEL μοντελο 1955
θα σου πουνε οχι γιατι εχεις λαμπες απο νεο μοντελο πχ λεμε -
χτες
-
Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
χτεςΕ καλά, για ένα σπασμένο φανάρι κάνετε έτσι ? Θα το φτιάξει ο άνθρωπος
-
Ο χρήστης NIKOS17M έγραψε:
χτες
Ε καλά, για ένα σπασμένο φανάρι κάνετε έτσι ? Θα το φτιάξει ο άνθρωπος
'Την μπετονιερα μην κατηγορας-αυτη σου δινει για να φας'
Δεν βλεπω τιποτα κακο...χαχαχαχα
-
Αυτά τα παλιά αυτοκίνητα ήταν πολύ γερά,σκέτο μπετό ήταν!
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
-
Παντως την διατηρει σε αριστη κατασταση...
...την μπετονιερα
Σοβαρα τωρα: Ντροπη και αισχος, για τον ιδιοκτητη, αλλα και για τους φορεις που δινουν τις πινακιδες ιστορικου οχηματος (δεν καταλαβαινουν οτι με αυτες τις εικονες ξεφτιλιζονται;)
-
Καλησπερα
Παρακολουθω το θεμα ως λατρης των αυτοκινητων αλλα σαφως και δεν ειμαι γνωστης.Ποιο ειναι το προβλημα με το BMW???
-
Οτι αυτη η σειρα ξεκινησε να κατασκευαζεται το 1986.
Τα τελευταια ιστορικα που βγηκαν με την 25ετια ηταν το 2009 αυτα του 1984.
Δεν υπαρχει ουτε μια στο δισεκατομυριο αυτο το πλαισιο να ειναι 1984, αρα εχει γινει μαμουνια. Καταλαβες?ΥΓ: Καλα Λαμπρο δεν παιζεσαι...! Που τον τσιμπησες ρε συ???
-
ok ευχαριστω!
-
Ο χρήστης DIMOSgr έγραψε:
τα ' αντιπαλα στρατοπεδα' δεν μιλανε τοσο καιρο
ελπιζεις το τηλ.που εκανες να κανει τιποτα
βαζω στοιχημα οτι θα περαση και αυτο απαρατηρητο
και μολις πας να παρεις εσυ πινακιδες για το OPEL μοντελο 1955
θα σου πουνε οχι γιατι εχεις λαμπες απο νεο μοντελο πχ λεμεΓια να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι θα γίνει κίνηση σχετικά με το θέμα, γι' αυτό μπήκα και στην διαδικασία να ειδοποιήσω.
Όπως και να έχει, έπρεπε να γίνει.
Μπορεί να είμαι αφελής.
Εϊδωμεν... -
Καλα εκανες!
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Κι εμεις καθομαστε και συζηταμε 'περτιτέμπο'... για την 190, την κορολα, το τροχοκινουμενο φορτηγακι που κι αν εχει τρυπες κι αν κρεμεται ο προφυλακτηρας οκ μωρε, βγαζει πινακιδες αν δεν εχει μοτερουκλα ζουμπαρου να σου πω εγω φιλε μου τι θα κανεις...
Επειδη αυτο ειναι ευθεια επιθεση εναντιον μου θελω να απαντησω:
- Ο οποιοσδηποτε εχει δικαιωμα να βγαλει το αμαξι τοι ιστορικο εφοσον πληρει τις προυποθεσεις. Δεν ειναι προνομιο λιγων.
- Το συγκεκριμενο VW bus ετσι οπως φαινεται στην φωτογραφια αξιζει να βγει ιστορικο.
- Λυπαμαι αν μια χαλαρη μεν, ευθεια δε απαντηση που εδωσα παρεξηγηθηκε. Ναι αν δεν ειναι σαπιο εχει πολλες πιθανοτητες να περασει. Ετσι απαντω εγω. Ορθα κοφτα και λιγο χιουμορ και αυτοσαρκασμο.
- Η μετροπη σε μοτερ σουμπαρου (ή ζουμπαρου οπως λες) ειναι αρκετα κοινη σε παλια VW, μη αποδεκτη ομως για ενα ιστορικο οχημα. Με μια απλη λεξη ηθελα να πω στον ανθρωπο οτι αν το αμαξι του δεν ειναι καγκουρω τοτε μπορει να προχωρησει.
- Απο επαγγελματικης αποψης, εχω δικη μου επιχειρηση που δεν εχει σχεση με την αυτοκινηση και παρα την κριση δοξα τω θεω ακομα τη βγαζουμε. Ουτε λεσχαρχης ειμαι για να ψαρευω μελη, ουτε ζω απο μισθο που μου δινει ο Σισα ή η Εοφιλπα. Το χομπυ μου κανω και εμπλουτιζω τις γνωσεις μου. Αρα το δηθεν υφακι που μου προσαρτεις 'να σου πω εγω φιλε μου τι θα κανεις... ' ειναι ατυχες.
- Εδω μεσα ειναι φορουμ και το συγκεκριμενο τοπικ αφορα πινακιδες Φιλπα. Δεν νομιζω οτι εχω σηκωσει ουτε ενα ποσταρισμα που ειναι εκτος θεματος.
Με ενοχλησε πολυ η αναφορα σου και δε νομιζω οτι εχω δωσει δικαιωμα για κατι τετοιο. Αν παλι παρεξηγησα τα γραφομενα σου, τοτε ζητω συγγνωμη.
Παμε τωρα και στα δημοσιευματα.
Ολοι λιγο πολυ ξερουμε οτι αυτα τα δημοσιευματα ειναι ενεργειες γνωστου κυριου που διεγραφη απο γνωστη λεσχη. Καλως ή κακως? Δεν γνωριζω και δεν ειμαι αρμοδιος να κρινω.- Ο οποιοσδηποτε εχει δικαιωμα να βγαλει το αμαξι του ιστορικο εφοσον πληρει τις προυποθεσεις... Συμφωνω! Ναι!! Ολες τις πρυποθεσεις, οχι μονο καποιες απ αυτες. Δεν μπορει να ειναι ιστορικο με τρυπες, σαπια, κρεμασμενα τμηματα και παραποιησεις!!! Τοτε δεν ειναι ιστορικο, μας προσβαλει ολους, εχει πολλες πιθανοτητες να κουβαλησει μπετονιερες και 'ανοιγει τον δρομο' στον καθε τζαμπατζη που θα σκεφτει 'ελα μωρε αφου μπορει αυτο γιατι οχι και το δικο μου που εχει και 3 τρυπες λιγοτερες'
- Αυτο φυσικα δεν εχει να κανει σε καμια περιπτωση με το vw του pienaF1 το οποιο ειναι ενα ζηλευτο προτζεκτ, οταν τελειωσει θα ειναι πανεμορφο **αλλα παραλληλα και μεγαλο κριμα **για ενα οχημα πολλαπλων χρησεων σαν αυτο , να μην μπορει να κανει τις διακοπες του, τα καμπινκ του,να φορτωσει τις ψησταριες του, τα ποδηλατα του και τα σχετικα... πραγμα που αντιλαμβανεται κι ο ιδιος, οπως καταλαβαινω απ τα γραφομενα του και θα πραξει αναλογα-δηλαδη μονοδρομος οι κρατικες πινακιδες!
3.Επισης **καμια μα καμια επιθεση **δεν γινεται στο προσωπο σου αγαπητε μου cosmoMike που και γνωριζομαστε και ιδιαιτερως συμπαθης μου εισαι και τις ιδιες ιδεες νομιζω υπηρετουμε. Βεβαια εν μεσω αυτης της αναμπουμπουλας , να δινουμε εσυ κι εγω που ειμαστε γνώστες της καταστασης,'χαλαρες' απαντησεις δεν νομιζω πως βοηθαει... το εντοπησα και το ανεφερα καλοπροαιρετα. Ισως λιγο πιο εντονα απ οτι θα επρεπε...αλλα πως να 'μαζευτω',οταν εχω βαρεθει να διαβαζω αυτα τα ανοητα δημοσιευματα των τελευταιων ημερων σε διαφορα μεσα , στο κινητο μου εχω ενα σωρο φωτογραφιες λανθασμενης χρησης απο καποιους και γω εχω φτασει στο σημειο να 'αυτομαστιγωνομαι' οταν θελω να βγαλω το χ1/9 μου μια εθνικη για να στρωσει το μοτερακι του ;
Μηπως μια ευθεια απαντηση θα ηταν: 'οταν φερεις το οχημα στην εργοστασιακη του μορφη και σε ικανοποιητικη κατασταση, εχοντας συνυπολογισει τις δυσκολιες-περιορισμους των εν λογω πινακιδων θα μπορεσεις να...' Μηπως τοτε δεν θα ειχαμε παρεξηγησεις,ουτε μεταξυ μας ουτε απ αυτους που μας διαβαζουν...
Οσο για τα 5 και 6 δεν νομιζω πως αναφερθηκε κανεις , δεν τα σχολιαζω καν , αυτα ειναι αυτονοητα, τωρα παλι αν ημουν υπερβολικος ή καποια εκφραση μου ατυχης, ζητω συγνωμη.
Τελος θα θελα να μας πεις τι γνωριζεις για τον ανθρωπο που εχει τοσο μενος προς τις λεσχες και τα ιστορικα οχηματα ,να μαθουμε κι εμεις 'τι παιζει'...
-
Ο χρήστης xrepolatris έγραψε:
'Την μπετονιερα μην κατηγορας-αυτη σου δινει για να φας'Αυτή η 115 κυκλοφορεί στα μέρη μας, είναι σε κακή κατάσταση (όπως και ήταν όταν της έβγαλαν τις πινακίδες) και χρησιμοποιείται καθημερινά με τον τρόπο που φαίνεται στη φωτογραφία του Λάμπρου , φορτωμένη με οικοδομικά υλικά κλπ.
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
τα ' αντιπαλα στρατοπεδα' δεν μιλανε τοσο καιρο
ελπιζεις το τηλ.που εκανες να κανει τιποτα
βαζω στοιχημα οτι θα περαση και αυτο απαρατηρητο
και μολις πας να παρεις εσυ πινακιδες για το OPEL μοντελο 1955
θα σου πουνε οχι γιατι εχεις λαμπες απο νεο μοντελο πχ λεμεΓια να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι θα γίνει κίνηση σχετικά με το θέμα, γι' αυτό μπήκα και στην διαδικασία να ειδοποιήσω.
Όπως και να έχει, έπρεπε να γίνει.
Μπορεί να είμαι αφελής.
Εϊδωμεν...ξερεις καλα οτι ειμαι μαζι σου και ελπιζω κατι να αλαξει
-
Διατηρώ στα δύο αυτοκίνητά μου τις κανονικές πινακίδες, πληρώνοντας τέλη και περνώντας ΚΤΕΟ και κάρτες, για να έχω τη χαρά να κυκλοφορώ νόμιμα και με το κεφάλι ήσυχο. Βέβαια, όλοι μου οι -άσχετοι με το αντικείμενο- φίλοι με θεωρούν χαζό που δεν κυκλοφορώ με ΙΟ για να πάω στο γραφείο σαν τις 'αμερικανοζιγκουλιάρικες' SL που βλέπω καθημερινά στην Αθήνα.
Πέραν, όμως, των όσων ορθών αναλύονται εδώ, έχετε σκεφθεί ποτέ την πιθανότητα να κτυπήσει κάποιον άνθρωπο ένα όχημα με ΙΟ πινακίδες σε καθημερινή χρήση;
Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα κυκλοφορεί παρανόμως, λογικά η ασφάλεια θα αρνηθεί να πληρώσει και ο ατυχής (ή οι ατυχείς οικείοι του, σε περίπτωση θανάτου) δε θα ευρεθούν αντιμέτωποι με ασφάλεια ή με το επικουρικό (το οποίο δε θα καλύπτει την περίπτωση), αλλά θα προσπαθούν να ικανοποιηθούν από τον ιδιοκτήτη. Και ο μεν ιδιοκτήτης ας πρόσεχε, ο ατυχής ζημιωθείς, όμως, τι φταίει;
Από κάτι τέτοιο προσπάθησε να μας προστατεύσει ο 490/1976 περί υποχρεωτικής ασφαλίσεως και αυτό καταστρατηγείται με την παράνομη κίνηση οχήματος με ΙΟ πινακίδες.
Εκτός λοιπόν από καροϊδία, φοροδιαφυγή, αποφυγή ελέγχων ασφαλείας και καυσαερίων, όσοι κυκλοφορούν με ιστορικές πινακίδες κανονικά, οδηγούν στην πράξη ανασφάλιστα οχήματα και γίνονται επικίνδυνοι και για τους άλλους.
....................
ΥΓ: γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλές ασφαλιστικές που έχουν πληρώσει ζημίες που έγιναν στα πλαίσια τέτοιας κυκλοφορίας. Άλλο, όμως, ένα φτερό και άλλο ένα πόδι. Για 50+k αποζημίωση, θα το σκεφτούν καλά πριν πληρώσουν.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες