Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Leaf
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Nissan Leaf
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 10
    • 11
    • 5 / 11
    Μελλοντικά Μοντέλα
    6
    213
    3448
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Παπαφάνκυ, επειδή ούτε εσύ ανήκεις στο κοινό της Μουλινέξ, θα έρθεις πίστα που κανονίζουμε με τον Νταχτιρντίνο; Μη μου έρθεις μόνο με κανένα Leaf ή ηλεκτρικό Aixam, γιατί ούτε μέχρι τις Σέρρες δεν θα φτάσεις...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Με το Leaf θα έφτανα σίγουρα. Η επιστροφή όμως θα γινόταν 8 ώρες μετά. Για πίστα δεν ξέρω, κανονίστε και βλέπουμε. Μάλλον αρνητικά όμως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Αν ήθελες να ακολουθήσεις το κομβόι δύσκολο σε βλέπω με το Leaf να φτάνεις...

          Μιλάμε στις Συναντήσεις!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Ο χρήστης Thanasis89 έγραψε:
            Θεωρεί ότι πρόκειται για ένα εναλλακτικό αυτοκίνητο πόλης.

            Δεν νομίζω πως λέω κάτι διαφορετικό! Εκει που έναν του αρκεί ένα ηλεκτρικό σκούτερ, δύο θα βολευτούν σε ένα ηλεκτρικό Smart, το Leaf είναι για τέσσερις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanasis89 last edited by

              Πάντως ρε παιδιά πέρα από την καθαρά οικονομική οπτική με την οποία και αντιμετωπίζω το Leaf καθώς δεν μου αρέσει καθόλου και την εξυπηρέτηση που μου παρέχει στις διαδρομές που κάνω μέσα στην ζούγκλα και εκτός αυτής, δεν βρίσκω την ώρα να πάρω στα χέρια την Ιταλίδα μου και να κατέβω Ωρωπό από Μαρκόπουλο ή Μαλακάσα. Χαλάλι της όσα και αν μου κάψει, αλλά δεν την χαλαλίζω για την Αθήνα. Το Leaf όμως το χαλαλίζω.
              Και ο μόνος λόγος που επιμένω στην ηλεκτροκίνηση για το αστικό πεδίο οδήγησης είναι η εκνευριστικά αργές ταχύτητες της πλειοψηφίας των Αθηναίων, το σταμάτα - ξεκίνα, ο κοιμισμένος τρόπος με τον οποίο οδηγεί η πλειοψηφία των οδηγών και γενικότερα η αποπνικτική ατμόσφαιρα της πόλης στην οποία δεν θέλω να βάζω κι εγώ το χεράκι μου ώστε να την κάνω χειρότερη. Σε λίγες μέρες θ' αγοράσω ποδήλατο. Οπότε καταλαβαίνετε την επιμονή μου... Οπότε ούτε επιδόσεις χρειάζομαι γιατί δεν τις αξιοποιώ, ούτε βενζίνη θέλω να καίω χωρίς να την απολαμβάνω πραγματικά και γενικά δεν γουστάρω να πληρώνω γι' αυτά που περιέγραψα παραπάνω, καθώς δεν αξίζει. Δεδομένου λοιπόν ότι η ευχαρίστηση και το συναίσθημα μένει πίσω στην παρούσα εξίσωση μας μένει μόνο η οικονομική οπτική.

              Ελπίζω να νιώθετε κι εσείς τα ίδια πράγματα. Αναγκαίο κακό λοιπόν το Leaf, καθώς είναι το μοναδικό που να πληρή αυτά που θέλω για την πόλη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Κάποιο μικρότερο ηλεκτροκίνητο θα ταίριαζε μάλλον περισσότερο στις ανάγκες σου, σε σχέση με το μικρομεσαίο Leaf. Περίμενε τα νέα μικρά Renault... αυτά θα κάνουν για την πόλη.

                Πες μας για την ιταλίδα καλύτερα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanasis89 last edited by

                  Σαν να έχεις δίκιο για τα Renault, αισθητικά καλύτερο το Fluence και λίγο μεγαλύτερη αυτονομία.

                  Όσο για την ιταλίδα... Απλά χάνεσαι όταν την οδηγάς...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    focusman91 last edited by

                    Το Leaf το πρωτο 5αστερο ηλεκτρικο αυτοκινητο
                    http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231110226

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      audipassion last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Περιγραφή της επιστροφή: Περιφερειακή χρησιμοποιώ και μάλιστα στην είσοδο της εσωτερική από την εξωτερική, στην ανηφόρα πριν την στροφή Νταμαρ, χρειάζεσαι δύναμη για να επιταχύνεις αξιοπρεπώς, όταν εσύ βγαίνεις με 80 και οι άλλοι έρχονται με 140... Ε μετά την στροφή εκείνη να μην την πάρεις γουστόζικα; Ε και την επόμενη πατημένη, πριν το Παπαγεωργίου; Μετά έχεις την μεγάλη ανηφόρα της Νεάπολης... ε το ηλεκτρικό θα είχε μείνει ήδη από μπαταρία μέσα σε 10 χλμ με τέτοιους ρυθμούς! Εν συνεχεία ευθείες (Περιφερειακός, Εθνική Θεσ/νίκης Μουδανίων, όπου και πάλι το Μουλινέξ θα είχε μείνει 5 φορές με 140-150 που πάει η αριστερή) Και μετά οι στροφές ξεκινάνε στο Ρύσιο, όπου έχει καλό παιχνιδάκι (για όσα αυτοκίνητα έχουν τιμόνι αντί για λαγουδέρα καϊκιού και αναρτήσεις αντί για αιώρες).

                      Θα έχεις άλλο αυτοκίνητο για αυτά , για να κινήσε παραλία σε ώρες αιχμής χωρίς να καίς βενζίνη και να φθήρεις τα μηχανικά μέρη του βενζινοκίνητου μια χαρά είναι .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Θεωρώ προσωπικά ότι αν το 1900 υπήρχε internet τα ίδια περίπου θα έγραφαν τότε για τους ΚΕΚ σε σχέση με τα άλογα κούρσας....

                        Πρέπει να πάω από τη Θεσσαλονική στην Έδεσσα. Φουλάρω με βενζίνη στην Θεσσαλονίκή και γεμίζω 4 μπιτόνια με πετρέλαιο φωτιστικό. Στη συνέχεια μετά από 10 ώρες θα έχω φτάσει. Το άλογο κάνει 3 ώρες ... Άρα τι τα θέλουμε τα αυτοκίνητα.

                        Λογικό είναι στην αρχή μία τεχνολογία να είναι ξεκάθαρα κατώτερη της υπάρχουσας. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι για πάντα και ότι δεν θα πρέπει να επενδύσεις σε αυτή. Σε 20 χρόνια από τώρα όλοι μας θα μιλάμε για τη θρυλική εποχή των πρώτων ηλεκτρικών με την αυτονομία των 50 km οδηγώντας κάτι που θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες με αυτονομίες της τάξης των 500~2000 km. (με τι τεχνολογία στο ενδιάμεσο είναι κάτι που είναι πολύ σχετικό ακόμα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nick last edited by

                          Τις τελευταίες ημέρες η Μερκελ ανακοίνωσε τεράστια έρευνα και χρηματοδότηση προς τα ηλεκτρικά, οπότε δεν είναι και τόσο δύσκολο για να καταλάβουμε που πάει το πράμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            axel12p last edited by

                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                            Σε 20 χρόνια από τώρα όλοι μας θα μιλάμε για τη θρυλική εποχή των πρώτων ηλεκτρικών με την αυτονομία των 50 km οδηγώντας κάτι που θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες με αυτονομίες της τάξης των 500~2000 km. (με τι τεχνολογία στο ενδιάμεσο είναι κάτι που είναι πολύ σχετικό ακόμα).

                            Υπό άλλες συνθήκες θα έλεγα πως τα 20 χρόνια είναι πάρα πολλά, σε σχέση με το πως τρέχει η τεχνολογία. Από την άλλη όμως η τεχνολογία των μπαταριών είναι σχεδόν στάσιμη τα τελευταία χρόνια και πιστεύω πως είναι ο μεγαλύτερος περιοριστικός παράγοντας για την ηλεκτροκίνηση. Μακάρι να υπάρξει σύντομα σημαντική και οικονομική πρόοδος στον συγκεκριμένο τομέα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Bασικά η τεχνολογία συσσωρευτών ήταν περίπου στάσιμη για καμμιά 100 χρόνια, και άρχισε να κινείται μόλις τα τελευταία είκοσι. Τα βήματα που έχει κάνει είναι πολλά, αλλά λείπει ακόμη το μεγάλο και καθοριστικό, αυτό π.χ. που θα φέρει μπαταρίες με αυτονομία 500 χλμ. και σε τιμή 'μην το πείτε πουθενά'.
                              Και είναι πιθανό αυτό το μεγάλο βήμα να μην έρθει ποτέ, αλλά να φτάσουμε σε αυτά τα νούμερα με πολλά μικρά βηματάκια, όχι κάποιο μεγάλο άλμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Δεν θα φτάσουμε εκεί τόσο εύκολα. Οι κυψέλες υδρογόνου θα μας προλάβουν.

                                Το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι θα προλάβω αρκετά χρόνια ακόμα με ΜΕΚ. Τα παιδιά μας σκέφτομαι που δεν θα έχουν τέτοια χαρά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Κανένα πρόβλημα, το βαθύ λόμπυ θα έχει φροντίσει και γι' αυτό. Οι κλασσικοί κινητήρες στο μέλλον θα έχουν δαιμονοποιηθεί σε τέτοιο βαθμό, που η κατοχή και η χρήση τους σε 'πολιτισμένα' κράτη θα ισοδυναμεί με όνειδος και ηθική κατάπτωση, οι δε κάτοχοί τους θα είναι μιάσματα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Θα είμαι ένας outcast. Θα καίω βενζίνη, θα πίνω αλκοόλ και θα τρώω κρέας! Κανονικός βάρβαρος!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Θα είμαι ένας outcast. Θα καίω βενζίνη, θα πίνω αλκοόλ και θα τρώω κρέας! Κανονικός βάρβαρος!

                                      +Hákarl

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Θα είμαι ένας outcast. Θα καίω βενζίνη, θα πίνω αλκοόλ και θα τρώω κρέας! Κανονικός βάρβαρος!

                                        αμα εισαι και αξυριστος, κατευθειαν στην αποστρειωση, στον Κορυδαλλο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thymios last edited by

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Επίσης μπορείς να το ρίξεις από έναν μεγάλο γκρεμό που καταλήγει στη θάλασσα. Και θα φορτίσει στην κατηφόρα και θα δένει με τον βυθό, έτσι μπλε όπως είναι βαμμένο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 5 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr