-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Για diesel μιλάς φαντάζομαι
Aθηνα - βενζινη.
Πόσο? Εξοπλισμός?
Απλά ενημερωτικά...
Πάλι θα ξοδέψεις... θα φας παντόφλα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Για diesel μιλάς φαντάζομαι
Aθηνα - βενζινη.
Πόσο? Εξοπλισμός?
Απλά ενημερωτικά...
Πάλι θα ξοδέψεις... θα φας παντόφλα
Όχι ρε...τρελός είσαι?
-
http://www.autocar.co.uk/car-video/bmw-m3-gts-vs-porsche-911-gt3-video-feature/
bmw m3 gts vs porsche gt3 -
Ο χρήστης teox έγραψε:
http://www.autocar.co.uk/car-video/bmw-m3-gts-vs-porsche-911-gt3-video-feature/
bmw m3 gts vs porsche gt3Απίθανη διαδρομή !!!
-
και τα δυο χρωματάκια θυμίζουν τα τηλεκατευθυνόμενα από τα πιτσιρίκια μου...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
και τα δυο χρωματάκια θυμίζουν τα τηλεκατευθυνόμενα από τα πιτσιρίκια μου...συμφωνώ,απλά η Porsche κατάφερε και έβγαλε χρώμα που φαίνεται πιο καγκούρικο και από το πορτοκαλί της Gts.κατά τα άλλα και τα 2 πρέπει να είναι υπέροχα!!!!
-
Συνηθες για τους Γερμανους τα καγκουρε χρωματα σε ειδικες εκδοσεις.
-
Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δουλειά του Thάnos στη φωτογράφιση του si μου: viewtopic.php?f=5&t=47990&p=2216771#p2216771
-
Το έχετε δεί αυτό?
http://www.autobild.de/artikel/bmw-3er- ... 85333.htmlDie Motoren des BMW 3er (F30) im Überblick
Benzinmotoren* 318i 320i 325i 328i 335i
Motor R4, Turbo R4, Turbo R4, Turbo R4, Turbo R6, Turbo
Hubraum 1598 1997 1997 1997 2979
Leistung (kW/PS) 110/150 132/180 154/210 180/245 225/306Dieselmotoren* 318d 320d 325d 330d 335d
Motor R4, Turbo R4, Turbo R6, Turbo R6, Turbo R6, Biturbo
Hubraum 1995 1995 2993 2993 2993
Leistung (kW/PS) 104/143 135/184 150/204 180/245 210/286 -
Ο χρήστης Adriver έγραψε:
Το έχετε δεί αυτό?
http://www.autobild.de/artikel/bmw-3er- ... 85333.htmlDie Motoren des BMW 3er (F30) im Überblick
Benzinmotoren* 318i 320i 325i 328i 335i
Motor R4, Turbo R4, Turbo R4, Turbo R4, Turbo R6, Turbo
Hubraum 1598 1997 1997 1997 2979
Leistung (kW/PS) 110/150 132/180 154/210 180/245 225/306Dieselmotoren* 318d 320d 325d 330d 335d
Motor R4, Turbo R4, Turbo R6, Turbo R6, Turbo R6, Biturbo
Hubraum 1995 1995 2993 2993 2993
Leistung (kW/PS) 104/143 135/184 150/204 180/245 210/286Με ελάχιστες εξαιρέσεις στο πρόσφατο παρελθόν, οι ιπποδυνάμεις στις BMW αντιστοιχούν σε KW πολλαπλάσια του 5,
επομένως για τις 320i και 325i παίζουν πιο πολύ 135/184 και 150/204 (βλ. αντίστοιχα μοτέρ του αντίπαλου δέους
Mercedes) ίσως συν πλην 5-10 κιλοβάτ. Για τον ίδιο λόγο η 318d λογικά θα αποδίδει 105KW (πάλι 143 ίππους). Επίσης
μάλλον έχει διαφύγει στον αρθρογράφο πως ο νέος τρίλιτρος ντίζελ με 190KW (258 ίππους) έχει ήδη παρουσιαστεί και
τοποθετηθεί στις Χ3 και 530d xdrive, ενώ ο biturbo στα πιο πρόσφατα μοντέλα αποδίδει 300 ή 306 ίππους. Τέλος για τη
325i μου φαίνεται πιθανή και η ονομασία 323i.Άρα όλα αυτά ίσως είναι περισσότερο εικασίες παρά ενημέρωση εκ των έσω... Νομίζω πως μία καλύτερη ιδέα θα
έχουμε μόλις αποκαλυφθούν οι εκδόσεις κινητήρων/ιπποδυνάμεων για τη νέα 1er. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εγω ουσιαστικα προσπαθησα απο την πλευρα μου να δειξω οτι δεν ειναι απαραιτητα 'μισοαδειο' το ποτηρι.
Σαφως και ο Νικος ξεκαθαρισε οτι μιλαει για τον εαυτο του, και για τα δικα του 'θελω', συνεχισε ομως την τοποθετηση του,
προβαλλοντας επιπροσθετα καποια νουμερα τιμων, αξιας παλαιου-καινουργιου αυτοκινητου, τα οποια ΔΕΝ εχουν αυτες τις διαφορες που ο Νικος ισχυριζεται. Σε αυτο ειχα την ενσταση, και σε αυτο αναφερθηκα. Οπως και να εχει, σαφως και για καποιον ενα 'μισοαδειο' ποτηρι μπορει για καποιον αλλο, να ειναι 'μισογεματο', και ετσι ουσιαστικα ειναι και οι τιμες που διαμορφωνονται αυτη την στιγμη στην αγορα. Αν θελεις πχ ΤΩΡΑ, (απο χθες που λεει ο λογος) να 'ξεφορτωθεις'
μια Bmw σαν αυτη του Νικου, με 15κ μπορεις, σε μια μαντρα της γειτονιας. Αν ομως δεν καιγεται ο κ@λος σου, και βρεις με υπομονη, εναν αγοραστη, μπορεις και να την δωσεις 23κ, ή και 25κ σε καποιον που θελει την καλυτερη ελαφρως μτχ si της αγορας.
Οσο για την νεα, (αντιστοιχη σε δυναμικα χαρακτηριστικα, κυριως με την σημερινη 320i) θα δουμε συντομα, ποσο θα εχει, (αναφερομαι σε αυτη με τα 150κατι τουρμπατα αλογα, πιθανον 1600, 4κυλινδρη), προσωπικα παντως πιστευω οτι θα κινειται στο οριο των 30κ η βασικη εκδοση.Βρε Γρηγόρη…και 30Κ να κάνει στη βασική έκδοση, θες άλλα 5Κ τουλάχιστον για να τη κάνεις αμάξι! Και μη μου πεις όχι! Αυτό το ξέρω, δύο BMW έχω αλλάξει. Αλλά πες μου τώρα εσύ, ΠΩΣ είναι δυνατόν να κάνει 30Κ στη βασική, όταν η 316i κάνει τώρα 30! Και σου εξηγώ…τα νέα μοντέλα παίρνουν τουλάχιστον 7-10% πάνω. Άρα από 33 θα ξεκινάει η άδεια, 316i με τη χαμηλότερη δυνατή ιπποδύναμη. Άντε να κάνει 35Κ η επόμενη έκδοση…βάλε κι άλλα 5Κ εξοπλισμό, το 40άρι δε το γλιτώνεις.
Μη περιμένεις μια γρήγορη και καλά εξοπλισμένη BMW να κάνει όσο ένα VW.
Οπότε αν κάνεις τα μαθηματικά θα δεις ότι και 23Κ στη ΚΑΛΥΤΕΡΗ να πουλήσω (ΑΝ το πουλήσω) το δικό μου…το 15Κ ΕΠΙΠΛΕΟΝ δεν το γλιτώνω με καμία δύναμη.
Μιλάμε για 15Κ επιπλέον, δηλαδή ένα ακόμα αμάξι, για 10 άλογα παραπάνω και λίγα κιλά ροπής. Σιγά το πράγμα ρε συ που θα πρέπει κιόλας να δώσω το αυτοκίνητό μου με 27Κ κμ και να εκταμιεύσω άλλα 15Κ για να πήζουν στη κίνηση. Αυτό είπα. Προτιμώ να τα κάνω κάτι ΠΟΛΥ μα ΠΟΛΥ πιο ουσιαστικό.
Επίσης, η νέα 3άρα θα φοράει ίδια μοτέρ με τη νέα 1 (η οποία παρουσιάζεται σε ένα μήνα) και κάτι μου λέει ότι 1.6Τ ΔΕΝ θα υπάρξει. Θα είναι detuned N20: http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=531198
-
Αυτό το τελευταίο γιατί άραγε τη στιγμή που έχουν ένα άριστο 1.6Τ μοτέρ (στα Mini) ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό το τελευταίο γιατί άραγε τη στιγμή που έχουν ένα άριστο 1.6Τ μοτέρ (στα Mini) ?Το'χω ξαναγράψει.
Γιατί το μοτέρ του μίνι δεν μπορεί να τοποθετηθεί κατά το διαμήκη και να στείλει τη κίνηση πίσω, αλλά μόνο εγκάρσια.
Τώρα αν αλλάξει κάτι στη πορεία και κάνουν τα μαγικά τους δε ξέρω, αλλά μάλλον το βλέπω για detuned Ν20.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτό το τελευταίο γιατί άραγε τη στιγμή που έχουν ένα άριστο 1.6Τ μοτέρ (στα Mini) ?
Το'χω ξαναγράψει.
Γιατί το μοτέρ του μίνι δεν μπορεί να τοποθετηθεί κατά το διαμήκη και να στείλει τη κίνηση πίσω, αλλά μόνο εγκάρσια.
Τώρα αν αλλάξει κάτι στη πορεία και κάνουν τα μαγικά τους δε ξέρω, αλλά μάλλον το βλέπω για detuned Ν20.
ΜΑΘΕ ΜΠΑΛΙΤΣΑ!!!!! πες του... χα χα τόσο παλιός στο φόρουμ
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτό το τελευταίο γιατί άραγε τη στιγμή που έχουν ένα άριστο 1.6Τ μοτέρ (στα Mini) ?
Το'χω ξαναγράψει.
Γιατί το μοτέρ του μίνι δεν μπορεί να τοποθετηθεί κατά το διαμήκη και να στείλει τη κίνηση πίσω, αλλά μόνο εγκάρσια.
Τώρα αν αλλάξει κάτι στη πορεία και κάνουν τα μαγικά τους δε ξέρω, αλλά μάλλον το βλέπω για detuned Ν20.
Δε λέω ότι δεν ισχύει αυτό που λες, απλά δεν αντιλαμβάνομαι ποιός ακριβώς τεχνικός περιορισμός υπάρχει στη συγκεκριμένη περίπτωση και δεν επιτρέπει την αλλαγή διάταξης
(Στα Mini WRC το ίδιο μοτέρ εγκάρσια δίνει κίνηση σε 4 τροχούς )
**ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΠΑΝΙΟ ?
[Mod]**
-
κάτσε να μάθω να οδηγω πρώτα
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό το τελευταίο γιατί άραγε τη στιγμή που έχουν ένα άριστο 1.6Τ μοτέρ (στα Mini) ?
Το'χω ξαναγράψει.
Γιατί το μοτέρ του μίνι δεν μπορεί να τοποθετηθεί κατά το διαμήκη και να στείλει τη κίνηση πίσω, αλλά μόνο εγκάρσια.
Τώρα αν αλλάξει κάτι στη πορεία και κάνουν τα μαγικά τους δε ξέρω, αλλά μάλλον το βλέπω για detuned Ν20.
Δε λέω ότι δεν ισχύει αυτό που λες, απλά δεν αντιλαμβάνομαι ποιός ακριβώς τεχνικός περιορισμός υπάρχει στη συγκεκριμένη περίπτωση και δεν επιτρέπει την αλλαγή διάταξης
(Στα Mini WRC το ίδιο μοτέρ εγκάρσια δίνει κίνηση σε 4 τροχούς )
Άλλο το wrc, εκεί προφανώς δεν είναι μόνο η κίνηση που αλλάζει, είναι κι άλλα.
Επίσης, το μοτέρ είναι της ΜΙΝΙ, δεν είναι της BMW. Θα μου πεις ίδιος όμιλος είναι...αλλά χρειάζεται περαιτέρω εξέλιξη και πρακτικά εντελώς νέο κιβώτιο, βάσεις κλπ καθώς και όλα τα παρελκόμενα για να μπει το μοτέρ στη 3άρα.
Λεπτομέρειες δε ξέρω...αλλά αυτό που είχα διαβάσει είναι ότι το ίδιο μοτέρ του ΜΙΝΙ δεν μπορεί να τοποθετηθεί κατά το διαμήκη.
Μήπως έχει να κάνει με τη ψύξη του cylinder block σε συνάρτηση με θέση που είναι το μοτέρ και το ψυγείο?
-
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... es_up.html
BMW's new 4-Series
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/267409/bmws_new_4series_shapes_up.htmlBMW's new 4-Series
Για μια ακόμα φορά
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εγω ουσιαστικα προσπαθησα απο την πλευρα μου να δειξω οτι δεν ειναι απαραιτητα 'μισοαδειο' το ποτηρι.
Σαφως και ο Νικος ξεκαθαρισε οτι μιλαει για τον εαυτο του, και για τα δικα του 'θελω', συνεχισε ομως την τοποθετηση του,
προβαλλοντας επιπροσθετα καποια νουμερα τιμων, αξιας παλαιου-καινουργιου αυτοκινητου, τα οποια ΔΕΝ εχουν αυτες τις διαφορες που ο Νικος ισχυριζεται. Σε αυτο ειχα την ενσταση, και σε αυτο αναφερθηκα. Οπως και να εχει, σαφως και για καποιον ενα 'μισοαδειο' ποτηρι μπορει για καποιον αλλο, να ειναι 'μισογεματο', και ετσι ουσιαστικα ειναι και οι τιμες που διαμορφωνονται αυτη την στιγμη στην αγορα. Αν θελεις πχ ΤΩΡΑ, (απο χθες που λεει ο λογος) να 'ξεφορτωθεις'
μια Bmw σαν αυτη του Νικου, με 15κ μπορεις, σε μια μαντρα της γειτονιας. Αν ομως δεν καιγεται ο κ@λος σου, και βρεις με υπομονη, εναν αγοραστη, μπορεις και να την δωσεις 23κ, ή και 25κ σε καποιον που θελει την καλυτερη ελαφρως μτχ si της αγορας.
Οσο για την νεα, (αντιστοιχη σε δυναμικα χαρακτηριστικα, κυριως με την σημερινη 320i) θα δουμε συντομα, ποσο θα εχει, (αναφερομαι σε αυτη με τα 150κατι τουρμπατα αλογα, πιθανον 1600, 4κυλινδρη), προσωπικα παντως πιστευω οτι θα κινειται στο οριο των 30κ η βασικη εκδοση.Βρε Γρηγόρη…και 30Κ να κάνει στη βασική έκδοση, θες άλλα 5Κ τουλάχιστον για να τη κάνεις αμάξι! Και μη μου πεις όχι! Αυτό το ξέρω, δύο BMW έχω αλλάξει. Αλλά πες μου τώρα εσύ, ΠΩΣ είναι δυνατόν να κάνει 30Κ στη βασική, όταν η 316i κάνει τώρα 30! Και σου εξηγώ…τα νέα μοντέλα παίρνουν τουλάχιστον 7-10% πάνω. Άρα από 33 θα ξεκινάει η άδεια, 316i με τη χαμηλότερη δυνατή ιπποδύναμη. Άντε να κάνει 35Κ η επόμενη έκδοση…βάλε κι άλλα 5Κ εξοπλισμό, το 40άρι δε το γλιτώνεις.
Aν κανει 30κ, με αλλα 3κ, για χρωμα-ζαντα-xenon, και κανενα καλυτερο -αν χρειαζεται καθισμα- εισαι μια χαρα, τωρα αν θες και δερμα-navi, παω πασσο, εγω πχ δεν τα θελω...
Αυτο που λεω απο πριν, αλλα δεν εννοεις να το δεις, ειναι οτι η υπαρχουσα 316i, μπορεις να την παρεις, ακομα και αν δεν εχεις αυτοκινητο προς αποσυρση, στα 25-26κ με εξτρα εξοπλισμο μαλιστα. Πως? Πολυ απλα, με χρηση αποσυρσης, και επιπλεον εκπτωσης σε στοκ μοντελα, η 316i ξεκιναει (συμφωνα με δικη της διαφιμηση) απο 22.900ευρω Νικο.
Η 'μοντα' για το δικαιωμα της αποσυρσης, 'ρυθμιζεται' με 1000ευρω περιπου (αναλογως κυβικα/κοστος αυτοκινητου), σε συνδυασμο με ηδη 'φορτωμενες' 316i που περιμενουν να πωληθουν, βγαινουν τα νουμερα, για τα 25-26κ που σου ανεφερα.
Οι πωλησεις εχουν συμπιεστει οσο δεν παει, ειδικα στην 'ψυλομυτα' Ελληνικη Bmw, τα 7-10% ειναι καλη θεωρια, αλλα τα 22.900 που σου αναφερω ειναι ΑΛΗΘΕΙΑ.
Κανε λοιπον τους υπολογισμους σου, προσεθεσε στα + , το γεγονος οτι η νεα 150αρα entry level 3αρα θα ειναι 1500/1600 κυβικα εκατοστα, και εχεις τις ευλογες απαντησεις, οπως απουσια φορου πολυτελειας, σε φουλ φορτωμενη 'μικρη' 3αρα.
Προσωπικα πιστευω οτι θα ξεκιναει, περιπου απο 30κ, η 'μικρη'. Θες αλλα 3κ για να την κανεις ομορφη. Με 33κ εισαι 'κυριος'.
Σαφως και δεν περιμενω, ουτε υπαρχει περιπτωση, μια καλα εξοπλισμενη ENTRY LEVEL 3αρα (το 'Bmw' ειναι λιγο αοριστο...),
να κανει οσο ενα Passat (για να μιλαμε συγκεκριμενα). Εξαλλου ουτε εκανε ποτε, ουτε και θα κανει.
Το 122αρι Passat ξεκιναει απο 20,840ευρω, με +2κ το 'φορτωμενο'. Ελα ομως που ακομα και ετσι, πουλαει σαν ψωμι, σε σχεση με την 3αρα, αν δεις τα νουμερα...
Αν λοιπον, εφοσον ηθελες να πουλησεις, πουλουσες με λιγη υπομονη στα 23κ, θα ηθελες αλλα 8-10κ για μια
παρομοια αντικατασταση, σε ονομα, μεγεθος αυτοκινητου, και δυναμικα χαρακτηριστικα, για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκινητο.
Σαφως και δεν αφορα εσενα και δεν προκειται να το κανεις, και σε καταλαβαινω, το να παρουσιαζεις ομως ΤΟΣΟ μακρινη την
αποσταση σε επιπεδο κοστους, δεν ειναι δα και τοσο ρεαλιστικη προσεγγιση, αυτο λεω απο την αρχη.
Τελος, το να πηζει στην κινηση, ισχυει οσο και για το σημερινο σου. δεν καταλαβαινω την σκεψη αυτη, το καινουργιο, πηζει περισσοτερο, απο το λιγοτερο καινουργιο?
BMW FORUM