-
[>quote='ClioDriver']Αντικειμενικά, το να λέει επίσημα μια εταιρία ότι οι κινητήρες της είναι φυσιολογικό να καίνε έως και μισό λίτρο λάδι στα 1000 χλμ είναι τραγικό. Δείχνει ότι οι κινητήρες της μηχανολογικά είναι σκ@τ@ εν ολίγοις... Η 1800άρα Xantia του πεθερού μου έκαιγε καινούρια γύρω στο λίτρο στα 1000 χλμ και το πρόβλημα ήταν τα στραβοβαλμένα ελατήρια στα έμβολα που του χάραξαν και τα χιτώνια. Το πρόβλημα το αναγνώρισε ο αντιπρόσωπος και το αντιμετώπισε στα πλαίσια της εγγύησης.
Μπορείτε να καταλάβετε τώρα την ποιότητα της μηχανολογικής σχεδίασης και κατασκευής ενός κινητήρα, που ο κατασκευαστής ευθαρσώς βγαίνει και λέει ότι μπορεί να καταναλώνει μισό λίτρο λάδι στα 1000 χλμ, όπως βέβαια και τις προθέσεις του ίδιου του κατασκευαστή..
[/quote]
Οι περισσοτεροι κατασκευαστες το λενε στο βιβλιο του αυτοκινητου, μεσα σε αυτους και η toyota , το θεμα ειναι οτι στα περισσοτερα δεν συμβαινει....
ΥΣ.και μαλιστα οχι μισο λιτρο λαδι /1000 χλμ αλλα 1lt
και επισης αλλαγή στα 15,000 χλμ αντε βγαλε ακρη τωρα!! -
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Εγώ ξέρω οτι έχει λαμπάκι. Αν δεν ανάψει το λαμπάκι δεν παθαίνει τίποτα.
Δε λέω να μην υπηρετούμε τα αμάξια, αλλά όχι και να είμαστε δούλοι τους.to λαμπακι ειναι για πιεση λαδιου και οχι για σταθμη λαδιου,αν αναψει το λαμπακι,σχεδον παπαλα το μοτερ....σημαινει οτι εχει πεσει η πιεση λαδιου που σημαινει οτι δεν εχεις ουτε μισο λιτρο λαδι μεσα....
ο κατασκευαστης επισης λεει ελενχο λαδιου υποχερωτικα καθε 500 κμ ,οποτε αν δεν το κανεις εισαι ερμαιο της τυχης σου!
ολα τα αυτοκινητα τα καταλυτικα καινε λαδι,λιγο,πολυ εως πολυ λιγο που δεν καταλαβαινεις,λογο και των λεπτορευστων λιπαντικων που βαζουν οι κατασκευαστες στα καινουργια τους μοντελα,
δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι μηχανικοι λενε οτι μοτερ που καιει λαδι δεν σπαει ποτε απο τις ανοχες που εχει... -
Παιδες
αγορασε ενας εδω μεσα ενα Α2 και οταν θα το οδηγουσα, ετσι για πλακα, χαλασε το κιβωτιο το ιδιο πρωι, οταν ερχοταν για δουλεια ο ανθρωπος!Ακομα χαλασμενο ειναι, εχει κανει 60,000 Χμ!
Οταν φιαχτει, ακριβη υποθεση απο οτι εμαθα, θα σας πω και τις εντυπωσεις μου, αν προλαβω φυσικα, γιατι θα το πουλησει αμεσως ο τυπος!Δεν το χαρηκε και πολυ, μερικους μηνες!!!!
Σπυρος -
Ο χρήστης skye έγραψε:
δηλαδή αν το γκολφ είναι αξιόπιστο (ναι, το κάψιμο λαδιού ΕΙΝΑΙ θέμα αξιοπιστίας), το γιαπώνικο κάρο μου με τα 998 καυτά κυβικά του που δεν έχει κάψει ΣΤΑΓΟΝΑ από την μέρα που αγοράστηκε κι ας δουλεύει 120.000 χμ. με 6,000 στροφές τι είναι???
Σπύρος
Καλό μωρέ το κάρο σου, το πρόβλημα όμως είναι ότι μερικοί δρόμοι έχουν και στροφές
και λοιπόν??? 147 δεν είναι, αλλά μια χαρούλα στρίβει, και το κωλαράκι του πετάει, και τα περιοδικά όταν παρουσιάστηκε εντυπωσιάστηκαν από το πόσο διασκεδαστικό μπορεί να είναι το μικρό (που αντικατέστησε το εντελώς αδιάφορο οδηγικά Στάρλετ). Θεωρείς τυχαίο ότι το αμαξάκι με ελάχιστες αλλαγές έτρεξε ενιαίο???
και κάτι άλλο, επειδή εδώ μιλάμε για Γκολφ, θεωρείς ότι στο Γκολφ ταιριάζουν δρόμοι με στροφές????
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εχω το Γκόλφ 5 1,4 75ΗΡ απο τον Ιανουάριο του 2004.
Κινουμαι σχεδόν κατ'αποκλειστικότητα εντός Λαμίας με το αυτοκίνητο αυτό και κάνω γύρω στα 5 χλμ ημερησίως σε χαμηλές ταχύτητες-σταμάτα ξεκίνα- έχοντας διανύσει συνολικά 6500 χλμ.
Οι φθορές μέχρι τώρα είναι:
-Ελλατωματικά μάκτρα καθαριστήρων.Αλλάχθηκαν στην εγγύηση.
-Σπασμένη κλειδαριά 5ης πόρτας με αποτέλεσμα να μην κλείνει καθόλου η πόρτα αυτή.Αντικαταστάθηκε στα πλαίσια εγγύησης εντός 24 ώρου.
-Ξεφλουδισμένες εσωτερικές χειρολαβές μπροστινών πορτών.
-Ξεκολλημένο ύφασμα στον καπλαμά του οδηγού (ήταν απο την πρώτη μέρα έτσι).Εντός των ημερών αναμένεται ο καπλαμάς,ενω θα αντικατασταθούν και οι χειρολαβές.Ολα στην εγγύηση.10 μήνες τους πήρε να βρουν καπλαμά???
-Επίσης,έχω προσθέσει μέχρι τώρα 2 λίτρα λάδι στο μοτέρ ενω δεν ακούγεται το παραμικρό τρίξιμο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
2 ολόκληρα λίτρα??? απ'το Σούνιο θα το είχα πετάξει....
Δεδομένης της νεότητας του μοντέλου,αλλά και της ταχύτητας αντικατάστασης απο το τοπικό σέρβις,οι βλάβες κρίνονται ανεκτές απο τη μεριά μου.
Σκεπτόμενος όμως τη φήμη του συγκεκριμένου μοντέλου δεν περίμενα,έστω και αυτα τα μικρά προβλήματα...
Ελπίζω να μείνω ως εδώ...ειλικρινά και χωρίς ίχνος ειρωνίας, στη θέση σου θα είχα βάλει αγγελία να το στείλω αρκετό καιρό πριν... Αλήθεια, όταν οδηγάς τη Laguna και μετά μπαίνεις στο Γκολφ δε σου έρχεται να κλάψεις? (τονίζω ξανά, ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΕΙΡΩΝΙΑΣ)
Σπύρος
10 μήνες πήρε σε μένα για να ασχοληθώ με τον καπλαμά.Το ανακάλυψα απο την πρώτη στιγμή,αλλά αδιαφόρησα γιατί το θεώρησα επουσιώδες.Στη συνέχεια επ'ευκαιρία της αντικατάστασης των ξεφλουδισμένων χειρολαβών,σκέφθηκα να αλλάξω και τον καπλαμά.
Η κατανάλωση λαδιού θεωρείται φυσιολογική απο τη VW.Με προειδοποίησαν απο την πρώτη μέρα αγοράς.Οφείλεται στη χρήση Long life λιπαντικών 0-30w.Για να το κάνει έτσι ο κατασκευαστής κάτι θα ξέρει.
Αλλωστε ως τώρα,δεν έχει αναφερθεί πρόβλημα αξιοπιστίας σε κανένα απο τα μοτέρ 1.4 75ΗΡ.Άλλος ο προορισμός της Laguna turbo και άλλος του Γκόλφ.Στο Γκόλφ απολαμβάνω,χώρους,ανέσεις και συμπαγή αίσθηση σαν της Laguna για εντός πόλης χρήση.Δεν με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις του,ενω η ροπή του μοτέρ είναι μιά χαρά.Παλαιότερα είχα μια Alfa Romeo 33 για μέσα στην πόλη.Τη σιχάθηκα,μα το Θεό,διότι τις περισσότερες φορές 'κατασκήνωνε' στο συνεργείο!Να τις βράσω τις επιδόσεις της και τον cuore sportivo ηχο του Boxer...
Οσι για την ποιότητα του Γκόλφ,μόνος μου τη στιγματίζω εκεί που χρειάζεται.Αυτό δε σημαίνει οτι το αυτοκίνητο είναι για πέταμα απο το Σούνιο.Η AR33 μάλλον ήταν για πέταμα,αλλά ευτυχώς βρήκα κάποιον και την πούλησα.Μπορεί να την φουντάρει αυτός...Ποιός ξέρει;;;; -
GTZ
Οχι και κατασκηνωνε στο συνεργειο η Α33!Μηπως εισαι καποιος σχολαστικος, οχι με την κακη κοινωνικη εννοια βεβαια αυτο, που την εδινε στο συνεργειο για το παραμικρο κοκκινο λαμπακι που αναβε και δεν ειχε καμμια επιπτωση στην πραγματικοτητα;Γιατι απο οτι ξερω οι Α33 ειναι σκυλια σε γενικες γραμμες!
Σπυρος -
Αλλωστε ως τώρα,δεν έχει αναφερθεί πρόβλημα αξιοπιστίας σε κανένα απο τα μοτέρ 1.4 75ΗΡ.
Καλοοοοό.....
-
Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος νομίζω.....
Αμά δεν του άρεσε του ανθρώπου το Α33 τι να κάνουμε δηλαδή? ή αμα λέει ο ίδιος ότι χαλούσε γιατί να μην το πιστέψω δεν βρίσκω τον λόγο......Το 1.4 σαν κινητήρας τώρα ακούγεται καλός μόνο για κάποιον που είναι συνειδητοποιημένος και δεν έχει απαιτήσεις για γκάζια.... σε βαρύ αμάξωμα η κατάσταση είναι χειρότερη........
Ο άνθρωπός είπε ότι το πήρε για την πόλη, άρα είναι εν γνώση του......Τώρα για το αν καίνε λάδι, φαντάζομαι δεν θα έπρεπε και εκεί υπάρχει θέμα! Πάντως δεν έχω δει πολλά αυτοκίνητα του ομίλου δεξιά στο δρόμο σταματημένα με κολλημένες μηχανές... τόσα VW κυκλοφορούν θα είχε γίνει σάλος.....
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Εγώ ξέρω οτι έχει λαμπάκι. Αν δεν ανάψει το λαμπάκι δεν παθαίνει τίποτα.
Δε λέω να μην υπηρετούμε τα αμάξια, αλλά όχι και να είμαστε δούλοι τους.to λαμπακι ειναι για πιεση λαδιου και οχι για σταθμη λαδιου,αν αναψει το λαμπακι,σχεδον παπαλα το μοτερ....σημαινει οτι εχει πεσει η πιεση λαδιου που σημαινει οτι δεν εχεις ουτε μισο λιτρο λαδι μεσα....
ο κατασκευαστης επισης λεει ελενχο λαδιου υποχερωτικα καθε 500 κμ ,οποτε αν δεν το κανεις εισαι ερμαιο της τυχης σου!
ολα τα αυτοκινητα τα καταλυτικα καινε λαδι,λιγο,πολυ εως πολυ λιγο που δεν καταλαβαινεις,λογο και των λεπτορευστων λιπαντικων που βαζουν οι κατασκευαστες στα καινουργια τους μοντελα,
δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι μηχανικοι λενε οτι μοτερ που καιει λαδι δεν σπαει ποτε απο τις ανοχες που εχει...Στα polo και πιστευω σε ολα τα VW υπαρχουν 2 λαμπακια. Ενα πορτοκαλι και ενα κοκκινο. Το πορτοκαλι πρειδοποιει για χαμηλη σταθμη λαδιου. Το κοκκινο ξερετε... Εγω οταν το εστρωνα στα περιπου 1500χλμ μου ειχε αναψει ενω βρισκομουν στην εθνικη καπου κοντα στη χαλκιδα. Γυρισα αθηνα το χρησιμοποιησα μια ημερα και μετα το πηγα στο συνεργειο. Μου ειπαν βεβαια οτι ειναι φυσιολογικο στο στρωσιμο και απλα μου προσθεσαν λαδι. Μετα μου εκαψε αλλο μισο λιτρο μεχρι τα 7-8000χλμ. Απο τοτε και μεχρι σημερα στα 30000χλμ τιποτα.
-
Oι συνολικές ταξινομήσεις (Ιανουάριος - Σεπτέμβριος) για το 2004 έχουν ως εξής:
- TOYOTA: 21.599
- HYUNDAI: 19.966
- OPEL: 18.629
- FIAT: 14.652
**5. VW: 14.594 ** - CITROEN: 14.160
- FORD: 13.989
- PEUGEOT: 13.119
- RENAULT: 10.921
10. SEAT: 10.095 - NISSAN: 9.978
- SUZUKI: 9.108
13. SKODA: 6.960 - MERCEDES: 6.355
- DAEWOO: 5.722
- BMW: 5.082
- HONDA: 4.874
**18. AUDI: 4.743 ** - MAZDA: 4.508
- KIA MOTORS: 4.240
- MITSUBISHI: 3.286
- ALFA ROMEO: 2.598
- CHRYSLER: 2.386
- DAIHATSU: 1.909
- SMART: 1.739
- VOLVO: 1.638
- LANCIA: 1.558
- SUBARU: 1.153
- SAAB: 955
- LADA: 829
- ROVER: 679
- MINI: 607
- PORSCHE: 299
- LAND ROVER: 224
- SSAYONG: 199
- JAGUAR: 173
- LEXUS: 48
- GM: 44
- FERRARI: 12
- MAZERATI: 11
- YAZ: 6
- LABORGHINI: 5
- LOTUS: 5
- ADRIA: 4
- Others: 4
- MC LOUIS: 3
- TRIGANO: 3
- MOBILVETTA: 2
- BENTLEY: 1
- MC LUIS: 1
TOTAL: 233.675
Τα νούμερα δείχνουν άλλα κ δε κάνουν ποτέ λάθος.
ΥΓ1. Δεν υπάρχει λόγος για χαμηλή τιμή
ΥΓ2. Πηγή: ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) http://www.seaa.gr -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Η κατανάλωση λαδιού θεωρείται φυσιολογική απο τη VW.Με προειδοποίησαν απο την πρώτη μέρα αγοράς.Οφείλεται στη χρήση Long life λιπαντικών 0-30w.Για να το κάνει έτσι ο κατασκευαστής κάτι θα ξέρει.
Αλλωστε ως τώρα,δεν έχει αναφερθεί πρόβλημα αξιοπιστίας σε κανένα απο τα μοτέρ 1.4 75ΗΡ.http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8583
Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει πάρα πολλά προβλήματα και πολλά περισσότερα από τον αντίστοιχο με τα 100 άλογα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η κατανάλωση λαδιού θεωρείται φυσιολογική απο τη VW.Με προειδοποίησαν απο την πρώτη μέρα αγοράς.Οφείλεται στη χρήση Long life λιπαντικών 0-30w.Για να το κάνει έτσι ο κατασκευαστής κάτι θα ξέρει.
Αλλωστε ως τώρα,δεν έχει αναφερθεί πρόβλημα αξιοπιστίας σε κανένα απο τα μοτέρ 1.4 75ΗΡ.http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8583
Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει πάρα πολλά προβλήματα και πολλά περισσότερα από τον αντίστοιχο με τα 100 άλογα.
Κάψε λάδι κι έλα βράδυ.....(στο συνεργείο...).....
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
ολα τα αυτοκινητα τα καταλυτικα καινε λαδι, λιγο, πολυ εως πολυ λιγο που δεν καταλαβαινεις, λογο και των λεπτορευστων λιπαντικων που βαζουν οι κατασκευαστες στα καινουργια τους μοντελα,Εγώ ξέρω ότι ούτε το Citroen (128000km), ούτε η BMW (51000km) ούτε το Fiat(15000km) της οικογένειας χρειάστηκαν συμπλήρωμα λαδιού. Και ειδικά η BMW στις προδιαγραφές λέει λάδι 5-30 και αλλαγές κάθε 25000km!
Πάντως, σε ένα άλλο topic για το στρώσιμο του κινητήρα είχαμε αναφερθεί στο ότι αν ένα αυτοκίνητο καίει λάδια οφείλεται σε πολύ ομαλό στρώσιμο. Αν κάνεις άμεσα λίγο άγριο στρώσιμο (ανεβοκατεβάσματα στροφών) η φθορά είναι ανομοιόμορφη και τα ελατήρια κάθονται καλύτερα. -
Υπάρχει μια διαμάχη σχετικά με το ποιό αυτοκίνητο είναι πιο αξιόπιστο. Ξεχνάτε όμως κάτι. Τον εκάστοτε οδηγό. Δεν είναι λογικό ορισμένα αυτοκίνητα να χαλάνε πιο συχνά γιατί συνήθως τα αγοράζουν καυλωμένοι και μικροί στην ηλικία και πραγματικά τα ξεσκίζουν. Ξέρετε πολλούς ας πούμε που να πήραν ένα Punto GT και να το πηγαίναν με 3000 στροφές? Λογικό δεν είναι να χαλάει πιο συχνά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από ένα VW Bora ας πούμε που συνήθως το παίρνουν μεγαλύτερη στην ηλικία? Ίδια εύκολα μπορέις να πηγαίνεις ένα αυτοκίνητο που έχει 200 άλογα με 6000 στροφές και ίδια ένα με 60 άλογα? Όταν έχεις 60 άλογα σχεδόν πάντα πρέπει να το πηγαίνεις με 5000 στροφές για να κινηθείς αξιοπρεπώς, αν ένα αυτοκίνητο με 200 άλογα το πας με 5000 στροφές θα πηγαίνεις το λιγότερο με 200 οπότε δεν μπορείς να το πηγαίνεις έτσι. Άρα αφού τα αυτοκίνητα προορίζονται και χρησιμοποιούνται για διαφορετικό κοινο γιατί τα συγκρίνεται όλα μεταξύ τους? Πιστευετε ότι αν δώσετε μια Mercedes σε κάποιον που θα το πηγαίνει τέρμα δεν θα χαλάσει? Η αν δώσετε ενα ιταλικό που μερικοί από εσάς τα έχετε πολύ ριγμένα σε έναν παππού που πάει με 80 συνέχεια θα χαλάσει?
-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Υπάρχει μια διαμάχη σχετικά με το ποιό αυτοκίνητο είναι πιο αξιόπιστο. Ξεχνάτε όμως κάτι. Τον εκάστοτε οδηγό. Δεν είναι λογικό ορισμένα αυτοκίνητα να χαλάνε πιο συχνά γιατί συνήθως τα αγοράζουν καυλωμένοι και μικροί στην ηλικία και πραγματικά τα ξεσκίζουν. Ξέρετε πολλούς ας πούμε που να πήραν ένα Punto GT και να το πηγαίναν με 3000 στροφές? Λογικό δεν είναι να χαλάει πιο συχνά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από ένα VW Bora ας πούμε που συνήθως το παίρνουν μεγαλύτερη στην ηλικία? Ίδια εύκολα μπορέις να πηγαίνεις ένα αυτοκίνητο που έχει 200 άλογα με 6000 στροφές και ίδια ένα με 60 άλογα? Όταν έχεις 60 άλογα σχεδόν πάντα πρέπει να το πηγαίνεις με 5000 στροφές για να κινηθείς αξιοπρεπώς, αν ένα αυτοκίνητο με 200 άλογα το πας με 5000 στροφές θα πηγαίνεις το λιγότερο με 200 οπότε δεν μπορείς να το πηγαίνεις έτσι. Άρα αφού τα αυτοκίνητα προορίζονται και χρησιμοποιούνται για διαφορετικό κοινο γιατί τα συγκρίνεται όλα μεταξύ τους? Πιστευετε ότι αν δώσετε μια Mercedes σε κάποιον που θα το πηγαίνει τέρμα δεν θα χαλάσει? Η αν δώσετε ενα ιταλικό που μερικοί από εσάς τα έχετε πολύ ριγμένα σε έναν παππού που πάει με 80 συνέχεια θα χαλάσει?Συμφωνώ απόλυτα ,και μάλιστα θα ήθελα να προσθέσω ότι οι περισσότεροι αγοράζουν το αυτοκίνητό τους με βάση τον τρόπο που οδηγούν και της χρήσης που κάνουν ( νομίζω δηλαδή ). Επομένως κάποιος που οδηγεί συντηρητικά , τι τον νοιάζει αν κάποιο μοντέλο Χ , κάνει super χρόνους στα Μέγαρα? Αυτός θέλει να πάει ένα ήσυχο ταξιδάκι με ηρεμία , άνεση και πολυτέλεια , και δεν θέλει να βγει από το αυτοκίνητό του με parkinson από την σκληρή ανάρτηση
-
.Παιδιά σας μιλάω ειλικρινά με την ΑR 33 είχα προβλήματα.Ας μην κάτσω να τα απαριθμώ τώρα...
Την πούλησα και ησύχασα!
Πραγματικά δεν με απασχολούν οι επιδόσεις του GOLF V.Συνειδητοποιημένα το αγόρασα με τον αργό κινητήρα και δεν το μετάνοιωσα.Η ροπή του είναι πολύ καλή για κίνηση μέσα στην πόλη και το λέω υπεύθυνα αυτό.Με καλύπτει 100%.Αρκεί να σας πώ οτι το μοτέρ της Α33 κρέμαγε χαμηλά και με εκνεύριζε στο σταμάτα ξεκίνα.Οδηγήστε το Γκόλφ V 1.4 και θα δείτε.Μην ακούτε τι λέει ο ένας κι ο άλλος.Μόνο οι ιδιοκτήτες ξέρουν λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο.Η επίδοση 0-100 δεν έχει καμμιά σχέση με το πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο σε νορμάλ καθημερινή χρήση εντός πόλης...
Τέλος,το θέμα με το λιπαντικό και την κατανάλωση,θα το διαλευκάνω σε λίγες μέρες τηλεφωνικώς στην αντιπροσωπία.Πάντως σήμερα έλεγξα το δείκτη και η κατανάλωση μέσα σε 1000 χλμ είναι μηδαμινή...
Μάλλον είναι σε φάση ύφεσης η κατανάλωση... -
Καλα, σε πιστευουμε φιλε, ισως επεσες σε κανενα αυτοκινητο που ειχε γινει Δευτερα εκει κατω στον Νοτο!
Ισως εδω πανω ερχονται καλυτερα αυτοκινητα, γιαυτο δεν υπαρχουν προβληματα με τις 33!
Σπιρος -
Δηλαδή να υποθέσω ότι οι 33 ήταν αξιόπιστα αυτοκίνητα; Οι μηχανικοί και οι οδηγοί των γερανών άλλα λένε εδώ στην Ελλάδα.
Ίσως ήταν αυτοκίνητα που ήθελαν τον μάστορά τους, κάποιον που μπορούσε να καταλάβει πότε κάτι δεν πήγαινε καλά και το κοίταζε εγκαίρως. Όμως δεν μπορεί να είναι τρελοί τόσοι άνθρωποι που τις έχουν καταραστεί και τελικά πετάξει ή πουλήσει με δυο παράδες.
Γιατί τα Toyota έχουν από την άλλη μεριά τέτοια φήμη; Λόγω marketing; Οι ιδιοκτήτες τους είναι εκείνοι που τα δόξασαν και όταν τ'άλλαζαν έτρεχαν να πάρουν πάλι Toyota. Τα ευλογημένα τα Starlet και τα Corolla ήθελαν δύο πράγματα: βενζίνη και λάδι (και ορισμένα άλλα αναλώσιμα). Ενώ οι περισσότεροι κάτοχοι ιταλικών και γαλλικών αυτοκινήτων έχουν μάθει τους μηχανικούς με το μικρό τους.
Πάμε και σ'άλλες μάρκες, όχι με κάποιο μύθο από πίσω τους:
Hyundai. Το 'κορεάτικο' όπως το έλεγαν οι περισσότεροι υποτιμητικά στο παρελθόν, σαν ν'αναφέρονταν σε Lada ή Skoda παλιάς εποχής. Γιατί το έχουν εκτιμήσει τόσο οι κάτοχοί του; Επειδή ΕΙΝΑΙ αξιόπιστο. Όχι επειδή τους το είπαν άλλοι, οι ίδιοι το διαπίστωσαν. Και γνωρίζετε ασφαλώς ότι όταν έχεις ένα φθηνό αυτοκίνητο με ταπεινή καταγωγή, στο πρώτο κουσούρι που θα σου βγάλει αρχίζουν γνωστοί και φίλοι να σε δουλεύουν. Εδώ του άλλου με τη GTV του βάρεσε ΜΠΙΕΛΑ ο κινητήρας στα 80τόσα χιλιάδες χλμ και το ζήτημα πέρασε στο ντούκου. Αν ήταν κανένα Hyundai/KIA/Seat/Skoda στη θέση του, θα έπεφτε η συνήθης καζούρα, αλλά οι Alfa είναι φαίνεται εκτός κριτικής λόγω 'μύθου'. -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Κάψε λάδι κι έλα βράδυ.....(στο συνεργείο...).....Οι αρίθμοι δείχνουν μια σκληρή πραγματικότητα. Που είτε σας αρέσει είτε όχι. Οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια
-
Ο χρήστης dahlback έγραψε:
Κάψε λάδι κι έλα βράδυ.....(στο συνεργείο...).....
Οι αρίθμοι δείχνουν μια σκληρή πραγματικότητα. Που είτε σας αρέσει είτε όχι. Οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια
Εσύ δηλαδή κρίνεις την αξία και την ποιότητα ενός αυτοκινήτου από τον αριθμό πωλήσεων που χτυπάει;
Με την ίδια λογική οι Τατιανοεκπομπές είναι ποιοτικές και οι μόνες ενδεδειγμένες για παρακολούθηση αφού χτυπάνε τρελά νούμερα....
Πες κι άλλα, πες κι άλλα....
VW Golf V ....ποιότητα κατασκευής ????