Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 489
    • 490
    • 94 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221594
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lll last edited by

      Ερωτηση προς τους κατεχοντες απο VAG: Πως μπορουμε να γνωριζουμε τα πραγματικα χιλιομετρα του αυτοκινητου? Γενικα τι παιζει με τα συστηματα ελεγχου? Μπορει καποιος να αλλαξει ετσι ευκολα την ενδειξη του κοντερ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cson last edited by

        Ο χρήστης lll έγραψε:
        Ερωτηση προς τους κατεχοντες απο VAG: Πως μπορουμε να γνωριζουμε τα πραγματικα χιλιομετρα του αυτοκινητου? Γενικα τι παιζει με τα συστηματα ελεγχου? Μπορει καποιος να αλλαξει ετσι ευκολα την ενδειξη του κοντερ?

        Μεσω obd εχω ακουσει, εκει βλεπεις πραγματικα ποσα χιλιομετρα εχει γραψει. Τωρα ομως στα ψηφιακα κοντερ μαλλον τα αλλαζουν μεσω obd.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Αν τα ψυγεία έχουν ίδιο μέγεθος αποδίδουν παρόμοια. Συνήθως όμως τα μεταλλικά είναι μεγαλύτερα.

          Τα ψυγεία με τα μεταλλικά (χάλκινα) καπάκια είναι πιο ανθεκτικά σε κραδασμούς, μικροχτυπήματα και αντέχουν σε μεγαλύτερη πίεση.

          Το μόνο μειονέκτημα (εκτός από την τιμή) είναι ότι ο χαλκός σκουριάζει το μπλοκ του κινητήρα - ιδίως αν έχεις το αμάξι σταματημένο για αρκετό καιρό.

          Επειδή το πλαστικό ψυγείο σου άρχισε να χάνει στην ένωση, άλλαξε προληπτικά τον θερμοστάτη μήπως υπερθερμαίνεται το αμάξι και ανεβάζει μεγάλη πίεση.
          Το παλιό σου ψυγείο άντεξε αρκετά χρόνια, δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψεις παραπάνω λεφτά για μεταλλικά καπάκια.

          Tελευταια βλεπω λιγο τσιτωμενα τα κολαρα, εχω αλλαξει 3 ταπες και συνεχιζουν τσιτωμενα. Τελικα εχω πετυχει χειροκινητα(με μισοκλεισιμο της ταπας) να μην ανεβαζει τοσο πιεση. Ο θερμοστατης τι ρολο να παιζει? Λειτουργει κανονικα, επισης ο δειχτης της θερμοκρασιας μου ειναι ευαισθητος και δειχνει αναλυτικα(οχι σαν τα καινουρια που ειναι κοκκαλομενος), δεν εχει αλλαξει κατι ειναι παντα εκει που δουλευε.

          Εγω πιστευα οτι το χαλκινο διωχνει στο περιβαλλον καλυτερα την θερμοκρασια και τεινω προς τα εκει. Απο θεμα αξιοπιστιας το δικο του δεν εχω παραπονο αλιμονο. Δηλαδη σκεφτηκα το χαλκινο καθαρα για θεμα αποδοσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lll last edited by

            .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Ο χρήστης G60 έγραψε:

              Ερωτηση:Τι ειναι η αναγομωση των ελαστικων>?

              To chat με τον χάρο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman_n last edited by

                καλησπερα...

                παω για αλλαγη ελατηριων πιστονιων ειμαι στα 110.000 χιλιομετρα...αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν σε αυτα τα χιλιομετρα θα ειναι οκ μονο με την αλλαγη ελατηριων ή θα πρεπει να κανω και ρεκτιφιε στους κυλινδρους λογο μεγαλων ανοχων πλεον ?

                γιατι η δευτερη περιπτωση αυξανει πολυ το κοστος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  obelix last edited by

                  Αυτό θα στο πει το ρεκτιφιέ που θα ελέγξει τους κύλινδρους....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman_n last edited by

                    περιμενω απαντηση απο εκει...απλα ειπα να ρωτησω εμπειρικα αν ξερει καποιος τι παιζει σε αυτα τα χιλιομετρα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xeno last edited by

                      σε τί αυτοκίνητο; τί συμβαίνει είναι πολύ λίγα τα χλμ.- ούτε σε παπάκι δεν γίνεται αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mousatos last edited by

                        Ο χρήστης iceman_n έγραψε:

                        παω για αλλαγη ελατηριων πιστονιων ειμαι στα 110.000 χιλιομετρα....

                        , τι το'κανες το αμαξάκι ρεεεε ; VW , VW ;;
                        Εδώ το matiz με 263.000 συνεχίζει με 10W40 και δεν καίει σταγόνα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman_n last edited by

                          Ο χρήστης mousatos έγραψε:

                          παω για αλλαγη ελατηριων πιστονιων ειμαι στα 110.000 χιλιομετρα....

                          , τι το'κανες το αμαξάκι ρεεεε ; VW , VW ;;
                          Εδώ το matiz με 263.000 συνεχίζει με 10W40 και δεν καίει σταγόνα.

                          nope VW...αστοχια απο το εργοστασιο λογικα οπως εχει συμβει και σε αλλους με ευθυγρμμισμενα ελατηρια στους 3 απο τους 4 κυλινδρους...θα ανοιχτει και βλεπουμε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            p_george last edited by

                            Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
                            καλησπερα...

                            παω για αλλαγη ελατηριων πιστονιων ειμαι στα 110.000 χιλιομετρα...αυτο που θελω να ρωτησω ειναι αν σε αυτα τα χιλιομετρα θα ειναι οκ μονο με την αλλαγη ελατηριων ή θα πρεπει να κανω και ρεκτιφιε στους κυλινδρους λογο μεγαλων ανοχων πλεον ?

                            γιατι η δευτερη περιπτωση αυξανει πολυ το κοστος...

                            Αυτο ειναι κατι που καθοριζεται απο την κυλινδρομετρηση που κανονικα πρεπει να προηγηθει
                            και αναλογα με τις ανοχες που ισως υπαρχουν θα καθοριστει και η εργασια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης iceman_n έγραψε:

                              παω για αλλαγη ελατηριων πιστονιων ειμαι στα 110.000 χιλιομετρα....

                              , τι το'κανες το αμαξάκι ρεεεε ; VW , VW ;;
                              Εδώ το matiz με 263.000 συνεχίζει με 10W40 και δεν καίει σταγόνα.

                              nope VW...αστοχια απο το εργοστασιο λογικα οπως εχει συμβει και σε αλλους με ευθυγρμμισμενα ελατηρια στους 3 απο τους 4 κυλινδρους...θα ανοιχτει και βλεπουμε...

                              Μην ακούς τις ανοησίες για τα ευθυγραμμισμένα δαχτυλίδια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iceman_n last edited by

                                οχι ειναι οντως ετσι...διασταυωμενο απο 6-7 ατομα με το ιδιο μοτερ...με συγγεκριμενη χρονολογια παραγωγης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Τα ελατήρια γυρίζουν - δεν μένουν στην ίδια θέση.
                                  Δεν υπάρχει περίπτωση να ανοίξεις κινητήρα και να βρεις τα ελατήρια στη θέση που τοποθετήθηκαν.

                                  Αν δεν γυρίζουν τα ελατήρια υπάρχει πρόβλημα. Είτε σφήνωσαν (πχ καμένα λάδια που γέμισαν την εγκοπή που κινούνται) ή ο κύλινδρος έγινε οβάλ -> τότε μάλλον θα τα βρεις ευθυγραμμισμένα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman_n last edited by

                                    τι να σου πω...δε ξερω γιατι οσοι ανοιξαν μοτερ μοτερ βρηκα 3 απο τα 4 ευθυγραμμισμενα...και μολις αλλαξαν ελατηρια ολα κομπλε 300γρ - 500γρ λαδι στα 5000χλμ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bassstarlet
                                      bassstarlet last edited by

                                      H αλλαγή των κολλάρων, με αυτά από σιλικόνη (απλά για καγκούρεμα όχι λόγω βλάβης κλπ) μπορεί να γίνει άφοβα;

                                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panos3 last edited by

                                        δεν εχεις κανενα προβλημα μονο που δεν αξιζει αφου ειναι πανακριβα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alpinakias last edited by

                                          Μοτερ ρενω 1600 με αλλαγη ελατηριων μονο, πριν 350 χλμ δειχνει συμπιεση 220 πσι και στους 4, θα ανεβασει και αλλο? περιπου σε ποσο σχεση συμπιεσης αναλογει αυτο το νουμερο? ξερει καποιος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fastmanakos last edited by

                                            Eρώτηση για χειρόφρενο:

                                            Στο χαρτί του κτεο εκεί που λέει για το χειρόφρενο λέει 'μονόπλευρο % 33.557' και 'Συντελεστής % 20,74'.Κάτι πάει στραβά ή νορμάλ είναι τα νούμερα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 94 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr