-
Συγχαρητηρια και μπραβο,πιστευω οτι παρα τα προβληματα ,ειναι τεραστια επιτυχια!!!!!
-
Μπραβο Καρολε!!!
-
ΣΥΓXΑΡΗΤΗΡΙΑ!
-
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΡΟΛΕΕΕΕΕΕ
-
Συγχαρητηρια
-
Αγαπητοί φίλοι και συνφορουμίστες ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα καλά λόγια .
'Ομως αυτά δεν ανήκουν μόνο στην τριμελή ομάδα που 3 μέρες ανέπνεε καθαρό αέρα πάνω στα βουνα , αλλά και σε πολλους άλλους που βοήθησαν σε μια προσπάθεια μηνών και που οι πιο πολλοί είναι μέλη αυτού του forum και ειδικότερα του topic.
Eπειδή μόλις μπήκα σπίτι (10.30μμ) επιτρέψτε μου να επεκταθώ περισσότερο απο αύριο .
Και πάλι ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ . -
Συγχαρητηρια Καρολε και καλη ξεκουραση!!!!
-
δεν έσπασε
-
Τα συγχαρητήρια και από εμένα για την προσπάθεια που κάνατε!
-
Μπραβο σε ολους οσοι βοηθησατε για την επιτυχια
-
ΜΠΡΑΒΟ+100000000000
-
Ο χρήστης zassrs έγραψε:
ΜΠΡΑΒΟ+100000000000 -
η Α110 περνά την ράμπα τερματισμού χάρη στην απόφαση και την προσπάθεια του Καρολου Λαμπρου που έριξε την Alpine στην μάχη του ακρόπολη έχοντας την τρίτη μπιέλα να 'τραγουδάει'στον δικό της ρυθμό μέρες πριν τον αγώνα, την δεύτερη ταχύτητα να αρνείται επίμονα να μπει και μια σπασμένη πίσω δεξιά κόντρα μπάρα (η οποία βγήκε,κολλήθηκε επανατοποθετήθηκε σε χρόνο tt)
Uploaded with ImageShack.us
-
Uploaded with ImageShack.us
Μιλτος Ανδριόπουλος και Κολιας Γιαννης
δυο συνοδηγοί για το ίδιο αυτοκίνητο που τους χωρίζουν 35 χρόνια -
από τις παραπάνω φώτο λείπει ένα σημαντικό πρόσωπο.
αλλά ο άνθρωπος ζει πάντα με την ελπίδα.
και εγώ εχω την ελπίδα πως καποτε και κάποια στιγμή και σε κάποια φώτο μου θα είναι δίπλα στην Α110 και ο ΣΙΡΟΚΟ. -
Σήφη,Μίλτος Ανδριόπουλος είναι το σωστό.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Σήφη,Μίλτος Ανδριόπουλος είναι το σωστό. -
Nα ευχαριστήσω και πάλι όλους τους συνφορουμίστες για τα καλά τους λόγια . Οπως ξαναείπα η προσπάθεια ειδικά στον αγώνα ήταν συλλογική και τα εύσημα πάνε σε πολλούς .
Η αλήθεια είναι οτι το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις δικές μου προσδοκίες μιά που λόγω του προβλήματος που παρουσιάστηκε στα Μέγαρα , δεν περίμενα οτι ο κινητήρας (ειδικότερα η μπιέλα) θ’αντεχε 12 Ε.Δ. και 800χμ. Για όσους δεν το ξέρουν , σε μιά δοκιμή στα Μεγαρα ¨γύρισαν¨τα μέταλλα της #1 μπίελας από έλλειψη λαδιού . Η έλλειψη λαδιού προκλήθηκε από το γεγονός ότι για πρώτη φορά μετά το στρώσιμο ανοιξε ο θερμοστάτης λαδιού και η μετακίνηση λαδιού στα μπροστινά ψυγεία , αφησε μόνο 2 λιτρα λάδι στο κάρτερ . Τρείς –τέσσερεις στροφές στην πίστα ήταν αρκετές γιά γίνη η ζημιά .Δυστυχώς ο χρόνος για κατέβασμα και άνοιγμα μοτέρ σε συνδιασμό με παραγγελια ανταλλακτικών από Γαλλία, ρεκτιφιέ , στρώσιμο κλπ δεν ήταν αρκετός για νάμασταν σίγουροι ότι θα προλαβαίναμε το Ακρόπολις . Ετσι ανοίχτηκε μόνο το κάρτερ , αλλαχτηκαν όλα τα μέταλλα στις μπιέλες και στο «πληγωμένο» κομβίο προστέθηκε τσιγαρόχαρτο (= ριζόχαρτο) . Εδώ ήταν σημαντικές οι συμβουλές του Γιώργου Κωβαίου (ΩΜΕΓΑ) και του Ζαζ που έβαλε τα μέταλα μιά που εγώ ήμουν στα πρόθυρα νευρικής κρίσης .
Μετά το κλείσιμο ακολούθησαν 100χμ προσεκτικό στρώσιμο , και μετά ¨πλάκωμα¨για να δούμε αν αντέχει ώστε αν είναι να σπάσει ,να σπάσει πριν πληρωθεί η συμμετοχή!!!
Στο μεσοδιάστημα ανεβοκατεβάζαμε με τον Σήφη το αριστερό χωνί του ημιαξονίου μέχρι να σταματήσει μια διαροή βαλβολίνης ( τα νεύρα μου .....!!!)και τελευταία στιγμή αποφάσισα οτι η τρόμπα φρένων από Kangoo δεν άρμοζε σε Gr4 και έπρεπε να αντικατσταθεί με την αυθεντική : +300 Ευρώ, + μιά μέρα δουλειά , + διαφορετικά ρακόρ μπροστά ( merci VAN-APR ).Προστέθηκε ακόμα καί ένα συστημα προλίπανσης των μετάλων , έτσι για παρηγοριά στον αρρωστο ( ασπιρίνη στη λευχαιμία)
Μ’αυτά και μ’αυτά φτάσαμε μιά μέρα πρίν τον Τ.Ε. να μήν είμαι σίγουρος αν το μοτέρ θαντέξει , ο Σήφης ,πού σχεδόν κοιμόταν στο γκαράζ ,να με βρίζει για την απαισιοδοξία μου , το ίδιο κι ο κουμπάρος μου ο Vavel . Τελικά αποφασίστηκε να πάμε πολύ συντηρητικα, να μην αλλάζω πάνω από 5800 RPM , και να μην ζοριστεί πολυ το μοτέρ.
Την μέρα του Τ.Ε. σταματήσαμε με τον Κόλλια στου Μέξη με τον οποίο έτρεχε παλιότερα ο οποίος χάιδεψε λίγο τα Weber και επίσης με διαβεβαίωσε οτι δεν ακούει μπιέλα (ευχαριστώ Κώστα)
Στον Τ.Ε. όλα πήγαν καλά το ίδιο και στην εκκίνηση στην Ακρόπολη , όπου είχα σκεφθεί το εφιαλτικό σενάριο να χτύπησει η μπιέλα πάνω στην ράμπα !!! Μετά στην Καλλιρόης φορτώθηκε και φύγαμε κομβόι με τον κουμπάρο γιά Καμμενα Βουρλα .Πρώτη ειδική την άλλη μέρα Ρεγγινι –Μόδι . Άγχος , αγωνία και φόβος (για την μπιέλα ) ξεχάστηκαν με το go , αλλά η κόκκινη ταινία που κάλυπτε το στροφόμετρο (εργο του Vavel) έβαζε κάποια όρια στο πόδι ..... Στο τρίτο , τέταρτο κατέβασμα όμως από 3η σε 2α παρε συγχρονιζέ νάχεις !!!! Η 2α οχι απλά ετριζε και «ουρλιαζε» αλλά αρνείτο να μπεί χωρίς κάρφωμα . Κάπως έτσι φτάσαμε στην Δαμάστα όπου λιγο πριν μπούμε Μπραλο 1 , κοιτώντας λιγο κάτω από το αυτοκίνητο , ΝΑ η κοντρα μπάρα του αριστερού ημιαξονίου να κρέμεται....... Είχε προηγηθεί μερικές βδομάδες πριν ένα modification που σκέφθηκα για να μπαινοβγαίνει η μπαρα πιό εύκολα που όμως είχε αδυνατίσει την ακρη με αποτέλεσμα να σπάσει ( τόλεγε ο Σήφης και ο APR , αλλά ακουγα εγώ;) Ας είναι καλά τα TieRap του ενός πόντου πλάτους !! Μας βγάλαν από το Μπράλο και μας φτάσαν μέχρι τα Κ-Μ
Φτάνωντας στα Καμένα Βούρλα έγινε το απίστευτο : η μπάρα μέσα σε 20’ , βγήκε –βρέθηκε μηχανουργείο με Argon-κολλήθηκε- γύρισε πίσω- τοποθετήθηκε και το αυτοκίνητο ήταν ετοιμο για ParcFerme…. 1΄πριν τον χρόνο του!!!!
Η απαισιοδοξία μου συνεχιζόταν οτι : “ Ε , καλά δεν έσπασε στις 3 πρώτες Ειδικές , θα σπάσει το βράδυ .Αλλωστε αν δεν σπάσει η μπιέλα όπου νάναι θα κολλήσει το κιβώτιο με την 2α “ Αντί όμως να συμβεί αυτό , η καντεμιά χτύπησε τον κουμπάρο μου πού μέσα στο ParcFerme με μηδέν χιλιόμετρα κόλλησε η όπισθεν στο BDG και τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.Οι νυχτερινές ήταν απολαυστικές . Τα φώτα ικανοποιητικά ειδικά στις στενές Ρεγγίνι και Μπράλο .Για πρώτη φορά δουλέψαν τόσα πολλα ηλεκτρικά φορτία στο αυτοκίνητο αλλά ο Bosch δεν μάσαγε . Οσο δε σταματάγαμε στα ΣΕΧ δούλευε και το θερμαινόμενο παμπρίζ , ειδικά στη Φτερόλακα που η θερμοκρασία ήταν πολύ χαμηλή.
Το Σάββατο μάς βρήκε με σχετικά ανεβασμένο ηθικό και σε συνδιασμό με την σταδιακή εξοικείωση με το αυτοκίνητο , αρχίσαμε να απολαμβάνουμε τον αγώνα περισσότερο. Οσο όμως το μυαλό έφευγε από την μπιέλα τόσο μου την έσπαγε το πρόβλημα που οδηγικά προκαλούσε η 2α. Είμασταν αναγκασμένοι να μπαίνουμε σε στροφές ανηφορικές με 3η ή σχεδόν να σταματάμε στις φουρκέτες για να μπεί 1η πού είναι ομως πολύ κοντή.
Η Ανάβρα λές και ήταν φτιαγμένη γιά το Alpine . Εχωντας όμως αλλες 5 ειδικές μπροστά μας αποφασίσαμε να την “χαρούμε “ στο 2ο loop .
Γιαννιτσού και Μοσχοκαρυά ανεβάσαν κι άλλο την διάθεση , με αποτέλεσμα στην Γιαννιτσού 1 να βάλει ο Κόλλιας λίγο τις φωνές («ηρέμησε ρε , για να τερματίσουμε»)Εν τω μεταξύ , πώς ο Σήφης κατάφερνε να βρίσκεται στην αρχή της ΕΔ και μετά από 20 ‘ στο τέλος , αποτελεί ένα μυστήριο . Οπως είπαν κι αλλοι φίλοι οδηγοι : Kαλά ρε μ@..κ@, ‘οπου σταματάγαμε βλέπαμε τον Σήφη μπροστά μας !!
Στό Λιανοκλάδι όμως , από λάθος συντονισμό δικό μου βρεθήκαμε χωρίς Σήφη !! Ετσι βενζίνη πήραμε από τον Μπέντα καί προμήθειες ( μπισκότα , σοκολάτες κλπ) απο τον Μαστρογιάννη (αυτο δεν ήταν αυτοκίνητο αλλά κινούμενο περίπτερο –είχε τα πάντα)
Η 2η Γιαννιτσού ψιλοπουλήθηκε για χάρη του Κόλλια αλλά στην Ανάβρα 2 δεν τούγινε η χαρη!!! Παρ΄ όλες όμως τις φιλότιμες προσπάθειες τόσο η μπιέλα όσο και το κιβώτιο αντεξαν , και ανταμοιφθήκαμε με την πιό ωραία ΕΔ του αγώνα . Η κόκκινη ταινία μετακινήθηκε στις 7,500 και το χαλασμένο συχγρονιζέ ¨βόγγηξε¨από τις καρφωτές .Η απλή για Κ-Β ήταν μιά ευχάριστη διαδιδακασία που έκανε την ευφορία να μεγαλώνει όσο πλησιάζαμε .
Το ανέβασμα στην ράμπα ήταν ίσως το κλείσιμο της πρώτης περιόδου της νέας ζωής του αυτοκινήτου .Μιάς νέας ζωής που ξεκίνησε το προηγούμενο καλοκαίρι όταν ξεφορτώσαμε ένα “κουφάρι” αυτοκινήτου στο γκαράζ και 8μιση μήνες αργότερα βγήκε ξανά στο δρόμο ζωντανό και ¨ανήσυχο¨όπως την δεκαετία του 70 . Σήφη, Χρίστο, Βασίλη, Παναγιώτη, Στέφανε, Γιώργο , Αγγελε, Ζαζ σας ευχαριστώ πολύ .
-
Μπράβο και πάλι Κάρολε
Πολύ ωραία η περιγραφή κι απ' ότι φαίνεται η γαλάζια καλλονή έχει τσαγανό
Πάντως νομίζω εκτός από την Alpine βόγγηξε κι άλλη καλλονή για να σας προλαβαίνει και να βλέπετε τον Ιωσήφ παντού.Θα την έκανε την Xcarουλα
Μακάρι να είχα και χρόνο και να μην έδινα Αγγλικά την Κυριακή που μας έρχεται και να σας παρακολουθούσα σε καμία ειδική αλλά δεν
Δεν πειράζει όμως την επόμενη φορά θα προσπαθήσω να τα καταφέρω -
αυτή την στιγμή τα αμορτισερ παίζουν διακοσμητικό ρόλο στην ανάρτηση της xsarουλας και τα φρένα έχουν καεί
για τον ποιο πάνω λόγο ήδη έγινε παραγγελιά 4 bilstein κίτρινα,δισκοπλακες 310mm και τετραμπιστονες δαγκάνες μαζί με μεταλλικά σωληνάκια εμπρός-πίσω και τα ανάλογα τακάκια.
του χρόνου θα πηγαίνει η xsara περισσότερο αέρα-πατέρα.
Classic Alpine & Gordini