-
Μιλάς για το τεράστιο ποσοστό των δημοσίων υπαλλήλων που πληρώνουμε για να τα ξύνουν, ή για όσους καταστηματάρχες δεν δίνουν απόδειξη αν δεν την ζητήσεις;
-
μιλαω για τα διοδια.
-
Τα διόδια χρειάζονται ΑΚΡΙΒΩΣ για τους 2 λόγους που ανέφερα πιο πάνω.
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
http://www.sfedona.gr/2011/05/05/σπαθοβουνι-ξεσηκωμοσ-των-κατοικων-κaι/οι αυθαιρεσιες τους δεν εχουν τελειωμο
Το αρθρο αναφερει...
Αυτή την στιγμή όλοι οι κάτοικοι του Σπαθοβουνίου με επικεφαλείς τον Δήμαρχο Αλέκο Πνευματικό και τον Βουλευτή της Ν.Δ Κώστα Κόλλια έχουν κάνει μεγάλη κινητοποίηση μπροστά από τα διόδια του εθνικού δρόμου Κορίνθου -Τρίπολης.
Καλα πριν απο 4 χρονια αυτοι δεν επικυρωσαν τις συμβασεις με τον Σουφλιά....τωρα κοβονται για τους κατοικους των γυρω περιοχων....τοτε δεν γνωριζαν....
-
γιατί τα λεφτά υπήρχαν τότε...
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
http://www.sfedona.gr/2011/05/05/σπαθοβουνι-ξεσηκωμοσ-των-κατοικων-κaι/οι αυθαιρεσιες τους δεν εχουν τελειωμο
Τόσο μεγάλος είναι αυτός ο δήμος που χρειάζεται αυτοκινητόδρομος για να πας από το ένα χωριό στο άλλο;
Τελικά το πρόβλημα με όλα τα έργα στην ελλάδα βρίσκεται στο σχεδιασμό τους. Όταν σχεδιάζεις αυτοκινητόδρομο που κοστίζει τόσα εκατομμύρια, τι θα πείραζε να σχεδιάσεις και τους τοπικούς δρόμους που θα εξυπηρετούν τους κατοίκους της περιοχής; Το κόστος κατασκευής τους είναι ασήμαντο σε σχέση με το σύνολο του έργου.
Αλλά τι περιμένεις από πολιτικούς που το πιό μακροπρόθεσμο που μπορούν να σχεφτούν είναι οι επόμενες εκλογές και μετά ας βρουν την άκρη οι επόμενοι;
-
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ακριβώς πριν τα διόδια, υπάρχει έξοδος του αυτοκινητοδρόμου προς τα χωριά της περιοχής. Από εκεί ξεκινάς και την παράκαμψη των διοδίων, αν θέλεις, από εκεί μπαίνουν και οι ντόπιοι, από εκεί μπαίνει και κάποιος αν θέλει να πάει Άργος, Ναύπλιο κτλ χωρίς να πληρώσει. Προφανώς, αυτή την έξοδο πάνε να κλείσουν τώρα και υπάρχουν οι αντιδράσεις. Οι κάτοικοι των χωριών, αν δε βγουν από εκεί, ή θα πληρώσουν διόδια για την επόμενη έξοδο της Ε.Ο. ή θα πρέπει να πάνε προς Πάτρα, να βγουν στην έξοδο για Αρχαία Κόρινθο, να στρίψουν αριστερά και μετά δεξιά για να μπουν στον παλιό δρόμο Κορίνθου - Νεμέας, και, στη συνέχεια, να πάνε στον προορισμό τους. Η έξοδος αυτή, δηλαδή, τους γλυτώνει πολλά χιλιόμετρα δρόμου, γι' αυτό και διαμαρτύρονται.
Η προσωπική μου άποψη είναι πως δεν είναι και άδικη η διαμαρτυρία τους. Ούτε μπορείς να τους λες θα πληρώσεις 3€ διόδια για να βγεις στην επόμενη έξοδο (σκέψου ότι οι πληρώνουμε 3€ για 50 Km και αυτοί θα πληρώνουν 3€ για μία έξοδο), ούτε να τους στέλνεις να κάνουν κύκλο επειδή σου ξεφεύγουν μερικοί που κάνουν τις παρακάμψεις. Και σιγά τον κόσμο που κάνει παρακάμψεις σε αυτό το σημείο. Παλιόδρομος είναι, με τεράστιες λακκούβες, χωματόδρομος σε κάποιο κομμάτι κτλ.
Για του λόγου το αληθές, κοιτάξτε πόσο εύκολα πηγαίνουν σήμερα στο χωριό τους:
http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... 3&t=h&z=16
Ευχαριστώ.
-
Ο αυτοκινητόδρομος δεν κατασκευάστηκε για να εξυπηρετεί την κίνηση των κατοίκων του χωριού.
-
Ο αυτοκινητόδρομος δεν κατασκευάστηκε για να δυσκολεύει την κίνηση των κατοίκων του χωριού.
-
Ας βάλουν στην έξοδο μια μπάρα με τηλεχειρισμό και να έχουν όλοι ένα τηλεκοντρόλ
ΟΚ βασικά είναι λάθος να κλείσουν την παράκαμψη, δεν μπορούν οι κοινοπραξίες των αυτοκινητόδρομων να ελέγχουν και το παράπλευρο οδικό δίκτυο
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ας βάλουν στην έξοδο μια μπάρα με τηλεχειρισμό και να έχουν όλοι ένα τηλεκοντρόλΟΚ βασικά είναι λάθος να κλείσουν την παράκαμψη, δεν μπορούν οι κοινοπραξίες των αυτοκινητόδρομων να ελέγχουν και το παράπλευρο οδικό δίκτυο
Θα στο εξηγήσω απλά και θα καταλάβεις. Αν θες να παρακάμψεις τα διόδια, μπορείς να το κάνεις, είτε από εκείνο το σημείο, είτε από Κορίνθου - Πατρών, βγαίνοντας για Αρχαία Κόρινθο. Η διαφορά σε χρόνο είναι μικρή για αυτόν που παρακάμπτει τα διόδια και μάλιστα, συμφέρει ως προστασία του αυτοκινήτου, γιατί, το κομμάτι εκείνο που θα περάσεις αν βγεις πριν τα διόδια, είναι αισχρό από πλευράς λακκούβας. Ταυτοχρόνως όμως, το να αναγκάσεις κάποιον που κάνει διαδρομή 2 Km σε μέτριο επαρχιακό δρόμο, να πηγαίνει ΟΛΗ αυτή τη διαδρομή, γιατί φοβάσαι ότι θα περάσουν και μερικοί παράνομοι, είναι αντικοινωνικό, αντιοικονομικό, και στην τελική, κουτοπόνηρο.
Ευχαριστώ.
-
δεν εχω καταλάβει γιατί θέλουμε τον αυτοκινητόδρομο
Μια χαρα ειμασταν με τις τζιπαρες μας, πηγαιναμε με 100 και όλα ηταν μια χαρα στο παλιο δίκτυο
Τωρα αγοράσαμε κουρσα (που λενε και στο χωριο) και θελουμε να παμε με 200 ... χα χα
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Ας βάλουν στην έξοδο μια μπάρα με τηλεχειρισμό και να έχουν όλοι ένα τηλεκοντρόλ
ΟΚ βασικά είναι λάθος να κλείσουν την παράκαμψη, δεν μπορούν οι κοινοπραξίες των αυτοκινητόδρομων να ελέγχουν και το παράπλευρο οδικό δίκτυο
Θα στο εξηγήσω απλά και θα καταλάβεις. Αν θες να παρακάμψεις τα διόδια, μπορείς να το κάνεις, είτε από εκείνο το σημείο, είτε από Κορίνθου - Πατρών, βγαίνοντας για Αρχαία Κόρινθο. Η διαφορά σε χρόνο είναι μικρή για αυτόν που παρακάμπτει τα διόδια και μάλιστα, συμφέρει ως προστασία του αυτοκινήτου, γιατί, το κομμάτι εκείνο που θα περάσεις αν βγεις πριν τα διόδια, είναι αισχρό από πλευράς λακκούβας. Ταυτοχρόνως όμως, το να αναγκάσεις κάποιον που κάνει διαδρομή 2 Km σε μέτριο επαρχιακό δρόμο, να πηγαίνει ΟΛΗ αυτή τη διαδρομή, γιατί φοβάσαι ότι θα περάσουν και μερικοί παράνομοι, είναι αντικοινωνικό, αντιοικονομικό, και στην τελική, κουτοπόνηρο.
Ευχαριστώ.
Ευχαριστώ για την εξήγηση αλλά, επειδή όπως είδες είμαι λίγο χαζούλης, πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι δεν είχα καταλάβει. Εσύ κατάλαβες τι είχα γράψει ?
(Το συγκεκριμένο σημείο το ξέρω πάρα πολύ καλά).Παρακαλώ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ας βάλουν στην έξοδο μια μπάρα με τηλεχειρισμό και να έχουν όλοι ένα τηλεκοντρόλΟΚ βασικά είναι λάθος να κλείσουν την παράκαμψη, δεν μπορούν οι κοινοπραξίες των αυτοκινητόδρομων να ελέγχουν και το παράπλευρο οδικό δίκτυο
Αν θέλουμε να δούμε δίκαιες χρεώσεις, δηλαδή χρέωση ανα απόσταση, τότε πρέπει να γίνει εντελώς κλειστός και να μην υπάρχει κανένα σημείο εισόδου ή εξόδου χωρίς να πληρώσεις. Βέβαια τότε θα ξεσηκωθούν όλα τα παράπλευρα χωριά της εθνικής, όχι μόνο αφίδνες, σπαθοβούνι και λεπτοκαρυά.
-
Συμφωνούμε λοιπόν ότι οι χρεώσεις των διοδίων όπως είναι τώρα είναι άδικες αφού δεν είναι χρεώσεις αναλόγως με την απόσταση. Είναι ένα βήμα και αυτό.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τα διόδια χρειάζονται ΑΚΡΙΒΩΣ για τους 2 λόγους που ανέφερα πιο πάνω.διαφωνω μαζι σου για το πως αντιμετωπιζεις το θεμα των διοδιων.
Το αρθρο αναφερει...
Αυτή την στιγμή όλοι οι κάτοικοι του Σπαθοβουνίου με επικεφαλείς τον Δήμαρχο Αλέκο Πνευματικό και τον Βουλευτή της Ν.Δ Κώστα Κόλλια έχουν κάνει μεγάλη κινητοποίηση μπροστά από τα διόδια του εθνικού δρόμου Κορίνθου -Τρίπολης.
Καλα πριν απο 4 χρονια αυτοι δεν επικυρωσαν τις συμβασεις με τον Σουφλιά....τωρα κοβονται για τους κατοικους των γυρω περιοχων....τοτε δεν γνωριζαν....
εχεις δικιο σ αυτο. προσωπικα τους γραφω στα @@ μου ολους αυτους που μας κυβερνουν. ενα θεμα ομως που προκυπτει ειναι οτι με βαση τις συμβασεις οι εταιρειες ξερουμε οτι αυθαιρετουν (βλεπε αρνηση στην χιλιομετρικη χρεωση, αδικαιολογητες αυξησεις, διοδια υπαρχουν εκει οπου δεν υπαρχουν αυτοκινητοδρομοι, καθυστερηση εργων κ.α. πολλα).
σ αυτη την κατασταση ειναι θεμιτο να αντιδρασει ακομα και ο σουφλιας που τα υπεγραψε ποσο μαλλον ο κολλιας.ο @Pipinos 1976 εχει πιασει το θεμα των διοδιων σωστα (με την εννοια οτι ο ιδιος σηκωνει δε σηκωνει μπαρα πληρωνει δεν πληρωνει τα γραφομενα του με τις υπαρχουσες συνθηκες που ζουμε εκφραζουν την πλειοψηφια του κοσμου) και απ οτι βλεπω γνωριζει και την περιοχη. αυτα που λεει ισχυουν.
γνωμη μου (ισως να το λεει και η συμβαση) ειναι οτι εκει θα επρεπε να υπαρχει κομβος. 100μ πριν τα διοδια υπαρχει υπογεια γεφυρα που διασχιζει καθετα τον αυτοκινητοδρομο αρα το θεμα ειναι να φτιαχτουν εισοδουι-εξοδοι. και μετα τιθεται το θεμα τοποθετησης των διοδιων αυτων σε αλλο σημειο (μαλλον πριν τον κομβο γιατι ετσι τους συμφερει!)
η εταιρεια αρκεστηκε στο να βαλει μια μπαρα και να τα τσεπωνει. ειναι σα να λεει 'ρε δε γαμιεστε'@infinity ειχα καιρο να παρακολουθησω το φορουμ και απ οτι βλεπω η κατασταση σου δεν εχει αλλαξει. !!ακρως ανησυχητική!!
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Συμφωνούμε λοιπόν ότι οι χρεώσεις των διοδίων όπως είναι τώρα είναι άδικες αφού δεν είναι χρεώσεις αναλόγως με την απόσταση. Είναι ένα βήμα και αυτό.αυτο το είπαμε και το επαναλαμβάνουμε απο τις πρώτες σελίδες του παρόντος θέματος...
ειναι το πιο βασικό σημείο της κουβέντας, άσχετα αν κάποιοι την αποπροσανατολίζουν...
-
- κατάργηση/μείωση των μετωπικών και χρέωση με παραλαβή απόδειξης από τον σταθμό εισόδου στον αυτοκινητόδρομο και πληρωμή στην παράδοση της στην έξοδο από αυτόν ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί.
Είναι αδύνατο και αδιανόητο όμως να δημιουργούνται είσοδοι και έξοδοι κάθε φορά που υπάρχει οικισμός κοντά. Έτσι αναιρείται η έννοια του αυτοκινητόδρομου, αυξάνεται η επικινδυνότητα και ουσιαστικά ακυρώνονται τα πλεονεκτήματα ενός 'κλειστού' δρόμου.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Είναι αδύνατο και αδιανόητο όμως να δημιουργούνται είσοδοι και έξοδοι κάθε φορά που υπάρχει οικισμός κοντά. Έτσι αναιρείται η έννοια του αυτοκινητόδρομου, αυξάνεται η επικινδυνότητα και ουσιαστικά ακυρώνονται τα πλεονεκτήματα ενός 'κλειστού' δρόμου.Από την άλλη όμως, αν οι κόμβοι είναι λίγοι, οι περισσότεροι οδηγοί θα αναγκάζονται να διανύουν μεγάλες αποστάσεις σε επαρχιακούς δρόμους χάνοντας χρόνο, αναιρώντας τη χρήση του αυτοκινητοδρόμου ως εξοικονομητή χρόνου και πολλαπλαστιαστή ασφαλείας στις μετακινήσεις. Κάπου πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή.
Ευχαριστώ.
-
Εξαρτάται που πάνε οι 'περισσότεροι οδηγοί'. Οπου πηγαίνουν, εκεί πρέπει να έχει κόμβο, όχι εκεί που θα ήθελε ο καθένας μας επειδή ειναι το χωριό μας. Κάποιοι 'μηχανικοί' (ΤΜ) το υπολογίζουν αυτό πριν την κατασκευή του δρόμου.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!